Sari la conținut

Bisnitarul de la Ducati


ccalugaru_mihai
 Share

Postări Recomandate

Cred ca era prea plictisit de acel Ducati, oricum poate citeste cine trebuie si distrusul ala nu mai ajunge in viata lui sa prezinte ceva. Sa nu aud comentari de genu: da domne da era parerea lui si na....bla bla bla. Ca nu este asa, era platit sa prezinte acel produs cat mai bine pt a atrage clienti, nu sa vina cu parera lui personala. de ce dracu a mai ajuns acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 567
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

E un mare bataus cumva? Te bate daca ii pui anumite intrebari?

 

N-are mah nicio treaba cu sportul asta, in realitate nici nu cred ca mai lucreaza la Ducati. Adevarul despre toata povestea asta de xx pagini este ca userul ce a deschis acest topic n-avea un chior pe el, dar facea pe desteptul in fata lui dandu-se important pe nimic. De aici frustrarile au explodat pana s-a ajuns la concluzia ca acest model e facut cu bucati de la Glina si vopsit cu spray-ul.

 

 

 

 

@ baietii posesori de Ducati, imi sunteti simpatici, pe bune, imi plac motocicletele voastre, dar fara sa vreti, probabil pasiunea pentru marca Ducati va da in mod involuntar drept de critica doar pentru celelalte tabere.

 

 

Aici gresesti grav de tot!! Cand vei da peste o gramada de frustrati Hayabusisti care se uita la tine pe loc ca la un nimeni ce detine un tractor si numai dupa ce-in invarti casca pe cap poate te vei alege cu un "drum bun", vei intelege de ce sunt toti asa.

 

Pana la urma DOAR in Romania exista mitul acesta cum ca aceste motociclete se strica, nu merg, trebuie sa le faci servisul din 500 in 500 de km, si asta din vina tuturor cunoscatorilor care-si dau cu parerea cat de proaste sunt. Sunt atat de cunoscatori incat nu fac altceva decat sa se ocupe reparatii facute doar din dezmembrari, si sunt atat de buni pe acest segment pentru ca romanu se uita numai dupa chilipiruri.

 

 

 

 

 

Daca in locul baiatului era un ducatist care intreba la un alt stand de un model anume, iar reprezentantul facea cum a facut si tipul de la Ducati, sigur iesea carne de mici din discutiile de pe forum. Sa fim onesti si sa gandim just, nici unuia dintre noi nu i-ar placea sa fie tratat in modul asta de catre nimeni. Sa imi zica mie cine ar vrea sa fie tratat asa, hai, astept!

 

 

 

Asta s-a si intamplat, numai ca in locul unui "ducatist" era un coate goale descris mai sus de altii. ;)

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ai patit-o cu posesorii de Hayabusa? Pai, cocalari sunt in toate categoriile, in general sunt posesorii de motoare scumpe, care vor sa isi etaleze potenta...financiara, ca altceva nu au ce sa etaleze. Acum exista si categoria de slapari dar pe aia nu-i bag in seama. Nu merita.

 

Da am patit-o cu unu pe Cheia posesor de Busa, in conditiile in care eu aveam in spate(pe sa) un incepator caruia ii era frica de motorete. Iti pov la o bere ;)

Singurul slapar de pana acum ce merita bagat in seama il gasesti aici. :D

PS: Zair, mai zi-ne cu furcile alea USD de pe Ducati :-j

Omule, ti-am spus-o si in topicul respectiv, dar observ ca la acest subiect vrei sa auzi DOAR ca ai dreptate.

Uite-te la TOATE furcile montate de Ducati dupa 94 si vezi care e diferenta. Apoi sa mi zici daca am sau nu dreptate, daca n-am.. dau o bere, daca nu.. dai un capac de bere Fulger produs in 94?

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

"Omule", era doar o gluma, te tachinam....Da' tu vad ca te ambalezi rau si o dai in psihologie cu mania dreptatii etc:)))

 

:)

 

Noi sa fim sanatosi :*

M-ai innebunit.. in loc sa-i lasam pe oamenii astia sa-i rupe anusul bisnitarului, ma iei cu furcile si topoarele puse pe Ducati.

 

Sa te prezinti cu capacul la Bucuresti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faceau si poate fac si acum, dar din fabrica ca sa traga pretul in jos nu vor pune niciodata ce este mai bun.

Oricum, nu stiu cati romani pot explica diferenta intre furca normala si cea USD, cu ce-i ajuta pe Cheia sau in Vama Veche este deja subiect tabu..

 

Hai sa nu troluim topicul, da-ti frau liber frustrarilor ca sa atinga cote alarmante. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai din ce stiu eu este in principiu USD ul este mai eficienta in comparatie cu una normala ....adica cum a zis si adrian la un naked de 600 cum e triumphul sau monsterul creca este suficient una simpla fara reglaje dar este usd mai buna ca una normala...desi mam cam repetat :)))))))))...in concluzie ....este furca potrivita ptr categoria asta ...plus un compromis bun intre marketing si costurii de productie ....parerea meaaa :)))))...bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Poti argumenta ? (eventual fara comparatii din astea fara noima sau alte figuri de stil)

 

La obiect.

