Sari la conținut

Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100


Postări Recomandate

Hp 2 nu e enduro. E exact pentru reviste si discutiile sterile de pe aici. Daia nici nu se mai face. Cand zic enduro ma gandesc la toate tipurile de teren intalnite. Motorul boxer si cardanul nu au ce cauta la enduro. Punct. Restu e can can.

 

pai enduro probabil nici nu are ce cauta cilindree de peste 700-800 cc (deja 700 e mult) (exceptie face poate KTM 950 Superenduro)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Hp 2 nu e enduro. E exact pentru reviste si discutiile sterile de pe aici. Daia nici nu se mai face. Cand zic enduro ma gandesc la toate tipurile de teren intalnite. Motorul boxer si cardanul nu au ce cauta la enduro. Punct. Restu e can can.

asa se numeste mobra, iar acest topic este de adventure si de mobre dual sport....deci nu stiu ce vrei sa spui si de ce ai facut afirmatia de mai sus??! nu sustine nimeni ca HP2 e un enduro pursange sau ca asta s-ar dori de la noua Africa twin.

vorbeam despre HP2 enduro ca fiind cel mai apropiat concept de adventure, pe care cei putini si l-ar dori. Mai mult te inseli amarnic legat de HP2, e o mobra foarte dorita de acei cativa, dovada fiind preturile sh de peste 15k euro(mai arata-mi o singura mobra cu pret de 80% din nou dupa 10 ani)......atat, off-topic

» Post actualizat in 29 Aug 2015 16:32

PS. urmareste si tu firul discutiei inainte sa comentezi un subiect neatins de nimeni in acest topic

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa se numeste mobra, iar acest topic este de adventure si de mobre dual sport....deci nu stiu ce vrei sa spui si de ce ai facut afirmatia de mai sus??! nu sustine nimeni ca HP2 e un enduro pursange sau ca asta s-ar dori de la noua Africa twin.

vorbeam despre HP2 enduro ca fiind cel mai apropiat concept de adventure, pe care cei putini si l-ar dori. Mai mult te inseli amarnic legat de HP2, e o mobra foarte dorita de acei cativa, dovada fiind preturile sh de peste 15k euro(mai arata-mi o singura mobra cu pret de 80% din nou dupa 10 ani)......atat, off-topic

» Post actualizat in 29 Aug 2015 16:32

PS. urmareste si tu firul discutiei inainte sa comentezi un subiect neatins de nimeni in acest topic

 

crede-ma ca urmaresc topicul. si dupa tine care e subiectul ce trebuie atins? tot acelaeasi discutii despre kile si motoare vaca?

sectiunea e enduro-touring adventure. dupa mine principala caracteristica a motorului tre sa fie de enduro. ca la touring merge cam orice, fiind "vaca", nu?

argumentele legate de pret si pretul mai mare acum decat de noua, sunt pentru cei ce cauta mai degraba stima de sine sau sa etapeze cu motorul. vrei sa imi spui ca 6000-7500 de euro pentru o africana din 2000+, se justifica, si ca o face o supermobra enduro? acelasi principiu se aplica si la hP2. nu ma intereseaza valoarea sau brandul unui motor, ci doar daca m-i se potriveste.

ca si baza de pornire pentru un motor de enduro- adventure, e mult mai buna noua sau vechea africana, decat hp2. asta incerc sa scot in evidenta.

cred ca hp2 a fost si ramane un model de showroom si penrtru cei ce vor exclusivisme. nu prea stiu de ture lungi cu hp2, da de africane, f800, lc8, e plin netu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

crede-ma ca urmaresc topicul. si dupa tine care e subiectul ce trebuie atins? tot acelaeasi discutii despre kile si motoare vaca?

sectiunea e enduro-touring adventure. dupa mine principala caracteristica a motorului tre sa fie de enduro. ca la touring merge cam orice, fiind "vaca", nu?

argumentele legate de pret si pretul mai mare acum decat de noua, sunt pentru cei ce cauta mai degraba stima de sine sau sa etapeze cu motorul. vrei sa imi spui ca 6000-7500 de euro pentru o africana din 2000+, se justifica, si ca o face o supermobra enduro? acelasi principiu se aplica si la hP2. nu ma intereseaza valoarea sau brandul unui motor, ci doar daca m-i se potriveste.

ca si baza de pornire pentru un motor de enduro- adventure, e mult mai buna noua sau vechea africana, decat hp2. asta incerc sa scot in evidenta.

cred ca hp2 a fost si ramane un model de showroom si penrtru cei ce vor exclusivisme. nu prea stiu de ture lungi cu hp2, da de africane, f800, lc8, e plin netu.

