Adolf118 Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Celalat topic a fost sters asa ca incerc din nou, cu bunavointa d-voastra domnilor useri, sa incercam realizarea unei bibliografii a motocicletelor clasice, NEFABRICATE in Japonia. V-as ruga sa respectam in mare urmatoarele reguli: 1: Motocicletele prezentate sa nu fie fabricate in Japonia 2: Poze, si un minim de informatii (perioada de fabricatie, capacitate cilindrica etc) 3: Balacareala despre "clasic or not" sa se faca la telefon, pm, tv, am, fm, ETC Scopul acestui topic este de a aduna laolalta informatiile raspandite pe tot "goagalu". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 (editat) Moto Guzzi: Nevada 750 California 1100 V11 Ducati: Paul Smart 1000 1000 sport 1000 sport clasic Nu stiu exact daca se incadreaza la motociclete clasice sau exclusiviste. Editat Septembrie 24, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Celalalt topic nu a fost sters, a fost mutat la Discutii generale, adica aici . Acest subforum este pentru motociclete de epoca, presupun ca si topicul acesta va fi mutat. Si chiar imi doresc, la discutii generale il vad mai multi motociclisti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Krazule, vreau posturi, da degeaba daca se mai trezesc oamenii si posteaza despre Dogi Tomahoc, ca e clasic, nu? Plm, despre motorete din anii 50 nu spune/stie nimeni nimic, ce pretentii sa am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat Septembrie 24, 2012 Autor Share Postat Septembrie 24, 2012 De ce? Nu exista motociclete clasice nefabricate in japonia??? Bmw-uri clasice nu sunt? Apache Indian-uri clasice nu sunt? Triuphuri clasice nu sunt? Motoguzzi-uri clasice nu sunt? Sau astea nu se colectioneaza? Sau nu prea e lumea pasionata de ele? Eu cred ca acest topic isi are locul lui aici, respectand intocmai subiectul! "colectionari si pasionati de motociclete clasice" Se vede din primul post din avion ca nu cer sa fie postat alceva decat motociclete clasice! Poti sa te superi, dar cred ca aici, si acum, si in acest caz te inseli! Respectele mele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Adolf, eu nu ma supar asa usor. Acest subforum a luat fiinta la dorinta catorva pasionati care inteleg prin motocicleta clasica o motocicleta cu cel putin 30 de ani vechime. Din moment ce voi postati aici motociclete din 90-2000, astea sunt motociclete moderne, in uz, nu au o istorie in spate. Aceste modele se incadreaza f bine in topicul de asa zise clasice, care a fost mutat la Discutii generale. Plus ca acolo va avea un succes mai mare, intra mult mai multi useri fata de coltul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 (editat) @Adolf: Pai, da, insa una este "clasice non-japoneze", iar alta este "viitoare 'clasice' de azi". Unul din topice isi are locul aici, celalalt nu. Si ca sa nu fiu complet off-topic, bag si io o fisa: Moto Guzzi Idro Convert, prima motocicleta din lume cu transmisie automata (i-a luat la mustatza pe Honda cu CB750A): Editat Septembrie 24, 2012 de SnapShot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat Septembrie 24, 2012 Autor Share Postat Septembrie 24, 2012 @Adolf: Pai, da, insa una este "clasice non-japoneze", iar alta este "viitoare 'clasice' de azi". Unul din topice isi are locul aici, celalalt nu. Si ca sa nu fiu complet off-topic, bag si io o fisa: Moto Guzzi Idro Convert, prima motocicleta din lume cu transmisie automata (i-a luat la mustatza pe Honda cu CB750A): 1:Deja incalcam regula 3! 2:Si cu asta voi incheia. "Pai, da, insa una este "clasice non-japoneze", iar alta este "viitoare 'clasice' de azi".- Da foarte corect, nu m-am suparat deloc, mi-am dat seama unde am gresit si am corectat prin acest topic, nu am injurat pe nimeni! (kraz(scuze ca nu stiu cum te cheama)...nu toata lumea stie engleza, si "google translate" e un mare c r e t i n Felicitari ca esti si la obiect, iti multumesc! uite ca aflam ceva interesant...nu multi stiau ca asta e prima motocicleta cu transmisie automata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 (editat) Ducati Apollo. V-4, 1256 cmc, 100 cp la 7000 rpm (versiunea sport, cu 4 carburatoare de 32 mm), 1964. Nu stiu daca denumirea de "clasica" este potrivita, data fiind raritatea extrema a modelului. Editat Septembrie 24, 2012 de