Sari la conținut

Motocicleta enduro-adventure si daca se poate si touring


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 324
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O sa iti albeasca parul pe un 125-250, daca vrei mai mult de 100-150 de km pe zi, care sa includă si asfalt.

 

650-800 suna bine? km, adica. dar... mdea... 250 e cam exagerat pt asta... desi sunt 250 si 250... tot 250 sunt si cand te ia amocu' pe curbe cu v6 in fatza care trage pe linie dreapta dar sta pe frane in curbe e frustrant :)

» Post actualizat in 14 Sep 2015 18:41

Cred ca o sa astept sa vad daca reusesc sa gasesc o Yamaha XT 600 E cat mai putin "obosita" si la un pret rezonabil, e putin mai grea decat as vrea, dar in rest pare ok.

Sau un Suzuki DR 650 SE.

 

mai mari sanse sa gasesti din prima...

» Post actualizat in 14 Sep 2015 18:45

 

nu prea... numerele nu suna bine raportat la alte chestii cu care m-am dat... 21 cai, 5 viteze, 140kile si gramada de chestii inutile pana la viteza la care te duce ea...

» Post actualizat in 14 Sep 2015 18:47

tot ce-i ieftin, fiabil, economic si versatil se gaseste in america de sud sau asia... ca si baja lui Mihai. in europa doar sa ai noroc sa prinzi o astfel de mobra. una de asta mi-as dori si eu

 

dc? ca-i ieftina? si un wrr sh e ieftin.

 

noi, europenii, 'avem nevoie' de jdemii de cai putere, de cei mai multi dintre noi nefolositi decat pe jumatate

 

vb de 250 4t?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu :)

Cred ca o sa astept sa vad daca reusesc sa gasesc o Yamaha XT 600 E cat mai putin "obosita" si la un pret rezonabil, e putin mai grea decat as vrea, dar in rest pare ok.

» Post actualizat in 14 Sep 2015 18:33

Sau un Suzuki DR 650 SE.

 

Daca ai urcat cu cautarile la categoria asta poti sa te uiti si la ttr600, e mai buna pe off decat XT-ul, are suspensii mult mai bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kevinn, ia-ti un klr650 si nu vei regreta... Cred ca e cel mai ieftin motor nou. Cu asta chiar faci enduro-touring adventure. Si e foarte fiabil.

La aceeasi bani cu care ai putea lua un dr650, xt600 sau ttr600 gasesti un klr650 ceva mai nou si nu la fel de folosit in off.


» Post actualizat in 15 Sep 2015 19:03

Revin cu ideea de klr650

http://www.advpulse.com/adv-bikes/top-10-adventure-bikes-for-new-adventure-riders/6/

http://dirtbikemagazine.com/home-features/kawasaki-klr650

'The KLR can be anything you want. Just understand that there’s still a pre-Cambrian reptile under it all.' :D

Are rezervorul de 23 litri si o autonomie de 450 de km

 

650-800 suna bine? km, adica. dar... mdea... 250 e cam exagerat pt asta... desi sunt 250 si 250... tot 250 sunt si cand te ia amocu' pe curbe cu v6 in fatza care trage pe linie dreapta dar sta pe frane in curbe e frustrant :)


» Post actualizat in 14 Sep 2015 18:41

 

mai mari sanse sa gasesti din prima...


» Post actualizat in 14 Sep 2015 18:45

 

nu prea... numerele nu suna bine raportat la alte chestii cu care m-am dat... 21 cai, 5 viteze, 140kile si gramada de chestii inutile pana la viteza la care te duce ea...


» Post actualizat in 14 Sep 2015 18:47

 

dc? ca-i ieftina? si un wrr sh e ieftin.

 

 

vb de 250 4t?

Da, acum am vazut. WR250 nu costa prea mult second, desi nou e aproape de wr450...peste 10k de euri.

Nu m-a interesat asa mica, ma uitasem doar la 450, care pastreaza un pret destul de ridicat second.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma, m am gandit sa ma adaptez pietei, daca asta e oferta, asta e...

Alegerea teoretica e un Dominator 650, am timp toata iarna sa astept aparitia unui exemplar intretinut la vanzare.

Pentru ce voi face eu cu motorul, ar trebui sa fie suficient, consumul ar putea fi mai mic, dar la 3-4000 km parcursi pe an nu e un capat de tara.

Acum o intrebare: din experienta voastra ce ati alege? Un exemplar fabricat inca la mama lui, in Japonia ( asta insemnand an pana in "95 - "96 ) sau unul ansamblat in Italia, avand avantajul unui an mai nou de fabricatie?

Editat de Kevinn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot iti iei din categoria 600-650 eu in locul tau as alege xt sau dr. Dominatorul e mai greu un pic si mai are si carene.carene care nu prea se pupa cu ce vrei tu sa faci cu motorul.

