Jump to content

Recommended Posts

Da mă stim, tu faci super enduro, si de obicei mai vin unii cu naked-uri si speed-uri cu tine, iar pt a nu fi prea usor pt tine mai pui aprox 200kg pe mobra, pt ca nu s-a inventat un teren destul de accidentat pt tine si super mobra ta.

 

Daca ai pune un pic degetul la tâmpla [in loc sa bati in taste], a se nota ca accest gest are de obicei o legatura directa cu sinapsele[asta pt cine e capabil de asa ceva], ti-ai fi dat seama ca nenea care a scris chestia aia, a fost in stare sa-si construiasca singur o mobra, pe care nici un producator nu pare a fi capabil sau interesat sa o produca. Cumva pare atat de mult mai capabil decat tine, incat pe graficul pe care e desenat el tu nici nu te vezi. Asa ca poate e cazul sa-ti bagi mintile in cap si inainte sa-i gratulezi pe altii cu epitete de gen PIZ.DE poate ar trebui sa-ti vezi lungul nasului.

 

Apropo, te-ai prins cum e cu oglinzile sau vrei sa-ti mai explic si eu?

 

P.S.

 

Intrebarea de mai sus e retorica.

 

Nu ''ma'', eu incerc sa ma descurc cu ce am si sa nu ma plang ca o piz.da, acum intelegi? Daca are 200 kg mobra, ma plimb cum pot si cand pot,si imping si eu limitele din cand in cand, asa cat imi permite skillu de incepator... Dar nu stau sa ma plang ca nu pot face hard enduro cu o mobra de 200+ kg..

 

Daca tocmai omul ala a fost in stare sa o construiasca, ce p#@$ mea se mai plange? trebuia sa o faca si gata... Marii producatori nu fac motorete la comanda pt fiecare dupa cum vrea el... Ei sunt axati pe facut bani...si toate mofturile astea plangacioase pe forumuri nu le baga nimeni in seama..

 

Cat despre ironiile tale ieftine,poti sa ti le bagi in fund :)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

nu ca vreau sa supar pe cineva dar aia cu ''true adventure'' e de (cuvant urat) :)

Am trait s-o aud si pe-asta, dupa aia cu ''motociclist adevarat''.

 

Sau poate e o aventura adevarata sa ridici vaca. O fi inclus vreun cric sub sa? :D

Link to post
Share on other sites

Nu ''ma'', eu incerc sa ma descurc cu ce am si sa nu ma plang ca o piz.da, acum intelegi? Daca are 200 kg mobra, ma plimb cum pot si cand pot,si imping si eu limitele din cand in cand, asa cat imi permite skillu de incepator... Dar nu stau sa ma plang ca nu pot face hard enduro cu o mobra de 200+ kg..

 

Daca tocmai omul ala a fost in stare sa o construiasca, ce p#@$ mea se mai plange? trebuia sa o faca si gata... Marii producatori nu fac motorete la comanda pt fiecare dupa cum vrea el... Ei sunt axati pe facut bani...si toate mofturile astea plangacioase pe forumuri nu le baga nimeni in seama..

 

Cat despre ironiile tale ieftine,poti sa ti le bagi in fund :)

 

exista oameni care, orice rahat ar primi, vor zice mersi si infuleca fericiti

pofta buna

Link to post
Share on other sites

exista oameni care, orice rahat ar primi, vor zice mersi si infuleca fericiti

pofta buna

 

nu iti inteleg comparatia...dar daca in mintea ta are logica, ma bucur pt tine :)

 

mai exista oameni care au expectante nerealiste si cred in orice ca.cat de marketing :)

 

si...multe alte tipuri de oameni, daca e sa catalogam :)

Link to post
Share on other sites

nu iti inteleg comparatia...dar daca in mintea ta are logica, ma bucur pt tine :)

 

mai exista oameni care au expectante nerealiste si cred in orice ca.cat de marketing :)

 

si...multe alte tipuri de oameni, daca e sa catalogam :)

nu, sunt de fapt cativa oameni care pot si vor dar nu au timp/tehnologie si avand bani se gandesc ca ar trebui sa-i dea pe ceva dezirabil. Dar, cam toti producatorii ofera rahaturi scumpe la care trebuie intervenit major pentru a obtine ceva profesional, probabil dubland costurile deja exagerate. In fapt acesti cativa nu sunt luati in seama, deoarece nu vor aduce niciodata profit - nu cumpara in masa un rahat poleit, deci nu prea pot fi pacaliti de acest marketing de care vorbesti.

dovada "insuccesul" HP2 enduro, mai scump cu cateva mii decat GS-ul normal, cumparat doar de cativa si care acum dupa 7-8 ani costa cat o mobra noua.

