ERU Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 P-asta de unde ai scos-o? Pot sa-ti zic eu daca vrei ! Vibreaza mult mai putin. E vorba despre echilibrarea motorului cu contragreutatile alea. Stii tu nu le pui si scoti mai multi cai si mergi calare pe pichammer sau le pui si mai scade nr de cai dar catigi si la comfort si la fiabilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 (editat) P-asta de unde ai scos-o? stiu ca rotaxul este printre cele mai silentioase si mai presus nu vibreaza atat de mult precum marea majoritate a monocilindrelor....eu traduc asta prin confort avand in vedere ca la ture de peste 4-500km/zi cu 650GS-ul aveam ceva dureri de cap si masaj anticelulitic.....nu vreau sa stiu cum e 690 sau cele mai mici la drumuri lungi de peste 500km, insa din citite inteleg ca peste 3-400/zi e f. obositor.... asa cum spune eru.... Editat Octombrie 18, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 P-asta de unde ai scos-o? ha ha ha +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 am senzatia ca p-astia cu XC ii doare in coor de cat de confortabila e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 (editat) nu pot decat sa ma bucur....ramane doar fiabilitatea vroiam sa spun ca pe hartie castiga KTM.... Editat Octombrie 18, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 sa ma bucur.... da' ce ti-au facut de te bucuri de durerea lor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 da' ce ti-au facut de te bucuri de durerea lor? ma raportez la dorintele mele....nu la durerile altora.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 (editat) vroiam sa spun ca pe hartie castiga KTM.... Tie-ti place sa te joci cu creioanele? Pai atunci n-ai decat sa te dai doar pe hartie.........ca sa fii castigator Si-o sa-ti facem si-o coroana.........tot din hartie.......da' colorata . . . . . . . . Editat Octombrie 18, 2012 de zigzag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 Tie-ti place sa te joci cu creioanele? Pai atunci n-ai decat sa te dai doar pe hartie.........ca sa fii castigator Si-o sa-ti facem si-o coroana.........tot din hartie.......da' colorata . . . . . . . . ti se pare ca tu faci aici altceva.....cat despre jigniri d-astea de cunoscatori aventurieri si cu pieptu mare sunt satul....e plin forumul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 ti se pare ca tu faci aici altceva.....cat despre jigniri d-astea de cunoscatori aventurieri si cu pieptu mare sunt satul....e plin forumul M-ai inteles total gresit! Vroiam sa fac doar o gluma, nu sa te jignesc. Tocmai de aceea am si pus LOL-ul ala mare la final de mesaj. Dar, daca te simti jignit, te rog sa accepti scuzele mele. The end. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 (editat) am gresit spunand jignire.....voiam a spune aroganta si coronitele sunt alu @ERU Editat Octombrie 18, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 KTM 690 se poate prepara pt touring: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=580492 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 eu asta as alege. http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_690_enduro_2011.php e cel mai ok. super cursa la suspensii. doar 140kg la gol.. putere suficienta, iar fiabilitatea e dovedita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Octombrie 19, 2012 Autor Share Postat Octombrie 19, 2012 Deci ramane Ktm 690 Adventure R ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 Da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 (editat) eu asta as alege. http://www.bikez.com...enduro_2011.php e cel mai ok. super cursa la suspensii. doar 140kg la gol.. putere suficienta, iar fiabilitatea e dovedita... Dupa disputele de aici expresia "fiabilitatea e dovedita " m-a facut sa zambesc si sa ma gandesc daca cumva vrei sa reporensti razboaiele. Oricum ar fi interesanta o greutate dupa ce a fost preparata pt ADV. Si apropo la modelul asta daca imi aduc bine aminte subcadrul spate e prins de rezervor care e de plastic si la randul lui este prins de cadru. Si are prostul obicei sa se rupa din prinderi. Documentat pe advrider intr-o tura a unor rusi la care a participat si Colebatch. OT. A mai auzit cineva ceva de dl susmentionat ? Editat Octombrie 19, 2012 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 Da. Se antreneaza cu un KTM 250 2T prin paduri ca sa-si dezvolte dibacia cand va pleca in ture offroad cu XChallenge-ul lui Adventure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 .......... Colebatch. OT. A mai auzit cineva ceva de dl susmentionat ? Si eu asteptam povestirea cu excursia lui de anul asta da' vad ca e dat disparut. S-o fi-nsurat cu vreo siberiana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Octombrie 19, 2012 Autor Share Postat Octombrie 19, 2012 (editat) @ERU...si ceilalti care sunt sceptici in legatura cu calitatile Ktm-ului: Pana la test drive vorbeste hartia... Motorul cel mai puternic-68 cai, vit max aprox 160 km/h, greutate 143kg, suspensii WP, Upside down, cursa 250mm, schimb ulei