Editat de mezutu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul in sine venea gata montat din Japan, s ar putea sa fi umblat vreunul dintre proprietarii italieni la el, sa ii faca o segmentare dupa o anumita uzura, probabil.


» Post actualizat in 18 Sep 2015 16:07

Al meu a fost facut in Italia, si e din 96. Seria sasiu e ZDCRD08.......

Am cam avut mici probleme cu el - segmentii pusi aiurea de italieni, cadru de bord rupt la suduri, suportul de care se prinde cadrul de bord rupt de la sudura. dar nu m-a lasat niciodata in drum.

 

Cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, acum am vazut. WR250 nu costa prea mult second, desi nou e aproape de wr450...peste 10k de euri.

Nu m-a interesat asa mica, ma uitasem doar la 450, care pastreaza un pret destul de ridicat second.

 

e fo 7k noua wrr de 250. cand am luat tenere-ul ala a fost o lada de bere sub 7k si wrr era poate 5-6 lazi mai jos... e drept ca intre timp a crescut tva dar tot pe la 7k ar fi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am derapat rau...abia ieri am citit postul de la cap la coada... Cred ca trebuia facut un alt topic.

Am vazut ca te-ai razgandit de la 250 la 450...eu nici nu m-am gandit la 250...ci doar la 450. Ca as fi vrut sa te intreb cum e sa faci pe ea Bucuresti-munte-Bucuresti intr-o singura zi...ca la remorca, ca si tine, nici nu ma gandesc. Cu 450-ul nu cred ca e chin.

ERU...ai ce as vrea si eu...mai ales 450ul. Desi am inteles ca suspensia fata 800gs lasa de dorit. Parca tot pe tine te citeam pe undeva pe aici. Poti sa ne spui cum e 450ul?...ce diferente sunt? Mie mi se pare ca e motorul care se potriveste cel mai bine topicului...dintre cele care inca se fabrica. Sau, daca ai scris deja despre, da-ne doar un link.

Kevinn, nu ar trebui sa iei, totusi, un motor care nu se mai fabrica din 90 si toamna. Mai ales ca, cel putin la noi in tara, a fost folosita destul de des in off. Eu zic sa te mai gandesti la klr650. Ieftin, bun la toate, fiabil. Numai incerca unul. E mare, totusi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

b374...eu asa vazusem, nu mai stiu pe unde. Nu as vrea sa iau un 250, pentru ca nu stiu cum e sa faci 250 de km pe sosea cu el... Nu sunt vreun maestru si nu fac hard enduro.

Ca pret e mult mai ok...si poate fi un vis realizabil.

Gasisem o lista cu preturi acum vreo 2 zile, un buyer guide fara detalii prea multe...cu preturi in dolari canadieni? Nu cred, poate americani. Cand vreau sa cumpar un motor, imi doresc sa fiu american...


» Post actualizat in 18 Sep 2015 20:00

a, si lista

http://www.royaldistributing.com/index.php?option=com_content&view=article&id=7973:2014-off-road-dual-sport-adventure-touring-and-supermoto-buyer-s-guide&catid=39&Itemid=1263

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam pe acolo e... 7k dolari adica 7k euro de nou. merge sa faci 250 pe sosea cu el. merge si mai mult. n-am facut prea mult asfalt cu wrr-ul pe zi dar am facut cu xr250l (nu xr-ul xr, e ceva mai budget) destul si stiu sa compar... ca idee, ma batea gandul in primavara sa merg cu el in grecia la o tura mai off dar cu in si out asfalt mult... consideram fezabil si inca mai consider daca ai croaziera sub 120. eu am renuntat la idee ca oricum mergeam cu echipa cu mobre grele si daca alea nu treceau nici eu nu mergeam mai departe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Da, am derapat rau...abia ieri am citit postul de la cap la coada... Cred ca trebuia facut un alt topic.

Am vazut ca te-ai razgandit de la 250 la 450...eu nici nu m-am gandit la 250...ci doar la 450. Ca as fi vrut sa te intreb cum e sa faci pe ea Bucuresti-munte-Bucuresti intr-o singura zi...ca la remorca, ca si tine, nici nu ma gandesc. Cu 450-ul nu cred ca e chin.

 

Imi pare rau, dar nu pot sa-ti raspund, nu am fost cu ea pe roti de la Bucuresti pâna la munte is inapoi. De fapt nu prea am mers cu WR-ul.

 

ERU...ai ce as vrea si eu...mai ales 450ul. Desi am inteles ca suspensia fata 800gs lasa de dorit. Parca tot pe tine te citeam pe undeva pe aici. Poti sa ne spui cum e 450ul?...ce diferente sunt?

