Sari la conținut

Accident Ghencea


DarkMoto46
 Share

Postări Recomandate

Accidentul s-a intamplat exact langa mine, eu fiind pe trotuar. Sigur nu avea viteza mare pentru ca n-am auzit zgomotul specific. Mi-ar fi atras cumva atentia ca oricaruia dintre noi, nu? =) Apoi am auzit brusc o acceleratie, doar ca sunetul a durat nefiresc de putin. A fost asa... ca un schelalait scurt. Apoi -f..k!!- zgomot de frana si impact. Cand am intors capul, mobra inca se taraia pe asfalt... Am alergat imediat si m-am dus la baiat. Era echipat decent. Probabil ca-i intrase ghidonul in burta pentru ca avea geaca rupta in acea zona, dar numai superficial. Era constient dar... foarte confuz. Am pus-o pe seama socului. Am rasuflat usurat cand am inceput sa-mi dau seama ca este in ordine, adica nu avea ceva leziuni grave. Misca mainile si picioarele, vorbea cu cei ce se adunasera. Apoi, mi-am dat seama ca starea aia de confuzie mai avea si alta cauza. A spus deodata: "...s-a rupt. S-a rupt cablul de ambreiaj!!" Abia atunci am inteles cum de a ajuns in situatia aia nefericita. A vrut sa dea vreo doua "spritz-uri" pentru a-si semnala prezenta probabil... A accelerat concomitent cu trasul ambreiajului... cablul s-a rupt pe accelerare si a plecat mobra de sub el. Restul l-ati vazut in poze. S-a ridicat cam intr-un minut si a fost clar ca a scapat doar cu sperietura...

Editat de RobbieB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 61
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

A accelerat concomitent cu trasul ambreiajului... cablul s-a rupt pe accelerare si a plecat mobra de sub el.

 

:yikes:

 

off (on) topic:

 

Cum putea fi evitata situatia asta? Trebuie schimbat cablul ala periodic? Sau doar verificat?

Iti poti da seama la o verificare ochiometrica daca acel cablu urmeaza sa faca vreo schema din asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:yikes:

 

off (on) topic:

 

Cum putea fi evitata situatia asta? Trebuie schimbat cablul ala periodic? Sau doar verificat?

Iti poti da seama la o verificare ochiometrica daca acel cablu urmeaza sa faca vreo schema din asta?

Daca trebuie schimbat se vede de obicei la capete unde iese din camasa...acolo o sa observi ca incep sa se rupa din sarmulitele de otel din care este facut cablul...se mai intampla sa simti si la maneta ca merge mai greu (agata)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de situatie ca nu in toate scapi doar cu un claxon...

Daca esti pe contrasens si esti in gaz ca sa depasesti la limita si dai sa schimbi viteza....cu ce te mai ajuta un claxon cand vine ala in viteza pe banda lui....?????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand incepi sezonul este bine sa mergi la un service si sa se uite la toate furtunele,cablurile...etc

Cel mai bine este asa, iar daca zice ca trebuie schimbat....schimba,nu o lasa pe mai tarziu

 

asa sa faci, sa te bazezi pe mecanici ca ei siiiiigur verifica TOT si nu doar ce le zici tu sa verifice. si daca le zici sa verifice TOT o sa ramana ceva neverificat.

ce plm e atat de greu sa verifici un cablu? un nivel de ulei, niste aer in frane samd..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceasu rau, pisica neagra.

 

De obicei daca se rupe cablul nu e asa jale - te urci pe frana si aia e. Cazi pe loc, atunci cand "zmuceste". Am patit-o si eu si eram in spatele unui tir, retrogradam pentru franare si m-am trezit fara cablu. Am reusit sa retrogradez si fara ambreiaj si sa scot chiar si pe neutru, dar a fost cu emotii.