Edited by xtrblack
Link to post
Share on other sites

Hp 2 nu e enduro. E exact pentru reviste si discutiile sterile de pe aici. Daia nici nu se mai face. Cand zic enduro ma gandesc la toate tipurile de teren intalnite. Motorul boxer si cardanul nu au ce cauta la enduro. Punct. Restu e can can.

Link to post
Share on other sites

Hp 2 nu e enduro. E exact pentru reviste si discutiile sterile de pe aici. Daia nici nu se mai face. Cand zic enduro ma gandesc la toate tipurile de teren intalnite. Motorul boxer si cardanul nu au ce cauta la enduro. Punct. Restu e can can.

 

pai enduro probabil nici nu are ce cauta cilindree de peste 700-800 cc (deja 700 e mult) (exceptie face poate KTM 950 Superenduro)

Link to post
Share on other sites

Hp 2 nu e enduro. E exact pentru reviste si discutiile sterile de pe aici. Daia nici nu se mai face. Cand zic enduro ma gandesc la toate tipurile de teren intalnite. Motorul boxer si cardanul nu au ce cauta la enduro. Punct. Restu e can can.

asa se numeste mobra, iar acest topic este de adventure si de mobre dual sport....deci nu stiu ce vrei sa spui si de ce ai facut afirmatia de mai sus??! nu sustine nimeni ca HP2 e un enduro pursange sau ca asta s-ar dori de la noua Africa twin.

vorbeam despre HP2 enduro ca fiind cel mai apropiat concept de adventure, pe care cei putini si l-ar dori. Mai mult te inseli amarnic legat de HP2, e o mobra foarte dorita de acei cativa, dovada fiind preturile sh de peste 15k euro(mai arata-mi o singura mobra cu pret de 80% din nou dupa 10 ani)......atat, off-topic

» Post actualizat in 29 Aug 2015 16:32

PS. urmareste si tu firul discutiei inainte sa comentezi un subiect neatins de nimeni in acest topic

Edited by xtrblack
Link to post
Share on other sites

asa se numeste mobra, iar acest topic este de adventure si de mobre dual sport....deci nu stiu ce vrei sa spui si de ce ai facut afirmatia de mai sus??! nu sustine nimeni ca HP2 e un enduro pursange sau ca asta s-ar dori de la noua Africa twin.

vorbeam despre HP2 enduro ca fiind cel mai apropiat concept de adventure, pe care cei putini si l-ar dori. Mai mult te inseli amarnic legat de HP2, e o mobra foarte dorita de acei cativa, dovada fiind preturile sh de peste 15k euro(mai arata-mi o singura mobra cu pret de 80% din nou dupa 10 ani)......atat, off-topic

» Post actualizat in 29 Aug 2015 16:32

PS. urmareste si tu firul discutiei inainte sa comentezi un subiect neatins de nimeni in acest topic

 

crede-ma ca urmaresc topicul. si dupa tine care e subiectul ce trebuie atins? tot acelaeasi discutii despre kile si motoare vaca?

sectiunea e enduro-touring adventure. dupa mine principala caracteristica a motorului tre sa fie de enduro. ca la touring merge cam orice, fiind "vaca", nu?

argumentele legate de pret si pretul mai mare acum decat de noua, sunt pentru cei ce cauta mai degraba stima de sine sau sa etapeze cu motorul. vrei sa imi spui ca 6000-7500 de euro pentru o africana din 2000+, se justifica, si ca o face o supermobra enduro? acelasi principiu se aplica si la hP2. nu ma intereseaza valoarea sau brandul unui motor, ci doar daca m-i se potriveste.

ca si baza de pornire pentru un motor de enduro- adventure, e mult mai buna noua sau vechea africana, decat hp2. asta incerc sa scot in evidenta.

cred ca hp2 a fost si ramane un model de showroom si penrtru cei ce vor exclusivisme. nu prea stiu de ture lungi cu hp2, da de africane, f800, lc8, e plin netu.