Ai avut ceva mai multe motoare decat mine, cred ca ai facut diferenta incat sa nu ai nevoie de argumente de la mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adriane, nakedul nu e o subcategorie sport-touring.

 

Si 2 la mana tot o ardeti aiurea cu furci USD reglabile si mai stiu eu ce. Vreau sa-l vad si eu pe ala care stie sa-si faca singur reglaje profi, nu sa dea aiurea clickuri si sa invarta de surubele, si le mai si le face fara sa-si rupa gatul si pe urma sa vina sa ne povesteasca ce si cum. Reglajele unei furci, fie USD sau nu, te intereseaza doar daca le si folosesti cum trebuie, altfel te poti lipsi de ele fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pai ca si Ducati, multi producatori au modele low cost si modele de top.

Pe un GSX-R 1000 vei vedea cele mai bune suspensii produse de Suzuki. Ca si la Ducati, pe Monster (600, 620, 695, S2R) care este low cost-ul de la Ducati ai niste USD-uri frumoase ca aspect dar fara nici un reglaj.

 

Nu vorbi de low-cost la Ducati atata timp cat tot ceea ce inseamna ambreiaj + sistem de franare, pe toate motocicletele este pus Brembo. La GSXR-ul pe care l-ai pomentit, japonezii aia au pus Brembo doar pe fata si asta din economie ca sa nu sara pretul si sa nu le scada vanzarile.

S2r-ul are furca reglabila din fabrica ca si SS-ul de 900

 

 

 

 

Ba' acu lasand gluma deoparte, chiar nu inteleg de ce plm pun astia furci USD fara reglaje pe unele mobre (n-are treaba cu Ducati, deci sa nu sara vreun ducatist in sus).

 

 

 

Pentru ca ar costa mai mult si ar pierde clienti ce fac alte economii si s-ar duce sa cumpere un Ducati.

 

 

 

Si 2 la mana tot o ardeti aiurea cu furci USD reglabile si mai stiu eu ce. Vreau sa-l vad si eu pe ala care stie sa-si faca singur reglaje profi, nu sa dea aiurea clickuri si sa invarta de surubele, si le mai si le face fara sa-si rupa gatul si pe urma sa vina sa ne povesteasca ce si cum. Reglajele unei furci, fie USD sau nu, te intereseaza doar daca le si folosesti cum trebuie, altfel te poti lipsi de ele fara probleme.

 

 

Asta am zis si eu.

 

 

ONTOPIC:N-o mai ardeti aiurea cu toate topoarele, ardeti bisnitarul!! :cheers:

 

 

 

Deci oricum discutia viza persoane care au habar cat de cat despre furci si rolu' lor...

Oricum, tre sa aduci un capac de bere Fulger din 94..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vorbi de low-cost la Ducati atata timp cat tot ceea ce inseamna ambreiaj + sistem de franare, pe toate motocicletele este pus Brembo. La GSXR-ul pe care l-ai pomentit, japonezii aia au pus Brembo doar pe fata si asta din economie ca sa nu sara pretul si sa nu le scada vanzarile.

S2r-ul are furca reglabila din fabrica ca si SS-ul de 900

 

 

Ducati Monster S2r 800 nu are nici un reglaj pe fata din ce stiu, ci doar amortizorul spate. Cel de 1000 are reglaje.

pai tre sa va puneti deacord ...ca tu vb de ce; de 800 el zair de cel de 1000...fiecare vede adevarul lui :))))))........

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ciclul n-ai USD, nu existi :)

 

 

FUCK!! Si stiam ca nu trebuia sa iau Euro. :stuck:

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica strategia de marketing la Ducati exclude motocicletele low cost? E prima oara cand aud asta, adica, vrei sa-mi spui ca Monster este un top end al tehnologiei si are pretul cel mai mic din toata gama de motociclete Ducati? Luam preturi din afara, in California: Unit Price $7525. Pai...da, asta este cam pretul motocicletelor din gama low-medium cost.

probabil vroia sa zica ceva de genul...ca pe mototretele ducati gasesti componente stock de marca de calitate fata de alte motorete ...de ex ..monsterul de 620 dein 2004 ai stock o furca usd...franbe brembo fata de un sv sau hornet care nu beneficiezi de asa ceva....dar asta a fost ...acum in 2013 e cu totul altfel mai toti sunt cam la fel cu dotarile....ma rog eu cam asta inteleg dion ce a zis zair daca am gresit my bad.....aaa si app am vazut ca si suzuki sa tras cu brembo dar doar etrierii:))).. .pomepele de frana au ramas tot nissin sau ce aveau ei nu mai stiu....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...