Sergiu.... Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 eu am inteles ca ii crapa toate... si cum zice cineva mai sus, exista 4 carburatoare deci 4 amestecuri.... E vorba de un bicilindre, Ducati monster, poti sa imi explici si mie te rog de unde 4 carburatoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 E vorba de un bicilindre, Ducati monster, poti sa imi explici si mie te rog de unde 4 carburatoare? aaa... bine atunci 2x 4 = 8 carburatoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stancu5 Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 aaa... bine atunci 2x 4 = 8 carburatoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 lasand gluma la o parte, bujiile alea crapa asa numai pentru ca se incing prea tare, nu e nimic mecanic la mijloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 de acord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu.... Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 Scuze de offtopic, dar nu vreau sa mai deschid un alt topic.........@Belbody, eu credeam ca monster are 2 carb! 1/cil ! Nicidecum 2/cilindru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat August 1, 2009 Share Postat August 1, 2009 (editat) o piatra sarita sau temperatura mare ce ar putea sa provoace asta , pt. ca mie mi sa intamplat treaba asta acum o luna si iar azi . de obicei mi se stramba electrodul care intra in fisa apoi apare crapatura !!! Ca sa se strambe electrodul care intra in fisa(are 4-5 mm grosime)e clar ca e lovit,de la temp in nici un caz,ar trebui 1500 grade in pipa fisei de bujie,s-ar duce intai pipa care e de ebonita. Ceramica interna a bujiei se mai crapa de la detonatii,nici decum cea externa. Ar mai fi o varianta sa nu fi trecut cu motorul incins printr-o balta ceva si sa fi dat bujia din fata de apa rece dar oricum nu se stramba capul care intra in fisa. Editat August 1, 2009 de A-L-E-X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 1, 2009 Share Postat August 1, 2009 pana la urma cred ca are un vecin care i le sparge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VincentVega Postat August 1, 2009 Share Postat August 1, 2009 (editat) ducati sunt motociclete nasoale.schimb-o si rezolvi problema Editat August 1, 2009 de VincentVega Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 Hai noroc Adolf! prin Tecuci nu mai vii?o alta cauza a spargerii bujiilor dupa umila mea parere de epigon e ca..si eu am patit-o... nu adaptezi bine cheia de bujie cand strangi, nu o fi vreo cheie care sa se potriveasca f. bine, o fi prea scurta si nu prinde bine si presezi in partea superioara a bujiei. Eu am patit cand stangeam o bujie cu o cheie improvizata oarecum si am auzit un zgomot insa am crezut ca mi se pare. Dupa un timp la inspectie am gasit bujia foarte fin fisurata. Corect! Nu mai lua aminte la toți idioții care-ți spun să reglezi amestecul! Cască bine ochii când pui cheia pe bujie, că de aceea ii spargi porțelanul exterior! Ce treabă are, imbecililor, amestecul din cilindru cu porțelanul exterior? Stați toți jos, aveți nota 3 la mecanică! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 (editat) Corect!Nu mai lua aminte la toți idioții care-ți spun să reglezi amestecul! Cască bine ochii când pui cheia pe bujie, că de aceea ii spargi porțelanul exterior! Ce treabă are, imbecililor, amestecul din cilindru cu porțelanul exterior? Stați toți jos, aveți nota 3 la mecanică! esti bata! cum ce treaba are???? dar cat de bou tre sa fii sa le spargi cu cheia si sa nu simti sau sa vezi? Pai daca se incing ca dracu si electrodul central se dilata, cam ce crapa? Nu ceramica din jurul lui?? Editat August 2, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 esti bata! cum ce treaba are???? dar cat de bou tre sa fii sa le spargi cu cheia si sa nu simti sau sa vezi? Pai daca se incing ca dracu si electrodul central se dilata, cam ce crapa? Nu ceramica din jurul lui?? Motorul unei naked este destul de "aerisit"fata de o sportiva sau de un motor de auto,la alea de ce nu se incinge bujiile ?????? Intr-o poza se vede clar ca capatul metalic este stramb,poti sa o pui si pe aragaz si sa o incalzesti pana la rosu si tot nu se va stramba,ce dracu nici bujiile romanesti Sinterom nu crapa de la caldura. Mesaj completat Corect!Nu mai lua aminte la toți idioții care-ți spun să reglezi amestecul! Cască bine ochii când pui cheia pe bujie, că de aceea ii spargi porțelanul exterior! Ce treabă are, imbecililor, amestecul din cilindru cu porțelanul exterior? Stați toți jos, aveți nota 3 la mecanică! Sefu !!! eu am stiut lectia de ce imi dati 3 macar un 5 de trecere asa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 Bai Adolff SS, ia lamureste situatia aici si zi adevarul, tu le spargi?