Korben Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 citeste ce scrie GAMO de noul 1290 raman la parerea ca KTM nu va avea prea curand fiabilitatea unei Honde daca ma voi insela, bravo lor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
digitallysane Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 citeste ce scrie GAMO de noul 1290 raman la parerea ca KTM nu va avea prea curand fiabilitatea unei Honde daca ma voi insela, bravo lor! Unde? M-am uitat pe thread-ul lui si nu am vazut nimic negativ. Mi-a scapat poate ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 (editat) citeste ce scrie GAMO de noul 1290 raman la parerea ca KTM nu va avea prea curand fiabilitatea unei Honde daca ma voi insela, bravo lor! Asa pot sa vin si eu din tabara opusa: puteti sa cititi ce scrie Bognad03 de Honda lui, pe topicul de AT. Si eu raman la parerea ca Honda nu va fi prea curand asa de performanta si fun ca motoarele din EU. Daca ma insel, o sa cumpar una In schimb imi place ce a scris digitallysane : "Fiabil pt mine inseamna sa ai aceeasi performanta cu concurenta si sa fii mai fiabil." indiferent de cine o fabrica EU sau Estul Editat August 12, 2015 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Pentru ca in realitate AT-ul asta concureaza direct V-Strom-ul de 1000. Exact cum la BMW vs KTM decizia se ia de multe ori in functie de capacitatile offroad, si in zona de 1000 si segmentul corespunzator de pret se vor bate Honda si Suzuki. E adevarat, pt cei care sunt interesati doar de partea offroad, noul AT poate fi foarte bine o alegere in loc de KTM 1190 Adv R. E exact motocicleta pe care o vroiam acum un an, cand stateam si oscilam intre un 990 Adv second hand si un 1190 Adv R nou. Ce vroiam eu de fapt era un 990 Adv cu ABS modern si electronica de pe 1190. Eram, ca si tine, convins ca 150 de cai sunt o prostie si mi se parea ca cei de la KTM merg intr-o directie gresita. Daca AT-ul ar fi existat atunci, ar fi fost cap de lista. Am ales 1190 pt siguranta, mai ales ca merg mult si cu pasager. Si dupa ce am mers (adica am avut o experienta concreta in loc de speculatii de net), am trecut in tabara cealalta. E foarte placut sa ai putere de sport-tourer pe sosea. Bai nene, cum poti sa spui ca AT ul asta concureaza de fapt cu V-Stromul de 1000. Tu cand spui asta vezi doar motorizarea si caii putere? Ciclistica,suspensiile, franele, rotile, cadrul in rest tie nu ti spun nimic despre pedigree ul sau scopul unei motociclete? V-strom concureaza mai degraba cu Multistrada 1200, cu Caponord 1200, cu Stelvio 1200 (Supertenere 1200 poate).. E foarte placut sa ai putere de sport-tourer pe sosea dar la o motocicleta adv puterea nu inseamna totul. Mai sunt oameni care pun accent mai mare pe suspensie si frane, decat pe putere... » Post actualizat in 12 Aug 2015 09:55 Asa pot sa vin si eu din tabara opusa: puteti sa cititi ce scrie Bognad03 de Honda lui, pe topicul de AT. Si eu raman la parerea ca Honda nu va fi prea curand asa de performanta si fun ca motoarele din EU. Daca ma insel, o sa cumpar una In schimb imi place ce a scris digitallysane : "Fiabil pt mine inseamna sa ai aceeasi performanta cu concurenta si sa fii mai fiabil." indiferent de cine o fabrica EU sau Estul ce anume spun eu despre Honda mea pe topicul de AT? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
digitallysane Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Bai nene, cum poti sa spui ca AT ul asta concureaza de fapt cu V-Stromul de 1000. Bai nene sa le spui celor cu care te joci tu in spatele blocului. Tu cand spui asta vezi doar motorizarea si caii putere? Ciclistica,suspensiile, franele, rotile, cadrul in rest tie nu ti spun nimic despre pedigree ul sau scopul unei motociclete? Concurenta se face pe segment de pret. Au aceeasi cilindree, approx aceeasi putere si approx acelasi pret. Orientare diferita, scop diferit, exact ca si BMW vs KTM. E remarcabil cum reusesti la fiecare postare sa demonstrezi doar ca esti un ignorant