Sari la conținut

Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100


Postări Recomandate

Vizitator _Raul_

Sunt genul de motociclete cumparate pentru visul de adventure frumos branduit la targuri/tv/pe internet si nu pentru cosmarul de zi cu zi care inseamna adventure-ul adevarat, adica acel 90% chin si 10% revelatie care iti rebooteaza ideile in fractiuni de secunda. Fara sa fiu ironic, cati dintre zecile de mii de cumparatori de adventure-uri mari au iesit cu ele dincolo de tarile lor civilizate. Si sa luam in calcul si faptul ca in foarte multe tari candva salbatice se asfalteaza masiv. Inclusiv si aici, in patria salbaticiei montane/forestiere. In Timis se asfalteaza destul de serios in zone rurale foarte salbatice. Am prieteni care pleaca sa mai faca inca o data traseele X sau Y si gasesc pe acolo asfalt proaspat, impecabil.

Nu este domeniul meu profesional, dar este evident ca orice producator se uita la cifrele acestea si la locatiile unde va fi utilizat produsul lui. Pentru ce sa faci un adv complet si f. scump (lumini, suspensii, sei, crashbaruri exceptionale) cand nisa lui de piata va fi ff mica. Extrasele, de asemenea, sunt destul de des, un hate it or like it. Poate saua de X sute de euro mie nu imi place deloc. La fel si suspensia x pentru ghidon. Si atunci nu o sa dau banii pe ele. Dau 1500 euro/lire in plus ca sa le dau jos si sa pun altceva de aceeasi bani, extra? CCM au incercat sa faca un adventure si unde sunt acum?

Revenind la subiect, mie imi place ca design si cred ca va fi o motocicleta faina in clasa ei. De fapt, e cam intr-o clasa a ei. Stromul de 1000 este mult mai stradal, iar restul sunt toate mai mari si mai grele, probabil si mai putin agile. Cred.


» Post actualizat in 16 May 2015 12:07

_

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

CCM au incercat sa faca un adventure si unde sunt acum?

 

 

Păi, vând tot ce sunt in stare să producă. De fapt chiar mai mult, se stă la coadă, ca la Dacie pe vremea impuscatului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Germania fiind printre liderii mondiali la tehnica...mai toate marcile au centre de cercetare in germania....chiar si japonezii...

 

Aha...

Si eu care credeam ca modelul se va fabrica in Europa, pt piata europeana, la fel ca vechiul XRV.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

vad ca toata lumea compara acest model cu GS, cum ar veni 1200GS si cu vstrom si cu 1190.....eu as compara-o cu 800gs dar ceva mai potenta- sa vedem daca mai usoara(altfel pe mine nu ma conving) si cam atat momentan. As fi vrut un 5-600 bicilindru si la 150kg....asta e! Cu 800gs nu faci cine stie ce offroad, insa comparat cu un 1200 e mare diferenta, cel putin eu cu asta ma aventurez, cu 1200 le nu am prea reusit.

vad ca toata lumea compara acest model cu GS, cum ar veni 1200GS si cu vstrom si cu 1190.....eu as compara-o cu 800gs dar ceva mai potenta- sa vedem daca mai usoara(altfel pe mine nu ma conving) si cam atat momentan. As fi vrut un 5-600 bicilindru si la 150kg....asta e! Cu 800gs nu faci cine stie ce offroad, insa comparat cu un 1200 e mare diferent, cel putin eu cu asta ma aventurez, cu 1200 le nu am prea reusit.

» Post actualizat in 18 Jun 2015 16:17

Au! scuze mai e si 800xc doar ca eu ma gandeam la bicilindru....

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As fi vrut un 5-600 bicilindru si la 150kg....asta e! Cu 800gs nu faci cine stie ce offroad...

Sa te auda cine trebe. Cred ca mai aproape ar fi sa scoata KTM-ul (din nou) o versiune ADV de 690 ca altfel nu prea vad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa te auda cine trebe. Cred ca mai aproape ar fi sa scoata KTM-ul (din nou) o versiune ADV de 690 ca altfel nu prea vad.

 

La capitolul monocilindru adventure KTM a ratat, refuzând să arunce pe piață 390 adventure. Acum se pare că încep să se gândească iar pt că, au venit cei de la CCM cu GP 450 care este " a piece of art", păcat că nu au avut posibilitatea să dispună de un motor dedicat pt adventure.