 

clar, toti aia care isi iau hp2 sunt niste snobi care abia isi tin echilibrul, si daca ar fi motociclisti adevarati si-ar lua motorul ala din 80 care e de departe cel mai bun pe teren accidentat

inapoi in realitate, am vazut cateva hp2 si pe la noi prin tara, dar niciunul cu numere de romania

asta sa fie un motiv pentru care crede romanul ca e un motor prost? ca nu vede la vecinu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ''ma'', eu incerc sa ma descurc cu ce am si sa nu ma plang ca o piz.da, acum intelegi? Daca are 200 kg mobra, ma plimb cum pot si cand pot,si imping si eu limitele din cand in cand, asa cat imi permite skillu de incepator... Dar nu stau sa ma plang ca nu pot face hard enduro cu o mobra de 200+ kg..

 

Daca tocmai omul ala a fost in stare sa o construiasca, ce p#@$ mea se mai plange? trebuia sa o faca si gata... Marii producatori nu fac motorete la comanda pt fiecare dupa cum vrea el... Ei sunt axati pe facut bani...si toate mofturile astea plangacioase pe forumuri nu le baga nimeni in seama..

 

Cat despre ironiile tale ieftine,poti sa ti le bagi in fund :)

 

Hai ca ti-ai câstigat din nou locul in lista mea de ignore. Dă-mi un PM când iti faci următoarea clonă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

clar, toti aia care isi iau hp2 sunt niste snobi care abia isi tin echilibrul, si daca ar fi motociclisti adevarati si-ar lua motorul ala din 80 care e de departe cel mai bun pe teren accidentat

inapoi in realitate, am vazut cateva hp2 si pe la noi prin tara, dar niciunul cu numere de romania

asta sa fie un motiv pentru care crede romanul ca e un motor prost? ca nu vede la vecinu?

I tzara de vreme m-am dat cu un 1100 pe enduro si iam cam raschetat cilindrii prin sleaurile patriei. Stiu despre ce vorbesc si daia zic ca boxerul si cardanul nu au ce cauta pe enduro. Restu e can can.

Da nu stiu cine m-o pus sa discut pe aici. E clar ca vrem si vedem altfel lucrurile. Multe succesuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cate motoare in stock pot face ce face un HP2 enduro! Nu cred ca True ADV va ajunge la capabilitatile off ale HP2.

Capusang -- Inainte ca motocicleta ta sa apara ca si produs in portofoliul Honda Paris Dakarul era castigat de fix boxere cu cardan -- uimire nu!

Intrebarea este -- oare de cate ori am dus noi motoarele astea la limita a ceea ce pot face ele in asa fel incat ele sa ne limiteze?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea stiu de ture lungi cu hp2, da de africane, f800, lc8, e plin netu.

Se gasesc si ture lungi cu HP2, si cu SuperEnduro.

 

Stiu despre ce vorbesc si daia zic ca boxerul si cardanul nu au ce cauta pe enduro.

Sunt in principiu de acord cu tine, dar sunt multi care nu tin cont de asta si se duc cu ele prin tot felul de locuri. Bravo lor.

 

Nu stiu cate motoare in stock pot face ce face un HP2 enduro! Nu cred ca True ADV va ajunge la capabilitatile off ale HP2.

Capusang -- Inainte ca motocicleta ta sa apara ca si produs in portofoliul Honda Paris Dakarul era castigat de fix boxere cu cardan -- uimire nu!

Intrebarea este -- oare de cate ori am dus noi motoarele astea la limita a ceea ce pot face ele in asa fel incat ele sa ne limiteze?

Majoritatea posesorilor lucreaza mult pe HP2 sa il faca OK. De ex suspensia spate. AT nu va ajunge la capabilitatile off ale lui HP2, dar nu pentru asta a fost facuta. Are rezervor mai mare, ABS, traction control, e facuta sa duca bagaje.

Oricum, intrebarea e lipsita de sens cat timp nu pui in balanta si pretul. HP2 era scump, de banii respectivi poti transforma o motocicleta de serie in ceva interesant.