guraliv. V-strom concureaza mai degraba cu Multistrada 1200, cu Caponord 1200, cu Stelvio 1200 (Supertenere 1200 poate).. E foarte placut sa ai putere de sport-tourer pe sosea dar la o motocicleta adv puterea nu inseamna totul. Mai sunt oameni care pun accent mai mare pe suspensie si frane, decat pe putere... Foarte inteligent sa zici asta vorbind de o motocicleta cu suspensii WP excelente, frane Brembo si cel mai performant ABS din clasa ei. Vezi mai sus, partea despre ignoranta agresiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Despre ce motor e vorba aici ? Ati amestecat Honda cu BMW si ati aruncat si KTM-ul in oala . O sa iasa o BMondaTM din ele . Honda nu are cum sa dea jos din sa un BMW-ist dupa 200.000 km si sa-l convinga de faptul ca noua Africa Twin este ce isi doreste . La fel si in cazul celor de la KTM . Este vorba de un nou produs in portofoliul Honda venit putin cam tarziu sa satisfaca un anumit grup de clienti si o anumita categorie de motociclisti . Unul precum X care este la al doilea GS si are si cu acesta 80.000 km facuti in regim de touring nu da doi bani pe noua Africa Twin . Poate sunt unii care nici macar nu au bagat de seama ca a aparut noua Africa Twin . Dar eu , de exemplu , limitat material si posesor de Africa Twin imi doresc asa ceva . Imi place . Este frumoasa , este noua , se numeste tot Africa Twin si are din fabrica chestii de mult ravnite printre posesorii de Africa Twin . Isi merita bani chiar daca nu cred sa-i adun ptr una noua . Probabil ca voi continua la un moment dat cu un RD07 mai nou si pe urma , daca varsta si sanatatea nu o sa stabileasca alte prioritati poate si o noua Africa Twin second hand . P.S : daca intra 6 din 6 v-am spart retina cu NOUA Africa Twin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 P.S : daca intra 6 din 6 v-am spart retina cu NOUA Africa Twin Vezi ca eu promisesem ca daca intra 6 din 6 am zis ca iau cate-un ciuruc din asta la toti "prietenii melei", deci gandeste-te si la aproapele tai de la BV. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Vezi ca eu promisesem ca daca intra 6 din 6 am zis ca iau cate-un ciuruc din asta la toti "prietenii melei", deci gandeste-te si la aproapele tai de la BV. S-a marcat conasule . LE rupem retina A , intrebare . Tu joci ? Eu nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Pana ajung la "noua" ii dau bataie la "vechea" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Eu caut un SuperTenere de generatie noua, preferabil mai usor, preferabil non-BMW si non-KTM, si mobra asta pare a fi destul de potrivita. Roti de 21 / 18, garda la sol respectabila (putin peste 800gs sau ST-ul vechi), cursa a suspensiilor decenta, greutate 208 kg la gol (comparabila cu ST-ul vechi). Dar e cam scumpa... Oricum as lua-o, nu imi pot justifica achizitionarea unei mobre de ~13000 eur (cheala + crashbar + scut) pe care sa o exploatez cum exploatez mobra actuala. Inca astept (si sper la) un Tenere bicilindric de la Yamaha. Care ar trebui sa fie mai usor si mai ieftin (< 10.000). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 (editat) supertenere si 208 kg nu au nici o legatura. 208kg are tenereul umed si roti 21/17, supertenere are inca 40-50 kg si roti 19/... Editat August 12, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Eu caut un SuperTenere de generatie noua, preferabil mai usor, preferabil non-BMW si non-KTM, si mobra asta pare a fi destul de potrivita. Roti de 21 / 18, garda la sol respectabila (putin peste 800gs sau ST-ul vechi), cursa a suspensiilor decenta, greutate 208 kg la gol (comparabila cu ST-ul vechi). Dar e cam scumpa... Oricum as lua-o, nu imi pot justifica achizitionarea unei mobre de ~13000 eur (cheala + crashbar + scut) pe care sa o exploatez cum exploatez mobra actuala. Inca astept (si sper la) un Tenere bicilindric de la Yamaha. Care ar trebui sa fie mai usor si mai ieftin (< 10.000). f bun rationamentul (tu nu ai deja XTZ1200? S10 nu e noul supertenere din 2010? ) » Post actualizat in 12 Aug 2015 18:34 supertenere si 208 kg nu au nici o legatura. 