Sari la conținut

BUJII - Totul despre.


Postări Recomandate

sal scuzati ma si pe mine ca intervin cu o intrebare prosteasca dar chiar nu stiu unde sa intreb ce cheie de bujii imi trebuie la honda cbr 600f?am fost si am cautat de 18 dar nu am gasit o sa mai caut si maine dar ma gandeam poate nu este buna.sau daca are cine sa mi dea si mie cheia inprumut 4 ore :P multumesc frumos si scz inca odata asfalt uscat

 

--- Mesaj completat în 26 Feb 2008 18:16 -------------
:)

sal scuzati ma si pe mine ca intervin cu o intrebare prosteasca dar chiar nu stiu unde sa intreb ce cheie de bujii imi trebuie la honda cbr 600f?am fost si am cautat de 18 dar nu am gasit o sa mai caut si maine dar ma gandeam poate nu este buna.sau daca are cine sa mi dea si mie cheia inprumut 4 ore :) multumesc frumos si scz inca odata asfalt uscat

gata am gasit multumesc frumos o vara fara incidente bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 993
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

luati set de pe louis de 16, 18, 21 cu 10 euro. si o dinamometrica si pasta de cupru ca sa nu se intepeneasca bujiile in chiulasa. desi se intampla mai rar totusi se intampla si atunci se duce filetul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare...

 

Cei bun...e bun...

 

/index.php?...9949&st=520

 

Datorita faputlui...ca sunt multi cei care vor crestere de putere, o ardere mai buna si castig in ceea ce priveste km versus intretinere... verificati link-ul de mai sus...

 

lista de modele...ptr diferite tipuri de motociclete... e in format pdf. zip-uit...

 

Cine vrea...are adresa mea de mail...in profil...

 

Ale bune...

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si despre ce e topicul asta pana la urma? Ca eu unu' nu inteleg. :bow:

 

Pai...Azi am intrat si eu pe Service...

 

am vazut vreo 2-3 flacai ca se plangeau de Bujii...calamina (afumate...cum ziceau ei)... Topite... cum ziceau altii...

 

Tocmai mi-au cerut doi amici proprietari de Busa, sa le dau de veste despre niste Bujii Brisk... care eu le Folosesc pe Busa mea...

 

Dau un randament mai bun motorului datorita faptului ca, scanteia data de acestea este globulara si nu una de tip magnetou... la cele clasice...

 

Aceste bujii facut in colaborare cu Lamborghini design... spun producatorii:

-rezista la 20.000Km

-nu tre sa le ajustezi distanta dintre masa si catod practic sunt maintenance free...

-au o viata mai lunga

-dau ceva caluti in plus la motor ptr ca ajuta la efectuarea unei arderi superioare celor initiate de bujiile clasice...

(1.5hp for 600cc, 2.0hp for 750cc and 3.0hp for 1000cc engines. Hayabusa and ZX14 owners, expect up to 5hp for your bikes!)

 

Intr-un cuvant sunt Calitativ mai bune decat cele din stoc...

 

La sectiunea de Motociclete Viteza, am postat o lista cu Modele de motociclete care se pot Bucura de aceste Bujii... pretul mediu se roteste in jur de 20eur/buc depinde de motorizare... acesta incluzand transportul si taxe vamale...si TVA

 

ca nu's facute la noi... ci in America... ;) americanii astia...nu's buni la nimic nu? :bow:

 

Decat sa planga ca li se topesc Bujiile... mai bine sa piarda un pic timp pe sectiunea Motociclete Viteza / Hayabusa si gasesc poze edificatoare si la cam ce se pot astepta...

 

Graficul din topic... arata diferenta dintre CBR600RR care are Bujii Brisk si acelasi cu bujii stock...

 

Peak-ul de putere dat de Bujiile Brisk se poate remarca...

 

Oricum... cine vrea... sa-mi dea de veste...

 

Cele bune :bow:

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am auzit de aceste bijii. sa intelek ca fabrica , care producea bujiile brisk a fost cumparata de americani si face acum bujiile magice?

 

:bow: :bow: :bow: ... se fabrica...fara indoiala... asa sunt americanii fac... din doddoo...Bici si mai si pocnesc din el...

 

Sunt Bujii Racing... care nu se prajesc asa usor...

 

nu sunt glumite... sunt pe bune... sunt excelente...si nu au egal... se folosesc in NASCAR...GP...Dragstar...si de cei ca noi...cei cu doua roti...pe strazile scumpei patrii...pe care nu o vindem... :bow: O dam gratis...

 

O bujie ptr un motor supercharged ajunge la 60usd...in state...in EU...probabil ca e vreo100eur... si tine Tine fara nici o problema la 2500F (1371 C)...

