prafrau Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Nu ''ma'', eu incerc sa ma descurc cu ce am si sa nu ma plang ca o piz.da, acum intelegi? Daca are 200 kg mobra, ma plimb cum pot si cand pot,si imping si eu limitele din cand in cand, asa cat imi permite skillu de incepator... Dar nu stau sa ma plang ca nu pot face hard enduro cu o mobra de 200+ kg.. Daca tocmai omul ala a fost in stare sa o construiasca, ce p#@$ mea se mai plange? trebuia sa o faca si gata... Marii producatori nu fac motorete la comanda pt fiecare dupa cum vrea el... Ei sunt axati pe facut bani...si toate mofturile astea plangacioase pe forumuri nu le baga nimeni in seama.. Cat despre ironiile tale ieftine,poti sa ti le bagi in fund exista oameni care, orice rahat ar primi, vor zice mersi si infuleca fericiti pofta buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 exista oameni care, orice rahat ar primi, vor zice mersi si infuleca fericiti pofta buna nu iti inteleg comparatia...dar daca in mintea ta are logica, ma bucur pt tine mai exista oameni care au expectante nerealiste si cred in orice ca.cat de marketing si...multe alte tipuri de oameni, daca e sa catalogam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 (editat) nu iti inteleg comparatia...dar daca in mintea ta are logica, ma bucur pt tine mai exista oameni care au expectante nerealiste si cred in orice ca.cat de marketing si...multe alte tipuri de oameni, daca e sa catalogam nu, sunt de fapt cativa oameni care pot si vor dar nu au timp/tehnologie si avand bani se gandesc ca ar trebui sa-i dea pe ceva dezirabil. Dar, cam toti producatorii ofera rahaturi scumpe la care trebuie intervenit major pentru a obtine ceva profesional, probabil dubland costurile deja exagerate. In fapt acesti cativa nu sunt luati in seama, deoarece nu vor aduce niciodata profit - nu cumpara in masa un rahat poleit, deci nu prea pot fi pacaliti de acest marketing de care vorbesti. dovada "insuccesul" HP2 enduro, mai scump cu cateva mii decat GS-ul normal, cumparat doar de cativa si care acum dupa 7-8 ani costa cat o mobra noua. Editat August 28, 2015 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat August 29, 2015 Share Postat August 29, 2015 pana la urma, daca iei o mobra stock si bagi nitel bani in suspensii si sa o usurezi ajungi la ceva gn HP2...(si ca bani si ca...tehnica,probabil) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat August 29, 2015 Share Postat August 29, 2015 Hp 2 nu e enduro. E exact pentru reviste si discutiile sterile de pe aici. Daia nici nu se mai face. Cand zic enduro ma gandesc la toate tipurile de teren intalnite. Motorul boxer si cardanul nu au ce cauta la enduro. Punct. Restu e can can. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat August 29, 2015 Share Postat August 29, 2015 Hp 2 nu e enduro. E exact pentru reviste si discutiile sterile de pe aici. Daia nici nu se mai face. Cand zic enduro ma gandesc la toate tipurile de teren intalnite. Motorul boxer si cardanul nu au ce cauta la enduro. Punct. Restu e can can. pai enduro probabil nici nu are ce cauta cilindree de peste 700-800 cc (deja 700 e mult) (exceptie face poate KTM 950 Superenduro) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat August 29, 2015 Share Postat August 29, 2015 (editat) Hp 2 nu e enduro. E exact pentru reviste si discutiile sterile de pe aici. Daia nici nu se mai face. Cand zic enduro ma gandesc la toate tipurile de teren intalnite. Motorul boxer si cardanul nu au ce cauta la enduro. Punct. Restu e can can. asa se numeste mobra, iar acest topic este de adventure si de mobre dual sport....deci nu stiu ce vrei sa spui si de ce ai facut afirmatia de mai sus??! nu sustine nimeni ca HP2 e un enduro pursange sau ca asta s-ar dori de la noua Africa twin. vorbeam despre HP2 enduro ca fiind cel mai apropiat concept de adventure, pe care cei putini si l-ar dori. Mai mult te inseli amarnic legat de HP2, e o mobra foarte dorita de acei cativa, dovada fiind preturile sh de peste 15k euro(mai