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 Bai Adolff SS, ia lamureste situatia aici si zi adevarul, tu le spargi?? haideti ma ce naiba , alte treburi mai bune nu am de facut cu banii decat sa -i dau pe bujii !!!! 1 ) bujiile eu le infiletez cu mana apoi le fixez doar cu cheia si nu le strang ( le pot desface si cu motorul cald cand totul e dilatat ) 2 ) pipa de la bujie nu are urme de lovituri iar motorul sta in curte in fata casei si am lumina cu senzori de miscare si 2 pittbulli , care e atat de prost ca sa se riste !!! la servici sta in fata usii adica doar intorc capul oricand si vad ce se intampla 3 ) ambele bujii din poze provin de la cilindrul fata , una crapata acum aprox. 1 luna iar cealalta este cea cu care am inlocuit-o crapata cand am facut topicul asta si este vorba de un motor 2V la 95 grade cu 2 carb. si numai 1 bujie per' cilindru 4 ) electrodul este indoit la ambele bujii si nu pot sa-mi dau seama cum ( am presupus ca de la vreo piatra sarita , dar coincidenta ar fi prea mare ) 5 ) Bujiile le cumpar de la MY MOTO , si ar fi de cacao sa vanda bujii NGK fabricate in Kazakstan sau nu stiu unde ESTE PRIMA OARA CAND PATESC ASA CEVA LA UN MOTOR IAR EXPERIENTA LA SCHIMBAT BUJII AM MORMANE , MONSTERUL NU IL VAND DOAR PT ASA CEVA ( SAU DELOC ) ASA CA AM SA-I DAU DE CAP !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 Motorul unei naked este destul de "aerisit"fata de o sportiva sau de un motor de auto,la alea de ce nu se incinge bujiile ??????Intr-o poza se vede clar ca capatul metalic este stramb,poti sa o pui si pe aragaz si sa o incalzesti pana la rosu si tot nu se va stramba,ce dracu nici bujiile romanesti Sinterom nu crapa de la caldura. Mesaj completat Sefu !!! eu am stiut lectia de ce imi dati 3 macar un 5 de trecere asa ... Ai zis tu ceva de amestec? Eu nu am văzut.. aÂşa că nu intri în aceeaÂşi categorie cu restul retardaților "amestecului". Mesaj completat haideti ma ce naiba , alte treburi mai bune nu am de facut cu banii decat sa -i dau pe bujii !!!!1 ) bujiile eu le infiletez cu mana apoi le fixez doar cu cheia si nu le strang ( le pot desface si cu motorul cald cand totul e dilatat ) 2 ) pipa de la bujie nu are urme de lovituri iar motorul sta in curte in fata casei si am lumina cu senzori de miscare si 2 pittbulli , care e atat de prost ca sa se riste !!! la servici sta in fata usii adica doar intorc capul oricand si vad ce se intampla 3 ) ambele bujii din poze provin de la cilindrul fata , una crapata acum aprox. 1 luna iar cealalta este cea cu care am inlocuit-o crapata cand am facut topicul asta si este vorba de un motor 2V la 95 grade cu 2 carb. si numai 1 bujie per' cilindru 4 ) electrodul este indoit la ambele bujii si nu pot sa-mi dau seama cum ( am presupus ca de la vreo piatra sarita , dar coincidenta ar fi prea mare ) 5 ) Bujiile le cumpar de la MY MOTO , si ar fi de cacao sa vanda bujii NGK fabricate in Kazakstan sau nu stiu unde ESTE PRIMA OARA CAND PATESC ASA CEVA LA UN MOTOR IAR EXPERIENTA LA SCHIMBAT BUJII AM MORMANE , MONSTERUL NU IL VAND DOAR PT ASA CEVA ( SAU DELOC ) ASA CA AM SA-I DAU DE CAP !! Păi retarzii ăia de la MYMOTO numai căcaturi contrafăcute vând, că Âşeful lor e pus pe îmbogățire. Nu mai lua de la dobitocii ăia, chiar nu se merită. Încearcă să elimini orice intermediar român, ăÂştia sunt mai răi decât țiganii. E sfatul meu. Tu, faci cum crezi. E treaba ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 singura solutie ar fi sa schimb modelul de bujii , pt ca seria de care am eu nevoie am gasit-o doar la MY MOTO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 singura solutie ar fi sa schimb modelul de bujii , pt ca seria de care am eu nevoie am gasit-o doar la MY MOTO De la Louis ai cautat ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Eu as masura mai intai macar de curiozitate temperatura din zona bujiei sa vad daca nu cumva sunt diferente mari de temperatura intre cei 2 cilindri. Poti sa masori cu un multimetru deala ieftin (daca nu ai ceva mai performant) dotat cu termocuplu, valoare exacta nu are asa mare importanta ci diferenta dintre cilindri, daca cel la care se sparge bujia e mult mai fierbinte probabil ai un amestec prea sarac in cil respectiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 (editat) De la Louis ai cautat ??? da au doar iridium .....care ma cam lasa rece !!! Mesaj completat Eu as masura mai intai macar de curiozitate temperatura din zona bujiei sa vad daca nu cumva sunt diferente mari de temperatura intre cei 2 cilindri. Poti sa masori cu un multimetru deala ieftin (daca nu ai ceva mai performant) dotat cu termocuplu, valoare exacta nu are asa mare importanta ci diferenta dintre cilindri, daca cel la care se sparge bujia e mult mai fierbinte probabil ai un amestec prea sarac in cil respectiv. nu am posibilitatea sa fac asta .........dar am sa fac carburatia la inceputul