dodo Postat Iulie 15, 2012 Autor Share Postat Iulie 15, 2012 ...multumesc , momentan o astept sa vina de la revizie..apoi o trimit la polish total si stickerele jos...spre sfarsitul saptamanii o scot la ture si la...acomodat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Iulie 15, 2012 Share Postat Iulie 15, 2012 Pana acum, ai scapat vreodata mana in acceleratie din greseala ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Iulie 15, 2012 Share Postat Iulie 15, 2012 Desi este greseala incepatorului eu sper sa nu i se intample...din greseala asta banala au fost si unii care au patit-o nasol. Eu am vazut greseala asta live, la un motociclist ce nu era incepator, care tocmai schimbase guma spate,a cazut la plecarea de pe loc, inclinat pe dreapta, imediat a dat jos cu el(urat sunet de plastice sparte/julite). Nu stiu ce anturaj are baiatul asta, daca mai stia ceva de motociclete inainte sa faca achizitia asta, daca nu stia nimic. Cert e ca acum dupa ce a citit atatea pagini pline de balacarii unde toti incearca sa bage spaima in el, e de admirat ca n-a abandonat. Mai mult ca sigur mai sunt si altii care au inceput pe miare si n-au murit, oameni care merg cu motoreta zilnic, oameni care nu scriu pe forum. Tipule, invata motoreta, invata franarea de urgenta, invata sa mergi printre masini, invata sa nu iti fie frica de ea. Sunt sigur ca lumea din jur iti spune "ia mergi pe 1 roata sa te vedem si noi", prefera sa nu o faci, prefera sa o faci cand te simti pregatit, prefera sa traiesti, fii cu capul pe umeri. A... sa nu uit, echipament, cumpara-ti echipament bun, daca iti permiti A8, atunci iti permiti si echipament cel putin decent(Casca, Manusi, Combinezon, Cizme). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Eu am vazut greseala asta live, la un motociclist ce nu era incepator, care tocmai schimbase guma spate,a cazut la plecarea de pe loc, inclinat pe dreapta, imediat a dat jos cu el(urat sunet de plastice sparte/julite). Adica asa: http://www.youtube.com/watch?v=Q9zNUPDmnz4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tyby_90 Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 (editat) Citesc si vad sfaturi bune, si tot odata rautati mari. Am 22 de ani sunt pasionat.... foarte pasionat de acest fenomen. Boala mi-a dato tata la 12 ani pe mobra comunista de 50 de cmc, de atunci pana la varsta de 20 de ani am mers numai pe crossuri ( macadam.... dealuri, chestii). Din primavara anului trecut mi-am luat o sportiva care in clipa asta dupa cateva modificari are 108 cai si 176 de kg. Ma lungesc si stiu ca e plictisitor. Ideea este ca daca faci cu cap ceva iti va iesii ( am aproape 20.000 km cu al meu, si vreau sa spun ca singurul meu accidend a fost cand un "destept " mi-a dato jos dupa cric cu un range rover sport in timp ce dadea cu spatele). Poate omul este cumpatat, nu aveti de unde sa stiti iar, daca nu este, o face pe capul lui. Desii toate semnele nu duc la un viitor roz, nu aveti de unde sa stiti ce temperament are omul. Cunosc persoana care ca prim motor ( repet prim motor ) si-a luat zx14r la varsta de 27 de ani si merge cu el doar turing de ceva timp... Omul asteapta sfaturi ( ca punde accent pe partea estetica.... e treaba lui ), App de sfaturi : pune-ti o limitare la gaz si propune-ti ca peste 3 luni de mers, sa mai desfaci 1 spira la limitare ( surub ) si asa o vei redescoperii la fiecare 3 luni. Nu te grabi sa evoluezi, fa drumuri, nu te inhaita cu grup de maniaci care se lauda ca fac 1 ora si un sf pana la mare. Nu invata sa te ridici pe o roata in primele 6 luni, acomodeaza-te cu ea, fa-ti scenarii de posibil obstacol, incearca sa o cunosti cat mai bine, sa vezi cum raspunde la comenzi, cat te poti lasa fara sa devina periculos. Vad ca banii nu sunt un impediment ( avand in vedere parcul de masini pe care il detii). Cumpara-ti consumable de calitate, schimba-i lichidele . Cel mai important aspect, dupa parerea mea, sunt cauciucurile, nu te zgarcii ( nu vei gasi chilipiruri ieftine ), echipamentul lafel, face diferenta ( nu tot timpul )ca o paranteza ( am prieten mort in primul lui drum pe motor, cu primul lui motor<cbr600rr> la 30 la ora cu echipament de peste 3000 de euro pe el, din simplu fapt ca sa intins mai mult decat i-a ajuns plapuma si nu a trecut prin clase, s-a trezit la chidonul unui monstru intr-o curba si nu a stiut ce sa faca...). Sper sa ne postezi mult timp aventurile tale cu motorul visurilor oricarui motorist. Bafta si muuuulti km fara incidente! Tine minte, NU TE GRABII in nimic ceea ce tine de R1, lasa timpul sa le rezolve!!! Editat Iulie 16, 2012 de tyby_90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Adica asa: http://www.youtube.com/watch?v=Q9zNUPDmnz4 Ceva de genul, cu exceptia faptului ca "omul meu" era la al 2-lea R1 si plin de arfe d-alea cu accelerari bruste pe 3-4 metri apoi franare. Asta din video macar a tras incet, cel cu R1 de care zic eu a vrut sa plece racheta cu ea inclinata ca tocmai schimbase spatele, din service a plecat, in service a adus-o, noroc ca era la 10 m de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Citesc si vad sfaturi bune, si tot odata rautati mari. Am 22 de ani sunt pasionat.... foarte pasionat de acest fenomen. Boala mi-a dato tata la 12 ani pe mobra comunista de 50 de cmc, de atunci pana la varsta de 20 de ani am mers numai pe crossuri ( macadam.... dealuri, chestii). Din primavara anului trecut mi-am luat o sportiva care in clipa asta dupa cateva modificari are 108 cai si 176 de kg. Ma lungesc si stiu ca e plictisitor. Ideea este ca daca faci cu cap ceva iti va iesii ( am aproape 20.000 km cu al meu, si vreau sa spun ca singurul meu accidend a fost cand un "destept " mi-a dato jos dupa cric cu un range rover sport in timp ce dadea cu spatele). Poate omul este cumpatat, nu aveti de unde sa stiti iar, daca nu este, o face pe capul lui. Desii toate semnele nu duc la un viitor roz, nu aveti de unde sa stiti ce temperament are omul. Cunosc persoana care ca prim motor ( repet prim motor ) si-a luat zx14r la varsta de 27 de ani si merge cu el doar turing de ceva timp... Omul asteapta sfaturi ( ca punde accent pe partea estetica.... e treaba lui ), App de sfaturi : pune-ti o limitare la gaz si propune-ti ca peste 3 luni de mers, sa mai desfaci 1 spira la limitare ( surub ) si asa o vei redescoperii la fiecare 3 luni. Nu te grabi sa evoluezi, fa drumuri, nu te inhaita cu grup de maniaci care se lauda ca fac 1 ora si un sf pana la mare. Nu invata sa te ridici pe o roata in primele 6 luni, acomodeaza-te cu ea, fa-ti scenarii de posibil obstacol, incearca sa o cunosti cat mai bine, sa vezi cum raspunde la comenzi, cat te poti lasa fara sa devina periculos. Vad ca banii nu sunt un impediment ( avand in vedere parcul de masini pe care il detii). Cumpara-ti consumable de calitate, schimba-i lichidele . Cel mai important aspect, dupa parerea mea, sunt cauciucurile, nu te zgarcii ( nu vei gasi chilipiruri ieftine ), echipamentul lafel, face diferenta ( nu tot timpul )ca o paranteza ( am prieten mort in primul lui drum pe motor, cu primul lui motor<cbr600rr> la 30 la ora cu echipament de peste 3000 de euro pe el, din simplu fapt ca sa intins mai mult decat i-a ajuns plapuma si nu a trecut prin clase, s-a trezit la chidonul unui monstru intr-o curba si nu a stiut ce sa faca...). Sper sa ne postezi mult timp aventurile tale cu motorul visurilor oricarui motorist. Bafta si muuuulti km fara incidente! Tine minte, NU TE GRABII in nimic ceea ce tine de R1, lasa timpul sa le rezolve!!! DODO succes cu motocicleta, aveti grija unul de celalalt si va fi bine. Gaseste-ti un prieten mai experimentat din zona ta, care sa iti dea cateva sfaturi sincere & constructive. Mare greseala ca ai mentionat de motorul masinii tale ai vazut cum s-au simtit cei cu 4.1 de cei cu motoare sub 4.0 nu are rost sa mai zic. Totul este o competitie STUPIDA interna, cand altul are ceva mai mare sau mai bun, e neamprost, nuuu nu e bun, daca nu face parte din multime. Bine ca exista din cate vad aici si oameni normali care nu judeca dupa blazon. Adevarat multe rautati si multi(macar 50%) "tristi" "pasionati" care se plictisesc in fata calculatorului, lezati de simpla idee ca altul poate fi diferit, din cauza lor acest forum(sau acest topic Motocicleta mea) devine incet incet o pierdere de timp. Cum bine a zis BEC & CO cauciucurile noi (cat mai moi, in opinia mea) sunt primordiale, mai ales in cazul unui incepator, te vor scoate din multe situatii critice si iti vor ierta unele greseli de dozare a franei, pana cand vei invata. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodo Postat Iulie 25, 2012 Autor Share Postat Iulie 25, 2012 (editat) Salutari tuturor... In seara asta am fost la prima iesire cu motocicleta dupa ce s-a intors de la service...se simte o diferenta destul de mare cu toate lucrurile puse la punct... In mare : s-au schimbat consumabilele si toate lichidele...filtrul de aer a fost doar curatat , dl. Radu a spus ca e ok , este un filtru de aer sport k&n ..a fost reparat afisajul de temperatura..la mine era mereu doar pe LOW , a fost dat jos afisajul digital al treptei in care se afla motocicleta...cauciucurile mi-a fost recomandat sa le pastrez pe astea , deoarece au un grad scazut de uzura si sunt foarte bune.. ..in mare e totul ok , doar ca am reusit sa rup oglinda din dreapta , iar acum caut sa cumpar oglinzi originala de r1 , motocicleta era dotata cu unele mici si subtirele.. Editat Iulie 25, 2012 de dodo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 inca o chestie, ziceai ca vrei sa dai jos stickerele de pe ea. trebuie sa te avertizez ca o sa se vada o diferenta de nuanta pe vopsea unde a fost acoperita de ele. s-ar putea in final sa nu iti mai placa cum arata si sa trebuiasca sa vopsesti mobra. la mine, mobra din 2004, i-am dat jos stickerele si se vede diferenta, aproape zici ca scrie in continuare bandit pe ea. si cel mai important, daca totusi vrei s-o faci, ia un tub de spray degresant ca sa iasa mai usor. ce cauciucuri ai pe mobra? nu uita DOT-ul, e importanta si vechimea lor, nu doar modelul si carnea. mai ales pe un SS ca asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ark Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 Salut. Sunt in dilema de a nu sti ce varianta de mesaj sa-ti transmit : "sa o stapanesti sanatos !" sau "amice esti sinucigas si tu inca nu stii asta !"...O sa optez pt amandoua pt ca mi se pare cel mai corect fata de tine (si fata de mine si ceilalti), dar hai sa le luam pe rand. SA O STAPANESTI SANATOS ! Este o motocicleta de senzatie intr-adevar ! Iti doresc sa ajungi sa o vinzi pt ca vrei alta mai noua si mai frumoasa, sanatos si 'in one piece'! Acu' sa parcurgem impreuna varianta a doua...Prin urmare esti un frate care a terminat proaspat o scoala si crede ca stie cu 2 roti suficient cat sa incarce intre picioare o racheta R1 (pt experimentati e sol-sol, pt restul e sol-aer-sol. Prin urmare nu ai prieteni motociclisti (prieteni adevarati); prin urmare nu iti place sa citesti forumurile legate de R1 si iti iei o motocicleta care arata bine, dar despre care nu sti nimic...Am o veste proasta...NTZ ! Motorul ala al tau (var '99) poate 150 de caluti sub numa' 205 kg cu o acceleratie 0-100 in cca 3 sec si 270km/h, ca asta stie modelul tau pe carburatie. La caracteristicile astea sa fi sigur ca ai suspensiile reglate ca motorul sa stea cat mai rigid. De ce ai nevoie de amortizor de ghidon !? Pai simplu, daca ai bagat in voblaj 200 kg, mula control...Motorul tau NU e conceput sa functioneze in parametrii optimi la 120km/h, decat pt perioade foarte scurte de timp si NU prin oras. Herghelia aia a ta de 1000cc are nevoie de racire pt care iti cam trebuie peste 160km/h (si nu pe 100 m), pe care nu te sfatuiesc sa ii ceri de la ea prin oras...Herghelia ta pe vremea asta, ajunge cu apa lejer la 110 grade in 10 min max de mers prin oras cu maxim a doua, pt ca altfel iti moare in ham. Herghelia ta se ridica pe o roata cu a 2-a si NU simte pasagerul din spate ! Prima senzatie cand m-am urcat pe un R1 (si am ceva km pe motor de 600) a