ianachim Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 ON: Sa se odihneasca linistit,pe vecie! L-a costat cam scump pasiunea asta. Putin OFF-topic : Dragi colegi motociclisti , mai ales PILOTI care stiti tehnica corecta pe traseul CHEIA, faceti va rog o filmare,sau doua,sau trei pe traseul CHEIA, si postati-o undeva intr-un topic special,dedicat Cheia-tutorial.Poate astfel incepatorii sau altii care nu cunosc traseul il pot vizualiza,invata,sau macar vor stii unele zone unde chiar trebuie sa lasi gazul. Cred ca ar fi de real folos, insa sa fie complet,cu filmare buna si continua.Ar fi multi care ar avea de invatat,recunosc ca nu am fost pe traseul acela decat o singura data, si chiar daca eram pe R6 l-am parcurs mai mult ST decat SS. Fiti siguri ca aceia care sunt cerebrali si vor sa invete (sau cei care vor sa mearga pt prima oara acolo) vor aprecia aceste filmari, daca sunt filmate cu scopul de a prezenta traseul,trasele,virajele nasoale . S-auzim numai de bine... STRADA NU ESTE CIRCUIT!!!! CONDITIILE DE DRUM SE MODIFICA DE LA 10 minute dupa ce ai trecut CU CAT LE ARATI CE BUN" esti TU cu atat vor vrea sa iti dovedeasca ce buni sunt EI tu te dai cu anvelope noi iar micu "shumi vine cu opincile din 2003 da cu multa" carne pe ele nu poti face un " simulator de cheia sau transfagarasan FIECARE SE DE PE BARBA LUI UNII MAI TRAIESC SA SE DEA SI A DOUA OARA.... pacat de pusti ... mai avea multe de vazut si facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 (editat) citez: "daca sunt filmate cu scopul de a prezenta traseul,trasele,virajele nasoale" Vorbim de mers corect, nu racing. Exemplul tau cu opinci si restul nu e elocvent, poate sa fie motorul cat de bun daca nu il stapanesti corect(indiferent de tipologia motorului). Vorbesc pur si simplu de filmare in conditii ok , mers frumos si corect.La o adica poate sa fie si filmare din masina,daca e buna calitatea. Chestia cu nisip,pete ulei, bineinteles pot sa se schimbe de la ora la ora, la fel de bine traseul poate fi filmat pe uscat si tu sa il faci pe ploaie ,deci nu se aplica la fel ! Eu o consider o chestie real constructiva,usor de indeplinit (o filmare).Ar fi o participare reala la forum, pe langa sfaturile care de multe ori sunt sau nu sunt luate in seama.Vorbesc de sfaturile bune, ale persoanelor avizate. Ca unii vor spune ca ei pot mult mai mult sau genunchiul mult mai jos, e treaba lor. Editat Mai 6, 2012 de cry_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasbogdan Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 Da coix, uite de "sus" franele. Nu vezi, chiar in poza pusa de tine, ca urmele nu sunt paralele cu axul drumului si continuate ar fi taiat axul drumului ? Mertanul era pe contrasens cu cel putin un metru mai in fata in momentul impactului. Arabetele a venit lansat din rampa, lipsa vizibilitate,curba pare larga, da' s-a inchis prea brusc pentru viteza pe care o avea, a intrat pe contrasens cu frana, exact cat sa-l rezolve pe motociclist. Dumneazeu sa aiba grija de familia lui. Din cate pot aprecia virajul la dreapta din sensul de mers al masinii nu este unul foarte strans iar masina in cauza putea vira si la o viteza mare.O varianta ar fi ca soferul a observat motocicleta venind inspre el si a franat fara a vira dreapta.A 2-a varianta ar fi ca soferul a apreciat gresit virajul,a franat(fara a vira spre dreapta) si a iesit pe contrasens(desi nu pare plauzibil,nu cred ca soferul unei masini CD are o reactie de incepator) Accidentul este stupid.Masina(daca era pe contrasens sau nu) putea forta virajul inspre dreapta spre acostament.A ales insa varianta cea mai nefericita pt motociclist. In rest... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 Putin OFF-topic : Dragi colegi motociclisti , mai ales PILOTI care stiti tehnica corecta pe traseul CHEIA, faceti va rog o filmare,sau doua,sau trei pe traseul CHEIA, si postati-o undeva intr-un topic special,dedicat Cheia-tutorial.Poate astfel incepatorii sau altii care nu cunosc traseul il pot vizualiza,invata,sau macar vor stii unele zone unde chiar trebuie sa lasi gazul. Cred ca ar fi de real folos, insa sa fie complet,cu filmare buna si continua.Ar fi multi care ar avea de invatat,recunosc ca nu am fost pe traseul acela decat o singura data, si chiar daca eram pe R6 l-am parcurs mai mult ST decat SS. Fiti siguri ca aceia care sunt cerebrali si vor sa invete (sau cei care vor sa mearga pt prima oara acolo) vor aprecia aceste filmari, daca sunt filmate cu scopul de a prezenta traseul,trasele,virajele nasoale . S-auzim numai de bine... tehnica corecta e aia care te aduce inapoi acasa la nevasta si copii, in rest vorbim cai verzi pe pereti. cine nu isi cunoaste limita de siguranta isi merita soarta. nu poate nimeni sa decida in locul tau unde, cum si cu cat sa mergi. sau unde "chiar trebuie sa lasi gazul". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 tehnica corecta e aia care te aduce inapoi acasa la nevasta si copii, in rest vorbim cai verzi pe pereti. cine nu isi cunoaste limita de siguranta isi merita soarta. nu poate nimeni sa decida in locul tau unde, cum si cu cat sa mergi. sau unde "chiar trebuie sa lasi gazul". Cred ca discutiile legate de CUM s-a intamplat au fost incheiate. :rose: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 Cred ca discutiile legate de CUM s-a intamplat au fost incheiate. :rose: pai si cine vorbeste despre cum s-a intamplat?! nici macar prietenii lui cu care a fost acolo nu fac asta deci de ce m-as deranja eu...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 STRADA NU ESTE CIRCUIT!!!! CONDITIILE DE DRUM SE MODIFICA DE LA 10 minute dupa ce ai trecut CU CAT LE ARATI CE BUN" esti TU cu atat vor vrea sa iti dovedeasca ce buni sunt EI tu te dai cu anvelope noi iar micu "shumi vine cu opincile din 2003 da cu multa" carne pe ele nu poti face un " simulator de cheia sau transfagarasan FIECARE SE DE PE BARBA LUI UNII MAI TRAIESC SA SE DEA SI A DOUA OARA.... pacat de pusti ... mai avea multe de vazut si facut in curba cu pricina nu putem vorbi de cauciucuri. pe cheia am stat in spatele unui 749 si S4R. nu cunosteam traseul dar aveam avantajul gumelor si a motorului, desi la un momentdat am ramas mult in urma din cauza oboselii oaselor si a unei maini. de gume vorbesti in curbe stranse unde le iei aplecat si ai nevoie de aderenta, ceea ce acolo era ultimul lucru important. intradevar in asemenea zone conditiile de drum se pot modifica instantaneu. intradevar fiecare se da pe barba lui, dar unii forteaza propiile limite care...duc aici. ce pusti la 25ani? era om in toata firea, cu toata tigla pe casa. pusti ii zici la unu de 18-21ani sau in primii 2-3ani de motociclism dar care nu depaseste varsta de 23ani, dupa aia iti mai revine semnalul. (acu depinde de fiecare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AnaMoonspell Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 Urat, ce sa mai, oricine putea fi in locul lui si e cutremurator. Dumnezeu sa-l odihneasca! Aveti grija de voi, dragilor, ca e urat sa plangi in urma cuiva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Minu Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 (editat) RIP motociclistului,pacat de el ca era tanar,asta e viata nu avem ce face .Cheia chiar e un traseu greu,nu stiu cati din voi ati observat insa sunt multe viraje care te pacalesc,sunt viraje largi si se inchid exact la iesire,intri tare si te trezesti ca nu mai ai loc de mavreva,ori intri pe contra-sens,ori zbori in decor. Editat Mai 6, 2012 de Minu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jinx Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 RIP... Infricosator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 (editat) Cheia chiar e un traseu greu,nu stiu cati din voi ati observat insa sunt multe viraje care te pacalesc,sunt viraje largi si se inchid exact la iesire,intri tare si te trezesti ca nu mai ai loc de mavreva,ori intri pe contra-sens,ori zbori in decor. Este o zona dificila din cauza faptului ca e printre putinele rute in care motociclistii isi pot face de cap week de week si pentru ca este murdar (noroi/praf /piertis/asfalt crapat si gropi). Daca vei da vreodata o tura pe traseele din nordul italiei, ai ramane surprins cat de simpla este de facut Cheia. In cazul de fata baiatul a intrat pe contrasens, sa zicem mersi ca a lovit o masina si nu vreun alt motociclist. Odihneasca-se in pace.. Editat Mai 6, 2012 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 faceti va rog o filmare,sau doua,sau trei pe traseul CHEIA, si postati-o undeva intr-un topic special,dedicat Cheia-tutorial http://www.youtube.com/watch?v=kN884_k9LCQ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 Si acum toti ar trebui sa-l invete papagaliceste din filmarile altora?!?! sau care e ideea??