Fatal Fury Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Am constatat ca in orasele si pe autostrazile super aglomerate din Franta se poarta masiv ! Se mandreste cineva cu o asemenea bijuterie ? Impresii? Nu sunt (inca) propietar la asa ceva dar deja ma declar fan !Imi place enorm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexlaur Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Pare sa ofere experiente interesante la pilotat dar totusi ... 10.000 $ ? cam mult ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 (editat) in RO nu cred ca sunt multe. chiar azi am vazut una, se ducea la rar grivita. fratele meu in IT si-a luat un mp3 300ie de cateva luni. mi-e mi-au placut de cand au aparut. ba uite ca sunt vreo 25 in RO model MP3 22 model MP3 YOURBAN 1 model MP3 125 HYBRID 2 14 in bucuresti.. Editat Septembrie 12, 2012 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xploiter Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 E un Piaggio parcat pe la coloanele de langa Sala Palatului. Tot sta acolo de ceva timp si am reusit sa ma uit peste el; arata destul de confortabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nanotel Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 (editat) Si in ploiesti sunt 2 din ce am vazut eu. stau parcate la bucov, langa petromul ala de ceva luni bune si nu prea le baga nimeni in seama, pacat de ele. din cate am vazut si pe net ar avea o aderenta sporita datorita celor 2 roti pe fata dar si o franare mai eficienta. si eu sunt unul din fani!!! Editat Septembrie 12, 2012 de nanotel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 13, 2012 Autor Share Postat Septembrie 13, 2012 Da mergeau pe autostrada ,in decembrie ,pe polei ,de n-aveau nicio treaba .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 e si in brasov unul de 250. mi se pare foarte fain si gilera fuoco. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ray2007 Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 (editat) Am si eu o gilera fuoco si pot sa spun ca este perfecta atat in oras cat si la autostrada. In curbe ai aderenta foarte buna si la franare este de nota 10, avand si abs pe fata. Poate prin acest topic sa aflam cati posesori de mp3 suntem. Editat Septembrie 13, 2012 de ray2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ray2007 Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Chiar nu mai este nici unul? La baietii de la Piaggio de pe Lizeanu am vazut vreo 3 Piaggio de 250si400...asta in ianuarie puse la iernat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Machspeed Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Ma gandeam sa cumpar si eu una din cazua ca am inteles ca ar merge doar cu permis cat.B, e-adeavarat? Sau e doar la una din variante? MP3 LT? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Sir George Mihail Burghy Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Chiar nu mai este nici unul? La baietii de la Piaggio de pe Lizeanu am vazut vreo 3 Piaggio de 250si400...asta in ianuarie puse la iernat. Piaggio....Lizeanu? unde mai exact?...stiam ca Piaggio e adus de firma PANEURO si are showroom si service la la Gara de Nord (Calea Grivitei). De asta ce zici?: http://www.newbikesinfo.com/piaggio-mp3-lt-300-hybrid-test/ . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Haurar Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Salut! eu sunt posesorul unui exemplar , 2007....Sunt foarte multumit de el , foarte stabil , motor 400cc , si vioi , si econom...cine vrea sa isi cumpere unul , ne putem intalni sa il vada si sa isi faca o impresie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Intreb si io, ca prostu': de ce mi-ar trebui doua roti pe fata? N-ajunge una? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 E bine ca ai intrebat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 A 3-a roata e in loc de cric. A, asta da, corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Haurar Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Franeazi cu o roata fata cum franezi cu doua? plus ca e si mai stabil , pe ploaie de asemenea......Incearca unul si dupa aia mai vorbim ! Eu unul sunt multumit de el , am vrut ceva deosebit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ray2007 Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Franeazi cu o roata fata cum franezi cu doua? plus ca e si mai stabil , pe ploaie de asemenea......Incearca unul si dupa aia mai vorbim ! Eu unul sunt multumit de el , am vrut ceva deosebit... Asa e,la franare este beton dar si in curbe stai linistit ca ai aderenta dubla . Pe teren accidentat se comporta excelent cu suspensia fata. PS. L-ai avut cumva la reparat la baietii de la Piaggio acum o saptamana? Am fost la ei si erau vreo 3 bucati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Haurar Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 da...o problema electrica care a cam durat ceva timp...un scurt pe cablajul principal.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Intreb si io, ca prostu': de ce mi-ar trebui doua roti pe fata? N-ajunge una? In Franta e full de MP3-uri si fuco, au multa piatra cubica si doua roti pe fata uneori fac diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