la 10.000 km,se mai poate adauga un rezervor si poate avea autonomie de 550 km, accesorii: parbriz, inaltatoare de ghidon, sa moale, handguarduri, etc... iar in legatura cu bagajele eu vad problema asa: dupa cum am mai spus, eu nu am nevoie de multe bagaje sau cutii metalice...solutia fiind Giantloop http://www.giantloopmoto.com/ geanta care nu cred ca o sa rupa subcadrul, eventual o pui mai aproape de tine pe locul pasagerului... In legatura cu fiabilitatea Ktm-ului, in general, parerile sunt impartite, nu discutam acum...dar, acesta e un motor gandit sa reziste, nu e de concurs...vezi schimbul de ulei la 10.000 km... Deci pana la test drive asta e motorul care m-ar face pe mine fericit (cred)... Dati-va cu parerea... Angi...vezi aici : http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=834987 ```` Editat Octombrie 19, 2012 de cristache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 (editat) @ERU...si ceilalti care sunt sceptici in legatura cu calitatile Ktm-ului: Pana la test drive vorbeste hartia... Motorul cel mai puternic-68 cai, vit max aprox 160 km/h, greutate 143kg, suspensii WP, Upside down, cursa 250mm, schimb ulei la 10.000 km,se mai poate adauga un rezervor si poate avea autonomie de 550 km, accesorii: parbriz, inaltatoare de ghidon, sa moale, handguarduri, etc... iar in legatura cu bagajele eu vad problema asa: dupa cum am mai spus, eu nu am nevoie de multe bagaje sau cutii metalice...solutia fiind Giantloop http://www.giantloopmoto.com/ geanta care nu cred ca o sa rupa subcadrul, eventual o pui mai aproape de tine pe locul pasagerului... In legatura cu fiabilitatea Ktm-ului, in general, parerile sunt impartite, nu discutam acum...dar, acesta e un motor gandit sa reziste, nu e de concurs...vezi schimbul de ulei la 10.000 km... Deci pana la test drive asta e motorul care m-ar face pe mine fericit (cred)... Dati-va cu parerea... Angi...vezi aici : http://www.advrider....ad.php?t=834987 ```` Merci pt link . Am de citit . Si daca tot hartia vb sper ca se pune hartie si net-ul. http://advrider.com/...t=579487&page=8 post count 114. Editat Octombrie 19, 2012 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Octombrie 19, 2012 Autor Share Postat Octombrie 19, 2012 Eru, exagerezi iarasi...eu nu cred ca eu sau cunoscutii mei vor putea face traseul pe care l-a facut coleb si cu rusii aia, si nici nu voi avea greutatea din bagajele lor... Compari tot timpul ce vrei tu...am scris mai devreme faza cu bagajele si tu o tii pe a ta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 Dupa disputele de aici expresia "fiabilitatea e dovedita " m-a facut sa zambesc si sa ma gandesc daca cumva vrei sa reporensti razboaiele. Oricum ar fi interesanta o greutate dupa ce a fost preparata pt ADV. Si apropo la modelul asta daca imi aduc bine aminte subcadrul spate e prins de rezervor care e de plastic si la randul lui este prins de cadru. Si are prostul obicei sa se rupa din prinderi. Documentat pe advrider intr-o tura a unor rusi la care a participat si Colebatch. OT. A mai auzit cineva ceva de dl susmentionat ? La modelul 690 rezervorul este subcadrul. pentru ca nu are o pozitionare clasica, si in plus asta permite montajul unu rezervor suplimentar. depinde foarte mult ce fel de ture vrei sa faci si cate bagaje atarni pe el. nu cred ca se va rupe ever cu 15kg de bagaje presupuse la o tura enduro-touring (cu accent mare pe partea de enduro, unde iti iei strictul necesar supravietuirii in salbaticie) Iar in linkul dat zice clar ca s-au rupt suruburile si nici de cum subcadrul.... suruburile se pot inlocui oricand si foarte usor... PS da am auzit mai multi de Colebatch (primul motociclist care a trecut granita in China pe propriul motor, parca un Transalp) Deci ramane Ktm 690 Adventure R ? nu neapart R, poti alege si versiunea normala nu-s diferente mari intre ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 Eru, exagerezi iarasi...eu nu cred ca eu sau cunoscutii mei vor putea face traseul pe care l-a facut coleb si cu rusii aia, si nici nu voi avea greutatea din bagajele lor... Compari tot timpul ce vrei tu...am scris mai devreme faza cu bagajele si tu o tii pe a ta... Traseul ala nu cred ca a fost mai greu decat ce faci tu . In plus bagajele nu sunt chiar atat de relevante. Ok nu se va rupe in prima tura nici in a 3-a dar ai vrea sa umblii cu sabia l ui Damocles deasupra capului ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 in cazul asta stii sigur ce piesa nu trebuie sa-ti lipseasca din bagaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Octombrie 20, 2012 Autor Share Postat Octombrie 20, 2012 Traseul ala nu cred ca a fost mai greu decat ce faci tu . In plus bagajele nu sunt chiar atat de relevante. Ok nu se va rupe in prima tura nici in a 3-a dar ai vrea sa umblii cu sabia l ui Damocles deasupra capului ? Multumesc ca ai o impresie asa de buna despre mine...dar sa stii ca nu imi este frica de drobul de sare...(sabia lui Damocles...) Que sera, sera... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.