 

Suspensia fata la GS lasa mult de dorit [si dupa ce modifici/schimbi fata, constati ca spatele "ti-a ramas mic], in special pt coclauri si avand in vedere pretul premium platit pe o astfel de mobra. Adica daca ar fi costat semnificativ mai putin, inghiteam mai usor pastila, dar in opinia mea cand platesti premium nu vrei sa vezi componente "low cost" pe mobra. Altfel, pt strada suspensia e okish si cam la fel cu ce gasesti in categorie, exceptie facand KTM.

Despre 450 pot spune ca este mult mai usoara, practic cele 2 mobre nu ar trebui sa sufere comparatie, sunt din lumi diferite. Exemplarul pe care l-am cumparat, ar fi avut nevoie de foarte multe ajustari si modificari. De fapt, eu as fi vrut sa-l transform, intr-un ultralight adventure bike, insa m-am lovit de multe probleme, unele dintre ele foarte greu rezolvabile, altele nerezolvabile, asa ca dupa ce am stat bine si m-am gandit, am preferat sa-l vand.

 

Mie mi se pare ca e motorul care se potriveste cel mai bine topicului...dintre cele care inca se fabrica. Sau, daca ai scris deja despre, da-ne doar un link.

Kevinn, nu ar trebui sa iei, totusi, un motor care nu se mai fabrica din 90 si toamna. Mai ales ca, cel putin la noi in tara, a fost folosita destul de des in off. Eu zic sa te mai gandesti la klr650. Ieftin, bun la toate, fiabil. Numai incerca unul. E mare, totusi.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau, dar nu pot sa-ti raspund, nu am fost cu ea pe roti de la Bucuresti pâna la munte is inapoi. De fapt nu prea am mers cu WR-ul.

 

 

Suspensia fata la GS lasa mult de dorit [si dupa ce modifici/schimbi fata, constati ca spatele "ti-a ramas mic], in special pt coclauri si avand in vedere pretul premium platit pe o astfel de mobra. Adica daca ar fi costat semnificativ mai putin, inghiteam mai usor pastila, dar in opinia mea cand platesti premium nu vrei sa vezi componente "low cost" pe mobra. Altfel, pt strada suspensia e okish si cam la fel cu ce gasesti in categorie, exceptie facand KTM.

Despre 450 pot spune ca este mult mai usoara, practic cele 2 mobre nu ar trebui sa sufere comparatie, sunt din lumi diferite. Exemplarul pe care l-am cumparat, ar fi avut nevoie de foarte multe ajustari si modificari. De fapt, eu as fi vrut sa-l transform, intr-un ultralight adventure bike, insa m-am lovit de multe probleme, unele dintre ele foarte greu rezolvabile, altele nerezolvabile, asa ca dupa ce am stat bine si m-am gandit, am preferat sa-l vand.

 

 

poti detalia problemele intampinate cu 450ul in vederea transformarii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SAlut

 

Transalpul merge oriunde, dovada poza atasata :)

 

Modificari importante: rezervor de AT (24l) si scut metalic. Ar mai merita rim-uri EXcel.

 

Suspensia e cea originala, cea after market a crapat in Asia Centrala :))))

 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151001184652055&set=a.10151001106307055.422159.576427054&type=3&theater

 

Asa ca bagati banii in benzina si mergeti cat mai departe.

 

Adrian

Editat de asilindean
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Ai dreptate, sunt destui care consuma curent si net, in loc sa consume benzina...altii care pot ajunge doar cu gandul acolo unde si-ar dori, multumindu-se cu muntii nostri, eventual ai bulgarilor sau grecilor ori ukrainienilor.

Drumul pe care l-ai parcurs si-l doreste, cred, orice motociclist... Felicitari!

Noi aici vorbim de motoare mai mici, motoare cu care sa ne dam mai mult in off(si nu doar forestiere). Dupa cum spui tu, merge oriunde si 800gs si 1200gs sau supertenere...dar sunt prea mari si grele.

Am vazut ca ai facut mai multe schimburi de gume...k60, tkc80... Poate ai vrea sa iti spui parerea aici

/index.php?/topic/224462-cauciucurile-onoff/page-100&do=findComment&comment=4061194

 

SAlut

 

Transalpul merge oriunde, dovada poza atasata :)

 

Modificari importante: rezervor de AT (24l) si scut metalic. Ar mai merita rim-uri EXcel.

 

Suspensia e cea originala, cea after market a crapat in Asia Centrala :))))

 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151001184652055&set=a.10151001106307055.422159.576427054&type=3&theater

 

Asa ca bagati banii in benzina si mergeti cat mai departe.

 

Adrian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti detalia problemele intampinate cu 450ul in vederea transformarii?

 

Problemele au fost de mai multe feluri, incepand de la reglaje, ajustari, ergonomie si ajungand la probeleme reale tehnice si de ce nu si piticii de pe cerebel care sunt nerezolvabili sau foarte greu rezolvabili.