 

Mai nasol daca se rupe cand incerci sa mergi semi-debreiat - presupun ca asta a patit baiatul.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

. A spus deodata: "...s-a rupt. S-a rupt cablul de ambreiaj!!" Abia atunci am inteles cum de a ajuns in situatia aia nefericita. A vrut sa dea vreo doua "spritz-uri" pentru a-si semnala prezenta probabil... A accelerat concomitent cu trasul ambreiajului... cablul s-a rupt pe accelerare si a plecat mobra de sub el.

 

ceva de genul celui de la secunda 32 ?

...sau 1:26 :) ...sau 3:15..sau 3:52...sau 4:03 :)

scuze daca suna funny. omul e intreg pana la urma si asta e tot ce conteaza. fierul (mai ales cel din poze ) se repara :crack: .

 

. A spus deodata: "...s-a rupt. S-a rupt cablul de ambreiaj!!" Abia atunci am inteles cum de a ajuns in situatia aia nefericita. A vrut sa dea vreo doua "spritz-uri" pentru a-si semnala prezenta probabil... A accelerat concomitent cu trasul ambreiajului... cablul s-a rupt pe accelerare si a plecat mobra de sub el.

 

ceva de genul celui de la secunda 32 ?<p>...sau 1:26 :) ...sau 3:15..sau 3:52...sau 4%2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar sa scrie cat de cat ok , poate intelegem si noi ceva...ca erea tare greu de urmarit puiu'

 

 

 

 

supapa , ia-ti un dictionar poate intz mai bine ce vreau sa iti relatez, imi pare rau ca nu pot sa scriu pe intelesul tau . . SPER CA AI INTELES ACUM .

scuse dar nu pot sa ma abtin , am vrut sa ajut aici si vad ca u nu ai alte treburi . salutare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

asa sa faci, sa te bazezi pe mecanici ca ei siiiiigur verifica TOT si nu doar ce le zici tu sa verifice. si daca le zici sa verifice TOT o sa ramana ceva neverificat.

ce plm e atat de greu sa verifici un cablu? un nivel de ulei, niste aer in frane samd..

 

Daca tu crezi ca o fata care are un motor de 1 luna poate sa faca ce zici tu....esti cel mai tare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba chiar cred ca NIMENI nu are ce cauta pe motor daca nu e in stare sa faca astea dupa o luna.

Exagerezi !!!

Personal imi servisez singur motorul, indiferent de problema pe care o are, dar nu poti cere asta la toata lumea!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man, nu exagerez ca nu cer nimanui sa-si verifice valvele si sa-si sincronizeze carburatoarele dar trebuie sa stii care piesa pe unde e, ce face, cum arata cand e stricata. altfel, siguranta ta e in joc. acu nu-l invinuiesc pe accidentat de nimic. poate nu se vedea ca o sa se rupa cablul ala dar zic ca mobra e mai mult decat un vehicul. nu e ca la masina unde poa sa-ti cada o roata si sa nu patesti nimic..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Silencer....baiatul care a patit accidentul, nu mergea cu motorul lui.....era un motor imprumutat de la o prietena.

Cat despre fetele care nu isi baga unghiutele in ulei si in jegul de sub carene.......pentru asta exista prieteni sau servive ;)

Editat de costi_pci
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu de el vorbeam. vorbeam de astia care zic ca nu tre sa-si bage mainile si ochii ci tre sa le duca la service. inteleg si ca daca te urci pe motorul unui tovaras sa dai o tura, nu te apuci sa-i desfaci mobra sa te asiguri ca e totul ok. vorbeam la modul general, un MINIM de cunostinte trebuie sa ai, indiferent de sex, indiferent de mobra. mai departe incercam sa-i conving ca nici mecanicii nu sunt cei mai grijulii cu mobrele clientilor. stii cum e, la mobre ai mereu de lucru. e cam treaba fiecaruia sa-si tina utilaju in stare buna.

permite-mi totusi sa nu fiu de acord ca gagicile sunt scutite la teorie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...