fost ca e ca o bomba care te asteapta sa o detonezi si mai are si un fitil al dreaq de scurt...Nimeni nu zice ca nu poti sa o mierlesti la 50km/h pe un 125cc sau chiar pe 49cc. Daca te gandesti mai bine, poti sa mergi pe strada la pas, cu 3 km/h si sa-ti cada un ghiveci fix in cap si sa crapi. Problema apare cand, din cauza ta, o poate sfecli altul nevinovat...In cazul in care iti este scris sa cazi, eu iti doresc sa o faci la o viteza mica(pana in 50 km/h)ca sa vezi cum te taresc dupa ele 200 kg fara ca tu sa poti face nimic, daca ai 'bafta' sa ramai agatat de motor si sa ai timp sa percepi tot ce se intampla in jurul tau pana cand va opriti amandoi. Timpul se dilata si ai o senzatia mizerabila dintr-aia...de carpa prinsa de tornada...Personal, ma depaseste motivul principal pt care ai optat ca incepator fix pt R1 (sau sa fie oare doar orgoliul tau la mijloc)..Intr-un final, te priveste. Sfaturi utile : I-ati ECHIPAMENT BUN si complet ! Urcate pe ea cu teama. Respect-o ! Scoate-o afara din oras cat mai des; mergi singur o perioada. O sa ai timp sa o cunosti mai bine si nu vei fi tentat sa tragi de maimuta, pt a demonstra celorlalti ca ai coae ashezate de-o parte si de alta a unui R1; invata sa mergi in grup, mergand penultimul (se gaseste cineva care sa raman cu tin in urma sa te observe/corecteze/astepte; invata bine semnele, pune frana inainte de curbe si exclus spate (spatele e de ajutor in linie dreapta si atat); nu schimba viteza in curba NICIODATA (cuplu sau centrifuga o sa te culce sau sa te scoata afara in santz, copac, etc); nu depasi niciodata prin dreapta un alt motociclist...lol sunt sute de sfaturi si imi dau seama ca tot ce pot sa-ti spun este sa mergi ATENT, INCET, zgomotos ca sa fi auzit (cauta-ti o toba seioasa...), Vorbeste mult cu aia care mai sunt in viata si au epste un an de calarit R1. SPOR ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodo Postat Iulie 26, 2012 Autor Share Postat Iulie 26, 2012 (editat) ....inca o data va multumesc celor care da-ti sfaturi utile... ...SSSS , nu stiu cine esti tu de crezi ca stii chiar totul...in fine , nu ma mai lansez in polemici fara rost...imi pare rau ca am sters fara sa vreau ultimul meu post inainte de cel de aseara....acolo v-am spus o intamplare...o sa o rescriu din nou acum , mai pe scurt...dar o sa intelegeti esentialul..cum am spus-o in posturile trecute , acum ceva timp in urma ma ocupam de organizarea de "jocuri legale pe 4 roti" in judetul meu , iar aici nu ma refer la 2-3 masini de 70cp care se luau la semafor...intr-o seara , la scurt timp dupa ce imi luasem permisul , si in mintea mea de copil inconstient si tampit , ma credeam zmeul zmeilor , cel mai bun sofer , nu aveam egal...binenteles totul in mintea mea de atunci...m-am ales intr-o seara cu masina unui prieten , era un bmw e30 2.5 turbo , foarte rea masina , foarte brutala , foarte nesigura , nici un sistem minim de siguranta , aici fac referire ca masina nu era echipata nici macar cu abs..in fine...in primii 3-4 km era sa intr-un mod foarte urat ...masina si situatia aceea m-au iertat...sunt constient ca motocicleta asta nu ma va ierta , iar situatia , oricare va fi ea .. nici atat...in fine , aici faceam o referire la faptul ca sunt constient ca e o motocicleta foarte rea , care ma poate ucide in secunda 2... acum sa raspund la cateva mesaje de mai devreme... *permis categoria A am de 4 ani , luat la 18 ani.. *cauciucurile mi-a recomandat un motociclist cu experienta sa le pastrez pe aceasta , sunt racetec si a zis ca merita sa le pastrez avand in vedere ca DOT-ul e ok , iar uzura e minima... *stickere-le le dau jos la o firma de polish auto , care dupa ce le da jos o sa polisheze toata motocicleta *nu merg inca in grupuri , cel putin sezonul asta o sa ma plimb singur...usor...cum zicea cineva mai devreme , slow for show , e viata mea , e motocicleta mea , injurati-ma cat vreti , nu mi-am luat motocicleta sa merg cu 300km/h , mi-am luat motocicleta pentru ca mi-am dorit si pentru a ma plimba cu ea , nu pentru