Sari la conținut

Motocicleta enduro-adventure si daca se poate si touring


Postări Recomandate

Sunt curios unde duce acest topic. Cand am studiat eu problema am ajuns la concluzia ca vreau OZNuri. Sper ca tu ai ajungi la o concluzie mai lumeasca - doar te ajuta tot forumul :D

 

...eu unul as miza pe o varianta mai fiabila de la Aprilia _XV - atunci cand s-o obosi cineva sa o scoata pe piata.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 324
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt curios unde duce acest topic. Cand am studiat eu problema am ajuns la concluzia ca vreau OZNuri. Sper ca tu ai ajungi la o concluzie mai lumeasca - doar te ajuta tot forumul :D

 

...eu unul as miza pe o varianta mai fiabila de la Aprilia _XV - atunci cand s-o obosi cineva sa o scoata pe piata.

 

n-ar mai fi italiana!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios unde duce acest topic. Cand am studiat eu problema am ajuns la concluzia ca vreau OZNuri. Sper ca tu ai ajungi la o concluzie mai lumeasca - doar te ajuta tot forumul :D

 

...eu unul as miza pe o varianta mai fiabila de la Aprilia _XV - atunci cand s-o obosi cineva sa o scoata pe piata.

 

Sper ca acest topic sa duca la informarea maselor si sa ne mai destepte in legatura cu enduroaicele astea mai usoare...si ne pregatim de discutiile de la gura sobei...

 

Pana acum ma gandesc ce sa aleg intre wr250 si DRZ...

 

Mai studiez maine problema...

 

 

Balanta este in favoarea DRZ-ului...

Editat de cristache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce gasiti mobra care sa faca si touring si offroad poate gasiti niste haine care sa tina si cald la 120 km/h si racoare la 10 km/h. Ca doar nu o sa carati doua randuri de haine cu voi. Haine dual-sport. Hi hi hi

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"In jur de 100 de kile

Rezervor generos-poate sa fie si after market...

250-500cm3

Viteza de croaziera 110-120km/h

Cursa suspensii mare-250-300

Revizii rare sau acceptabile

Pornire la buton...

Daca se poate model recent

Ma mai gandesc eu la ceva..."

 

 

Nu exista mobra de 100 kg care sa faca touring si sa fie decenta in offroad. Nici macar de 130kg.

"Coboara" pretentiile la 170 kg in sus. Concentreaza-te pe puterea motorului si, mai ales, pe calitatea suspensiilor. KTM 690 e singurul care imi vine in minte.

Dar tot vei ingheta pe drumul de intoarcere, chiar cu toate fermoarele inchise si cu toate Klim-urile.

Pt toti cei ce au postat pe topicul asta: incercati o capra pur sange. Sunt sigur ca nu ati facut-o pana acum. Veti constata ca offroadul pe care l-ati facut pana acum a fost doar o gluma. Fun-factorul pe care il veti experimenta cu o capra va fi atat de mare incat veti renunta instant la ideea de a merge pe moto pana la sesiunea de offroad. Lasati vacile sau DRZ-urile, WR-R-urile pt maxim drumuri alpine. Pt drumuri de TAF sau offroad (fara drum, afara din drum, terenul dintre drumuri) caprele sunt singurele care rezista, care sunt "reliable" si, prin urmare, "fiabile".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce gasiti mobra care sa faca si touring si offroad poate gasiti niste haine care sa tina si cald la 120 km/h si racoare la 10 km/h. Ca doar nu o sa carati doua randuri de haine cu voi. Haine dual-sport. Hi hi hi

 

 

KLIMM all the way . Si ca sa fie mai exact pantalonii si armura se poarta in off eventual si pe strada daca e cald iar daca ploua sau e frig ..geaca fara protectii peste armura.

 

Am deja pantalonii Traverse de la KLIMM cu geaca e un pic mai complicat.

 

"In jur de 100 de kile

Rezervor generos-poate sa fie si after market...

250-500cm3

Viteza de croaziera 110-120km/h

Cursa suspensii mare-250-300

Revizii rare sau acceptabile

Pornire la buton...

Daca se poate model recent

Ma mai gandesc eu la ceva..."