 

In rest, vorbiti de 2 lucruri diferite: Paris Dakarul de pe vremea in care castiga boxerul (anii 80) nu are nimic cu notiunea de enduro. O cursa rapida in spatii deschise.

Sigur, e de discutat daca are ce cauta notiunea de enduro in zona unui motor de 1000cmc. Daca vorbesti de motociclete minimaliste si focusate ca HP2 sau SuperEnduro, fara nici un fel de calitati de touring, poate.

 

In anii 90-2000 cand Dakarul era deja o cursa profesionalizata, boxerul nu a mai castigat niciodata (desi a participat). Tot ce a castigat BMW in perioada aia a fost cu monocilindre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cate motoare in stock pot face ce face un HP2 enduro! Nu cred ca True ADV va ajunge la capabilitatile off ale HP2.

Capusang -- Inainte ca motocicleta ta sa apara ca si produs in portofoliul Honda Paris Dakarul era castigat de fix boxere cu cardan -- uimire nu!

Intrebarea este -- oare de cate ori am dus noi motoarele astea la limita a ceea ce pot face ele in asa fel incat ele sa ne limiteze?

 

Iti garantez ca nu e greu sa ajungi la niste limitari ale configuratiei boxer prin zone accidentate (si cand zici limitari ma refer la cum sunt dispusi cilindrii)

 

E hilar ca vrei sa compari HP2 cu CRF1000L.... (te prinzi tu de ce e hilar... :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare mie sau topicul asta a devenit un fel de pissing contest cu care mobra e mai breaza in conditiile in care nici unul din interlocutori n-a mers cu vreuna? Si cu atat mai mult, cu cea care face subiectul topicului nimeni in afara de fabrica n-a mers inca?

 

Revin mai tarziu, dupa ce se lanseaza oficial motocicleta asta, dar va rog eu sa maturati cojile de seminte de pe jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare mie sau topicul asta a devenit un fel de pissing contest cu care mobra e mai breaza in conditiile in care nici unul din interlocutori n-a mers cu vreuna? Si cu atat mai mult, cu cea care face subiectul topicului nimeni in afara de fabrica n-a mers inca?

 

Revin mai tarziu, dupa ce se lanseaza oficial motocicleta asta, dar va rog eu sa maturati cojile de seminte de pe jos.

 

Pai da scroll in sus sa vezi cum au sarit cu gura proprietarii de KTM si BMW, acuzand tot posesorii de Africa Twin ca isi ''lauda marfa''....

 

Asta am zis si eu, pana nu se fac niste teste/probe si nu e oficiali la dealeri....ciocu mai mic...

 

Asa, ne putem da cu parerea la infinit din prisma unei fise tehnice...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudatica descrierea pe mobile.de

 

  • Standard Ausführung sehr begrenzt verfügbar !!!
  • ABS/HSTC/LED Blinker/Handschutz/Alu Bodenplatte + 600,- €
  • DCT Getriebe + 1.120,- €

Asta ar insemna ca pretul e de fapt 12.700 euro - din cate stiu ABS-ul va fi deja obligatoriu de la anul, si refuz sa cred ca un bashplate si niste handguard-uri costa atat :D

In rest, suna foarte bine. S-o incalecam la test, eu cel putin deabia astept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nici nu se merita sa iei o motocicleta fara ABS, parerea mea si nu numai. Am stat si eu mult si m-am gandit si am intrebat in stanga si indreapta oameni cu mai mult experienta si am ales unul cu ABS in final.

 

sincer numai ABSul merita aia 600 de eur in plus. considera restul de accesorii bonus la ABS :)

 

in concluzie va fii 13.000 aproximativ

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci iti iei Africa Twin sau te referi la TDM-ul actual?

 

pai nici nu se merita sa iei o motocicleta fara ABS, parerea mea si nu numai. Am stat si eu mult si m-am gandit si am intrebat in stanga si indreapta oameni cu mai mult experienta si am ales unul cu ABS in final.

 

sincer numai ABSul merita aia 600 de eur in plus. considera restul de accesorii bonus la ABS :)

 

in concluzie va fii 13.000 aproximativ


» Post actualizat in 03 Sep 2015 08:50

Deci 12.700 cu ABS (si TC care foloseste senzorul de ABS de pe spate).