 

Daca esti interesat... da-mi de veste si iti tin 4 Bucati... cu placere...

 

Cele Bune ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da... foarte tare!

 

BRISK a fost infiintata in 1992 din "cenusa" fostei mari producatoare de bujii cehesti JISKRA.

Acum este o companie mare cu capital privat, cu fabrici in S.U.A., Canada si Cehia.

Concureaza la acelasi nivel cu marii producatori (Bosch, Denso, NGK, BERU).

Deasemenea, are o divizie speciala de BUJII RACING folosite in MotoGP, NASCAR, curse de salupe, etc.

Din gama respectiva: Brisk Racing Iridium, Brisk Multispark, Brisk LGS (pt salupe), Brisk Turbo si Brisk Silver Racing.

 

informatii multe despre produse, materiale si tehnologii folosite pe:

 

http://www.briskplugs.com

http://www.briskracing.com

http://www.briskusa.com

 

;)

 

(In domeniul moto sunt folosite nu numai pentru viteziste dar si pentru orice alte motociclete de la care se vrea performanta (inclusiv enduro, cross :bow:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca tu crezi ca un set de bujii iti dau cai putere in plus fata de aia originali ai motorului, chiar te-au pacalit baietii de la marketing. O fi o crestere de putere, dar fata de un set de bujii vechi si afumate. Ca tin mai mult o fi posibil.

 

hmm... daca or fi masluit... ceva... probabil ar trebui sa-i intrebi tu... :bow:

Da nu prea cred ca cei care concureaza pe piata NASCAR, GP... mananca doddoo... ca stiu si ei cei un Dyno...

In plus le pun la teste... inainte sa faca o declaratie... Nu's made in China

 

Brisk-urile nu au din design acel "con de umbra" dat de masa unei bujii clasice... care da detonatiei acel "backfire"... in propagarea ei prin cilindru... te-ai intrebat de ce tre sa ajustezi la bujiile clasice distanta dintre catod si masa... dupa ceva vreme? ;) ... Eh probabil ca o sa uiti de conceptul asta odata ce ai alt design de bujii pe motor...

 

e un comentariu facut de Nemti...nu americani... dintr-un ziar mai vechiut...

Chiar daca nu se vede prea bine... in graphic ai comparate puteri obtinute pe Dyno... ptr tot tipul de producatori...

Cel cu rosu este Brisk :bow:

 

Cele bune :bow:

 

--- Mesaj completat în 27 Mar 2008 12:03 -------------

 

Cam asta e diferenta in initierea detonatiei... :bow:

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daaa, e de belea poza aia. In loc sa ai un con de umbra de la 1 electrod de masa, ai 4 conuri de umbra de la 4 electrozi de masa mai subtiri. Nu ca ar conta la ce viteza de propagare are flacara.

Denso fac bujii de F1, deci sunt mai smecheri decat nascarul lui Brisk. Nu ca brisk nu ar fi bune.

 

Asa o fi.. tu vezi 4... :bow: yo nu

 

 

 

Da cine stie ce vezi tu...?!

 

:bow:

 

Unde vezi tu "4 electrozi de masa"?... in fata... da ma rog... cam cat crezi tu ca e timpul de aprindere intr-un cilindru...? o ora.. doua... trei poate?... sau... de la 3 la 20 milisec...? in functie de turatia motorului... toate astea se aduna in randament... moncher... sau lasa... :bow: ))

 

Ma rog Negativistii... sunt si ei buni la ceva...

 

--- Mesaj completat în 27 Mar 2008 13:46 -------------

 

Cam asta e lista de motoare... si de bujii... designul difera de la tip la tip de motor in functie de performante...

 

;)

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fii sanatos!

Cine sustine lucruri dastea... vinde gogosi.

 

Tocmai pentru ca sustii ca o bujie (sau orice altceva din aprindere) iti da cai in plus ma face sa afirm urmatoarele:

Ori habar nu ai despre ce vorbesti (esti dezinformat)

Ori pui la cale o mare pacaleala (esti un smecheras)

 

In ambele cazuri:

 

Nu cumparati de la asemenea indivizi! Am scris candva un mic tutorial despre aprindere si cum sa ne ferim de cei ca tine!

I-l caut si am sa ii dau paste aici! Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fii sanatos!

Cine sustine lucruri dastea... vinde gogosi.

 

Tocmai pentru ca sustii ca o bujie (sau orice altceva din aprindere) iti da cai in plus ma face sa afirm urmatoarele:

Ori habar nu ai despre ce vorbesti (esti dezinformat)

Ori pui la cale o mare pacaleala (esti un smecheras)

 

 

_________________

 

Cum zici tu...mosule'

 

mai citeste si tu... de la ce a pornit topicul... lasa sa-si topeasca bujiile si sa stea pe langa motoare sa le ajusteze regulat...

