CaptainBusa Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 (editat) daaa, e de belea poza aia. In loc sa ai un con de umbra de la 1 electrod de masa, ai 4 conuri de umbra de la 4 electrozi de masa mai subtiri. Nu ca ar conta la ce viteza de propagare are flacara. Denso fac bujii de F1, deci sunt mai smecheri decat nascarul lui Brisk. Nu ca brisk nu ar fi bune. Asa o fi.. tu vezi 4... yo nu Da cine stie ce vezi tu...?! Unde vezi tu "4 electrozi de masa"?... in fata... da ma rog... cam cat crezi tu ca e timpul de aprindere intr-un cilindru...? o ora.. doua... trei poate?... sau... de la 3 la 20 milisec...? in functie de turatia motorului... toate astea se aduna in randament... moncher... sau lasa... )) Ma rog Negativistii... sunt si ei buni la ceva... --- Mesaj completat în 27 Mar 2008 13:46 ------------- Cam asta e lista de motoare... si de bujii... designul difera de la tip la tip de motor in functie de performante... Editat Martie 27, 2008 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 Sa fii sanatos! Cine sustine lucruri dastea... vinde gogosi. Tocmai pentru ca sustii ca o bujie (sau orice altceva din aprindere) iti da cai in plus ma face sa afirm urmatoarele: Ori habar nu ai despre ce vorbesti (esti dezinformat) Ori pui la cale o mare pacaleala (esti un smecheras) In ambele cazuri: Nu cumparati de la asemenea indivizi! Am scris candva un mic tutorial despre aprindere si cum sa ne ferim de cei ca tine! I-l caut si am sa ii dau paste aici! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 (editat) Sa fii sanatos! Cine sustine lucruri dastea... vinde gogosi. Tocmai pentru ca sustii ca o bujie (sau orice altceva din aprindere) iti da cai in plus ma face sa afirm urmatoarele: Ori habar nu ai despre ce vorbesti (esti dezinformat) Ori pui la cale o mare pacaleala (esti un smecheras) _________________ Cum zici tu...mosule' mai citeste si tu... de la ce a pornit topicul... lasa sa-si topeasca bujiile si sa stea pe langa motoare sa le ajusteze regulat... e o discutie libera... nu fac bijnita ca nu's "smecher"... si nici dezimformat... da daca tu sti mai bine... da-i inainte... Ale Bune Editat Martie 27, 2008 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 Nu mai gasesc tutorialul. Poti spune despre aprindere/sau despre oricare componenta a ei ca face orice... mai putin ca da cai in plus! O bujie proasta poate sa scada numarul cailor putere (de fapt cuplul) dar o bujie buna nu-ti da nici 0.000000000000000000000000000000000001% in plus. O bujie buna rezista mai mult. O bujie buna reduce consumul. O bujie buna nu uzeaza prematur motorul. O bujie buna e mai frumoasa. O bujie buna nu polueaza... orice... dar cai in plus este o aberatie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 Apropo...n-am nici magazin...si daca am o parere...site-ul de la Brisk... e mai sus... "ceteste" ca nu-i mare lucru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 Am intrat! primul lucru pe care l-am vazut a fost: Multi spark-plugs increase engine power! Two auxiliary electrodes attached to the top of the insulator use patented technology, allowing simultaneous spark-over on two surfaces and one airborne spark. This can flash along the entire 360 degree perimeter allowing increased combustion velocity and engine power. Hai sa demoloam imperuna acest mit dragii mei colegi de forumeala si sa ingropam compania brisk pentru todeauna cand vine vorba de piata romaneasca sa incepem: ei zic asa: Multi spark-plugs increase engine power! eu zic: Partial adevarat! Cresc performantele.... nu puterea. Cresterea in putere este nesemnificativa daca este. Cuplul este dat de cantiatatea de amestec din camera de ardere si de geometria motorului. Geometria si constructia motorului afecteaza turatia maxima si prin urmare puterea exprimata in cai putere. Prin creerea unor puncte multiple de aprindere se inbunatateste intru catva performantele motorului dar castigul in putere nu este sesizabil. dar ei mai zic: Two auxiliary electrodes attached to the top of the insulator use patented technology, allowing simultaneous spark-over on two surfaces and one airborne spark. This can flash along the entire 360 degree perimeter allowing increased combustion velocity and engine power. Ha! fals: O lege a fizicii spune ca descarcarile electrice aleg cel mai usor drum. Poti sa ai un milion de perechi de electrozi, daca arcul electric s-a format intre un anod si un catod... sau 2 electrozi (cand este curent alternativ) atunci ceilalti nu mai pupa neam de scanteie. Cand acesti electrozi vor fi complet separati si vor avea alimentare de la bobine de inductie separate se poate vorbi de scanteie dubla. Ca se poate forma de jur imprejur e altceva dar e apa de ploaie. E tot scanteie dar care are loc in alte parte. edit: reiau pentru ca nu m-am exprimat clar: Sa zicem ca am un catod si doi anozi. La aparitia unei inalte tensiuni... o descarcare electrica se va produce intre catod si unul din anozi! In nici un caz nu vom avea 2 scantei.... una pentru fiecare anod. Se poate insa dar numai cand vom avea 2 bobine de inductie pentru o singura bujie care sa functioneze simultan. Vom avea o "bujie dubla" Creste viteza de ardere si puterea motorului? Cum? o impinge? E ca si cum ai vopsi frigiderul bleu ca sa consume mai putin! O aberatie!!!! In anumite cazuri viteza de detonatie este influentata de metoda de start dar nu si in cazul arderii. Daca amestecul ala are viteza de propagare a frontului flacarii X m/s apoi poti sa plangi langa el ca de ars nu va arde cu o alta viteza. Viteza asta este data de calitatea amestecului, de concentratie, de turbiditatea sa si multi alti factori, dar nu si de scanteie. Atentie Nu zic ca o bujie proasta nu poate influenta negativ. Dar una buna este la fel de buna ca o minune dasta "high performance"! Asta am vazut in prima pagina pe care am intrat si mii lehamite sa vad ce-i in continuare. Am intrat si pe la tehnical sa vad daca au si vre-o noua descoperire a=in fizica care sa le explice minunatiile, dar nic vorba de asa ceva. Numai afirmatii nefondate. Numai bine! Si apropo! Made in china ??? ce ai cu made in china??? cumpara marfa facuta in turcia/europa de est/sau statele unite. Un led german costa 0.3 $ la distribuitorul autorizat. Un led chinezesc costa 0.05 $ la distribuitor. Vrei sa vezi diferenta intre ele? Net surclasat cel german. daca vrei iti trimit o monstra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 (editat) Tu cred ca ai o Problema de...imagine...ca sa zic asa... E ca si cea din Semnatura ta... vrei sa dovedesti ca "Herbal Essence minte..." )) bine asa o fi... Da' In mecanica... e diferit... mai citeste... nu e ca in Biologie, Anatomie... sau altele... Intr-adevar nu tot ce se "vopseste" se mananca... ca si frigideru... Da o ardere incompleta...tu cum o caracterizezi...? Randament scazut...al motorului... nu? mers aiurea... ca sa zic in alt limbaj... sau unii ii zic...nu merge rotund... dhe... odata ce nu merge rotund... merge Patrat ... Daca Scanteia nu are Intensitatea Optima...S-a zis cu mersul rotund... si trecem la Patrat... sau la impins de motoare... Multispark, 360grade si asa mai departe... ajuta la un randament mai bun... da Nu'i Bai... ca arde bine si in 3psitoane...2 sau 1...sau deloc.... Esti Refractar la Nou...Moncher... Ale bune... aia de la Brisk si de la departamentul de desing de la Lamborghini nu stiu nimic... tu le sti pe toate... Bravos Editat Martie 27, 2008 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 Nu am zis ca nu-s bune! sunt probabil niste bujii foarte bune. Am zis doar ca nu obtii nici un cal in plus folosind un anumit tip de bujie. Si acum ca o gluma [sper sa fie gustata]: Faptul ca cei de la lamborghini folosesc asemenea bujii (oare?) dovedeste inca o data ca un motor bun merge si cu bujii proaste Ok! Cu asta am spus cam tot ce aveam de spus! Bafta in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 (editat) Nu am zis ca nu-s bune! sunt probabil niste bujii foarte bune. Am zis doar ca nu obtii nici un cal in plus folosind un anumit tip de bujie. Si acum ca o gluma [sper sa fie gustata]: Faptul ca cei de la lamborghini folosesc asemenea bujii (oare?) dovedeste inca o data ca un motor bun merge si cu bujii proaste Ok! Cu asta am spus cam tot ce aveam de spus! Bafta in continuare! Vezi ca era parcat un Lamborghini Diablo in fata la cafenea High Heels... du-te si intreaba-l pe proprietar daca stie ce are sub capota... o sa fi dezamagit... o sa te intampine cu o privire blanda si nepasatoare... )) Asa ca... eu zic sa nu-i injuri pe cei care in inginerie au un cuvant de spus... ca la noi romanii... m-am lamurit... -le stim pe toate... --facem toate meseriile...la fel de bine... ---avem o tara bogata si frumoasa... pe care nu o vindem...precum am spus mai devreme... ----da pacat ca numai gura e de noi... Sunt multi care sunt multumiti... si mai multi cei care nu cunosc decat cea ce le e bagat pe gat de comercianti dornici de castig... cu adaosuri nesimtite si care fac "Whoring Prices..." si pasiunea ptr Moto ajunge sa fie nemaipomenit de scumpa... Vezi exemplu de la recent consumata "Expozitie Moto" haaaa )))) Ce sa zic... Open Your Mind...? Sau Noroc Bun... cum se zice la mina... Ma dezamagesti... Editat Martie 27, 2008 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