Eu zic ca e un pret bun pentru cine cauta o motocicleta noua din clasa Adventure, adica la pretul asta devanseaza clar Vstrom-ul, Super Tenere-le si 1050 Adventure si are o buna marja de pret pana la "bibelourile" clasei - 1200GS, 1299Adventure sau Multistrada.

Bine, daca poti trai cu remuscare eterna ca pentru cateva mii de euro in plus ai fi putut accede intr-un club select de "aventurieri"

 

Ciudatica descrierea pe mobile.de

 

  • Standard Ausführung sehr begrenzt verfügbar !!!
  • ABS/HSTC/LED Blinker/Handschutz/Alu Bodenplatte + 600,- €
  • DCT Getriebe + 1.120,- €

 

Asta ar insemna ca pretul e de fapt 12.700 euro - din cate stiu ABS-ul va fi deja obligatoriu de la anul, si refuz sa cred ca un bashplate si niste handguard-uri costa atat :D

 

In rest, suna foarte bine. S-o incalecam la test, eu cel putin deabia astept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci iti iei Africa Twin sau te referi la TDM-ul actual?

 

» Post actualizat in 03 Sep 2015 08:50

Deci 12.700 cu ABS (si TC care foloseste senzorul de ABS de pe spate).

Eu zic ca e un pret bun pentru cine cauta o motocicleta noua din clasa Adventure, adica la pretul asta devanseaza clar Vstrom-ul, Super Tenere-le si 1050 Adventure si are o buna marja de pret pana la "bibelourile" clasei - 1200GS, 1299Adventure sau Multistrada.

Bine, daca poti trai cu remuscare eterna ca pentru cateva mii de euro in plus ai fi putut accede intr-un club select de "aventurieri"

 

ce anume iti aduce in plus clubul ala select? miile alea de euro bagate in CRF se traduc prin beneficii mai importante decat sa faci parte din nu stiu ce 'tagma'...

 

Niciodata n-am inteles contrele astea intre posesorii de diverse marci/modele.... trebuie sa fii inapt sau retardat sa starnesti polemici din astae in ziua de azi,cand exista suficienti producatori care ofera modele competitive...

 

Vrei V2 si off, te duci pe KTM, vrei mai mult confort si touring, iei un GSA....vrei stradal mai mult, iei un Caponord, Vstrom, 1050 KTM, etc...

 

Sa ai bani de ele, ca in rest, fiecare te duce frumos... si sa fii realist sa o iei pt scopurile pt care a fost create.... Nu sa-i ceri sa faca ceea ce fac mobre la jumatatea din masa/greutatea ei...

Editat de Bogdan03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci iti iei Africa Twin sau te referi la TDM-ul actual?

 

» Post actualizat in 03 Sep 2015 08:50

Deci 12.700 cu ABS (si TC care foloseste senzorul de ABS de pe spate).

Eu zic ca e un pret bun pentru cine cauta o motocicleta noua din clasa Adventure, adica la pretul asta devanseaza clar Vstrom-ul, Super Tenere-le si 1050 Adventure si are o buna marja de pret pana la "bibelourile" clasei - 1200GS, 1299Adventure sau Multistrada.

Bine, daca poti trai cu remuscare eterna ca pentru cateva mii de euro in plus ai fi putut accede intr-un club select de "aventurieri"

 

la TDM-ul actual. AT-ul este peste puterea mea de cumparare.

» Post actualizat in 03 Sep 2015 09:40

ce anume iti aduce in plus clubul ala select? miile alea de euro bagate in CRF se traduc prin beneficii mai importante decat sa faci parte din nu stiu ce 'tagma'...

 

Niciodata n-am inteles contrele astea intre posesorii de diverse marci/modele.... trebuie sa fii inapt sau retardat sa starnesti polemici din astae in ziua de azi,cand exista suficienti producatori care ofera modele competitive...

 

Vrei V2 si off, te duci pe KTM, vrei mai mult confort si touring, iei un GSA....vrei stradal mai mult, iei un Caponord, Vstrom, 1050 KTM, etc...

 

Sa ai bani de ele, ca in rest, fiecare te duce frumos... si sa fii realist sa o iei pt scopurile pt care a fost create.... Nu sa-i ceri sa faca ceea ce fac mobre la jumatatea din masa/greutatea ei...

 

Cred ca nu ai sesizat ironia din scrierea lui Marcone.

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...