Link to post
Share on other sites

crede-ma ca urmaresc topicul. si dupa tine care e subiectul ce trebuie atins? tot acelaeasi discutii despre kile si motoare vaca?

sectiunea e enduro-touring adventure. dupa mine principala caracteristica a motorului tre sa fie de enduro. ca la touring merge cam orice, fiind "vaca", nu?

argumentele legate de pret si pretul mai mare acum decat de noua, sunt pentru cei ce cauta mai degraba stima de sine sau sa etapeze cu motorul. vrei sa imi spui ca 6000-7500 de euro pentru o africana din 2000+, se justifica, si ca o face o supermobra enduro? acelasi principiu se aplica si la hP2. nu ma intereseaza valoarea sau brandul unui motor, ci doar daca m-i se potriveste.

ca si baza de pornire pentru un motor de enduro- adventure, e mult mai buna noua sau vechea africana, decat hp2. asta incerc sa scot in evidenta.

cred ca hp2 a fost si ramane un model de showroom si penrtru cei ce vor exclusivisme. nu prea stiu de ture lungi cu hp2, da de africane, f800, lc8, e plin netu.

 

clar, toti aia care isi iau hp2 sunt niste snobi care abia isi tin echilibrul, si daca ar fi motociclisti adevarati si-ar lua motorul ala din 80 care e de departe cel mai bun pe teren accidentat

inapoi in realitate, am vazut cateva hp2 si pe la noi prin tara, dar niciunul cu numere de romania

asta sa fie un motiv pentru care crede romanul ca e un motor prost? ca nu vede la vecinu?

Link to post
Share on other sites

Nu ''ma'', eu incerc sa ma descurc cu ce am si sa nu ma plang ca o piz.da, acum intelegi? Daca are 200 kg mobra, ma plimb cum pot si cand pot,si imping si eu limitele din cand in cand, asa cat imi permite skillu de incepator... Dar nu stau sa ma plang ca nu pot face hard enduro cu o mobra de 200+ kg..

 

Daca tocmai omul ala a fost in stare sa o construiasca, ce p#@$ mea se mai plange? trebuia sa o faca si gata... Marii producatori nu fac motorete la comanda pt fiecare dupa cum vrea el... Ei sunt axati pe facut bani...si toate mofturile astea plangacioase pe forumuri nu le baga nimeni in seama..

 

Cat despre ironiile tale ieftine,poti sa ti le bagi in fund :)

 

Hai ca ti-ai câstigat din nou locul in lista mea de ignore. Dă-mi un PM când iti faci următoarea clonă.

Link to post
Share on other sites

 

clar, toti aia care isi iau hp2 sunt niste snobi care abia isi tin echilibrul, si daca ar fi motociclisti adevarati si-ar lua motorul ala din 80 care e de departe cel mai bun pe teren accidentat

inapoi in realitate, am vazut cateva hp2 si pe la noi prin tara, dar niciunul cu numere de romania

asta sa fie un motiv pentru care crede romanul ca e un motor prost? ca nu vede la vecinu?

I tzara de vreme m-am dat cu un 1100 pe enduro si iam cam raschetat cilindrii prin sleaurile patriei. Stiu despre ce vorbesc si daia zic ca boxerul si cardanul nu au ce cauta pe enduro. Restu e can can.

Da nu stiu cine m-o pus sa discut pe aici. E clar ca vrem si vedem altfel lucrurile. Multe succesuri.

Link to post
Share on other sites

Nu stiu cate motoare in stock pot face ce face un HP2 enduro! Nu cred ca True ADV va ajunge la capabilitatile off ale HP2.

Capusang -- Inainte ca motocicleta ta sa apara ca si produs in portofoliul Honda Paris Dakarul era castigat de fix boxere cu cardan -- uimire nu!

Intrebarea este -- oare de cate ori am dus noi motoarele astea la limita a ceea ce pot face ele in asa fel incat ele sa ne limiteze?

Link to post
Share on other sites

nu prea stiu de ture lungi cu hp2, da de africane, f800, lc8, e plin netu.

Se gasesc si ture lungi cu HP2, si cu SuperEnduro.