 

e o discutie libera... nu fac bijnita ca nu's "smecher"... si nici dezimformat...

 

da daca tu sti mai bine... da-i inainte...

 

Ale Bune

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai gasesc tutorialul.

Poti spune despre aprindere/sau despre oricare componenta a ei ca face orice... mai putin ca da cai in plus!

O bujie proasta poate sa scada numarul cailor putere (de fapt cuplul) dar o bujie buna nu-ti da nici 0.000000000000000000000000000000000001% in plus.

 

O bujie buna rezista mai mult. O bujie buna reduce consumul. O bujie buna nu uzeaza prematur motorul. O bujie buna e mai frumoasa. O bujie buna nu polueaza... orice... dar cai in plus este o aberatie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrat!

primul lucru pe care l-am vazut a fost:

 

 

Multi spark-plugs increase engine power!

 

Two auxiliary electrodes attached to the top of the insulator use patented technology, allowing simultaneous spark-over on two surfaces and one airborne spark. This can flash along the entire 360 degree perimeter allowing increased combustion velocity and engine power.

 

 

Hai sa demoloam imperuna acest mit dragii mei colegi de forumeala si sa ingropam compania brisk pentru todeauna cand vine vorba de piata romaneasca

 

sa incepem:

 

ei zic asa:

Multi spark-plugs increase engine power!

eu zic: Partial adevarat! Cresc performantele.... nu puterea. Cresterea in putere este nesemnificativa daca este. Cuplul este dat de cantiatatea de amestec din camera de ardere si de geometria motorului. Geometria si constructia motorului afecteaza turatia maxima si prin urmare puterea exprimata in cai putere.

Prin creerea unor puncte multiple de aprindere se inbunatateste intru catva performantele motorului dar castigul in putere nu este sesizabil.

 

 

dar ei mai zic:

Two auxiliary electrodes attached to the top of the insulator use patented technology, allowing simultaneous spark-over on two surfaces and one airborne spark. This can flash along the entire 360 degree perimeter allowing increased combustion velocity and engine power.

 

Ha! fals:

 

O lege a fizicii spune ca descarcarile electrice aleg cel mai usor drum. Poti sa ai un milion de perechi de electrozi, daca arcul electric s-a format intre un anod si un catod... sau 2 electrozi (cand este curent alternativ) atunci ceilalti nu mai pupa neam de scanteie. Cand acesti electrozi vor fi complet separati si vor avea alimentare de la bobine de inductie separate se poate vorbi de scanteie dubla.

Ca se poate forma de jur imprejur e altceva dar e apa de ploaie. E tot scanteie dar care are loc in alte parte.

edit: reiau pentru ca nu m-am exprimat clar:

Sa zicem ca am un catod si doi anozi. La aparitia unei inalte tensiuni... o descarcare electrica se va produce intre catod si unul din anozi! In nici un caz nu vom avea 2 scantei.... una pentru fiecare anod. Se poate insa dar numai cand vom avea 2 bobine de inductie pentru o singura bujie care sa functioneze simultan. Vom avea o "bujie dubla"

 

 

Creste viteza de ardere si puterea motorului? Cum? o impinge? E ca si cum ai vopsi frigiderul bleu ca sa consume mai putin! O aberatie!!!!

In anumite cazuri viteza de detonatie este influentata de metoda de start dar nu si in cazul arderii. Daca amestecul ala are viteza de propagare a frontului flacarii X m/s apoi poti sa plangi langa el ca de ars nu va arde cu o alta viteza. Viteza asta este data de calitatea amestecului, de concentratie, de turbiditatea sa si multi alti factori, dar nu si de scanteie. Atentie Nu zic ca o bujie proasta nu poate influenta negativ. Dar una buna este la fel de buna ca o minune dasta "high performance"!

 

Asta am vazut in prima pagina pe care am intrat si mii lehamite sa vad ce-i in continuare. Am intrat si pe la tehnical sa vad daca au si vre-o noua descoperire a=in fizica care sa le explice minunatiile, dar nic vorba de asa ceva. Numai afirmatii nefondate.

Numai bine!

Si apropo! Made in china ??? ce ai cu made in china??? cumpara marfa facuta in turcia/europa de est/sau statele unite.

Un led german costa 0.3 $ la distribuitorul autorizat. Un led chinezesc costa 0.05 $ la distribuitor. Vrei sa vezi diferenta intre ele? Net surclasat cel german. daca vrei iti trimit o monstra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu cred ca ai o Problema de...imagine...ca sa zic asa...

 

E ca si cea din Semnatura ta... vrei sa dovedesti ca "Herbal Essence minte..." :crack: )) bine asa o fi...

 

 

Da' In mecanica... e diferit... mai citeste... nu e ca in Biologie, Anatomie... sau altele...