a zbura . PUNCT !!! * de ce mi-am luat motocicleta asta ? SIMPLU !! Mi-a placut , si sunt constient ca pot sa o respect indeajuns ca sa nu ma omoare !!! * costum am zis ca o sa imi cumpar , si o sa fie de calitate. * casti am doua , una cu vizor day only , cealalta cu vizor normal , ambele sunt agv , nu stiu cat de bune sunt , o sa imi cumpar o alta casca cu tot cu costumul. * am depasit deja 800 km cu ea , si e totul ok pana acum...am facut si un drum de 120 km ( Craiova-Drobeta Turnu-Severin ) singur , usor...am facut 2 ore si 20 de minute..., cu masina fac intre 45-60 min , in functie de trafic * daca e sa se strice pentru ca merg prea usor cu ea , e ok , e riscul meu , o sa o repar sau o sa o schimb , prefer sa dau eu bani pentru un moft decat sa dea altii pentru a ma ....inmormanta... ok ? * NU , nu am scapat pana acum niciodata mana in gaz pana acum , nici nu vreau sa o fac prea curand , vreau sa merg usor cu ea !!!! * SSSS , m-am referit sa atrag atentia cu ea , nu cu felul in care merg cu ea !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! va rog , incetati cu comentarile deplasate si rau voitoare..incep sa cred ca voi chiar asteaptati sa puteti posta aici RIP ? inca o data va multumesc celor care chiar postati aici la subiect si chiar cu folos ( Bigfoot , silencer , Ark , tyby 90 , bogdan dbm , GoodKat si ceilalti , imi cer scuze ca nu ii mai retin pe toti ) !! Editat Iulie 26, 2012 de dodo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 Nu am citit toate postarile si poate ca unele dintre opiniile mele au fost deja exprimate. Scuze! In primul rand R1 nu e potrivit pentru un incepator nu neaparat datorita puterii in sine a motorului (si mai ales graficului de livrare putere/cuplu vs rpm) ci datorita ne-manevrabilitatii la viteze mici/medii. Acest tip de motocicleta (ca si multe alte super-sport) nu au fost gandite decat cu un singur scop: viteza! Bineinteles ca "stie" sa mearga si incet... insa e exact ca un cal naravas, daca simte calaretul slab... il arunca din sa cu prima ocazie. Marea problema in cazul tau este insa chiar ceea ce'ti inspira tie incredere, si anume experienta (si aia relativa) pe 4 roti. Cea mai periculoasa comanda a motocicletei este cea franei de pe roata din spate. Un sofer relativ experimentat are deja format reflexul de a frana cu piciorul drept... si ghici ce comanda corespunde pe motocicleta? Exact! Frana spate! Poti sa incerci tu mult si bine sa mergi "incet" cu R1... in traficul de la noi e doar o chestiune de timp pana cand te vei regasi intr'o situatie de urgenta, cand reflexele preiau comanda si... vei bloca roata spate. Vei descoperi atunci ca franarea la o motocicleta presupune un pic mai mult decat doar apasarea pe o pedala... si sper din tot sufletul sa mai apuci sa'ti reamintesti ce incerc eu acum sa'ti transmit. In fine, fiecare cu damblaua si mai ales norocul lui, la urma urmelor trebuie sa recunosc ca stiu destui care au inceput direct pe motoare si sport si mari si nu numai ca au supravietuit, dar chiar au ajuns sa le duca spre limitele constructive. Pe da alta parte insa... in acelasi timp cam unul dintre amicii mei motociclisti (mai mult sau mai putin incepatori) ne'a parasit in fiecare an. Ultimul pe un ZX12R... da, primul motor. Si da... tot asa, foarte constient si pe deplin hotarat sa nu'si forteze norocul... A intors o secunda capul sa salute niste motociclisti care treceau din sens invers si a observat prea tarziu o RABA care ii oprise in fata ca sa intoarca (pe linia continua, bineinteles). Totul s'a intamplat la sub 100km/h si am vazut cu ochii mei S-ul lasat de guma spate pe asfalt... inainte sa piarda controlul. Echipamentul e obligatoriu, insa are un mare neajuns: nu s'a inventat inca protectie pentru gat. Iar ca sa'ti rupi gatul... nu e nevoie de viteza prea mare. Multa bafta iti doresc... o sa ai sigur nevoie! Ride SAfe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 da lasati ma omu in pace ca e clar ca vrea doar sa mearga in linie dreapta si prin oras. nu vrea sa