208kg are tenereul umed si roti 21/17, supertenere are inca 40-50 kg si roti 19/... XTZ1200 il vad ca pe un Caponord, eu zic ca in liga aia joaca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 supertenere si 208 kg nu au nici o legatura. 208kg are tenereul umed si roti 21/17, supertenere are inca 40-50 kg si roti 19/... XTZ 750, caci despre dansa este vorba, are 203 kg gol. Tenere-ul nou este prea greu pentru un monocilindru. Din partea mea, ar fi suficient ca Yamaha sa puna motorul de pe MT07 pe cadrul de tenere, pentru a obtine o mobra de succes, care ar putea sa coste ~8000 Eur noua. f bun rationamentul (tu nu ai deja XTZ1200? S10 nu e noul supertenere din 2010? ) » Post actualizat in 12 Aug 2015 18:34 XTZ1200 il vad ca pe un Caponord, eu zic ca in liga aia joaca... Acum observ ca la mine la profil scrie "S10", nu mai tin minte care a fost rationamentul . Este vorba despre "true supertenere", xtz 750. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 Din partea mea, ar fi suficient ca Yamaha sa puna motorul de pe MT07 pe cadrul de tenere, pentru a obtine o mobra de succes, care ar putea sa coste ~8000 Eur noua. Pai poate reuseste vre-un particular mai inginer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 Pai poate reuseste vre-un particular mai inginer. ideea e buna dar nu stiu cum e etajata cutia de viteze pe motorul MT-07. am testat-o pe strada si mi-a placut motorizarea si rapoartele cutiei, are reprize bune. in schimb mi s-a parut un naked prea inghesuit, eu venind de la TDM 850.. » Post actualizat in 13 Aug 2015 11:08 oare o sa fie la test mobra asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 Ca sa fie o motocicleta adevarata, XTZ 750 trebuia facuta de Honda Asta asa, pentru ca iar o luati pe aratura cu topicul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 Ca sa fie o motocicleta adevarata, XTZ 750 trebuia facuta de Honda Pai va fi. Si se va numi CRF1000L. Adevarata noua ST Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 "have some hope, there is speculation that yamaha wants to make a FJ-07/FJ-09 adventure variant perhaps in the next few years. and since the fj-07 weighs 397lb wet you can be dam sure that an adventure variant would weigh close to the same. if yamaha did this i would probably buy it immediately.i was originally gonna buy the crf1000L BFP, even put a deposit down for one, however that bike is WAY to heavy for any real off road so i took my deposit back and made a crf500L instead hahathe sad part of my build is that i used all honda components........ the only thing i had to custom make ( apart from the front faring) was the modified frame, and a slightly modified air box, thats it. shame on you honda." Sursa aici: http://advrider.com/index.php?threads/crf500l-full-build-thread.1077236/page-12 post 237. Un topic foarte misto, care merita citit/văzut integral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 (editat) Sunt incepator cu Africana 650 care are peste 200 kile si nu ma plang ca o muiere cum fac aia pe advrider.. (si da, ma duc foarte offroad cu ea). Sunt niste oameni extraordinari acolo dar in general o gramada de PIZ.DE care doar se plang.... ca nu le-a facut Honda lor...motocicleta visurilor... Nu-i convine, sa-si ia ce vrea....atata 'bitching''...... Editat August 28, 2015 de Bogdan03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Da mă stim, tu faci super enduro, si de obicei mai vin unii cu naked-uri si speed-uri cu tine, iar pt a nu fi prea usor pt tine mai pui aprox 200kg pe mobra, pt ca nu s-a inventat un teren destul de accidentat pt tine si super mobra ta. Daca ai pune un pic degetul la tâmpla [in loc sa bati in taste], a se nota ca accest gest are de obicei o legatura directa cu sinapsele[asta pt cine e capabil de asa ceva], ti-ai fi dat seama ca nenea care a scris chestia aia, a fost in stare sa-si construiasca singur o mobra, pe care nici un producator nu pare a fi capabil sau interesat sa o produca. Cumva pare atat de mult mai capabil decat tine, incat pe graficul pe care e desenat el tu nici nu te vezi. Asa ca poate e cazul sa-ti bagi mintile in cap si inainte sa-i gratulezi pe altii cu epitete de gen PIZ.DE poate ar trebui sa-ti vezi lungul nasului. Apropo, te-ai prins cum e cu oglinzile sau vrei sa-ti mai explic si eu? P.S. Intrebarea de mai sus e retorica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Stai dracu' calm ca faci vreun anevrism Oamenii nu inteleg cateva aspecte in ce priveste constructia. 