arata-mi o singura mobra cu pret de 80% din nou dupa 10 ani)......atat, off-topic » Post actualizat in 29 Aug 2015 16:32 PS. urmareste si tu firul discutiei inainte sa comentezi un subiect neatins de nimeni in acest topic Editat August 29, 2015 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat August 30, 2015 Share Postat August 30, 2015 asa se numeste mobra, iar acest topic este de adventure si de mobre dual sport....deci nu stiu ce vrei sa spui si de ce ai facut afirmatia de mai sus??! nu sustine nimeni ca HP2 e un enduro pursange sau ca asta s-ar dori de la noua Africa twin. vorbeam despre HP2 enduro ca fiind cel mai apropiat concept de adventure, pe care cei putini si l-ar dori. Mai mult te inseli amarnic legat de HP2, e o mobra foarte dorita de acei cativa, dovada fiind preturile sh de peste 15k euro(mai arata-mi o singura mobra cu pret de 80% din nou dupa 10 ani)......atat, off-topic » Post actualizat in 29 Aug 2015 16:32 PS. urmareste si tu firul discutiei inainte sa comentezi un subiect neatins de nimeni in acest topic crede-ma ca urmaresc topicul. si dupa tine care e subiectul ce trebuie atins? tot acelaeasi discutii despre kile si motoare vaca? sectiunea e enduro-touring adventure. dupa mine principala caracteristica a motorului tre sa fie de enduro. ca la touring merge cam orice, fiind "vaca", nu? argumentele legate de pret si pretul mai mare acum decat de noua, sunt pentru cei ce cauta mai degraba stima de sine sau sa etapeze cu motorul. vrei sa imi spui ca 6000-7500 de euro pentru o africana din 2000+, se justifica, si ca o face o supermobra enduro? acelasi principiu se aplica si la hP2. nu ma intereseaza valoarea sau brandul unui motor, ci doar daca m-i se potriveste. ca si baza de pornire pentru un motor de enduro- adventure, e mult mai buna noua sau vechea africana, decat hp2. asta incerc sa scot in evidenta. cred ca hp2 a fost si ramane un model de showroom si penrtru cei ce vor exclusivisme. nu prea stiu de ture lungi cu hp2, da de africane, f800, lc8, e plin netu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat August 30, 2015 Share Postat August 30, 2015 crede-ma ca urmaresc topicul. si dupa tine care e subiectul ce trebuie atins? tot acelaeasi discutii despre kile si motoare vaca? sectiunea e enduro-touring adventure. dupa mine principala caracteristica a motorului tre sa fie de enduro. ca la touring merge cam orice, fiind "vaca", nu? argumentele legate de pret si pretul mai mare acum decat de noua, sunt pentru cei ce cauta mai degraba stima de sine sau sa etapeze cu motorul. vrei sa imi spui ca 6000-7500 de euro pentru o africana din 2000+, se justifica, si ca o face o supermobra enduro? acelasi principiu se aplica si la hP2. nu ma intereseaza valoarea sau brandul unui motor, ci doar daca m-i se potriveste. ca si baza de pornire pentru un motor de enduro- adventure, e mult mai buna noua sau vechea africana, decat hp2. asta incerc sa scot in evidenta. cred ca hp2 a fost si ramane un model de showroom si penrtru cei ce vor exclusivisme. nu prea stiu de ture lungi cu hp2, da de africane, f800, lc8, e plin netu. clar, toti aia care isi iau hp2 sunt niste snobi care abia isi tin echilibrul, si daca ar fi motociclisti adevarati si-ar lua motorul ala din 80 care e de departe cel mai bun pe teren accidentat inapoi in realitate, am vazut cateva hp2 si pe la noi prin tara, dar niciunul cu numere de romania asta sa fie un motiv pentru care crede romanul ca e un motor prost? ca nu vede la vecinu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Nu ''ma'', eu incerc sa ma descurc cu ce am si sa nu ma plang ca o piz.da, acum intelegi? Daca are 200 kg mobra, ma plimb cum pot si cand pot,si imping si eu limitele din cand in cand, asa cat imi permite skillu de incepator... Dar nu stau sa ma plang ca nu pot face hard enduro cu o mobra de 200+ kg.. Daca tocmai omul ala a fost in stare sa o construiasca, ce p#@$ mea se mai plange? trebuia sa o faca si gata... Marii producatori nu fac motorete la comanda pt fiecare dupa