RobbieB Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 (editat) Accidentul s-a intamplat exact langa mine, eu fiind pe trotuar. Sigur nu avea viteza mare pentru ca n-am auzit zgomotul specific. Mi-ar fi atras cumva atentia ca oricaruia dintre noi, nu? =) Apoi am auzit brusc o acceleratie, doar ca sunetul a durat nefiresc de putin. A fost asa... ca un schelalait scurt. Apoi -f..k!!- zgomot de frana si impact. Cand am intors capul, mobra inca se taraia pe asfalt... Am alergat imediat si m-am dus la baiat. Era echipat decent. Probabil ca-i intrase ghidonul in burta pentru ca avea geaca rupta in acea zona, dar numai superficial. Era constient dar... foarte confuz. Am pus-o pe seama socului. Am rasuflat usurat cand am inceput sa-mi dau seama ca este in ordine, adica nu avea ceva leziuni grave. Misca mainile si picioarele, vorbea cu cei ce se adunasera. Apoi, mi-am dat seama ca starea aia de confuzie mai avea si alta cauza. A spus deodata: "...s-a rupt. S-a rupt cablul de ambreiaj!!" Abia atunci am inteles cum de a ajuns in situatia aia nefericita. A vrut sa dea vreo doua "spritz-uri" pentru a-si semnala prezenta probabil... A accelerat concomitent cu trasul ambreiajului... cablul s-a rupt pe accelerare si a plecat mobra de sub el. Restul l-ati vazut in poze. S-a ridicat cam intr-un minut si a fost clar ca a scapat doar cu sperietura... Editat Noiembrie 5, 2012 de RobbieB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 cat ghinion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 Nasol moment. L-am luat in balon degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LadyRider Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 A accelerat concomitent cu trasul ambreiajului... cablul s-a rupt pe accelerare si a plecat mobra de sub el. off (on) topic: Cum putea fi evitata situatia asta? Trebuie schimbat cablul ala periodic? Sau doar verificat? Iti poti da seama la o verificare ochiometrica daca acel cablu urmeaza sa faca vreo schema din asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 Cand incepi sezonul este bine sa mergi la un service si sa se uite la toate furtunele,cablurile...etc Cel mai bine este asa, iar daca zice ca trebuie schimbat....schimba,nu o lasa pe mai tarziu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi_pci Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 off (on) topic: Cum putea fi evitata situatia asta? Trebuie schimbat cablul ala periodic? Sau doar verificat? Iti poti da seama la o verificare ochiometrica daca acel cablu urmeaza sa faca vreo schema din asta? Daca trebuie schimbat se vede de obicei la capete unde iese din camasa...acolo o sa observi ca incep sa se rupa din sarmulitele de otel din care este facut cablul...se mai intampla sa simti si la maneta ca merge mai greu (agata)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 mai simplu , situatia poate fi evitata folosind claxonul ca pentru asta exista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 Depinde de situatie ca nu in toate scapi doar cu un claxon... Daca esti pe contrasens si esti in gaz ca sa depasesti la limita si dai sa schimbi viteza....cu ce te mai ajuta un claxon cand vine ala in viteza pe banda lui....????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 vorbeam strict de situatia in care doresti sa avertizezi sonor pe cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 Cand incepi sezonul este bine sa mergi la un service si sa se uite la toate furtunele,cablurile...etc Cel mai bine este asa, iar daca zice ca trebuie schimbat....schimba,nu o lasa pe mai tarziu asa sa faci, sa te bazezi pe mecanici ca ei siiiiigur verifica TOT si nu doar ce le zici tu sa verifice. si daca le zici sa verifice TOT o sa ramana ceva neverificat. ce plm e atat de greu sa verifici un cablu? un nivel de ulei, niste aer in frane samd.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 (editat) Ceasu rau, pisica neagra. De obicei daca se rupe cablul nu e asa jale - te urci pe frana si aia e. Cazi pe loc, atunci cand "zmuceste". Am patit-o si eu si eram in spatele unui tir, retrogradam pentru franare si m-am trezit fara cablu. Am reusit sa retrogradez si fara ambreiaj si sa scot chiar si pe neutru, dar a fost cu emotii. Mai nasol daca se rupe cand incerci sa mergi semi-debreiat - presupun ca asta a patit baiatul. Editat Noiembrie 6, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 deci pana la urma cauza accidentului este ca s-a rupt cablul de ambreiaj? si el nu a mai putut controla motoreta? hmmm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 Pare mai degraba un uiliii nereusit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 Personal il consider norocos ... scumpa lectia dar e norocos !