jenifer Postat Septembrie 30, 2012 Share Postat Septembrie 30, 2012 va salu cine are asa ceva?k 1200 rs?este un 4 in linie fiabil de la bmw , ca vechile k 100 ?mergeau 500 000 de km....consum mic samd. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 30, 2012 Admin Share Postat Septembrie 30, 2012 /index.php?/user/36587-varugica/ Da-i un PM. Eu am LT, care are exact acelasi motor, dar "capastruiti" la 100 cp, nu 131 citi sunt la RS. Este exact cum il descrii, fiabil si foarte bun la consum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Asta e singurul topic dedicat K1200RS, sau nu l-am gasit eu pe cel populat si de proprietari? )) In alta ordine de idei, as avea o rugaminte la posesorii de K1200RS sa ma lase si pe mine sa vad daca pot ajunge cu picioarele jos pe asa ceva. Nu am vazut decat unul in realitate, anu' trecut, si mi s-a parut putin inalt pentru mine... Specificatiile de pe net nu ma ajuta pentru ca sunt mai multi factori pe care trebuie sa ii iau in considerare, iar site-ul asta http://cycle-ergo.com/ e "putin" prost, in sensu' ca imi spune ca nici pe a mea (ER6n 2009) nu ajung jos. Deci, nu prea am dupa ce sa ma ghidez. Si in plus, poate pana atunci ma ajutati si pe mine cu o parere, cum vi se pare cu ea mersul prin oras, printre masini si cam cum vi se pare la drum lung. Si cel mai important, de lasat, cam cat se mai lasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 11, 2016 Share Postat Februarie 11, 2016 Si in plus, poate pana atunci ma ajutati si pe mine cu o parere, cum vi se pare cu ea mersul prin oras, printre masini si cam cum vi se pare la drum lung. Este o motocicleta foarte grea, bate la 300kg. Mai ales ca fata, nu vad de ce ai alege asa ceva. Cu atat mai mult, daca mergi si in oras, nu cred ca este prea potrivita. Orienteaza-te mai bine catre BMW F800S sau ST. Gasesti destule si cu suspensia (mai) joasa si/sau cu saua joasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 11, 2016 Share Postat Februarie 11, 2016 beatrice.... 163 hp in oras o sa ti manace zilele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 11, 2016 Share Postat Februarie 11, 2016 (editat) Este o motocicleta foarte grea, bate la 300kg. Mai ales ca fata, nu vad de ce ai alege asa ceva. Cu atat mai mult, daca mergi si in oras, nu cred ca este prea potrivita. Orienteaza-te mai bine catre BMW F800S sau ST. Gasesti destule si cu suspensia (mai) joasa si/sau cu saua joasa. cred ca are mai mult de 300. un f800 st cu kit de coborare si sha joasa este perfect pt o fata. insa nu-i diferenta enorma intre er-6 si f800 oricum e un plus pt bmw. uite cum arata la 1 m in spatele fazerului de 1000. e un monstru de motocicleta, daca vrei sa faci impresie vezi sa n-o faci la semafor cand opresti pe carene. Editat Februarie 11, 2016 de superbec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 11, 2016 Share Postat Februarie 11, 2016 cred ca are mai mult de 300. Oficial: 295 kg gata de drum » Post actualizat in 11 Feb 2016 17:53 163 hp in oras o sa ti manace zilele Vezi mai intai despre ce model este vorba K1200RS a avut doua variante de putere: 98 si 130 cp din cate imi aduc aminte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 11, 2016 Share Postat Februarie 11, 2016 corect ... am uitat ca RS.... e sub k1200s ca si putere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 11, 2016 Share Postat Februarie 11, 2016 corect ... am uitat ca RS.... e sub k1200s ca si putere e cu totul alta motocicleta, nu e vorba de k12r-sport k12 pre 2005 , ca LT-u de ex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 cred ca are mai mult de 300. un f800 st cu kit de coborare si sha joasa este perfect pt o fata. insa nu-i diferenta enorma intre er-6 si f800 oricum e un plus pt bmw. uite cum arata la 1 m in spatele fazerului de 1000. e un monstru de motocicleta, daca vrei sa faci impresie vezi sa n-o faci la semafor cand opresti pe carene. Stiu ca este un monstru de motocicleta. Macar e un monstru frumos. Sa fiu sincera, as lua-o mai mult pentru mers la ture lungi. Oricum, nu-i problema la semafor, ca din cauza inaltimii, cam toate motoretele sunt oprite pe carene la un moment dat, chiar si daca e asfaltul putin denivelat. )) Pana sa merg pe ea, oricum i-as pune crash-pad-uri si/sau crash-bar. Este o motocicleta foarte grea, bate la 300kg. Mai ales ca fata, nu vad de ce ai alege asa ceva. Cu atat mai mult, daca mergi si in oras, nu cred ca este prea potrivita. Orienteaza-te mai bine catre BMW F800S sau ST. Gasesti destule si cu suspensia (mai) joasa si/sau cu saua joasa. Insist pe modelul asta pentru ca este singurul BMW pe care pot merge si care imi place. Cele pe curea sunt uratele si nu au mai multa putere decat ER6n, iar altceva pe cardan nu este decat boxer, ceea ce nu vreau sub nici o forma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 ... K1200R sau K1200R Sport?Zic și eu, ca un necunoscător Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 K1200RS - http://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/bmw/k1200rs/1997/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 Cum sa te urci mah pe dihania aia?Sa mai pui si problema de mers prin oras! Tz,tz,tz... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 K1200RS - http://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/bmw/k1200rs/1997/ Întrebam dacă ai luat și aceste două modele (K1200R / K1200R Sport) în considerare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 Insist pe modelul asta pentru ca este singurul BMW pe care pot merge ... » Post actualizat in 18 Feb 2016 19:38 Cele pe curea sunt uratele si nu au mai multa putere decat ER6n Daca asta este uratica, na... chestie de gust. Dar ca putere are ceva cai in plus... iar la cuplu (si turatia la care-l ai) este sensibila diferenta. iar cand judeci puterea la RS tine cont si de greutate. In plus, fata de RS, este conceptie mult mai moderna. Si apropos de putere.... am vazut femeie pe ST care dadea fum serios la motociclisti cu motoare serioase, deci nu puterea ar fi problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Ca sa nu mai spunem ca haleste cat un pui de vrabiuta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Insist pe modelul asta pentru ca este singurul BMW pe care pot merge ai las-o in colo de fabulatie, mi-e mie incomod... daca parchezi un pic in panta ce te faci? chemi pompierii? ala e pentru nemti de la 185m si 100 kile in sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Cum sa te urci mah pe dihania aia?Sa mai pui si problema de mers prin oras! Tz,tz,tz... Cam asa mi s-a zis si cand am luat-o p-asta ca nu ajungeam la ea. Incapatanarea asta domne... Întrebam dacă ai luat și aceste două modele (K1200R / K1200R Sport) în considerare. Da, m-am gandit la K1200R dar as vrea totusi sa am parbriz si bord mare, sa mai agat chestii de el. O cruciulita, o sticluta de esenta, o icoana, d-astea Daca asta este uratica, na... chestie de gust. Dar ca putere are ceva cai in plus... iar la cuplu (si turatia la care-l ai) este sensibila diferenta. iar cand judeci puterea la RS tine cont si de greutate. In plus, fata de RS, este conceptie mult mai moderna. Si apropos de putere.... am vazut femeie pe ST care dadea fum serios la motociclisti cu motoare serioase, deci nu puterea ar fi problema Acum mai iau in calcul si un GT din aceeasi ani (pana in 2005); daca am noroc ajung saptamana viitoare la Satu Mare si poate il vad si cum merge. Da, stiu ca poti sa dai fum si cu un chopper unuia cu CBR RR. Asta numai daca ai noroc sa nu stie ala sa conduca ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 the one and only K1200GT nu te ninje, nu te ploo, zboara la joasa inaltime, fara laterale se strecoara printre masini ca guvidu prin apa (cu ele nici o sanasa ca-i cat jumate de matiz) si e slaba cat o balerina care a mancat o shaorma. NU, nu o vand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
September Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Are ambreiajul tare, pentru frecat prin oraș... hm. Afară , începe să-i placă de la 180 în sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul_Deva Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 Cam asa mi s-a zis si cand am luat-o p-asta ca nu ajungeam la ea. Incapatanarea asta domne... Da, m-am gandit la K1200R dar as vrea totusi sa am parbriz si bord mare, sa mai agat chestii de el. O cruciulita, o sticluta de esenta, o icoana, d-astea Acum mai iau in calcul si un GT din aceeasi ani (pana in 2005); daca am noroc ajung saptamana viitoare la Satu Mare si poate il vad si cum merge. Da, stiu ca poti sa dai fum si cu un chopper unuia cu CBR RR. Asta numai daca ai noroc sa nu stie ala sa conduca ))) Sunt posesor de K1200rs, e o motocicleta grea...dar greutatea "dispare" odata ce ai pornit...e foarte confortabila si stabila, iar la drum lung e superba, are motor fabulos...Am facut 1000 de km intr-o singura tura si cand am ajuns la destinatie nu eram rupt.Pe loc si la viteza mica se simte greutatea cei drept, iti trebuie indemanare, ca daca o scapi cumva, nu ai cum s-o tii, o pui pe carene clar! Nu e un motor de fete, parerea mea, datorita gabaritului, dar cred ca trebuie incercat intai sa vezi cum te simti pe ea.Are un motor foarte elastic, iar daca uiti sa schimbi vitezele, poti merge si in a 6-ea la 60 km/ora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 15, 2016 Share Postat Aprilie 15, 2016 the one and only K1200GT nu te ninje, nu te ploo, zboara la joasa inaltime, fara laterale se strecoara printre masini ca guvidu prin apa (cu ele nici o sanasa ca-i cat jumate de matiz) si e slaba cat o balerina care a mancat o shaorma. NU, nu o vand Cred că e super motoreta la drum lung Dar doar mie mi se pare că e atât de masivă încât roțile par disproporționat de mici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.