cum vrea el... Ei sunt axati pe facut bani...si toate mofturile astea plangacioase pe forumuri nu le baga nimeni in seama.. Cat despre ironiile tale ieftine,poti sa ti le bagi in fund Hai ca ti-ai câstigat din nou locul in lista mea de ignore. Dă-mi un PM când iti faci următoarea clonă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 Hai ca ti-ai câstigat din nou locul in lista mea de ignore. Dă-mi un PM când iti faci următoarea clonă. Nu stiu ce ti-a luat atata )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 clar, toti aia care isi iau hp2 sunt niste snobi care abia isi tin echilibrul, si daca ar fi motociclisti adevarati si-ar lua motorul ala din 80 care e de departe cel mai bun pe teren accidentat inapoi in realitate, am vazut cateva hp2 si pe la noi prin tara, dar niciunul cu numere de romania asta sa fie un motiv pentru care crede romanul ca e un motor prost? ca nu vede la vecinu? I tzara de vreme m-am dat cu un 1100 pe enduro si iam cam raschetat cilindrii prin sleaurile patriei. Stiu despre ce vorbesc si daia zic ca boxerul si cardanul nu au ce cauta pe enduro. Restu e can can. Da nu stiu cine m-o pus sa discut pe aici. E clar ca vrem si vedem altfel lucrurile. Multe succesuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Nu stiu cate motoare in stock pot face ce face un HP2 enduro! Nu cred ca True ADV va ajunge la capabilitatile off ale HP2. Capusang -- Inainte ca motocicleta ta sa apara ca si produs in portofoliul Honda Paris Dakarul era castigat de fix boxere cu cardan -- uimire nu! Intrebarea este -- oare de cate ori am dus noi motoarele astea la limita a ceea ce pot face ele in asa fel incat ele sa ne limiteze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
digitallysane Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 nu prea stiu de ture lungi cu hp2, da de africane, f800, lc8, e plin netu. Se gasesc si ture lungi cu HP2, si cu SuperEnduro. Stiu despre ce vorbesc si daia zic ca boxerul si cardanul nu au ce cauta pe enduro. Sunt in principiu de acord cu tine, dar sunt multi care nu tin cont de asta si se duc cu ele prin tot felul de locuri. Bravo lor. Nu stiu cate motoare in stock pot face ce face un HP2 enduro! Nu cred ca True ADV va ajunge la capabilitatile off ale HP2. Capusang -- Inainte ca motocicleta ta sa apara ca si produs in portofoliul Honda Paris Dakarul era castigat de fix boxere cu cardan -- uimire nu! Intrebarea este -- oare de cate ori am dus noi motoarele astea la limita a ceea ce pot face ele in asa fel incat ele sa ne limiteze? Majoritatea posesorilor lucreaza mult pe HP2 sa il faca OK. De ex suspensia spate. AT nu va ajunge la capabilitatile off ale lui HP2, dar nu pentru asta a fost facuta. Are rezervor mai mare, ABS, traction control, e facuta sa duca bagaje. Oricum, intrebarea e lipsita de sens cat timp nu pui in balanta si pretul. HP2 era scump, de banii respectivi poti transforma o motocicleta de serie in ceva interesant. In rest, vorbiti de 2 lucruri diferite: Paris Dakarul de pe vremea in care castiga boxerul (anii 80) nu are nimic cu notiunea de enduro. O cursa rapida in spatii deschise. Sigur, e de discutat daca are ce cauta notiunea de enduro in zona unui motor de 1000cmc. Daca vorbesti de motociclete minimaliste si focusate ca HP2 sau SuperEnduro, fara nici un fel de calitati de touring, poate. In anii 90-2000 cand Dakarul era deja o cursa profesionalizata, boxerul nu a mai castigat niciodata (desi a participat). Tot ce a castigat BMW in perioada aia a fost cu monocilindre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Nu stiu cate motoare in stock pot face ce face un HP2 enduro! Nu cred ca True ADV va ajunge la capabilitatile off ale HP2. Capusang -- Inainte ca motocicleta ta sa apara ca si produs in portofoliul Honda Paris Dakarul era castigat de fix boxere cu cardan -- uimire nu! Intrebarea este -- oare de cate ori am dus noi motoarele astea la limita a ceea ce pot face ele in asa fel incat ele sa ne limiteze? Iti garantez ca nu e greu sa ajungi la niste limitari ale configuratiei boxer prin zone accidentate (si cand zici limitari ma refer la cum sunt dispusi cilindrii) E hilar ca vrei sa compari HP2 cu CRF1000L.... (te prinzi tu de ce e hilar... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 fiindca una are 50 de kile peste cealalta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 fiindca una are 50 de kile peste cealalta? Exact de aia ! iar ca sa ajunga acolo BMW s-a gandit sa o vanda HP2 ul pe 2 lei si 50 de bani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Mi se pare mie sau topicul asta a devenit un fel de pissing contest cu care mobra e mai breaza in conditiile in care nici unul din interlocutori n-a mers cu vreuna? Si cu atat mai mult, cu cea care face subiectul topicului nimeni in afara de fabrica n-a mers inca? Revin mai tarziu, dupa ce se lanseaza oficial motocicleta asta, dar va rog eu sa maturati cojile de seminte de pe jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Mi se pare mie sau topicul asta a devenit un fel de pissing contest cu care mobra e mai breaza in conditiile in care nici unul din interlocutori n-a mers cu vreuna? Si cu atat mai mult, cu cea care face subiectul topicului nimeni in afara de fabrica n-a mers inca? Revin mai tarziu, dupa ce se lanseaza oficial motocicleta asta, dar va rog eu sa maturati cojile de seminte de pe jos. Pai da scroll in sus sa vezi cum au sarit cu gura proprietarii de KTM si BMW, acuzand tot posesorii de Africa Twin ca isi ''lauda marfa''.... Asta am zis si eu, pana nu se fac niste teste/probe si nu e oficiali la dealeri....ciocu mai mic... Asa, ne putem da cu parerea la infinit din prisma unei fise tehnice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Apropo, a fost anuntat pretul oficial in US: http://www.motorcyclistonline.com/2016-honda-crf1000l-africa-twin-pricing-news-2016-honda-model-year-updates?src=SOC&dom=fb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 51.250 ron.... dar in EU va fii mai scump Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 13.000 EUR pret de pornire aproximativ. Daca porneste sub pretul asta omoara V-Stromul de 1000, KTM1050Adv posibil si Super Tenerele desi asta e cu cardan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 2, 2015 Share Postat Septembrie 2, 2015 V-Stromul e ucis deja de KTM 1050 (ala e concurent direct pt V strom din toate punctele de vedere) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Septembrie 2, 2015 Share Postat Septembrie 2, 2015 (editat) 13.000 EUR pret de pornire aproximativ. Daca porneste sub pretul asta omoara V-Stromul de 1000, KTM1050Adv posibil si Super Tenerele desi asta e cu cardan. Se pare ca in Germania pretul de pornire e sub 13.000 EUR: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&scopeId=MB&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=africa+twin&minFirstRegistrationDate=2015-01-01&maxFirstRegistrationDate=&minMileage=&maxMileage=&minPrice=&maxPrice=&minPowerAsArray=&maxPowerAsArray=&maxPowerAsArray=PS&minPowerAsArray=PS&drivingMode=&minCubicCapacity=&maxCubicCapacity=&ambitCountry=&zipcode=&vatable=&daysAfterCreation=&adLimitation=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&numberOfPreviousOwners=&usedCarSeals= Editat Septembrie 2, 2015 de S3RJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Septembrie 2, 2015 Share Postat Septembrie 2, 2015 Se pare ca in Germania pretul de pornire e sub 13.000 EUR: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&scopeId=MB&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=africa+twin&minFirstRegistrationDate=2015-01-01&maxFirstRegistrationDate=&minMileage=&maxMileage=&minPrice=&maxPrice=&minPowerAsArray=&maxPowerAsArray=&maxPowerAsArray=PS&minPowerAsArray=PS&drivingMode=&minCubicCapacity=&maxCubicCapacity=&ambitCountry=&zipcode=&vatable=&daysAfterCreation=&adLimitation=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&numberOfPreviousOwners=&usedCarSeals= Daca o iei pe firma devine 10.100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.