Desi am ales modelul asta dupa un studiu indelungat pe net cat si dupa o tura in care m-am dat o zi intreaga cu un WR450F am constatat ca exemplarul pe care l-am cumparat era destul de radical diferit de ceea ce calarisem.

 

 

Probleme:

  • Suspensia - foarte dura in comparatie cu experienta anterioara, chiar si cu setarile pe minim [probabil cea mai mica dintre probleme]
  • Ergonomia - ghidonul foarte jos, pozitia dubioasa
  • Ergonomia - mult mai inalta mobra decat ce imi aminteam, dar dupa o discutie tel am aflat ca WR-ul cu care m-am dat avea un "lowering kit"
  • Carburatie - pornirea mobrei e un adevarat ritual satanic: dai drumu' la benzina, inclini mobra pe o parte pâna curge pe jos un pic, apesi butonu' de contact, tragi socu' si apesi butonul magic, daca merge daca nu cumva sunt aliniate pinioanele "cap in cap", asta multumita pornirii la pedala, sa-i fie tarana usoara.
  • Carburatie - ai oprit mobra 30 de sec, trebuie sa tragi socul din nou, si nu e pe ghidon la vedere, ci pe undeva pe la motor si dupa ce pleci trebuie impins la loc, nu e mare problema pe drum drept dar daca esti in teren acidentat, iar mobra asta pt asa ceva este, mi se pare foarte incomod.
  • Alternator - 55W din care cam 35 e becul fata, mai pui ceva pt lumina de la nr si semnale si deja iesi pe minus. Exista solutie de rebobinare stator pt 100W dar e in continuare putin, mai ales daca vrei sa-i pui niste lumini mai de doamne ajuta pe ea si un GPS, nu mai zic de proiectoare manere incalzite si alte d'astea.

Una peste alta, doar partea cu alternatorul era aproape imposibil de rezolvat, restul erau rezolvabile destul de usor chiar, dar treaba cu carburatia m-ar fi enervat la fiecare pornire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Generator de curent mic vei avea la toate motocicletele mici, usoare. Pur si simplu nu sunt proiectate pt adventure. Pt adventure, fabricantii au facut mobre grele, 175kg+ si 650cc+. Dar, cea mai simpla solutie pt generator mic la o mobra adventure mica este, pur si simplu, sa eviti sa mergi noaptea. Iti programezi etapele in consecinta.

 

Pe de alta parte, ambitia de a avea o mobra adventure usoara mi se pare cam absurda. Parerea mea e ca o mobra de 175kg fara bagaje e mult mai manevrabila decat o mobra de 115kg cu 20kg de bagaje. Si, poate, mai usor de ridicat de jos. Adica, ce castigi pe mere, pierzi pe pere. Pt adventure as merge pe mobre de 175kg+ si bagaje. Macar stii o treaba. F800 e f bun pt asta. Vrei giumbuslucuri offroad, iti iei capra, platforma, hourmeter, etc..... Nici frumoasele mobre din Paris-Dakar nu sunt f manevrabile cand au plinul facut, chit ca acum sunt mai usoare decat in urma cu 20-30 de ani.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Generator de curent mic vei avea la toate motocicletele mici, usoare. Pur si simplu nu sunt proiectate pt adventure.

 

G450X are alternator de 180W iar baietii de la CCM ofera si o varianta cu 280W pe mobra lor.

Poate or mai fi si altele dar nu m-am documentat suficient pe tema asta.

 

Pt adventure, fabricantii au facut mobre grele, 175kg+ si 650cc+. Dar, cea mai simpla solutie pt generator mic la o mobra adventure mica este, pur si simplu, sa eviti sa mergi noaptea. Iti programezi etapele in consecinta.

 

In principiu nimeni nu-si doreste sa mearga noaptea, dar se intampla, pt ca ....... adventure.

 

Pe de alta parte, ambitia de a avea o mobra adventure usoara mi se pare cam absurda. Parerea mea e ca o mobra de 175kg fara bagaje e mult mai manevrabila decat o mobra de 115kg cu 20kg de bagaje. Si, poate, mai usor de ridicat de jos. Adica, ce castigi pe mere, pierzi pe pere. Pt adventure as merge pe mobre de 175kg+ si bagaje. Macar stii o treaba. F800 e f bun pt asta. Vrei giumbuslucuri offroad, iti iei capra, platforma, hourmeter, etc..... Nici frumoasele mobre din Paris-Dakar nu sunt f manevrabile cand au plinul facut, chit ca acum sunt mai usoare decat in urma cu 20-30 de ani.

 

Cunosc parerea ta, [cred ca o cunoaste tot forumul], nu sunt de acord cu ea, [stii si tu asta], asa ca nu inteleg de ce tii mortis sa o exprimi de mai multe ori, pe o gramada de thread-uri pe care discuta oameni, care in majoritate au aceeasi viziune diferita de a ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...