SnapShot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Sunbeam S7... Mi se pare una dintre cele mai frumoase motociclete. Și un filmuleț, ca s-o și auzim! http://www.youtube.com/watch?v=pE9nwf8IWs8 Dacă vă-ntrebați ce motocicletă e la avatarul meu, ați aflat acum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 De gustibus et coloribus non disputandum. Io zic sa nu mai bagam atatea reguli ingraditoare din punctul de vedere al initiativei si al originalitatii iubitorilor de lucru vechi si bun. Pai daca vorbim de japoneze vechi ,sa lasam posteritatea sa la bage la clasice ,istorice,tutancamonice sau mai stiu eu ce.Orice incercare de a le cataloga altfel decat ca liber arbitru mi se pare o incercare de manipulare. Deci; cine muta posturile asa cum i se pare lui ca e mai bine,ar face bine sa intervina cat mai putin atata timp cat discutiile se poarta civilizat.Este un loc unde discutam despre pasiuni comune si nu mi se pare normal sa-mi spuna cineva ce este cutare sau cutare.Accept parerile dar detest profund interventiile in forta. Intruder 800 este o motocicleta clasica .Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Celalalt topic nu a fost sters, a fost mutat la Discutii generale, adica aici . Acest subforum este pentru motociclete de epoca, presupun ca si topicul acesta va fi mutat. Si chiar imi doresc, la discutii generale il vad mai multi motociclisti. Mihai, presupui gresit. Acest topic NU trebuie mutat, pt simplul fapt ca este la subiect. Punct. Asa cum este topicul meu cu 'Clasice- made in japan', asa este si acesta dar cu motociclete 'Clasice NEfabricate in Japan'. Adica cele englezesti, italiene, frantuzesti.., ce este nepotrivit in acest lucru?!!!. Fara suparare, dar topicul mi se pare super ok si a inceput bine.., are poze cu care nu se poate lauda inca topicul meu!. Daca doream trafic mare pe topicul meu de Clasice il puneam la sectiunea Discutii generale.., dar eu pun pret pe caliitate si nu pe cantitate. Aici majoritatea celor care acceseaza acest subforum stiu macar cum se tine o carte 'vintage' de clasice si nu o citesc invers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Va las sa va desfasurati cum vreti voi, mi-e indiferent. Daca venea cineva si posta despre Moto Guzzi 850 T, eram de acord ca e o clasica, dar cand se posteaza despre Nevada 750, motocicleta inca o fabricatie, pe care voi o considerati clasica, sau Intruder, ca asa vrea peleu lu Bunu, nu aveti decat. O sa postez si eu despre Royal Enfield 2012, doar e clasica, nu, sau asa vrea peleu meu sa o considere si pot sa o postez, ca am dreptu'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Jeane, ești tardiv... Mihai s-a referit la acest topic ce a fost mutat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Va las sa va desfasurati cum vreti voi, mi-e indiferent. Daca venea cineva si posta despre Moto Guzzi 850 T, eram de acord ca e o clasica, dar cand se posteaza despre Nevada 750, motocicleta inca o fabricatie, pe care voi o considerati clasica, sau Intruder, ca asa vrea peleu lu Bunu, nu aveti decat. O sa postez si eu despre Royal Enfield 2012, doar e clasica, nu, sau asa vrea peleu meu sa o considere si pot sa o postez, ca am dreptu'. Mihai, eu sunt de felul meu mai open-mind.., putem discuta si 'mai pe larg' despre tot ceea ce include termenul de 'Clasice'. Consider ca orice divagatie de genul celei facute de mine cu prilejul prezentarii Intruderului( pe topicul meu) este binevenita. Chiar daca nu are inca treijda ani este un 'remake' grozav dupa o clasica 'veche'. Incanta ochii si bucura spiritul.., ce e asa rau in asta?!!ps Si da, asteptam cu larg interes poza cu Enfield-ul 2012! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 (editat) Asta cu "clasice", sunt clasificari internationale recunoscute in sensul ca trebuie sa aiba atatia ani de la incetarea fabricatiei. Daca te duci la orice expozitie de fiare vechi sa-ti prezinti Drifterul sau Nevada, California etc ca pe o clasica te descalifici de la prima replica, ti se intoarce spatele. Au linii clasice, frumoase dar CDI, injectie, segmenti subtiri, NIKASIL, alternator fara perii, suruburi inbus etc. toate fac motocicleta sa fie altceva decat o clasica. Am putea fi indulgenti cu un Royal Enfield sau cu un Ural, Dnepr. Daca le-ai prezenta ca pe niste clasice ai fi probabil privit