zece d rosu Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 Eu tot nu am inteles motivul pt. care schimbi uleiul acum la 5.400 km....din motive de precautie? Normal trebuie schimbat la 12.000 km, asa cum spuneam inainte.... Legat de Africana, nu pot spune foarte multe, deoarece am doar 1.800 km. Cu toate astea nu pot sa nu remarc franele si suspensiile excelente, modul superb in care se tureaza si trage motorul si cutia de viteze silentioasa. Pe viraje este ceva mai greoaie decat Vstromul de 650 (model nou) avut inainte, in sensul ca trebuie depus un efort ceva mai mare ca sa o arunci de pe o curba de alta (poate si din cauza rotii de 21 pe fata). Consumul meu pana acum (inclusiv cu pasager) nu a trecut de max. 4,4. Uite si doua poze.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 (editat) Ca sa intelegi de la inceput, nu ma pricep deloc la mecanica, asa ca iau de buna ce imi spun mecanicii pe care i-am cunoscut in toti acesti ani de cand motociclesc. Luand asta in considerare, am fost "invatat"... sau sfatuit, sa schimb uleiul la maximum 5.000 km. Si la BMW F650, si la Suzuki Bandit. Intr-adevar, in manualul Africanei, scrie ca reviziile sunt cele mentionate si de tine mai sus. Dar nu am auzit de nimeni care sa schimbe uleiul la 12.000. Toti motociclistii pe care ii cunosc, il schimba undeva intre 4.000 si 6.000, indiferent de motocicleta calarita. Si pentru ca sunt un pic paranoic, l-am sunat pe mecanicul de la reprezentanta si mi-a spus acelasi lucru pe care mi l-ai spus si tu acum. Deci, imi continui plimbarile si la 11.000 ma duc la revizie. Multumesc ca mi-ai deschis ochii! P.S.: S-o stapanesti sanatos si sa ai parte de aventuri multe. Arata foarte bine langa cea tricolora. Editat August 22, 2016 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 Esti mortal !!! Daca tot vrei sa fi "mai catolic decat Papa", mai mergi lunile astea pana la finalul sezonului si inainte s-o bagi la iernat 3-4 luni, schimba-i atunci uleiul, a.i. sa fie curat pe perioada depozitarii. Eu asa as face.... Costurile nu sunt chiar de neglijat: ulei + filtru + manopera = in jur de 600 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 aoleuuu. cam mult 600 de leusori . de asta tin ei asa mult sa faci revizia numai la ei cu piesele lor ca iti mai vand inca o data motoreta leule vezi ca unele teorii zic sa nu schimbi uleiul pana in primavara ca cica daca pui nou cand o bagi la iernat isi pierde proprietatile uleiul nou cat sta in motor la rece. eu nu prea mi-am facut probleme din astea pana acum si il schimb la 10k la trocariciul meu avand in vedere ca o tin in garaj tot timpul si nu am mai jos de 15 grade nicio data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Sergi, legat de ulei sunt discutii interminabile, insa nu cred ca-si pierde nici o proprietate din iarna pana in primavara .... e acelasi lucru ca si cum ar sta in bidon pe raftul magazinului .... sau in cazul motocicletelor noi care stau multe luni pana sa fie vandute .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 o comparatie draguta. imi place ca se cautas a fie echilibrata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Septembrie 20, 2016 Share Postat Septembrie 20, 2016 http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/honda-africa-twin-being-updated-2017 se anunta mici modificari si upgrade-uri,in special ptr nepastuitii de soarta cu spitele oxidate/ruginite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Septembrie 28, 2016 Share Postat Septembrie 28, 2016 (editat) angry birds ) (se poate comanda pe ebay) Editat Septembrie 28, 2016 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Cum va descurcati pe ea astia mai mici de inaltime? La ~1.70 oi ajunge cu picioarele jos? M-am suit eu pe ea la SMEB. Am fix 170 si ajungeam jos cam la limita, pe varfuri. E un pic mai inalta decat KLE-ul. Dar aia era varianta medie ca inaltime a seii. Exista una mai inalta si una mai joasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Sunt disponibile 3 sei : 1. Seaua "normala" OEM cu care vine mobra dotata din fabrica, are 2 pozitii : 850mm si 870mm 2. Seaua inalta OEM, 1600 RON , cu 2 pozitii : 880mm si 900mm 3. Seaua joasa OEM, 1600 RON , cu 2 pozitii : 820mm si 840 mm Pe langa astea mai sunt "n" variante non OEM gen Touratech (Kahedo) , Topsellerie si multe altele .