 

 

Nu exista mobra de 100 kg care sa faca touring si sa fie decenta in offroad. Nici macar de 130kg.

"Coboara" pretentiile la 170 kg in sus. Concentreaza-te pe puterea motorului si, mai ales, pe calitatea suspensiilor. KTM 690 e singurul care imi vine in minte.

Dar tot vei ingheta pe drumul de intoarcere, chiar cu toate fermoarele inchise si cu toate Klim-urile.

Pt toti cei ce au postat pe topicul asta: incercati o capra pur sange. Sunt sigur ca nu ati facut-o pana acum. Veti constata ca offroadul pe care l-ati facut pana acum a fost doar o gluma. Fun-factorul pe care il veti experimenta cu o capra va fi atat de mare incat veti renunta instant la ideea de a merge pe moto pana la sesiunea de offroad. Lasati vacile sau DRZ-urile, WR-R-urile pt maxim drumuri alpine. Pt drumuri de TAF sau offroad (fara drum, afara din drum, terenul dintre drumuri) caprele sunt singurele care rezista, care sunt "reliable" si, prin urmare, "fiabile".

 

 

Exista o cheama WR250R are 130 de kg plina ochi cu toate fluidele.

 

Sper ca acest topic sa duca la informarea maselor si sa ne mai destepte in legatura cu enduroaicele astea mai usoare...si ne pregatim de discutiile de la gura sobei...

 

Pana acum ma gandesc ce sa aleg intre wr250 si DRZ...

 

Mai studiez maine problema...

 

 

Balanta este in favoarea DRZ-ului...

 

Ne zici si noua care sunt argumentele in avoarea DRZ ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Argumentele in favoarea DRZ-ului, deocamdata sunt doar cele pe care le-am gasit pe net...ar trebui si facut un drive-test pentru a vedea cum se simt in realitate...

 

Amandoua au cam aceleasi caracteristici...

 

DRZ-plus - putere si cuplu mai mare

- accesorii pt adventure o gramada...rezervor, sa, etc...

- fiabila si verificata in ture lungi prin lume...

- schimbul de ulei cu 1000km mai rar decat la wr

 

WR-plus - furca upside down

- probabil mai buna pe sosea...6 viteze...

 

Stiu ca tu iti doresti WR, daca sunt mai multe argumente in favoarea ei spune-mi si mie...oricum inca o data spun ca un drive test e hotarator...atunci nu va mai conta diferentele astea mici de pe hartie...conteaza feelingul...si oricum alegerea e subiectiva, o vei alege pe cea care-ti place...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Argumentele in favoarea DRZ-ului, deocamdata sunt doar cele pe care le-am gasit pe net...ar trebui si facut un drive-test pentru a vedea cum se simt in realitate...

 

Amandoua au cam aceleasi caracteristici...

 

DRZ-plus - putere si cuplu mai mare

- accesorii pt adventure o gramada...rezervor, sa, etc...

- fiabila si verificata in ture lungi prin lume...

- schimbul de ulei cu 1000km mai rar decat la wr

 

WR-plus - furca upside down

- probabil mai buna pe sosea...6 viteze...

 

Stiu ca tu iti doresti WR, daca sunt mai multe argumente in favoarea ei spune-mi si mie...oricum inca o data spun ca un drive test e hotarator...atunci nu va mai conta diferentele astea mici de pe hartie...conteaza feelingul...si oricum alegerea e subiectiva, o vei alege pe cea care-ti place...

 

 

Da imi doresc un WR la un moment dat am cochetat cu un DRZ si eu m-am si suit pe el. Suspensia e varza iar ciclistica nu e pe placul meu ..ca de' aici apare subiectivismul.

 

Daca vrei argumente in favoarea wr-ului :

- Accesorii pt adventure o gramada [vezi topicul la care ti-am pus link]

- Fiabila si verificata mai putin pe la noi dar din nou [vezi pe ADV ce au facut baietii cu ea prin lume, acelasi topic]

- Suspensia, ma astept sa fie mult mai buna [din secolul asta spre deosebire de DRZ]

- Injectie , sunt fan injectie ma enerveaza ideea cu socul de pe vremea cand aveam dacie si nu inteleg dc astia de fac mobre nu sunt in stare sa puna un soc automat daca tot nu pun injectie

 

Uite 2 poze cu micuta facuta de adv :

post-47250-0-41151900-1350301051_thumb.jpg daca iti place si vrei sa vezi cum a ajuns in halul asta clic aici.

post-47250-0-69282000-1350301055_thumb.jpg pt mai multe poze clic aici.