masterus Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 Sa fii sanatos! Cine sustine lucruri dastea... vinde gogosi. Tocmai pentru ca sustii ca o bujie (sau orice altceva din aprindere) iti da cai in plus ma face sa afirm urmatoarele: Ori habar nu ai despre ce vorbesti (esti dezinformat) Ori pui la cale o mare pacaleala (esti un smecheras) In ambele cazuri: Nu cumparati de la asemenea indivizi! Am scris candva un mic tutorial despre aprindere si cum sa ne ferim de cei ca tine! I-l caut si am sa ii dau paste aici! Multumesc! scanteie mai buna =ardere mai buna=randament mai mare=cai putere in plus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 Adu-ne noua bujii si lasa-i pe negativisti.Au si ei rostul lor Hai sa auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 Cred ca cel mai bine se rezolva printr-un test pe Busa sau pe Fireblade-ul lui Ranga.La United Motors se poate testa.Pierzatorul plateste testul si da berea,fara suparare. Ce ziceti domnilor?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Martie 28, 2008 Share Postat Martie 28, 2008 Cred ca cel mai bine se rezolva printr-un test pe Busa sau pe Fireblade-ul lui Ranga.La United Motors se poate testa.Pierzatorul plateste testul si da berea,fara suparare. Ce ziceti domnilor?! suna interesant... dhe... ca sa nu zic ca suna bine... bere putem bea oricum... ca nu-i razboi... fiecare e liber sa creada si sa faca ce vrea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Martie 29, 2008 Share Postat Martie 29, 2008 Chiar as fi curios sa fac un test sa vad daca busa are 155 cp ''acasa'',sau o mai fi murit din ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Martie 31, 2008 Share Postat Martie 31, 2008 Chiar as fi curios sa fac un test sa vad daca busa are 155 cp ''acasa'',sau o mai fi murit din ei Nu-ti face probleme Reap... daca ii biciuiesti bine...isi aduc aminte ca exista... Deci... cine vrea bujii Brisk...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AK_Raptor Postat Aprilie 1, 2008 Share Postat Aprilie 1, 2008 Ce-i aia bujii Brisk?!? Vreo alta chinezarie? Ia-ti bre NGK sau Denso Iridium, dai ce dai pe ele dar ai asigurati inca 10 mii km in plus, basca turatie constanta la ralenti, si aprindere mult mai rapida, consum mai mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 Ce-i aia bujii Brisk?!? Vreo alta chinezarie? Ia-ti bre NGK sau Denso Iridium, dai ce dai pe ele dar ai asigurati inca 10 mii km in plus, basca turatie constanta la ralenti, si aprindere mult mai rapida, consum mai mic. Am avut NGK pe motor... da' au palit la 7000km... una s-a prajit... Brisk-urile mi le trimite Fratele meu din Canada... )) nu sunt facute...in China... oricum zic ca's Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AK_Raptor Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 Am avut NGK pe motor... da' au palit la 7000km... una s-a prajit... Brisk-urile mi le trimite Fratele meu din Canada... )) nu sunt facute...in China... oricum zic ca's pai atunci Busa e de vina nu NGK. Probabil nu erau NGK-urile potrivite. Si 7000 km e ok, mai ales pe o Busa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 pai atunci Busa e de vina nu NGK. Probabil nu erau NGK-urile potrivite. Si 7000 km e ok, mai ales pe o Busa. Pai... asa a venit ea dotata de noua cu NGK-uri... minuni se mai intampla... ce sa faci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 cine are o cheie de bujii mai shmechera? in sensul ca trebuie sa fie pt bujie mare, dar sa fie subtire marginea ca sa incapa intre gaura unde e bujia si bujie. nu stiu daca m-am exprimat corect asta am nevoie pt un GSXR 750 K din 1989. cine ma poate ajuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 cum adica bujie mare? pe 21? ca daca e sa fie pe 16 am eu o cheie subtire (cunosc problema) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 cum adica bujie mare? pe 21? ca daca e sa fie pe 16 am eu o cheie subtire (cunosc problema) bujie ca la masina, cred ca pe 21 e, dar aia normala e groasa si nu intra intre bujie si locasul unde e bujia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robi Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 cine are o cheie de bujii mai shmechera? in sensul ca trebuie sa fie pt bujie mare, dar sa fie subtire marginea ca sa incapa intre gaura unde e bujia si bujie. nu stiu daca m-am exprimat corect asta am nevoie pt un GSXR 750 K din 1989. cine ma poate ajuta? cred ca am ce iti trebuie . da`mi pm si ti`o imprumut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 la motorul in discutie cheia de bujie trebuie sa fie de 18 (nu 21) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 la motorul in discutie cheia de bujie trebuie sa fie de 18 (nu 21) am incercat si cu o cheie mica de bujii si una mare, sigur bujia este mare, gen de masina, dar trebuie sa fie subtire, daca cinava a stat sa ia la polizor o cheie dinasta, ca sa fac treaba respectiva, poate ma ajut asi pe mine cu cheia aia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.