Serban.S Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 (editat) Concluzia pe care o trag eu din tot ce citesc pe aici este ca atunci cind esti pe moto trebuie sa te feresti tu, ca altii nici macar prin gind nu le trece sa te fereasca. Ei nici macar nu te vad... Nici macar cind stai pe loc. Nu mai vorbesc de cazul cind esti in mers... Editat Aprilie 21, 2012 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 Kollar esti... simplu. Am patit un accident similar anul trecut pe vremea asta cand m-am trezit intins pe jos pe contrasens la Dristor. N-ai ce face daca ala din spate se scarpina-n cuaie si nu se uita la drum. Bine ca n-ai patit nimic. Normal ca sunt simplu. Zicea un ganditor foarte demult ca "ceea ce e genial e si simplu". Ideea era ca in oras n-are cum sa ma depaseasca nicio masina la ce trafic e. Iar masina din spatele meu se schimba odata la 3 secunde, pe masura ce trec de ele. Am mai spus si o sa mai spun, mersul relaxat, in rand cu masinile in Bucale e foarte periculos. Mult mai periculos decat mersul sportiv, agresiv in limita bunului simt. Bineinteles ca fiecare merge cum il taie capu. Ceea ce va doresc si dumneavoastra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 Mai prietene sportiv, grija mare sa nu fi sportiv cu un taran de oras, ca pe urma o sa-ti aduci aminte conduita preventiva, da o sa fie cam tarziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 (editat) Sincer ..........Intotdeauna am avut teama asta cu lovitu din spate de vreun berbec si intotdeauna am belit ochii in oghlinzi Dar teama de a fi facut sandwich ai avut ? Cred ca aia e mai misto...Mare atentie si la chestia asta,dar daca opresti in spatele unuia mai pe marginea benzii ca sa nu fii impins in cel din fatza, automat vine chertoiul din spate si se baga pe banda langa tine chiar cu riscul ca te calca pe picior. Editat Aprilie 21, 2012 de fast_arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 (editat) Mai prietene sportiv, grija mare sa nu fi sportiv cu un taran de oras, ca pe urma o sa-ti aduci aminte conduita preventiva, da o sa fie cam tarziu. Relax, mestere, n-apuca taranii de oras nici sa-mi citeasca numarul... Si io merg foarte preventiv, preventesc toti idiotii de Bucale. Cel putin pana acum... Editat Aprilie 21, 2012 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 Mai prietene sportiv, grija mare sa nu fi sportiv cu un taran de oras, ca pe urma o sa-ti aduci aminte conduita preventiva, da o sa fie cam tarziu. Desi esti putin acid sa stii ca ai dreptate. Mersul sportiv chiar si la limita decentei te face imprevizibil. Adica acum esti intr-un loc apoi in alt loc. Soferul se uita te vede intr-un loc face manevra si hop tu esti in locul vizat de sofer. In 20 de ani de sofat am invatat un lucru esential. Distanta intre vehicule trebuie sa creasca concomitent cu viteza de deplasare. In acest fel franarea sa se faca lin pe o distanta cat mai lunga cu ochii in oglinzi. Astfel gibonul din spate are timp sa te vada. Daca vad ca cei din fata incep sa franeze iar gibonul nu da semne de incetinire franez putin mai brusc apoi eliberez frana. Psihologic vorbind orice om oricat de adormit este va sesiza un obiect ce se apropie de el cu viteza si va reactiona in consecinta. Desigur ca daca gibonul e in torpedoul masini si eu nu il vad la volan incerc sa fug, sa schimb banda, sa zbor. De obicei incerc sa le vad ochii. Invatati sa ganditi in perspectiva. De exemplu multi se plang ca daca merg incet se baga altii in fata lor. Gresit total. Se confunda mersul incet cu mersul ezitant. Eu de felul meu merg foarte incet si cat mai aproape de viteza legala. Dar merg hotarat. Adica suficient de incet incat sa fiu in siguranta dar cresc usor viteza cand vad un jmecher in trafic. Nu mult. Dar cat sa il pun in incurcatura. Sa il fac sa gandeasca manevra urmatoare, sa nu o faca din reflex. daca e hotarat sa ma depaseasca o va face si eu il las. E mai bine sa il stiu departe de mine. Incercati sa ghiciti intentiile celorlalti. Eu ma intreb uneori cu voce tare. Uneori nu reusesc sa imi explic ce vor unii soferi sa faca. Dar probabil nici ei nu stiu ce vor sa faca. In 20 de ani de permis nu am avut nici un accident de tamponare. Am avut doua in primul an de condus conserva. Ambele luat din spate la trecerea de pietoni. Si am mai cazut singur cu mobra. Sper sa nici nu am nici o surpriza in viitor. Aveti grija de voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mein Herz brennt Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 In urmatoarele secunde sunt impins in fata. Gagiu din spatele meu dintr-un Dodge sedan n-a vazut ca am oprit... Tu ai verificat daca-ti