priceapa ca nu o sa fie motociclist nici in 5 ani pe R1 si ca-i trebuie o pocnitoare mai mica la care sa aiba bilute sa-i dea gaz. asta e, nu-i nici primu, nici ultimu. suntem hateri toti ce dracu, chit ca hateuim tendintele sinucigase ale unui necunoscut. daca vreti sa faceti o treaba tre sa mearga 2-3 la el acasa la parintii lui si sa le insire lor toate threadurile cu pusti in accidente. o sa-i ia frumos mobra, ca doar ei i-au dat banii pt ea si gata. o sa ne injure omu, o sa sufere dar voi v-ati indeplinit misiunea, l-ati salvat.. @dodo frate, exista zeci si mii de mobre care arata la fel sau chiar mai pizdos ca R1 ala, intelege si tu ca poti sa arati cool si cu altceva. oricum daca nu o arzi cu bikeri tovarasii tai nu o sa inteleaga diferentele si o sa ramana la fel de impresionati de un monster de 80 de cai ca si de r1 asta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 Ca sa fac touring cu ea. Da oricum n-am inceput pe 999, ca daca incepeam pe asa ceva, eram demult statistica. Tema de studiu pt. acasa, paralela cu topicul nostru: - incepator, (checked) - FOARTE CUMPATAT, CALCULAT, ECHILIBRAT; (checked) - bun la condus masina din ce spuneau cunostintele, (checked) - experienta pe masini puternice (mergea la curse de masini), (checked) - motocicleta Yamaha, (checked) - viteza 60-70 km/h, (checked) - experienta pe moto = 0; (checked) - casca probike, REZULTATUL => /index.php?/topic/126202-accident-mortal-pe-kisselef-bucuresti-11082007/page__view__findpost__p__837455 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 Eu nu dau sfaturi, doar o intrebare am. Ti se pare ca esti in stare sa mergi cu el? Eu cred ca vreo 3-4 ani n-o sa fii in stare sa o stapanesti, iar daca iti iei niste trante o sa fie si mai gros morcovu si o sa inveti si mai greu. Ce sens are sa-ti iei motor de 1000 din prima? Oricum nu esti capabil sa mergi cu el, oricum 1000 pe strada e cam degeaba. Eu dupa 2 ani pe 600 n-as trece pe 1000. Nu-mi trebuie mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 Eu am 7 ani de condus moto si abia am ajuns la 750cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 Ti-e ciuda ca nu ai si tu erunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 da, dar tu ai ONDA si mai e si rosie.. ma rog ce a mai ramas din culoare.. orice motor de culoare rosie, are cu 20cai mai mult. se stie asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodo Postat Iulie 26, 2012 Autor Share Postat Iulie 26, 2012 Eu nu dau sfaturi, doar o intrebare am. Ti se pare ca esti in stare sa mergi cu el? Eu cred ca vreo 3-4 ani n-o sa fii in stare sa o stapanesti, iar daca iti iei niste trante o sa fie si mai gros morcovu si o sa inveti si mai greu. Ce sens are sa-ti iei motor de 1000 din prima? Oricum nu esti capabil sa mergi cu el, oricum 1000 pe strada e cam degeaba. Eu dupa 2 ani pe 600 n-as trece pe 1000. Nu-mi trebuie mai mult. ...sincer imi e frica de el groaznic...nu cred ca o sa il duc vreodata la limita...vor trece multi ani pana sa merg cu motocicleta care o sa o am la vremea aia la limita... ..motorul l-am luat pentru ca mi-a placut , a fost ok ca pret , l-am vrut repede de ziua mea ( ca raspuns la ce zicea cineva mai sus , NU , nu mi l-au cumparat parintii ) ...astazi am facut cam 50-60 km , doar in oras in trafic , mereu cu o persoana in spate , si nu mereu aceeasi , si am avut ocazia sa vad cum ma simt cu el , si cu diferite persoane care au diferite stiluri de a sta pe motor ) ... am mers normal , l-am mai si accelerat pe linia dreapta...per final totul a fost ok...dar...repede...il respect pentru ca imi e frica de el... ...P.S : SCHIMB YAMAHA R1 '99 , 29.500 km cu motocicleta frumoasa , arataoasa si zgomotoasa...capacitate cilindrica din 3 cifre , iar prima sa fie minim 5...nu ofer , nu astept diferenta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 Eu zic sa faci schimb mai intai cu un miar dupa 2004 si dupa facem noi doi schimbu. Iti dau un 636 frumos si ti-l pregatesc daca vrei si cu un cui in acceleratie . Si pe orice ai fi, cam