sezonului viitor , pana atunci voi folosi bujii de ducati 750 ss ca merg binisor Editat August 4, 2009 de adolf_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dj_Drex Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 Cifra octanica chimic privind se defineste prin compararea comportarii benzinei cu cea a unui amestec etalon, format din hidrocarburi cu proprietati antidetonante opuse. Drept hidrocarbura care detoneaza usor, adica are rezistenta la autoaprindere mica, se foloseste normal heptanul (C7H16 ), caruia i se atribuie, in mod conventional cifra octanica CO = 0. Drept hidrocarbura care detoneaza greu, adica are rezistenta la autoaprindere mare, se foloseÂşte izooctanul (2,2,4-trimetilpentan) (C8H18 ), caruia i se atribuie, in mod conventional cifra octanica CO = 100. Cifra octanica este definita de procentul de izooctan in volumul amestecului etalon - in cazul nostru benzina... Oricum nu trebuie inteles ca benzina este formata dintr-un amestec de n-heptan si izooctan in proportia respectiva. De asemenea, valoarea CO = 100 nu este limitativa, exista combustibili cu rezistenta la detonatie mai mare decat izooctanul, adica cu CO mai mare ca 100. Exemple de astfel de combustibili sunt benzina folosita in curse, benzina de aviatie (de exemplu AvGas), gazul petrolier lichefiat (GPL) sau alcoolul (de exemplu etanolul are CO/R = 129). Ridicarea cifrei octanice se poate face si prin aditivare cu diferite substante, dintre care cele mai cunoscute sunt tetraetilul de plumb (TEP), Metil-terț-butil-eterul (MTBE) si toluenul. TEP, folosit in „benzina cu plumb” se descompune usor in radicali care reactioneaza cu combustibilul si oxigenul in primele faze ale aprinderii, incetinind aprinderea, cu un efect de ridicare a cifrei octanice. Din pacate, TEP este toxic, iar utilizarea sa a fost limitata dupa 1970. Mai este folosit la benzinele de aviatie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bikeru56 Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 in afara de o lovitura sau o diferenta brusca de temperatura nu prea ar avea altceva ce sa fie problema,iar faptul ca se intampla doar la cilindrul din fata poate fi legat de socul termic(trecerea cu motorul cald prin apa)bujia de la primul cilindru e cea mai expusa.....daca ai fise care acopera total bujia verifica-le sa nu fie crepate doar parerea mea,o zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Salutare, Ma roade o treaba, referitor la fisele de la bujii. Sa zicem ca la un moment dat, vine vremea sa le schimb... Si-atunci nu vreau sa ma duc la BMW ca sa imi dea aia un scor cu 3 de zeroo in coada, si caut alternative pe la magazinele de piese auto... Acuma, pe langa lungime, de ce mai is caracterizate fisele / pipele? Am incercat sa le masor cu ohmetrul, da mie nu imi indica nimic, poate nu am scala potrivita pt asa valoare a rezistentei. Care aveti detalii concrete, is binevenite. La fel sfaturi incepand de la sarma de cupru care o legam de la bobina la bujie la MZ-ul lu tata pana la fisele alea transparente (OCC) prin care se vede "scanteia?". Cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Din cate stiu eu multe fise au inseriate o rezistenta. In alte cazuri acea rezistenta este inseriata in bujie. ( daca te uiti in codurile ngk ai sa vezi ) Sistemul de aprindere cred ca a fost gandit sa functioneze optim pentru o anumita valoare a rezistentei. Daca pui fise cu alte valori s-ar putea sa nu mearga la fel de bine ca cele originale. Daca ai masurat fisa originala cu ohmmetrul si nu-ti arata nimic e posibil sa fie intrerupta din constructia ei, sa aiba in interior un fel de eclator adica o intrerupere in conductor suficient de mica astfel incat daca tensiunea depaseste o anumita valoare curentul trece mai departe prin arc electric. Chestia asta se folosea pe vremuri cand nu se prea gaseau bujii peste tot, la cele cu probleme se monta un nasture intre bujie si fisa, prin gaurile lui se treceu 2 sarme una legata la bujie una la fisa. Prin spatiul ala mic dintre gauri se forma un arc electric intre cele 2 sarme. Nu stiu explicatia fenomenului dar se pare ca in cazul bujiilor cu probleme aceasta metoda functioneaza. Eu faceam ceva asemanator cand nu-mi pornea cate un cilindru din cauza unei bujii proaste/afumate: ridicam putin fisa astfel incat intre capatul ei si capatul bujiei sa se formeze o scanteie. De cele mai multe ori functiona si pornea cilindrul respectiv apoi puneam fisa la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 OK, si cam ce valoare medie au fisele? Ca doar trebuie sa se incadreze intr-un interval, nu? Depinde de lungimea lor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Nu cred ca depinde prea mult de lungimea lor dar nici o valoare nu stiu sa-ti spun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.