 

Intr-adevar nu tot ce se "vopseste" se mananca... ca si frigideru...

 

Da o ardere incompleta...tu cum o caracterizezi...?

 

Randament scazut...al motorului... nu? :D mers aiurea... ca sa zic in alt limbaj...

 

sau unii ii zic...nu merge rotund... dhe... odata ce nu merge rotund... merge Patrat :huh: ...

 

Daca Scanteia nu are Intensitatea Optima...S-a zis cu mersul rotund... si trecem la Patrat... sau la impins de motoare... :ok:

 

Multispark, 360grade si asa mai departe... ajuta la un randament mai bun...

 

da Nu'i Bai... ca arde bine si in 3psitoane...2 sau 1...sau deloc....

 

Esti Refractar la Nou...Moncher...

 

Ale bune... aia de la Brisk si de la departamentul de desing de la Lamborghini nu stiu nimic... tu le sti pe toate...

 

Bravos

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am zis ca nu-s bune! sunt probabil niste bujii foarte bune. Am zis doar ca nu obtii nici un cal in plus folosind un anumit tip de bujie. Si acum ca o gluma [sper sa fie gustata]: Faptul ca cei de la lamborghini folosesc asemenea bujii (oare?) dovedeste inca o data ca un motor bun merge si cu bujii proaste :crack: :ok:

Ok! Cu asta am spus cam tot ce aveam de spus! Bafta in continuare! :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am zis ca nu-s bune! sunt probabil niste bujii foarte bune. Am zis doar ca nu obtii nici un cal in plus folosind un anumit tip de bujie. Si acum ca o gluma [sper sa fie gustata]: Faptul ca cei de la lamborghini folosesc asemenea bujii (oare?) dovedeste inca o data ca un motor bun merge si cu bujii proaste :D :huh:

Ok! Cu asta am spus cam tot ce aveam de spus! Bafta in continuare! :D

 

Vezi ca era parcat un Lamborghini Diablo in fata la cafenea High Heels... du-te si intreaba-l pe proprietar daca stie ce are sub capota... o sa fi dezamagit... o sa te intampine cu o privire blanda si nepasatoare... :lol: ))

 

Asa ca... eu zic sa nu-i injuri pe cei care in inginerie au un cuvant de spus... ca la noi romanii... m-am lamurit...

-le stim pe toate...

--facem toate meseriile...la fel de bine...

---avem o tara bogata si frumoasa... pe care nu o vindem...precum am spus mai devreme...

----da pacat ca numai gura e de noi...

 

Sunt multi care sunt multumiti... si mai multi cei care nu cunosc decat cea ce le e bagat pe gat de comercianti dornici de castig... cu adaosuri nesimtite si care fac "Whoring Prices..." si pasiunea ptr Moto ajunge sa fie nemaipomenit de scumpa... Vezi exemplu de la recent consumata "Expozitie Moto" haaaa :lol: ))))

 

Ce sa zic... Open Your Mind...? :ok:

Sau

Noroc Bun... cum se zice la mina... :crack:

 

Ma dezamagesti...

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fii sanatos!

Cine sustine lucruri dastea... vinde gogosi.

 

Tocmai pentru ca sustii ca o bujie (sau orice altceva din aprindere) iti da cai in plus ma face sa afirm urmatoarele:

Ori habar nu ai despre ce vorbesti (esti dezinformat)

Ori pui la cale o mare pacaleala (esti un smecheras)

 

In ambele cazuri:

 

Nu cumparati de la asemenea indivizi! Am scris candva un mic tutorial despre aprindere si cum sa ne ferim de cei ca tine!

I-l caut si am sa ii dau paste aici! Multumesc!

scanteie mai buna =ardere mai buna=randament mai mare=cai putere in plus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca cel mai bine se rezolva printr-un test pe Busa sau pe Fireblade-ul lui Ranga.La United Motors se poate testa.Pierzatorul plateste testul si da berea,fara suparare.

Ce ziceti domnilor?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca cel mai bine se rezolva printr-un test pe Busa sau pe Fireblade-ul lui Ranga.La United Motors se poate testa.Pierzatorul plateste testul si da berea,fara suparare.

Ce ziceti domnilor?!

 

:huh: suna interesant... dhe... ca sa nu zic ca suna bine... :crack: bere putem bea oricum... ca nu-i razboi...

 

 

fiecare e liber sa creada si sa faca ce vrea... :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar as fi curios sa fac un test sa vad daca busa are 155 cp ''acasa'',sau o mai fi murit din ei :ok:

Nu-ti face probleme Reap... :crack: daca ii biciuiesti bine...isi aduc aminte ca exista...

 

Deci... cine vrea bujii Brisk...? :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...