Silvan Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 salut, am si eu o pb cu atelajul din semnatura. smuceste ca si cand s-ar tura putin de tot in gol apoi ar prinde. se intampla cand din frana de motor incerc sa accelerez, cand din accelerare o bag in frana de motor sau cand schimb dintr-o treapta in alta. precizez ca nu bruschez acceleratia. problema a aparut in timp si pare ca s-a agravat. senzatia pe care o am e ca si cand unul din pinioane ar avea un fel de joc pe ax (daca e posibil), iar cand prinde smuceste. si mai am o pb cu senzorul de neutru. dupa ce merg 20-30 min, incepe sa palpaie (ori se stinge de tot) indicatorul din bord. merci anticipat de ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 cand ai intins ultima oara lantul? ai grija sa nu fie "copt", la ce zici tu inseamna ca ai joc maaare. Daca intinzi lantul si face la fel, s'ar putea sa desfaci cutia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 (editat) Lantul se intinde dupa manual. Acolo verifici. Eu am observat rezultate f bune cand am intins lantul conform manualului. Simpomele erau aproximative cu ale tale. Senzorul de neutral: verifica tot in manual locatia lui si vezi ce fir ajunge la el si verifica sa fie strans pe senzor. Editat August 16, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 Si eu avem la un moment dat ezitari si s-a dovedid a fi de la filtrul de aer. A fost schimbat/curatat de curand? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 (editat) Atunci cand este lantul intins inegal sau este foarte uzat, zale blocate etc. cel mai simplu iti dai seama daca mergi cu acceleratia tinuta constant in treptele 1 sau 2 se simt smucituri si are un mers neregulat sau intrerupt. Editat August 16, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CICI80 Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 Apropo de smicituri,am schimbat si eu perile de la electromotor si nu mai reusesc sa ma plimb cu el pentru ca imi taie curentul sau daca nu,ma duce numa in smicituri.II vorba de o Honda VF 750 din 1985 RC 09,pot sa mai mentionez faptul ca rotorul ii negru dupa fiecare desfacere........l-am desfacut de 3-4 ori dupa ce am montat perile(inca se mai gasesc originale ),Intrebarea mea .....are si functie de dinamometru??????????? conteaza modul in care il montez???????????? IS DISPERAT TRECE VARA SI EU NU MAI APUC SA MA DAU CU EL.Unde am gresit????? teoretic nu ai ce sa grsesti la perii,ca iti arata ca si la prosti (scuze expresia) ma poate ajuta cineva cu un manual de service,intretinere:cheers: va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 Apropo de smicituri,am schimbat si eu perile de la electromotor si nu mai reusesc sa ma plimb cu el pentru ca imi taie curentul sau daca nu,ma duce numa in smicituri.II vorba de o Honda VF 750 din 1985 RC 09,pot sa mai mentionez faptul ca rotorul ii negru dupa fiecare desfacere........l-am desfacut de 3-4 ori dupa ce am montat perile(inca se mai gasesc originale ),Intrebarea mea .....are si functie de dinamometru??????????? conteaza modul in care il montez???????????? IS DISPERAT TRECE VARA SI EU NU MAI APUC SA MA DAU CU EL.Unde am gresit????? teoretic nu ai ce sa grsesti la perii,ca iti arata ca si la prosti (scuze expresia) ma poate ajuta cineva cu un manual de service,intretinere:cheers: va multumesc anticipat conteaza ca ti-ai luat un gunoi care era un harb de nou. adica honda. si sunt multi oameni "speciali" in romania care isi tot cumpara honde... ca nah... honda-i honda! plm... vrei sa se strice ceva de nou? ia-ti honda, nu mai vorbim de sh-uri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silvan Postat August 17, 2012 Autor Share Postat August 17, 2012 cand ai intins ultima oara lantul? ai grija sa nu fie "copt", la ce zici tu inseamna ca ai joc maaare. Daca intinzi lantul si face la fel, s'ar putea sa desfaci cutia... lantul a fost verificat in primavara la service si nu a fost nevoie de intindere. de atunci am mai facut aprox 4000 km. am facut un test cu motorul oprit, cutia in treapta 1-a. puteam sa misc motoreta fata spate aproximativ 10 cm ca si cum ar fi fost in neutru. exact asta simt cand accelerez sau decelerez, ca lantul sau altceva merge in gol un pic apoi prinde. voi puteti sa miscati motorul vreun pic cand e in viteza si motorul oprit? Si eu avem la un moment dat ezitari si s-a dovedid a fi de la filtrul de aer. A fost schimbat/curatat