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 "Cheia" nu e circuit de viteza sa aiba nevoie de un tutorial. E doar un drum public. Daca nu te crezi pe circuit nu e periculos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 Ideea era sa vedem si noi care e miscarea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 Sunt 19 serpentine din ce tin minte. Am facut prea des drumul (cu masina) se pare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 Si acum toti ar trebui sa-l invete papagaliceste din filmarile altora?!?! sau care e ideea??? calm calm man lasa i ce vorbesti tu de N italiei ??? sunt 90 la suta care nu au ajuns cu moto in N romaniei da stiu CHEIA cu ochii inchisi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Ideea era sa vedem si noi care e miscarea... ms de postare, dau o bere cand ajungi in zona noastra montana... (resita-semenic,carasova-anina,etc) Eu unul m-am lamurit, este dificil, nu e extraordinar daca esti atent si stii sa apreciezi, insa pentru incepatori sau pentru nerabdatori e complicat,mai ales daca ii mananca palma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 ....nu cred ca soferul unei masini CD are o reactie de incepator... Majoritatea conducatorilor de CD sunt pocnitori grave. Muta-te in Buc. sa te convingi. Ca fapt divers, aia de la IUESEI mi se par campioni, dupa parerea mea. Mi se pare normal ca superputere sa fie superpocnitori la ceva. N-am mai urmarit topicul, cine a castigat concursul de desen ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Ideea era sa vedem si noi care e miscarea... Foarte frumos drumul . Acum marcati si crucile , sa inteleaga lumea ca nu este circuit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorangel Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Foarte frumos drumul . Acum marcati si crucile , sa inteleaga lumea ca nu este circuit . like ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Este o zona dificila din cauza faptului ca e printre putinele rute in care motociclistii isi pot face de cap week de week si pentru ca este murdar (noroi/praf /piertis/asfalt crapat si gropi). Daca vei da vreodata o tura pe traseele din nordul italiei, ai ramane surprins cat de simpla este de facut Cheia. In cazul de fata baiatul a intrat pe contrasens, sa zicem mersi ca a lovit o masina si nu vreun alt motociclist. Odihneasca-se in pace.. ...pai da coane dar din ce mi-a zis cineva de pe ambulanta si ala din masina a murit pana la urma. nu avea centura si s-a izbit de volan...etc , l-au dus la spital, aparent nu parea grav dar a intrat intr-un stop cardio respirator si s-a prapadit si el pana la urma. poate prietenii motociclistului ne pot povesti mai multe ca doar au fost de fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Hai mah martorilor, desecretizati accidentul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Nu cred ca au interesul sa o faca. Din ce am urmarit topicul, banuiesc ca cei care au fost cu el au avut o parte din vina. Presupun ca pustiul era incepator, restul ceva mai experimentati, iar el a incercat sa se tina dupa ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Nu cred ca au interesul sa o faca. Din ce am urmarit topicul, banuiesc ca cei care au fost cu el au avut o parte din vina. Presupun ca pustiul era incepator, restul ceva mai experimentati, iar el a incercat sa se tina dupa ei. Se pare ca totusi , pustiul , a ajuns inaintea celorlalti . . . . . Nu mai conteaza cine pe cine alerga . Poate de azi inainte cei implicati isi vor respecta mai mult incepatorii luati cu ei la drum . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.