 

Stiu despre ce vorbesc si daia zic ca boxerul si cardanul nu au ce cauta pe enduro.

Sunt in principiu de acord cu tine, dar sunt multi care nu tin cont de asta si se duc cu ele prin tot felul de locuri. Bravo lor.

 

Nu stiu cate motoare in stock pot face ce face un HP2 enduro! Nu cred ca True ADV va ajunge la capabilitatile off ale HP2.

Capusang -- Inainte ca motocicleta ta sa apara ca si produs in portofoliul Honda Paris Dakarul era castigat de fix boxere cu cardan -- uimire nu!

Intrebarea este -- oare de cate ori am dus noi motoarele astea la limita a ceea ce pot face ele in asa fel incat ele sa ne limiteze?

Majoritatea posesorilor lucreaza mult pe HP2 sa il faca OK. De ex suspensia spate. AT nu va ajunge la capabilitatile off ale lui HP2, dar nu pentru asta a fost facuta. Are rezervor mai mare, ABS, traction control, e facuta sa duca bagaje.

Oricum, intrebarea e lipsita de sens cat timp nu pui in balanta si pretul. HP2 era scump, de banii respectivi poti transforma o motocicleta de serie in ceva interesant.

 

In rest, vorbiti de 2 lucruri diferite: Paris Dakarul de pe vremea in care castiga boxerul (anii 80) nu are nimic cu notiunea de enduro. O cursa rapida in spatii deschise.

Sigur, e de discutat daca are ce cauta notiunea de enduro in zona unui motor de 1000cmc. Daca vorbesti de motociclete minimaliste si focusate ca HP2 sau SuperEnduro, fara nici un fel de calitati de touring, poate.

 

In anii 90-2000 cand Dakarul era deja o cursa profesionalizata, boxerul nu a mai castigat niciodata (desi a participat). Tot ce a castigat BMW in perioada aia a fost cu monocilindre.

Link to post
Share on other sites

Nu stiu cate motoare in stock pot face ce face un HP2 enduro! Nu cred ca True ADV va ajunge la capabilitatile off ale HP2.

Capusang -- Inainte ca motocicleta ta sa apara ca si produs in portofoliul Honda Paris Dakarul era castigat de fix boxere cu cardan -- uimire nu!

Intrebarea este -- oare de cate ori am dus noi motoarele astea la limita a ceea ce pot face ele in asa fel incat ele sa ne limiteze?

 

Iti garantez ca nu e greu sa ajungi la niste limitari ale configuratiei boxer prin zone accidentate (si cand zici limitari ma refer la cum sunt dispusi cilindrii)

 

E hilar ca vrei sa compari HP2 cu CRF1000L.... (te prinzi tu de ce e hilar... :) )

Link to post
Share on other sites

Mi se pare mie sau topicul asta a devenit un fel de pissing contest cu care mobra e mai breaza in conditiile in care nici unul din interlocutori n-a mers cu vreuna? Si cu atat mai mult, cu cea care face subiectul topicului nimeni in afara de fabrica n-a mers inca?

 

Revin mai tarziu, dupa ce se lanseaza oficial motocicleta asta, dar va rog eu sa maturati cojile de seminte de pe jos.

Link to post
Share on other sites

Mi se pare mie sau topicul asta a devenit un fel de pissing contest cu care mobra e mai breaza in conditiile in care nici unul din interlocutori n-a mers cu vreuna? Si cu atat mai mult, cu cea care face subiectul topicului nimeni in afara de fabrica n-a mers inca?

 

Revin mai tarziu, dupa ce se lanseaza oficial motocicleta asta, dar va rog eu sa maturati cojile de seminte de pe jos.

 

Pai da scroll in sus sa vezi cum au sarit cu gura proprietarii de KTM si BMW, acuzand tot posesorii de Africa Twin ca isi ''lauda marfa''....

 

Asta am zis si eu, pana nu se fac niste teste/probe si nu e oficiali la dealeri....ciocu mai mic...

 

Asa, ne putem da cu parerea la infinit din prisma unei fise tehnice...

Link to post
Share on other sites

13.000 EUR pret de pornire aproximativ. Daca porneste sub pretul asta omoara V-Stromul de 1000, KTM1050Adv posibil si Super Tenerele desi asta e cu cardan.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...