 

Cred ca cei de la KTM, au șansa să revină cu un bicilindru, acum vre-o 2 ani anunțau două motoare "în developement" bicilindre de 500 respectiv 800.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

yamaha vinde stocul de xt660z , chipurile vor sa puna motorul de MT07 pe cadrul ala ... 75hp

 

Eu speram să facă o mobră nouă cu totul pt propulsorul ăla. Dacă folosesc platformă de la XTZ 660 o să le iasă o mobră grea. Păcat aveau potențial. Apropo' de unde ai informația?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa iasa un F800 mai fiabil si mai frumos. :)

 

 

Frumusetea e in ochiul privitorului si cu siguranta nu e un criteriu pt mine.

 

Partea naspa e ca s-ar putea sa le iasa mai greu.

 

Despre fiabilitate din experienta personala, aproape zero probleme si asta in conditiile exploatarii cum vezi in reclamele de la toate mobrele din categorie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca e nevoie de diversitate si pe segmentul asta, insa cred ca urmaritorii acestui topic au deja idee despre clasa de 800 si cei care au vrut si-au luat, ceilalti asteapta altceva. Prin urmare, nu cred ca gresesc cand spun ca mai toti de p-aici ne dorim un adventure ceva mai usor, chiar daca nu vom avea aceeasi putere/comportament on-road.

Cat despre fiabilitate si frumusete, eru are perfecta dreptate....nu am auzit de probleme grave ale modelului F800 fiind deja o mobra fiabila, iar din struto-camila mai greu sa faci pretendenta la miss. Cam cate 4x4 adevarate se pot incadra la "masini frumoase"?

Vrei frumos iei un Multistrada sau S1000XR....

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Misto filmul.

Din ce am văzut până acum imi place mobra, desi nu cred ca va fi un model revolutionar.

Din cum se vede in filmulet este grea, se vede din "suspension travel", având in vedere ca merg pe un drum cu denivelari foarte mici, furca se plimbă cam mult, de unde reiese o masa considerabilă. Ce-i drept suspensia lucrează frumos, dar totusi cred ca nu o sa fie aceeasi suspensie pe modelul de serie.

 

Mi-au plăcut:

  • Suspensiile [dar am un dubiu ca vor fi alea din film]
  • Farurile, se pare varsă ceva lumina
  • Look-ul
  • Parbrizul pare suficient de mare si suficient de mic ca sa zic asa

 

Nu mi-au placut:

  • Semnalizatoarele care de abia asteaptă sa zobare
  • Toba, care e cât China [stiu norme de poluare] dar asta are si o parte bună se poate reduce din masă. :)
  • Scutul care arată pus la misto, ca sa poată sa bifeze ca are [trăiască firmele de aftermarket]

Să o vedem la testride.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare mie, sau seamana mult cu vstrom-ul de 1000 din 2014 la spec-uri?

te referi poate la valorile de putere, cuplu si masa motocicletei dar chiar si astea, pe hirtie nu spun prea multe.

 

in rest nu cred ca au multe in comun. numai la roti daca te uiti si difera mult, 17" + 19" la vstrom, 18" + 21" la africa twin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze si specificatii:

 

Din nefericire specificatiile confirma ca este mult (numai) marketing in spatele maretului concept "True Adventure" cu DNA de Dakar (... my ass).

 

Rezervor de sub 20l, motor de 1000cmc si o greutate de 212/232kg? Trebuie sa fi mare hater de KTM ca sa te convinga specificatiile astea vs 1190R; unless o sa fie cu 3k mai ieftina (ma indoiesc).

 

Pacat, personal nu vad niciun progres (in afara de campania de marketing).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, corect, la alea ma uitam. E clar animal mai de offroad decat vstromul, incercam doar sa-mi dau seama in ce categorie va fi bagata si cu ce alte motoare o sa intre in testele comparative.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reclama este sufletul comertului . Probabil ca pana la finalizarea filmarilor au stricat vreo doua mobre , cateva seturi de carene , etc . Mai era un clip cu un tip ce topaie cu un KTM 1190 de parca ar fi o capra de 250 cm . Realitatea difera mult fata de reclama mai ales ca pe noi ne costa orice reparatie .

Din punct de vedere estetic , este superba . Probabil ca va intra in categoria touring unde cred ca se va comporta ok tinand cont de specificatii .Nu o vad sa se bata cu 1200 GS sau 1200 ADV deoarece au luat startul cam tarziu la capitolul asta si concurenta are deja ceva experienta cumulata si transpusa in modelele noi . Pretul ramane inca o enigma .

Cele 230 kg le simt si la Africana mea care este cu vreo 25 de ani mai batrana . Greutatea va fi un hop in calea naturii si vor fi putini care sa dea cu ea prin noroaie si bolovani .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

232/242 kg.......DNA de Dakar my ass.....e mai grea decat un 950 ADV din 2003(adica 12 ani) WTF?

 

.....o sa fie bun pt Touring-Enduro si nu invers

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...