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 15, 2016 Share Postat Octombrie 15, 2016 pt cine vrea sa vada mobra dezbracata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Octombrie 25, 2016 Share Postat Octombrie 25, 2016 Ce recomandati? Topcase-ul Givi Outback Trekker de 58L sau cel de 42L? Nu stiu daca cel de 58, din cauza dimensiunilor imi va afecta motocicleta la viteze de peste 80 km/h... Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Salut Cosmin! In general la noul model de AT, pararea mea e ca un topcase voluminos (de tipul celor ADV, de aluminiu) va strica complet "linia" motocicletei si sigur te va deranja cel putin in offroad. Eu am ales pt. codita o varianta mai "soft", tot de la H&B, pt. drumurile zilnice, iar pt. concediu un rollbag mare prins cu cordeline, este cea mai buna solutie. » Post actualizat in 26 Oct 2016 13:19https://m.louis.de/artikel/hepco-becker-hecktasche-lock-it-fuer-sportrack/10027665?list=243777718&filter_article_number=10027665 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 Cosmine, eu am cumparat un topcase H&B Gobi de 42 L pe care l-am si personalizat . Totusi, fiind prea voluminous, cum zice si zece d rosu , mi-am dat seama ca strica aspectul mobrei si l-am vandut. Acum si eu sunt pe softbag, pe codita am un Touratech textil de 20L - 22 L , excellent pentru deplasari in oras, offroad sau 1-2 zile. Si eu merg pe variant de roll bag pentru excursii mai lungi. » Post actualizat in 28 Oct 2016 12:03PS : daca totusi "te roade" de un topcase, orienteaza-te spre ceva de 30 L - 36 L, H&B sau GIVI ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moebius Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 http://shop.sw-motech.com/en/by+products/Luggage+Systems/DAKAR+Panniers+Set/index.htm https://www.nelsonrigg.com/virtuemart_product_id/890/virtuemart_category_id/121/view/productdetails.html » Post actualizat in 28 Oct 2016 18:51http://mosko-moto.myshopify.com/collections/all preferatele mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Decembrie 21, 2016 Share Postat Decembrie 21, 2016 Ca sa mai inviem putin topicul, cateva poze cu un mic update la accesorii: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Ianuarie 7, 2017 Share Postat Ianuarie 7, 2017 Prima "cheie" /2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 START ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 (editat) Salutare. Astazi , dupa lungi discutii telefonice pe ici pe colo , am decis sa sun la Honda (aproape toti dealerii din Bucuresti) sa comand modelul 2017 negru mat , iar cei mai rapizi au fost cei de la Honda Timisoara. Maine voi achita avansul si imi va veni in 12-14 zile .(la toti ceilalti, trebuia sa astept pentru modelul ales minim sf aprilie-inceput de mai sau la Honda Nord 6-7 luni (raspunsul lor oficial pe mail) . 