 

am tot cautat si eu aceeasi chestie...mie unul mi-a dat aprilia rxv 450 ca fiind cea mai apropiata

 

In poze mobra aia arata super bine. Cand te uiti pe specificatii mai pe scurt arata si mai bine. Usoar putere cat incape nervoasa super bine ....dar [intotdeauna este un dar] fiabilitatea .....

Ca sa ii raspund si lui Andrei care scria mai sus sa ne luam exc -echivalent . Cred ca toti cei care sunt interesati de topicul asta vor o mobra nu u n utilaj. Chestiile alea la care se schimba uleiul la cateva ore de functionare in opinia mea nu sunt mobre sunt utilaje... la fel si asta la care se desface motorul mult prea des. Ce faci daca pleci la o plimbare de 10.000 de km iei un exc si agati de el o cisterna de ulei si o remorca cu filtre? Sau iti iei un service mobil ca sa o segmentezi pe drum ?

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WR250R e... lesinata. Asta spus bland. Daca ar avea motorizare de 250-f atunci ar fi de luat in calcul. Altfel, sunt convins ca faci mai multa treaba cu XR-ul de 400.

 

Pe bune ca e lesinata ? Da' de unde stii ?

Posesorii de asa ceva zic ca da senzatia putere mai mare decat in scripte ? Te-ai dat cu ea ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine, nu trebuie sa ma crezi pe cuvant. Da-te cu una si pe urma vorbim :) Daca gasesti drive-test in RO, ia-ma si pe mine :P

 

Eu nu cred ca are cum sa ma surprinda prin putere. Din carti si grafice, WR250R este cu putin peste XR250. Iar cu un doi-jumate din asta am mers. Incomparabil mai slab decat surata ei enduro - CRF250. Care e tot pe acolo cu WR250F sau KTM EXC250F.

 

Iti recomand calduros sa o incerci. Eventual poti cauta si KLX 250 sau XR250. E cam tot aia: in jur de 24-26 cp cu 22-24Nm. La vibrochen.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ERU, ia-o mai usor...mi se pare ca te-ai cam ambalat...wr-ul e foarte buna, dar nu la toata lumea ii place...

 

Apropo, nu ti se pare cam inalta? Iar la putere cred ca e cu freo 10 cai "mai lesinata"...plus ca pe aia pe care ii are, ii livreaza la turatii mari...si cred ca ar rupe aderenta...

 

In legatura cu cat de folosita la adventure e, nu mai convins cu doua articole, ca ar fi mai populara decat DRZ-ul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine, nu trebuie sa ma crezi pe cuvant. Da-te cu una si pe urma vorbim :)

 

M-ai facut si pe mine curios... te-ai dat si vorbesti din ce stii? Nu de alta, dar inseamna ca si XR ar fi destul de lesinata atunci...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze am recitit acum ce am scris si intr-adevar pare destul de agresiv. :lool: Nu asta a fost intentia am scris in 5 min intre 2 sedinte si oricum asa sunt eu mai agresiv din fire :angry2: .

 

 

Anyway chiar eram curios daca a incercat-o Switch. In alta ordine de idei nu incercam sa te conving cu 2 articole dar ce zici de un thread de 2000 de pagini ? Nu am sustinut ca e mai populara ca drz-ul ci ca este fiabila si verificata ce-i drept nu pe la noi.

 

Cat despre caii putere nu tin neaparat sa ii am pe genul asta de mobra. Nu ma dau la concurs cu ea.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprilia RXV nu e mobra. E "utilaj". Conceput pt competitii. In clasa EXC, WR-F, CRF, etc. Ca are doi cilindrii, asta e pt derutarea concurentei. La fel si MXV si SXV.

