servant.1980 Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 (editat) honda a anuntat ca lucreaza deja la un nou model V4 de 1000 ce ar trebui sa vada strazile la inceputul lui 2014 http://www.asphaltandrubber.com/news/honda-v4-sport-bike/ cel prezentat in imagine este un studiu realizat de Luca Bar... Editat Octombrie 4, 2012 de servant.1980 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 (editat) Siteul mie nu mi se incarca. Banuiesc ca e vorba de aceeasi stire care a aparut si pe visordown in Septembrie : http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/hondas-motogp-inspired-sports-bike-is-coming/21440.html Editat Octombrie 4, 2012 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 honda a anuntat ca lucreaza deja la un nou model V4 de 1000 ce ar trebui sa vada strazile la inceputul lui 2014 http://www.asphaltan...-v4-sport-bike/ cel prezentat in imagine este un studiu realizat de Luca Bar... privita din lateral pare banala... din fata farul da putin agresivitate dar cam atat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Octombrie 4, 2012 Autor Share Postat Octombrie 4, 2012 cred ca cei de la asphaltandrubber au niste probleme pentru ca se incarca foarte greu..dar se incarca... din cate am inteles motocicleta asta ar trebui sa fie un fel de platforma pentru clasa CRT din MOTO GP ...totusi nu cred ca va avea pretul pe care l-a afisat Demosedici cand a aparut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 (editat) cred ca cei de la asphaltandrubber au niste probleme pentru ca se incarca foarte greu..dar se incarca... din cate am inteles motocicleta asta ar trebui sa fie un fel de platforma pentru clasa CRT din MOTO GP ...totusi nu cred ca va avea pretul pe care l-a afisat Demosedici cand a aparut... eu din cate am auzit pretul o sa fie in jur de 80k si parerea mea este ca vor sa intre in SBK cu ea pt a fura coroana si acolo(si cred ca o sa reuseasca, dar nu numai cu moto cum e perceptia honda )....cat despre aspect: arata bine mai putin farul alacare pare luat direct de pe un gsxr.(jenant la acest nivel) Editat Octombrie 5, 2012 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Octombrie 5, 2012 Autor Share Postat Octombrie 5, 2012 iti dai seama ca e vorba de un photoshop facut de un studio de design ...deci nu are nici o legatura cu Honda... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 Mi-ar fi rusine ca ,eu, cel mai mare producator de motociclete sa trebuiasca sa scot o motocicleta in serie limitata care costa 80 000 euro , ca sa ma pot bate cu motociclete de 12 000 euro in WSBK. La fel au facut si cu SP1 si SP2 in anii trecuti. Atata au laudat 1000 RR-ul din 2008 ,l-au imbunatatit in 2010 si 2012 de l-au omorat si tot codas e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Octombrie 7, 2012 Autor Share Postat Octombrie 7, 2012 Mi-ar fi rusine ca ,eu, cel mai mare producator de motociclete sa trebuiasca sa scot o motocicleta in serie limitata care costa 80 000 euro , ca sa ma pot bate cu motociclete de 12 000 euro in WSBK. La fel au facut si cu SP1 si SP2 in anii trecuti. Atata au laudat 1000 RR-ul din 2008 ,l-au imbunatatit in 2010 si 2012 de l-au omorat si tot codas e... nu a spus nimeni ca motocicleta va costa 80000 euro cine stie ce zvonuri pe ce forumuri a auzit colegul mai devreme si a transmis mai departe la randu-i ...iar motocicletele alea de 12000 de euro de care vorbeai mai sus, trec lejeeer de 100,000 de euro daca nu chiar mai bine rezultatele slabe se vad in wsbk pentru ca ultima motocicleta care a intrat cu uzina direct in spate a fost SP2 ul...restul anilor a fost reprezentat de echipa de client cu un oarecare suport din partea fabricii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 nu a spus nimeni ca motocicleta va costa 80000 euro cine stie ce zvonuri pe ce forumuri a auzit colegul mai devreme si a transmis mai departe la randu-i ...iar motocicletele alea de 12000 de euro de care