dupa 2-3 luni apar accidentele/cazaturile pentru ca atunci crezi ca stii sa mergi si incepi sa te dai "racing"...Ori iti dai seama ca tu habar n`ai sa mergi pe motor, ori te face accidentu/cazatura sa iti dai seama ca nu stii sa mergi pe motor. Partea a doua daca esti norocos si scapi usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodo Postat Iulie 27, 2012 Autor Share Postat Iulie 27, 2012 Eu zic sa faci schimb mai intai cu un miar dupa 2004 si dupa facem noi doi schimbu. Iti dau un 636 frumos si ti-l pregatesc daca vrei si cu un cui in acceleratie . Si pe orice ai fi, cam dupa 2-3 luni apar accidentele/cazaturile pentru ca atunci crezi ca stii sa mergi si incepi sa te dai "racing"...Ori iti dai seama ca tu habar n`ai sa mergi pe motor, ori te face accidentu/cazatura sa iti dai seama ca nu stii sa mergi pe motor. Partea a doua daca esti norocos si scapi usor. ...motocicleta nu o schimb decat daca e un motor care imi place enorm cum arata...636 gasisem doua , unu culoarea ta si unu pe albastru , dar nu le-am vrut...oricum trebuie sa fie prea buna "afacerea" pentru mine pentru a face schimbul asta... Inca o data , repet .. o data pentru totdeauna , mi-am facut topic aici pentru a ma putea sfatui cu voi , pentru a ma invata de bine , nu pentru a ma lauda sau pentru a accepta din partea unora jigniri si catalogari si tot felul de prostii...va rog , daca e ceva ce nu va convine pe topicul asta , nu mai cititi , nu mai dati reply !!!!!!!!!!!!!! LASATII PE CEI CARE CHIAR IMI SCRIU AICI LUCRURI FOLOSITOARE SI UTILE !!! .. ..multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 (editat) Bah, chestia asta cu "mi-e frica de ea" nu e buna deloc. Nu o sa ajungi niciodata sa faci ceva cu motocicleta sau sa inveti ceva. Pentru ca ti-e frica. Si cand o sa dai prima oara cu ea de pamant o sa-ti fie si mai frica. Orice om invata mai usor gradual, progresiv. Eu am avut 50cc, apoi 125 apoi 600 acum am 750. Am multi km la activ cu moto. La fiecare pas in sus motocicleta noua mi-a inspirat teama stii cat? Cateva zile, maxim 100km, dupa care m-am adaptat imediat. Acum "fac tumbe" cu orice motocicleta imi dai pe mana. Si mi-a venit usor pentru ca aveam reflexele deja formate cu cele mai mici. Am cazut cu toate. Cand am trecut de la 50cc la 125 (2T) imediat am sesizat diferenta de puetere dar ciclistica era la fel. Mi s-a adaptat mana dreapta imediat, in cateva zile. Cand am trecut la enduro de 600 s-a schimbat puterea iar, dar ciclistica foarte putin, am sarit de la 20 de cai la 50. In schimb s-au imbunatatit franele si am inceput sa ma obisnuiesc cu ele. Apoi am trecut la enduro-touring tot de 600. De data asta s-a schimbat mult masa motocicletei, de la 150kg am trecut la 200+, cand am luat-o mi s-a parut si greu de impins pe loc. Dar m-am adaptat imediat. Apoi anul trecut am trecut la sport touring si 100 cai. Diferenta imensa de putere, pozitie, ghidon, ciclistica, frane. Ooo, ce frane! Daca la inceput ma cam speria, m-am obisnuit cu ea imediat, in cateva zile. Ziceai de cumpatare, lol, eu cand mi-am luat Transalpul acum 4ani, am ajuns la 120 la ora numai in drumul scurt cat am dus-o acasa. Asta ultima, sport-touring (VFR750F) am luat-o anul trecut si dupa 4 zile dupa ce am luat-o am plecat cu ea intr-o excursie de 3300km. Excursie in care am mers cu 160-180 chiar 220 pe unele portiuni in germania, cu pasager si bagaje pe ea ca magarul. Te intreb, cam in cat timp o sa poti sa faci tu asta cu acel R1, sau ce o sa inveti tu cu el? Sau, de ce ti-ai luat motocicleta? Sa fii cul? Majoritatea dintre noi de aici ne-am luat motocicleta pentru ca ne place sa mergem pe 2 roti, fie ca ai 20 de cai sau 150. Asta in primul rand si apoi restul, cum arata moto, da bine la terasa, etc. Tu de ce ti-ai luat-o daca zici ca ti-e frica sa mergi cu ea? Iti face placere sa stai asa pe ea cu morcovu in poponeata, stiind ca intr-o situatie extrema care poate aparea oricand (iti franeaza o masina in fata brusc) o sa te fastacesti si o sa franezi cu sfatele, o sa incurci comenzile si