28fun Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Mare atentie insa de unde il cumparati. Am fost la revizie acum 2 sapt la Piaggio si erau vreo 3 pe acolo cu diverse probleme la suspensia fata (electrice si mecanice). Reparatiile sunt costisitoare (peste 1000-1500e) si de asta sunt si multe de vanzare prin italia la preturi mici pe care samsarii le iau si le vand de bune pe aici. Nimeni cu scaun la cap nu vinde un scooter care a costat 6-7000 euro nou peste cu doar 2500E peste 2 ani fara sa aiba ceva hibe ascunse. In afara de asta, ideea cu 3 roti e buna, au inceput deja sa apara si concurentii (germanii de la Quadro si Peugeot cu modelul Metropolis). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Haurar Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 pe Germania au alte preturi, peste 3500E....unul al meu , cu un scurt pe inst . electrica , al 2 lea lovit fata si al 3lea nu stiu ce probleme are....daca ai grija de el , nu cred sa fie probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leccam Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Salut! eu sunt posesorul unui exemplar , 2007....Sunt foarte multumit de el , foarte stabil , motor 400cc , si vioi , si econom...cine vrea sa isi cumpere unul , ne putem intalni sa il vada si sa isi faca o impresie.... » Post actualizat in 31 Jul 2014 08:59 Salut, Tocmai sunt la Paris si am remarcat prezenta lor. Spune-mi te rog ce consum are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Sunt foarte faine,un cap de bara costa 2000roni iar la ce sosele avem.Inclin sa cred ca suspensia fata trebuie servisata destul de des Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ray2007 Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Consumul este de 3,6 la drum intins fara a depasi 110 si la autostrada ia si 4,2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 In Paris ala de 400 consuma cel putin 5%. Sunt faine la condus dar calitatea lasa de dorit. Au mari probleme electrice foarte greu de diagnosticat, si chestii gandite cel putin dubios. Eu mi-am batut capul la unul din 2013 o gramada pt o panarama de mufa care facea contact intermitent, mufa care optic arata impecabil, era practic noua, scuterul n-avea nici 1000km. De exemplu daca ai bateria mai slabuta dupa ce-l pornesti s-ar putea sa te trezesti ca-ti claxoneaza ca nebunu de 5 ori si nu claxoane scurte, cam de minim 1 secunda fiecare. Alarmarea asta a fost gandita pt a-ti semnaliza presiunea scazuta din sistemul roll-lock dar semnalizeaza aiurea in cazul in care tensiunea pe baterie e ceva mai mica. Faza e aiurea rau pt ca trebuie sa ai tot timpul o baterie impecabila. Eu am patit chestia asta cand am incercat sa-l pornesc cu o baterie mai veche pe care vroiam sa o verific. De pornit a pornit fara problema dar m-a disperat cu claxonatul... Daca patesti chestia asta la un semafor in Bucuresti s-ar putea sa iasa urat ) Suspensia fata e destul de sensibila si se uzeaza prematur daca abuzezi cu urcatul si coboratul bordurilor. Partea naspa e ca nu prea are reglaje ca la masini, la "capetele de bara" singurul reglaj pe care poti sa-l faci e sa muti o saiba dintr-o parte in alta, ceea ce e o tampenie, mai ales ca "bara" e o teava fragila. Mutatul saibei e singurul reglaj de geometrie pe care poti sa-l faci si mi se pare ca nici macar nu e "solutie oficiala" , in rest totul se rezolva doar prin inlocuiri de piese. Daca ai ghinionul sa-l busesti doar cu o roata de ceva ai mari sanse sa ti se strambe cadrul. Nu se stramba grav dar unul nou costa vreo 850E+ o gramada de manopera. Sistemul hidraulic e cel mai complicat cred ca dintre toate motocicletele existente pe piata. In total , la un model lt sunt 2 pompe manuale, 1 de picior, 1 cu actionare electrica, 5 etrieri hidraulici, 1 etrier cu actionare electromecanica si 1 etrier cu actionare mecanica + 2 repartitoare. Aerisirea sistemului e foooaaaaarte greu de facut chiar daca respecti cu strictete indicatiile din manual si folosesti sculele indicate.... Cu toate dezavantajele in Franta se vand foarte bine din doua motive: - ofera o siguranta mult mai mare in conditii de vreme nefavorabila , si cum traficul din regiunea pariziana este infernal, se circula mult pe motociclete si scutere tot timpul anului - modelele LT sunt omologate ca triciclu si se pot conduce cu B-ul ceea ce e un avantaj major pt ca scolile de soferi sunt destul de scumpe, aglomerate si dureaza; daca nu ai experienta pe 2 roti mai trebuie sa faci un curs de 7 ore ca sa poti conduce mp3 cu B-ul, dar e mult mai simplu ieftin si rapid sa faci cursul asta decat scoala de A Ca avantaj as mai putea adauga si demarajul destul de impresionant pt categoria sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.