de curand? motorul raspunde fara ezitare la maneta, doar ca se tureaza foarte putin in gol apoi prinde de-odata. imi pare mai degraba problema de transmisie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 daca scoti lantul de pe pinionul de atac o sa vezi ca acesta (pinionul) are un joc considerabil cind e bagat in viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 .. si mai am o pb cu senzorul de neutru. dupa ce merg 20-30 min, incepe sa palpaie (ori se stinge de tot) indicatorul din bord. .. Salut, cati km are motorul - pe bord, si cam cati crezi ca are reali? Aceiasi problema o am si eu cu a mea honda f4 din 2000. Senzorul de neutru nu este altceva decat un ax de metal rotunjit in capat impins de un arc inspre selectorul de viteze care are intr-o pozitie un mic orificiu unde face contact cu acel ax de metal, inchide un circuit si iti aprinde tie becul in bord. Dupa un numar considerabil de kilometrii si uzura specifica cand motorul se incalzeste, acel ax de metal nu mai ajunge bine sau deloc sa faca contact cu orificul din selector si iata problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 nu neaparat. un prieten a avut o problema cu senzorul de neutru si s-a dovedit ca se busise contactul intern dintre fir si acea tija cu arc. s-a rezolvat scobind in rasina aia si refacind legatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 nu neaparat. un prieten a avut o problema cu senzorul de neutru si s-a dovedit ca se busise contactul intern dintre fir si acea tija cu arc. s-a rezolvat scobind in rasina aia si refacind legatura. Sau asa, dar tind sa cred ca e uzura + temperatura motorului ridicata (cel putin in cazul meu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silvan Postat August 17, 2012 Autor Share Postat August 17, 2012 Salut, cati km are motorul - pe bord, si cam cati crezi ca are reali? Aceiasi problema o am si eu cu a mea honda f4 din 2000. Senzorul de neutru nu este altceva decat un ax de metal rotunjit in capat impins de un arc inspre selectorul de viteze care are intr-o pozitie un mic orificiu unde face contact cu acel ax de metal, inchide un circuit si iti aprinde tie becul in bord. Dupa un numar considerabil de kilometrii si uzura specifica cand motorul se incalzeste, acel ax de metal nu mai ajunge bine sau deloc sa faca contact cu orificul din selector si iata problema. Pe bord am 49.000 km. Nu stiu cat de reali sunt... Tind sa cred ca e un numar apropiat de cel real. daca scoti lantul de pe pinionul de atac o sa vezi ca acesta (pinionul) are un joc considerabil cind e bagat in viteza. Si e normal? E normal sa se simta smucitura respectiva? Mie mi se pare ca devine din ce in ce mai evidenta si mai enervanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 cam asta-i in cutie, de unde si jocul pinionului. gindeste-te ca la trecerea in frina de motor partea tensionata a lantului nu va mai fi deasupra ci dedesubt si se va mai adauga un joc. si reciproca. un vag soc o sa fie dar din ce descrii tu cred ca mai e si altceva. prima data vezi sa nu ai joc excesiv la lant sau sa fie terminat, in sensul ca exista portiuni foarte strinse si altele foarte largi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 AIntrebarea mea .....are si functie de dinamometru??????????? Dinamometru? Ai idee ce inseamna? Daca ai vrut sa zici dinam e alta mancare de peste. La tine mari sanse sunt sa ai magnetou si da, e o piesa diferita de electromotor. Verifica acolo unde calca periile sa nu aiba asperitati sau zgarieturi, eventual pune o poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CICI80 Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 O sa pun o poza,desi am trimis electromotoru la cineva priceput,sa zic asa,nu cum cred alti ca oricine stie mecanica si electromecanica.Si apropo "FESU"daca tu crezi ca motoru meu ii un "HIRB"te inseli amarnic si tu te crezi mare si tare cu un alt tip sau model.....nu ma intereseaza si nici poate pe alti.Din cite stiu eu si alti,acesta ii un forum pe care tu pui parerea,intrebari sau poate chiar raspunzi daca esti in stare,daca nu,stai in banca ta......nu mai are rost sa povestim ca ne contrazicem pe o chestie care nu isi are rostul.Drumuri bune si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 II vorba de o Honda VF 750 din 1985 RC 09, ma poate ajuta cineva cu un manual de service,intretinere:cheers: va multumesc anticipat http://www.manualedereparatie.info/download/honda-vf-750f-1983-1984-manual-de-reparatie.