vorbeai mai sus, trec lejeeer de 100,000 de euro daca nu chiar mai bine rezultatele slabe se vad in wsbk pentru ca ultima motocicleta care a intrat cu uzina direct in spate a fost SP2 ul...restul anilor a fost reprezentat de echipa de client cu un oarecare suport din partea fabricii corect ,sunt doar zvonuri momentan referitoare la pret dar tehnologia de pe mobra este cea castigatoare dezvoltata in atatia ani in mgp (mai putin partea electronica) si asta costa.Eu zic ca decat sa bagi un sac de bani pt a schimba elementele interioare din motorul unei mobre stock de 15mii(mai ieftina nu este niciuna in varianta race)sa nu mai zic de ciclistica unde se pierd o gramada de bani cu incercari...mai bine cumperi reteta castigatoare fara sa-ti bati capul decat cu setarile corecte,gume si strategia de cursa.(parerea mea) Oricum cred ca se vrea si o schimbare a regulamentului daca va intra pe teren abia in 2014 cand ea e deja gata si poate alerga si la anu in crt.(pt ca altfel vor trebui sa schimbe arhitectura motorului din mgp) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Octombrie 8, 2012 Autor Share Postat Octombrie 8, 2012 mai bine cumperi reteta castigatoare fara sa-ti bati capul decat cu setarile corecte,gume si strategia de cursa.(parerea mea) asa a fost cazul R7-lui cand a aparut...era un superbike "ready to race"...se dadeau jos farurile, se activa a doua rampa de injectoare si te bateai pentru titlu mondial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 S-ar putea ca inspirati de succesul foarte mare (atat in teste cat si la vanzari) al RSV4 de la Aprilia,Honda sa scoata un V4 de performanta.S-ar putea chiar ca noul CBR de 1000 sa fie V4. Probabil vazand ca crossplane-ul de la R1 nu prea functioneaza in viata reala asa cum functioneaza la MotoGp,Honda s-a gnadit sa nu simuleze un V4 cum face Yamaha,ci chiar sa-l faca. O idee ff buna zic eu,motoarele V4 sunt probabil cea mai buna arhitectura pe sportive. O alta idee buna zic eu ar fi rezervorul sub sa in stilul V-Rod pt coborarea centrului de greutate,dar vad ca nu se incumeta nici unul deocamdata... Poll pe MCN (initiat chiar de Honda zic ei) in care se cere opinia despre caracteristicile noului rcv : http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2012/October/oct1012-poll-what-do-you-want-from-the-road-rcv/ Sunt foarte curios cam in ce fel va fi RCV-ul asta,sper sa nu faca si ei doar un balon de publicitate (in genul Panigale) si apoi sa vina dupa 6 luni cu vreo bashina cu sasiu,suspensii si motor de vfr alezat la 1000cc si cu stickere din alea de iti iau ochii cu RCV,HRC,etc ca nu cred ca va tine vrajeala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Octombrie 11, 2012 Autor Share Postat Octombrie 11, 2012 cred ca succesul celor de la Aprilia in WSBK ar trebui sa-i motiveze pe cei de la Honda ca au cam lasat in urma campionatul asta...iar lipsa neimplicarii directe a uzinei se vede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 (editat) O idee ff buna zic eu,motoarele V4 sunt probabil cea mai buna arhitectura pe sportive. Eu inca visez la ca Honda sa lanseze intr-o zi, o SBK V5 pentru strada Scumpa, stricacioasa si nebuna , sa le scoata la BMW visele autoerotice din tartacuta. Da Honda nu prea face motorete scumpe, ultima a fost parca un V4 cu pistoane ovale si 32 de supape. http://www.youtube.com/watch?v=C5W_KLqdI-Y Deci o sa mai visez eu mult si bine.... Editat Octombrie 11, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2012/October/oct1012-poll-what-do-you-want-from-the-road-rcv/ Dati-va cu parerea pe MCN, vezi ca unii vor deja sistem de valize optional! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 unii vor deja sistem de valize optional! Flamere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Octombrie 12, 2012 Autor Share Postat Octombrie 12, 2012 deja au inceput sa apara imagini noi pe internet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 (editat) Va fi urata cu crengi daca va fi ca-n revista aia.Aia are fata si fiund de moto din anii '80. Si nu inteleg pt ce si toba sub sa si pe lateral?? Desi toba sub sa si mi se pare foarte sexy la o moto,e mult mai buna ideea cu toba lateral-jos decat toba sub sa dpdv al distrib greutatii. Iata si alta schitza in care zic eu ca arata mai normal : Editat Octombrie 14, 2012 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 Iata si alta schitza in care zic eu ca arata mai normal : Ca in poza asta n-o sa arate sigur, pentru ca asta nu e decat o varianta cu faruri, oglinzi si semnalizari a modelului MotoGP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 (editat) Ca in poza asta n-o sa arate sigur, pentru ca asta nu e decat o varianta cu faruri, oglinzi si semnalizari a modelului MotoGP. Asa... si? Nu crezi ca Honda va dori tocmai sa capitalizeze pe look-ul motocicletei din MotoGP? Sa induca ideea de apropiere fata de prototipul de competitie? Mie mi se pare ca e un rendering realist. Poate mai putin farurile, care aduc prea mult a CBR: Honda va dori sa diferentieze modelul asta fata de restul gamei, mai ales ca (cel mai probabil) motoreta asta se va vinde la un pret de (si va fi) motocicleta "premium". Editat Octombrie 15, 2012 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 Nu prea vad eu Honda sa faca motoare limited edition pe care sa ceara o carca de bani in genul Ducati.Bine,in trecut s-a intamplat cu NR 750,dar asta era demult.Oricum,Honda nu e firma de nisha. Eu ii suspectez ca vor ca noua generatie de CBR 1000 RR sa fie V4 si prin sondajele astea iau pulsul cumparatorilor sa vaza cum ar fi primit un asemenea model de catre comunitatea moto.E un pas mare pt ei avand in vedere ca Honda nu e Yamaha sau Kawasaki sa faca schimbari radicale de la un model la altul.Strategia Honda e aceea de a crea un model bun si apoi sa-l slefuiasca odata la 2-3 ani. Ori din 2008 incoace (adica de 5 ani !) superbike-ul Honda nu a mai vazut decat mici cosmetizari si nimic mai mult,de unde pana acum odata la 2 ani aparea un model nou.Pt 2013 i-au remodelat putin carenele,i-au pus un nou telescop pe spate si atat. Intr-o asemenea batalie cum se da acum pe piata miarelor,cand toti vin cu tot felul de tertipuri,electronice,brembo-uri,ohlins-uri,si atatea si atatea,si in care pe langa cei 4 mari japonezi au intrat in joc si vreo 3-4 europeni (care deja au acaparat o bucata mare din piata,din tort),nu poti veni cu un telescop pe spate si 2 carene.Bine,bine,stiu,motocicleta e foarte buna,dar nu te poti bate cu bmw-ul,cu kawa si cu Panigale cu un telescop spate smecher.Si banuiesc ca cei de la Honda stiu si ei foarte bine treaba asta si coc ceva grav. Acelasi lucru si cu Yamaha care nu a mai scos un R1 care sa rupa piata din 2004. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 Asa... si? Nu crezi ca Honda va dori tocmai sa capitalizeze pe look-ul motocicletei din MotoGP? Sa induca ideea de apropiere fata de prototipul de competitie? Mie mi se pare ca e un rendering realist. Poate mai putin farurile, care aduc prea mult a CBR: Honda va dori sa diferentieze modelul asta fata de restul gamei, mai ales ca (cel mai probabil) motoreta asta se va vinde la un pret de (si va fi) motocicleta "premium". Nu, nu cred asta. Si o sa-ti explic si de ce. Cred ca noul model va fi produs in serie destul de mare si nu va fi doar o race replica de cateva sute de bucati. Ca atare va trebui sa aiba un design de sine statator si destul de original pentru ca peste 2-3 ani nu o sa mai semene deloc cu varianta de MotoGP. In plus de asta cei de la Honda sigur nu vor dori pur si simplu sa copieze liniile prototipului Moto GP; sunt prea orgoliosi pentru a face asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 Nu prea vad eu Honda sa faca motoare limited edition pe care sa ceara o carca de bani in genul Ducati.Bine,in trecut s-a intamplat cu NR 750,dar asta era demult.Oricum,Honda nu e