 

Mai, DRZ-ul, WR-R-ul sau oricare mobra care ar satisface cerintele topicului asta, s-ar justifica pe post de mobra enduro-adventure daca ar fi singura mobra din dotare. Voi aveti deja cate o vaca. Pasul urmator ar fi sa achizitionati o capra, un utilaj. Un utilaj cu care iti faci treba cu el. Treaba consta in a te simti bine in offroad.

Mi se pare aiurea sa detii o vaca si sa-ti mai iei o vitica cu gandul ca vei rade iarba de pe tot muntele. Ai o vaca pt iarba mare de pe pante moderate si mai iei o capra pt iarba din perete. Cu vitica, crezand ca e capra, o sa o mani spre pereti pana o sa faca buf.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprilia RXV nu e mobra. E "utilaj". Conceput pt competitii. In clasa EXC, WR-F, CRF, etc. Ca are doi cilindrii, asta e pt derutarea concurentei. La fel si MXV si SXV.

 

Mai, DRZ-ul, WR-R-ul sau oricare mobra care ar satisface cerintele topicului asta, s-ar justifica pe post de mobra enduro-adventure daca ar fi singura mobra din dotare. Voi aveti deja cate o vaca. Pasul urmator ar fi sa achizitionati o capra, un utilaj. Un utilaj cu care iti faci treba cu el. Treaba consta in a te simti bine in offroad.

Mi se pare aiurea sa detii o vaca si sa-ti mai iei o vitica cu gandul ca vei rade iarba de pe tot muntele. Ai o vaca pt iarba mare de pe pante moderate si mai iei o capra pt iarba din perete. Cu vitica, crezand ca e capra, o sa o mani spre pereti pana o sa faca buf.

 

Daca am fi gandit asa acest topic aparea pe o alta sectiune a forumului. Nu o sa imi iau niciodata un utilaj. Mi se pare penibil sa car o mobra cu platforma. Vreau sa ma bucur de fiecare km facut ata pe off cat si pe on si asta exclude masina si platforma.

 

CIne stie poate dupa ce imi iau ceva de gen WRR sau DRZ imi schimb 800-le cu un Goldwing :CBCGW: sau cu un crossdresser :nono: .

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ai facut si pe mine curios... te-ai dat si vorbesti din ce stii? Nu de alta, dar inseamna ca si XR ar fi destul de lesinata atunci...

Anyway chiar eram curios daca a incercat-o Switch.

 

Nu, nu m-am dat cu WR250R. Insa m-am dat cu chestii din aceeasi gama (KL?250? si XR250 - vreo doua). Mi se par cam lesinate. Nu dati cu pietre :)

 

...simt nevoia sa precizez ca nu mi se par utile la capitolul drumuri rezonabile. Unde e de iarba, frunze si pamant umed, e perfect. Daca dai de drum drept de pietris cu gropi esti acas. Insa daca drumul e bun... tragi de saraca motocicleta. Consider ca ai nevoie de macar 30cp (preferabil la roata, nu la vibrochen) la o motocicleta cu care vrei 100km/h croaziera. Totodata un cuplu de 35Nm macar e dezirabil, sa poti depasi camioane.

 

Cele de mai sus nu definesc ceea ce inteleg eu prin touring - doar strictul necesar sa ajungi in conditii de siguranta si placere la locul favorit de coclaureala (n.r. - a nu se confunda acest termen cu "cocalaruleala").

 

Eu am o propunere:

1993Virago014.jpg

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu sunt pe cale sa trec la enduro si ma gandeam la xt 660 R ....pt mine enduro= plimbari pe forestiere , drumuri pe camp , fara noroaie , baltoace, etc... sa fie chiar asa de grea ca arata cam subtirica:)

 

Xt-ul are 181 kg la plin, si saua e mai jos ca la tenere. Singura problema legata de offroad e ori ii pui scut ori ai grija mare ca tevile de esapament vin pe sub motor. Eu de al meu sunt super multumit si f650gs mie mi s-a parut mult mai puturos si e mai greu.

 

Cu ceva experienta te bagi cam pe oriunde(a nu se intelege ca mergi dupa exc si wr(variantele adevarate, adica 250f si 450f nu r-ul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...