o sa accelerezi incercand sa te tii de ghidon? Stapanesti la nivel de instinct fara sa gandesti maneta de ambreiaj sau cea de frana? Ti s-a dat mana asa repede cu finetea acceleratiei la o moto sport??? PLM. Editat Iulie 27, 2012 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator EduardS Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 (editat) Frumoasa mobra,sa o stapanesti sanatos si fara incidente!!! Si eu am fost ceva de genu tau,la 17 ani ,aveam Kawa zx9r,si tot nu am murit. Conteaza foarte mult cum stii sa te stapanesti. Restu e can can ,cum a mai scris cineva ..... Si uite cum la 21 de ani ,am motor de 1200 si nu am avut nici un incident in ultimu timp,prietenii cu care ma plimb ,poate sa iti confirme . In trecut am avut si eu multe accidente,unele mai urate ,altele mai usoare,dar intotdeauna m-am ridicat de jos,si am incercat sa invat din greseli. Teoria in momentu cand ai o faza aiurea ,este exact nula,in momentu acela,tot ce conteaza sunt reflexele.Parerea mea ,inainte de toate(cum a mai scris cineva) e sa iti exersezi reflexele. Cu un mers temperat si cu niste reflexe cat de cat,ai toate sansele ,sa ajungi cu bine acasa,ori de cate ori iesi cu mobra. Editat Iulie 29, 2012 de EduardS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 ...sincer imi e frica de el groaznic...nu cred ca o sa il duc vreodata la limita...vor trece multi ani pana sa merg cu motocicleta care o sa o am la vremea aia la limita... Astea-s tampenii! Asta e la fel ca aia, dezbraca-te ca nu iti fac nimic! Pui pariu ca in 2 luni iti cresc ouale, te simti stapan pe tine, crezi ca ai invatat motocicleta, si-i dai blana? Si exact inainte sa o trantesti de pamant, ai sa-ti doresti sa fi stiut cum sta treaba cu livrarea puterii in curbe, cum e cu aderenta, cum e cu gumele reci/calde, cum e franarea de urgenta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 hai ca ati inceput toti sa fiti mai constructivi si mai la obiect desi mai e si flaming-ul obsinuit printe posturi. si eu am mers foarte cumpatat prima luna cat m-am obisnuit cu mobra si nu am intrat in nicio belea. abia pe urma cand am inceput sa cred ca stiu sa franez si cand sa ii dau gaz m-am bagat singur in situatii maro deci ce zice lumea e valabil, ti se urca vaporii la cap fara sa stii. @dodo foarte bine daca te-ai decis sa renunti la ea. cum ziceam, daca esti atat de interesat de look si chestiile astea, ia-ti un ducati(sper sa nu se ofenseze posesorii) ca astea arata si suna bine iar lista de chestii care le poti customiza e enorma, ai accesorii de toate felurile, poti sa bagi bani in ea cam de juma de audi. gasesti monstere de la 60 de cai in sus, in functie de ani/versiune, ai si tu o pozitie mai omeneasca pe ea(din nou, no offence posesorii de SS-uri) si nici nu o sa te pandeasca ca R1 sa ti-o traga irecuperabil. si iti zic astea doar pentru ca te vad atras mai mult de latura asta a motociclismului. vad totusi ca ai o predispozitie catre SS-uri, aici fiind mai greu sa gasesti ceva la fel de practic. pana la urma, indiferent pe ce cale o sa o apuci o sa te prinda si microbul adevarat al motociclismului, riding-ul. atunci sa te tii bine. astia care tot sustineti ca v-ati urcat verzi pe mobre de 150 de cai si nu ati avut nicio treaba, pun pariu ca nu sunteti la fel de abili ca unul care a mers pe ceva mult mai usor de stapanit fara frica. astea se pot demonstra doar pe niste serpentine sau circuit totusi dar doar pentru ca nu te-a omorat o mobra de 150 de cai, nu inseamna ca stii sa si mergi. doar ca ai reusit sa nu te bagi singur in rahat. pana la urma, pana la piata putem toti sa mergem cu orice motor, in schimb am vazut pe cheia cum se departa un prieten de mine cu un varadero(clar nu o mobra de ars pe viraje) doar din cauza ca omu stia ce trebuie sa faca. cred ca a ajuns acolo mergand 3 ani pe un zephyr de 50cp pe care l-a stors de tot ce putea. cred ca si cu zephyr-ul ala tot nu ma tineam dupa el. nu amestecati supravietuirea cu dezvoltarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.