firma de nisha. Eu ii suspectez ca vor ca noua generatie de CBR 1000 RR sa fie V4 si prin sondajele astea iau pulsul cumparatorilor sa vaza cum ar fi primit un asemenea model de catre comunitatea moto.E un pas mare pt ei avand in vedere ca Honda nu e Yamaha sau Kawasaki sa faca schimbari radicale de la un model la altul.Strategia Honda e aceea de a crea un model bun si apoi sa-l slefuiasca odata la 2-3 ani. Ori din 2008 incoace (adica de 5 ani !) superbike-ul Honda nu a mai vazut decat mici cosmetizari si nimic mai mult,de unde pana acum odata la 2 ani aparea un model nou.Pt 2013 i-au remodelat putin carenele,i-au pus un nou telescop pe spate si atat. Intr-o asemenea batalie cum se da acum pe piata miarelor,cand toti vin cu tot felul de tertipuri,electronice,brembo-uri,ohlins-uri,si atatea si atatea,si in care pe langa cei 4 mari japonezi au intrat in joc si vreo 3-4 europeni (care deja au acaparat o bucata mare din piata,din tort),nu poti veni cu un telescop pe spate si 2 carene.Bine,bine,stiu,motocicleta e foarte buna,dar nu te poti bate cu bmw-ul,cu kawa si cu Panigale cu un telescop spate smecher.Si banuiesc ca cei de la Honda stiu si ei foarte bine treaba asta si coc ceva grav. Acelasi lucru si cu Yamaha care nu a mai scos un R1 care sa rupa piata din 2004. Eu cred ca vor sa rupa gura si in sbk si pt asta va trebui sa produca/vanda un nr de unitati(gen v2-ul cu care a rupt gura ducati-ului prin 2002 parca)...si probabil stiu deja(spre deosebire de noi) in ce directie se indreapta regulamentul in 2014 intrucat dorna "detine" atat mgp-ul cat si sbk-ul...sau poate intentioneaza sa schimbe caracteristicile tehnice pt mgp.(desi nu-mi vine a crede...ca V5-ul e interzis ) Cat despre panigale in sbk cred ca este un proiect gresit din start din moment ce nu a reusit sa rupa gura in sstk1000 (in testele facute cu checa era mai lent decat varianta actuala...deaia va pleca de la ei spre bmw italia,cred) P.S. vezi ca ART crt au rezervoarele in codita (deaia poate sunt primele ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 Da,se poate si asta,sa fie o moto cu dedicatie pt sbk,foarte probabil. Despre Panigale,am mai zis,mi se pare o moto f frumoasa si atat.A fost mult tam-tam in jurul ei,dar cand s-a luat in piept cu concurenta,au cam dat de pamant cu ea pe unde au prins-o. Nu prea mai urmaresc cursele,ART sunt primii la crt?Oricum,ideea cu rezervor in codita mi se pare pur si simplu proasta.Poate rezervorul e sub scaun si se prelungeste putin pe codita,nu stiu,nu pot comenta. Dar orice pasionat al curselor care stie fizica macar de clasele 5-8 va sti ca vei obtine un echilibru si un comporament mai bun pe viraje daca pui toata greutatea cat mai pe mijoc si cat mai jos.Ori sa pui 18-20 de kg in spate si in cel mai de sus punct al unei motociclete e o prostie dupa parerea mea.Aia sunt primii din alte cauze,probabil sunt primii pt ca din cate am inteles au in spate uzina Aprilia,nu sunt moto "de client".Banii vorbesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Octombrie 17, 2012 Autor Share Postat Octombrie 17, 2012 eu nu stiu unde au vazut unii rezervorul in codita la motocicletele din campionat...totusi am vazut ca rezervorul , fata de cum este el pozitionat normal se prelungeste pana sub locul pilotului , cum sunt cele din imagini .. cred ca neintelegerea apare atunci cand majoritatea , prin "codita" intelegem partea din spatele pilotului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Dar orice pasionat al curselor care stie fizica macar de clasele 5-8 va sti ca vei obtine un echilibru si un comporament mai bun pe viraje daca pui toata greutatea cat mai pe mijoc si cat mai jos. Foarte foarte discutabil acest aspect - cat mai jos centrul de greutate. Si despre "mijloc" este de discutat dar e chiar mai complicat decat despre "jos". O simpla intrebare, de exemplu - mijlocul cui? Intre care doua puncte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.