merg stopurile pe frana ? Si daca le-ai verificat si merg, l-ai verificat mai apoi pe conservar daca vede bine, cu 1 pumn in ochi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Aprilie 22, 2012 Autor Share Postat Aprilie 22, 2012 haha danny...sincer am fost mult mai calm decat mi-am putut imagina; draq de karma un ''truc'' pe care-l folosesc cand trec peste liniile de tramvai etc : mi-am invatat ''punctul mort'' al franii. adica stiu exact pana unde tre sa trag frana astfel incat ea sa nu opreasca utilajul (deci la liber) si sa aprinda doar stopul. multi golani...aaaaaaa, soferi zburda peste sinele de tramvai si recte te pot lua pe sus. faceti si voi smekeria asta, invatati-o eventual intr-o seara, poate o sa va fie de folos povestioara : ieri la unirii venind dinspre curtea de apel sper ''gogoasa infuriata'' alt tampit in curba dintre cele 2 locatii : eu banda a 2-a, autobuz pe prima. el (panda rosu parca) vede ca autobuzul incetineste (fiind curba) hop pe banda mea din curu autobuzului. claxonez ma uit sa nu intre-n mine si dau gaz sa ies din stramtoare. frana brusca ceva metri. coloana era oprita in fata. power slide (normal) ma opresc aproape in curu unei masini, la limita. vreau sa ma ridic , pasagera nu-mi da voie... ei danny, pe mwie asta sigur il sifonam, cu mana pe inima-ti zic ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 ieri l-am impins eu pe unu cu o astra. veneam din spate si gagiu a franat cu frana de mana. m-am urcat pe frana si doar cat i-am impins bara. apoi da semnal fraieru dar comenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rule34 Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Sau cum ar fi sa nu te opresti brusc, ca sa aiba si ala din spate timp sa reactioneze... Eventual sa-i pui si lui frana, ca poate e omul ocupat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Bine Hercule.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 cica e bine cand opresti, mai ales mai "brusc", sa nu stai pe mijlocul benzii, te bagi "intre benzi" - in caz ca cel din spate nu opreste, sa nu te ia la fel, cand franez mai tare, arunc ochi in oglinzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smok Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 De obicei incerc sa le vad ochii. Eu nu inteleg cum reusiti (unii) sa le vedeti ochii. Mi se pare deja SF sa ma uit in oglinda atent in ochii soferului din spate si sa vad in ce parte are indreptata privirea. Ca apoi, in functie de directia privirii lui, sa ma decid intre a sta pe mijlocul benzii sau a ma da intr-o parte cand pun frana. In tot timpul asta sa fiu atent la cel din fata (in caz ca pune frana brusca), la posibila gura de canal fara capac, gaura, etc. un ''truc'' pe care-l folosesc cand trec peste liniile de tramvai etc : mi-am invatat ''punctul mort'' al franii. adica stiu exact pana unde tre sa trag frana astfel incat ea sa nu opreasca utilajul (deci la liber) si sa aprinda doar stopul. multi golani...aaaaaaa, soferi zburda peste sinele de tramvai si recte te pot lua pe sus. faceti si voi smekeria asta, invatati-o eventual intr-o seara, poate o sa va fie de folos Asa procedez si eu. Metoda asta chiar da rezultate. Ciupesc usor frana cat sa se aprinda stopul si observ in oglinda cum cel din spate se departeaza usor, semn ca a franat. Asa pot frana si eu linistit stiind ca respectivul m-a vazut. Bine ca esti tu sanatos, restul e poveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Aprilie 24, 2012 Autor Share Postat Aprilie 24, 2012 multumesc smok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 inseamna ca m-am invatat prost cu frana de motor a DL-ului in plan am o chestie de avertizare in cazul franarii de urgenta ceva in genul StrobeWise cred ca o jucarie dinasta ar face soferii mai atenti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Aprilie 25, 2012 Autor Share Postat Aprilie 25, 2012 http://strobewise.com/shop.html scorurile sunt de 350$+ sergiu posteaza ce alternativa ai gasit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 pai alternativa o s-o fac eu . fara prea multe fire si alte complicatii . ma gandeam sa il fac chiar fara fire decat pt alimentare si sa pun un comutator pentru modul de functionare chiar pe corpul lampii gasesti pe ebay tot felul de lampi..kituri ...si tot ce vrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smok Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 Un alt exemplu ar fi acesta: http://www.youtube.com/watch?v=toI8GheP43o M-a pus pe ganduri. Cred ca ma apuc sa invat si eu sa fac asa ceva pentru mobra mea. @Sergiu - sa ne arati si noua rezultatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.