cu un usor amuzament si corectat ingaduitor. Din motive politco-geografice aceste motociclete sunt niste supravietuitoare ale caror directe origini duc catre anii '30 (Dnepr e ceva mai modern in amanuntele motorului). Editat Septembrie 27, 2012 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 (editat) Dnepr e ceva mai modern in amanuntele motorului. ...si cam atat. . Editat Septembrie 28, 2012 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 ps.poti sa-mi spui totusi krazu,ca-mi place da de ce neamule? ai vreo afectiune pt numele asta? SCUZE DE OFF TOPIC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica.farcas Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 salutare fratilor motociclisti,va propun un clasic italian ..moto morini cu o istorie in lumea motociclismului,care se lupta cu criza ,cu japonezele si cu numele mari italiene va rog documentati-va salut fratilor,ajutati-ma cum puteti,caut piese motor sau motocicleta moto morini excalibur 350 cc,3 1/2,kanguro multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 (editat) http://life.time.com/culture/daytona-200-rare-photos-from-a-classic-american-motorcycle-race-1948/?iid=lf%7Crelated#19 The 1948 event, which attracted “375 helmeted daredevils and plenty of non-racing hell-raisers,” was marred not only by deaths and injuries but, as LIFE duly noted, by classic knuckleheadism. “Because the antics of an unruly minority reflect on the dignity of motorcycling,” the magazine observed, “the American Motorcycle Association may hire special police at future races. One duty will be to restrain sophomoric cyclists who amused themselves this year by tossing firecrackers into the crowd.” Editat Februarie 25, 2013 de Festina Lente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 (editat) Se degaje prea multa suparare pe cele doua pagini si mi-e si frica sa prezint o motocicleta clasica.Din dotare.Multi o cunosc de pe la intalniri .E DKW 125 RT,an de fabricatie 1940,actele originale din 1944,adica certificatul fiscal care tinea loc de certificat de inmatriculare.Este originala 99 %.E ,cauciucurile sunt noi Haidenau si cu camere noi dar am si cauciucurile originale de prin 55,cauciucuri ce au petice vulcanizate,cam 5 buc.Stopul spate nu este original,e de MZ 125.Sabotii de frana sunt facuti.Bateria de asemeni este noua. In cei trei ani de cand o am am parcurs cu ea mai bine de 2500 km,ajungand cu ea in Bulgaria ,de mai multe ori,la Fagaras,la Turda,la Siriu. A fost achizitionata cu 450 Emai cheltuind cu ea cam 200 E.Valoare?Va las pe voi sa faceti astimari.Ar fi interesante aceste discutii. Editat Martie 6, 2013 de HondaSan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
violetbiker Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 . Chiar daca nu are inca treijda ani este un 'remake' grozav dupa o clasica 'veche'. Incanta ochii si bucura spiritul.., ce e asa rau in asta?!!ps Si da, asteptam cu larg interes poza cu Enfield-ul 2012! Am in curte un Royal Enfield productie 2012.Apartine unui prieten din Serbia.Nu e clasica.Are injectie si alte prostii.In alta ordine de idei,anul acesta continua Campionatul National de Oldtimere si incepe Campionatul Balcanic de Oldtimere.Va tin la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Da,se cere si la Bucuresti de organizat niste intreceri de old timere.Dece nu?Ma mai gandesc. Dar cu siguranta nu-mi voi pune un slogan negativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 Bunule.., ia de aici o clasica adevarata.., ingrijita, iubita.., ca si a ta.., dar RESTAURATA.., nu ca a ta!he, he.. asa DA.., mai sus.. asa NU. Si pt cei care se indoiesc, aka Bunu.., clasica imi apartine. Si inca ceva, Bunule.., restaurarea ei ma costat cam cat sase-sapte motoare de ale tale din alea vechi, dar nerestaurate!. Stiu, sunt rautacios, dar nu imi place sa raman dator.., prietenilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 Jane asti asa baiat de treaba ca nici nu stii sa fi rau.Important in viata este ce iese cand tragi linia si faci socoteala.Unu baga o groaza de bilete intr-un motor si nu face nici pe departe cat un unicat.Da mai rau Jane,e alta.Sa bagi belete si sa nu mearga.Nasol.Ce n-ai fost azi pe Libertatii?Te laudai cu o participare,nu cu poze.Pup. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.