1 - motor mare nu se pupa cu conceptul "usor" (daca ai motorul mare, nu are cum sa fie si usor) 2 - performante la greutate mica nu se pupa cu conceptul "fiabilitate si intretinere ieftina" 3 - calitate si tehnica nu se pupa cu conceptul "ieftin" Just my 2 cents,pennys sau ce mai vreti voi (botswana dimes). Iar astia asa de maxim de nemultumiti de Honda, sa ia frumos si sa faca din piese,ca nu-i greu,daca aveau 16.000 de coco de dat pe motor, au si de unde sa incropeasca o strutocamila din suspensii WP de pe KTM, si cadru si motor de Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Iar astia asa de maxim de nemultumiti de Honda, sa ia frumos si sa faca din piese,ca nu-i greu,daca aveau 16.000 de coco de dat pe motor, au si de unde sa incropeasca o strutocamila din suspensii WP de pe KTM, si cadru si motor de Honda. Cât de greu era sa dai si tu clic pe linkul ala din postul meu ? Exact despre asta este vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Cât de greu era sa dai si tu clic pe linkul ala din postul meu ? Exact despre asta este vorba. Nu te enerva mai tare, ca n-ai de ce, stiu linkul de mai demult. A,ca nu am pus un "sa faca cum a facut nenea din link" sorry, sunt obosit si plictisit la munca. Era o recomandare pentru toti care tot se supara aici pe Honda ca nu face aia sau ailalta. Producatorii scot ce vor ei sa vrea clientii ca doar e "democratie". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Da mă stim, tu faci super enduro, si de obicei mai vin unii cu naked-uri si speed-uri cu tine, iar pt a nu fi prea usor pt tine mai pui aprox 200kg pe mobra, pt ca nu s-a inventat un teren destul de accidentat pt tine si super mobra ta. Daca ai pune un pic degetul la tâmpla [in loc sa bati in taste], a se nota ca accest gest are de obicei o legatura directa cu sinapsele[asta pt cine e capabil de asa ceva], ti-ai fi dat seama ca nenea care a scris chestia aia, a fost in stare sa-si construiasca singur o mobra, pe care nici un producator nu pare a fi capabil sau interesat sa o produca. Cumva pare atat de mult mai capabil decat tine, incat pe graficul pe care e desenat el tu nici nu te vezi. Asa ca poate e cazul sa-ti bagi mintile in cap si inainte sa-i gratulezi pe altii cu epitete de gen PIZ.DE poate ar trebui sa-ti vezi lungul nasului. Apropo, te-ai prins cum e cu oglinzile sau vrei sa-ti mai explic si eu? P.S. Intrebarea de mai sus e retorica. Nu ''ma'', eu incerc sa ma descurc cu ce am si sa nu ma plang ca o piz.da, acum intelegi? Daca are 200 kg mobra, ma plimb cum pot si cand pot,si imping si eu limitele din cand in cand, asa cat imi permite skillu de incepator... Dar nu stau sa ma plang ca nu pot face hard enduro cu o mobra de 200+ kg.. Daca tocmai omul ala a fost in stare sa o construiasca, ce p#@$ mea se mai plange? trebuia sa o faca si gata... Marii producatori nu fac motorete la comanda pt fiecare dupa cum vrea el... Ei sunt axati pe facut bani...si toate mofturile astea plangacioase pe forumuri nu le baga nimeni in seama.. Cat despre ironiile tale ieftine,poti sa ti le bagi in fund Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 nu ca vreau sa supar pe cineva dar aia cu ''true adventure'' e de (cuvant urat) Am trait s-o aud si pe-asta, dupa aia cu ''motociclist adevarat''. Sau poate e o aventura adevarata sa ridici vaca. O fi inclus vreun cric sub sa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.