12.990 euro echivalent in lei la cursul BNR, ceea ce fata de alti dealeri e mult mai convenabil pentru ca nu pierd atat de mult la bani (ii aveam in euro la inceput) si sa stau sa ii schimb din euro in lei la un anumit curs si apoi din lei echivalentul in euro la cursul bancilor prin care ei lucreaza , cam pierdeam dublu. Revin cu poze cand imi va veni cutia acasa cu surpriza ! Pana atunci , numai bine , va salut ! » Post actualizat in 06 Mar 2017 18:25Eram cat pe aci sa optez pentru un GS 1200 LC 2013 insa toate au firul lor in viata si daca un fier e facut sa fie al tau , viata iti arata cursul ca pe capra aia trebuie sa mergi. Asta seara m-au sunat de la Honda Timisoara sa imi dea vestea cea buna.Oricum, sunt satul de BMW dupa 12 ani de mers 8 ore/zi pe RT1200, insa GS mi se pare un pic mai altfel...Insa m-am hotarat, vreau African, mi se pare o alegere buna , o motocicleta pe care o pun intre un F800 si un GS 1200, un fel de KTM 690 Enduro cu motor de 1000 si mai comod si mai de drumuri lungi, o motocicleta mai accesibila pe latura off-road. » Post actualizat in 06 Mar 2017 18:28ma gandeam ...as fi ales GS daca vroiam drumetii cu asfalt mai mult , insa pentru gusturile mele , AT mi se pare mai potrivit (repet, pentru mine , in opinia mea). Editat Martie 6, 2017 de blue_nightwishX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 Salut! Ai ales bine....o sa fii incantat atat pe asfalt (unde nu e cu nimic mai prejos decat GS-ul), cat si in afara asfaltului (aici nu mai are rost sa comentam comparatia cu GS-ul). Singura problema o sa o ai cu cauciucurile de serie Dunlop D610 care sunt niste mizerii si nu exceleaza cu nimic. Eu le mai tin putin si le schimb, ca nu am vrut sa le dau jos de noi - acum am 6500 km cu ele si la 8-9000 le voi schimba mai mult ca sigur cu niste Heidenau K60 Scout. Asteptam poze cu jucaria... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRF1000 Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 Felicitari! Zece de rosu are dreptate,nu vei regreta decizia luata. Cat despre cauciucuri....eu le-am dat jos dupa 3500 km.Acum am pus Mitas e07 Dakar ,erau la oferta ca altfel puneam K60 Scout(le-am avut pe motorul anterior f multumit) Asfalt uscat. » Post actualizat in 07 Mar 2017 08:07 CRF1000L AFRICA TWIN ROMANIA Cauta pe Facebook Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 Te salut! Apropo de K60 Scout...pt. OFF e clar ca te ajuta mult, insa pt. ON te-as ruga sa-mi spui parerea ta...cum sunt? Am tendinta si-mi place sa ma dau mai sportiv pe curbe.....se poate cu Scout-urile astea? ai aderenta la un grad mai mare de inclinare? Care e feedback-ul tau, avand in vedere ca le-ai mai avut pe alte moto.... Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 (editat) Dupa ce m-am ferit tot anul trecut sa o iau la un test, anul asta am cedat(sunt slab) si am fost la Onda sa ma plimb cu noua Africa. Ca sa pot face o comparatie cvasi valabila, am fost calare pe vaca din dotare. Verdictul este ca anul viitor cel mai probabil voi avea un CRF 1000. Accelereaza corespunzator, sta decent pe viraj si cu dadaca dezactivata devine un SM supradimensionat. Suspensia m-a surprins placut. E un 990 Adv facut de Honda. Revenind la parerile impartite aici, comparatia cu un GS LC e inutila. GS-ul e stelar pe strada, asta si datorita celor x sisteme,pardon, dadace. @ Adi, o sa te distreze f tare mobra, tipic Honda, totul pica perfect in palme, arata premium si functioneaza in consecinta. Controlul tractiunii este discret ciobanesc, dar poate fi domolit Un minus evident,desi am doar 1.70, a fost parbrizul subdimensionat. Editat Martie 7, 2017 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRF1000 Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 Salut. Pt OFF mare atentie la namol,in rest f bine. La ON s-au comportat bine in curbe atat pe ud cat si uscat. Acum....eu nu merg f sportiv... Vibratii in ghidon sa viteze mici (sub 35km/h) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 Salut. Am avut pe XRV750 Michelin Anakee2, Conti TKC80, Metzeler Karoo T, K60 Scout, Mitas E09. Nu am simtit diferență la mers serios pe curbe între anvelope, cu exceptia E09 care e din altă clasă. Pe ud KarooT nu stătea tot timpul lipit, dar Anakee/TKC/K60 au fost o încântare. Între Anakee și K60 nu am simtit diferență dpdv al înclinării în curbe, se poate merge "sportiv" fără probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.