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 ^^^^subscriu ! bine ca e intreg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 cat noroc!!! ma bucur ca a scapat cu bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 . A spus deodata: "...s-a rupt. S-a rupt cablul de ambreiaj!!" Abia atunci am inteles cum de a ajuns in situatia aia nefericita. A vrut sa dea vreo doua "spritz-uri" pentru a-si semnala prezenta probabil... A accelerat concomitent cu trasul ambreiajului... cablul s-a rupt pe accelerare si a plecat mobra de sub el. ceva de genul celui de la secunda 32 ? ...sau 1:26 ...sau 3:15..sau 3:52...sau 4:03 scuze daca suna funny. omul e intreg pana la urma si asta e tot ce conteaza. fierul (mai ales cel din poze ) se repara . . A spus deodata: "...s-a rupt. S-a rupt cablul de ambreiaj!!" Abia atunci am inteles cum de a ajuns in situatia aia nefericita. A vrut sa dea vreo doua "spritz-uri" pentru a-si semnala prezenta probabil... A accelerat concomitent cu trasul ambreiajului... cablul s-a rupt pe accelerare si a plecat mobra de sub el. ceva de genul celui de la secunda 32 ?<p>...sau 1:26 ...sau 3:15..sau 3:52...sau 4%2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PuiuL_r6 Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Dar sa scrie cat de cat ok , poate intelegem si noi ceva...ca erea tare greu de urmarit puiu' supapa , ia-ti un dictionar poate intz mai bine ce vreau sa iti relatez, imi pare rau ca nu pot sa scriu pe intelesul tau . . SPER CA AI INTELES ACUM . scuse dar nu pot sa ma abtin , am vrut sa ajut aici si vad ca u nu ai alte treburi . salutare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 asa sa faci, sa te bazezi pe mecanici ca ei siiiiigur verifica TOT si nu doar ce le zici tu sa verifice. si daca le zici sa verifice TOT o sa ramana ceva neverificat. ce plm e atat de greu sa verifici un cablu? un nivel de ulei, niste aer in frane samd.. Daca tu crezi ca o fata care are un motor de 1 luna poate sa faca ce zici tu....esti cel mai tare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 ba chiar cred ca NIMENI nu are ce cauta pe motor daca nu e in stare sa faca astea dupa o luna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi_pci Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 ba chiar cred ca NIMENI nu are ce cauta pe motor daca nu e in stare sa faca astea dupa o luna. Exagerezi !!! Personal imi servisez singur motorul, indiferent de problema pe care o are, dar nu poti cere asta la toata lumea!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LadyRider Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 man, nu exagerez ca nu cer nimanui sa-si verifice valvele si sa-si sincronizeze carburatoarele dar trebuie sa stii care piesa pe unde e, ce face, cum arata cand e stricata. altfel, siguranta ta e in joc. acu nu-l invinuiesc pe accidentat de nimic. poate nu se vedea ca o sa se rupa cablul ala dar zic ca mobra e mai mult decat un vehicul. nu e ca la masina unde poa sa-ti cada o roata si sa nu patesti nimic.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi_pci Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 (editat) @Silencer....baiatul care a patit accidentul, nu mergea cu motorul lui.....era un motor imprumutat de la o prietena. Cat despre fetele care nu isi baga unghiutele in ulei si in jegul de sub carene.......pentru asta exista prieteni sau servive Editat Noiembrie 8, 2012 de costi_pci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 pai nu de el vorbeam. vorbeam de astia care zic ca nu tre sa-si bage mainile si ochii ci tre sa le duca la service. inteleg si ca daca te urci pe motorul unui tovaras sa dai o tura, nu te apuci sa-i desfaci mobra sa te asiguri ca e totul ok. vorbeam la modul general, un MINIM de cunostinte trebuie sa ai, indiferent de sex, indiferent de mobra. mai departe incercam sa-i conving ca nici mecanicii nu sunt cei mai grijulii cu mobrele clientilor. stii cum e, la mobre ai mereu de lucru. e cam treaba fiecaruia sa-si tina utilaju in stare buna. permite-mi totusi sa nu fiu de acord ca gagicile sunt scutite la teorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.