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 (editat) Stiu ca erau niste V4-uri de la Honda mai vechi despre care se facea misto ceva in genul 'chocolate cams' ca le cam rontaia prin motor pe acolo. La interceptorul meu stiu ca era povestea asta. Ei bine, de aici si glumele mai mult sau mai putin...serioase Iar chestia cu 'onda-i cea mai tare, a ajuns tot subiect de mistocareala asa ca nu pune la suflet. Orice mobra care nu a fost intretinuta calumea scuipa piulite si suruburi pe toba. ALt mit ca se zicea de kawasaki ca au probleme la cutie: eu am zxr400 din '92 cu o cutie f precisa. Mobra e cum o intretii. PS: honda mea chiar ca e harb, sa o fac de rusine de un pic. Si asta doar din cauza unui mesterel printre fostii proprietari...s i cand te gandesti ca a mai avut una de piese si ea era plina de improvizatii http://www.visordown.com/motorcycle-top-10s/the-10-biggest-biking-blunders/15731-9.html Editat August 17, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silvan Postat August 17, 2012 Autor Share Postat August 17, 2012 cam asta-i in cutie, de unde si jocul pinionului. gindeste-te ca la trecerea in frina de motor partea tensionata a lantului nu va mai fi deasupra ci dedesubt si se va mai adauga un joc. si reciproca. un vag soc o sa fie dar din ce descrii tu cred ca mai e si altceva. prima data vezi sa nu ai joc excesiv la lant sau sa fie terminat, in sensul ca exista portiuni foarte strinse si altele foarte largi. merci frumos pentru raspuns! te mai deranjez cu o intrebare. la piesele cele doua poate aparea uzura excesiva? se schimba la un anumit numar de km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CICI80 Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 Jorj,eu m-am referit chiar la electromotor,sincer nu am cum sa ma insel,pentru ca cunosc destul de bine piesele de la motociclete pina la camioane,scuze modestia , rotorul ii fix,in sensu ca nu ii aruncat pe pinion,ii antrenat tot timpul din momentul in care ii pornit motoru,iar la faza cu magnetoul care de regula ii antrenat de arborele cotit....are rolul de a produce curent si atit,si cred ca nu vorbesc prosti ,o sa pun niste poze cu el cit se poate de curind Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 (editat) merci frumos pentru raspuns! te mai deranjez cu o intrebare. la piesele cele doua poate aparea uzura excesiva? se schimba la un anumit numar de km? las pe cineva care are experienta in service sa raspunda. dar atit cit stiu, crabotii (dogs), acei dinti care permit antrenarea pinioanelor se uzeaza. exact cum se manifesta, o sa-ti zica cine a reparat cutii de viteze. pina una-alta, F4i are cric central. pune-o pe cric, ia o rigla si un subler, porneste de la zaua de inchidere a lantului si verifica jocul lantului din 10 in 10 zale (cu motorul scos din viteza). daca ai variatii mari (gen 3 cm intr-un loc si 8 in altul, asa cum aveam eu cind am cumparat motorul), e muci si trebuie inlocuit. Editat August 17, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silvan Postat August 19, 2012 Autor Share Postat August 19, 2012 (editat) Din pacate f4is nu are cric central... In alta ordine de idei, lantul are 20000 km, deci oricum trebuie inlocuit... Editat August 19, 2012 de Silvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 19, 2012 Share Postat August 19, 2012 Joc de tipul celui mentionat poate sa apara si datorita uzurii dintilor de pe unul sau ambele pinioane (dintii se vad subtiati, unii chiar se rup, etc) Silvan, pune mana pe telefon si hai sa vada ochiu meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat August 19, 2012 Share Postat August 19, 2012 Verifica cupla elastica de la roata spate-pinion. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 19, 2012 Share Postat August 19, 2012 (editat) Verificat lant, pinioane. uzura inegala, burta, etc. Reglajul lantului la partea cea mai tensionata cu tine pe motocicleta. Pune motocicleta pe un stander spate, invarte roata cu mana si vezi cese intampla cu lantul. Daca la un moment dat invart roata greu, acolo trebuie facut reglajul. Ambreiaj - poti sa verifici usor daca mai ai ambreiaj: propteste-o cu roata intr-o bordura mai inalta sau un stalp si da-i un burn out. Daca nu iti iese, e nevoie sa il schimbi. Editat August 19, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.