Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut Luigi.Problema la furtunul de ambreiaj este ca banjoul de la cilindru nu este standard ci este mai mic in diametru.Daca poti te rog sa le faci o intrebare sau sa-mi dai niste date de contact de la ei.Miercuri am pe cineva care vine in Bucuresti asa ca as avea pe cine sa-l trimit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

Varule, fii atent:

1.Motonet.ro, 031/432.83.25 sau 26

2.Racing Nick, 021/252.33.68 sau 0747/507.752

Primii vad ca au un site stufos, cu de toate pentru motorete si au fost cei mai reeceptivi, in sensul ca au totul pe stoc(furtunuri la metraj, capetele, bolturile)si mi-au spus ca daca ma duc cu modelul la ei in 10 minute sunt gata.

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VAND PLATFORMA PENTRU O MOEOCICLETA,NOUA,SARCINA UTILA MAXIMA 270KG,PROVENIENTA SPANIA,INMATRICULATA RO.

PLATFORMA BASCULEAZA PENTRU O INCARCARE MAI USOARA...FOLOSITA O SINGURA DATA,INMATRICULATA 02.2011.

PRET 450E...TEL 0726925787

Editat de oyabun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varule, fii atent:

1.Motonet.ro, 031/432.83.25 sau 26

2.Racing Nick, 021/252.33.68 sau 0747/507.752

Primii vad ca au un site stufos, cu de toate pentru motorete si au fost cei mai reeceptivi, in sensul ca au totul pe stoc(furtunuri la metraj, capetele, bolturile)si mi-au spus ca daca ma duc cu modelul la ei in 10 minute sunt gata.

Succes.

Se pare ca nu au banjo fi6 :( Daca auziti pe cineva care are asa ceva sa ma anuntati.Temporar am inadit furtunul unde sa crapat.Sper sa tina pana gasesc o solutie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti cumva o schema electrica de la un 1100RT sau barem a blocului de sigurante unde e releul de semnalizare ? as vrea sa-mi pun o alarma si sa conectez si avariile.

 

Multam :cheers:

 

Nu ai treaba cu schema electrica si chiar nu vrei sa te bagi la releu, trust me. Identifica firele cu plus de la semnalele spate, fa niste adaptoare in forma de "Y" si leaga acolo alarma. Atat. Numa pe spate, ca semnalele la RT sunt legate in paralele, pe cate o parte, fata spate.

Se pare ca nu au banjo fi6 :( Daca auziti pe cineva care are asa ceva sa ma anuntati.Temporar am inadit furtunul unde sa crapat.Sper sa tina pana gasesc o solutie

Daca tot e o treaba care o faci o data in viata si atat, de ce nu iei de pe ebay un furtun si gata? Pt. cativa zeci de lei in plus nu cred ca merita sa te apuci sa faci de la 0 cand deja neamtu, care vorba aia, ii neamt, o facut cateva sute de bucati si stie cu ce se mananca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai asta ziceam si eu, alea metalice is oarecum superioare la alea de guma (la frane cel putin, la ambreiaj nush cat de mult conteaza, dar da, sunt mai durabile); poate nu m-ai inteles, dar am sugerat sa iei cu insertie metalica de pe ebay.de, ca is oferte garla acolo, si la bani, cam tot pe acolo iesi ca si daca le-ai face aici in RO, numa ca din Germania, ai garantia unui lucru bine facut ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei cu 1100RT, in caz ca va mai trebuie ceva piese din dezmembrari, a aparut unul nou: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...b&ID=371452 !

 

mi-ar trebui un modul abs de la asta pt un prieten si nu reusesc sa intru pe bikeshop...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai treaba cu schema electrica si chiar nu vrei sa te bagi la releu, trust me. Identifica firele cu plus de la semnalele spate, fa niste adaptoare in forma de "Y" si leaga acolo alarma. Atat. Numa pe spate, ca semnalele la RT sunt legate in paralele, pe cate o parte, fata spate.

 

Normal ca nu ma bag la releu ci la cupla de sub el sa injectez semnal pe avarii in serie cu doua diode mai tapene, pe fiecare parte cite o dioda ca atunci cind semnalizezi sa nu mi se intoarca 12V in alarma ...

Editat de mihalceai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde ai auzit tu de asa ceva, sau de cineva sa isi puna diode pe alarma, la semnale? :) Nu tre sa pui nimic, nu se intoarce nimic. Le legi numa la becuri, pe firu de plus, si atat. Poti nici aia sa nu o faci, numa daca vrei musai sa iti aprinda luminile cand o armezi/dezarmezi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde ai auzit tu de asa ceva, sau de cineva sa isi puna diode pe alarma, la semnale? :) Nu tre sa pui nimic, nu se intoarce nimic. Le legi numa la becuri, pe firu de plus, si atat. Poti nici aia sa nu o faci, numa daca vrei musai sa iti aprinda luminile cand o armezi/dezarmezi...

 

Diode se pun daca nu are alarma montate in ea; firele de la semnale se regasesc in conectorul releului ... de asta am zis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca te complici, dar pana la urma faci cum doresti tu :)

Alarma mea e ceva chinezarie cred, habar nu am daca are sau ba diode in ea, dar daca are firele pentru semnale si nu scrie nicaieri ca pune-i diode inseamna ca e plug&play :)

 

Si isi face cu bine treaba de 1 an acuma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alarma mi-o da un prieten care a avut-o pe un 1200RT si nu o mai foloseste, vad eu ce-i cu ea ... poate termina bateria de tot...

 

Alarma e Scorpio SR-i900 - http://www.scorpioalarms.com/products/motorcycle/sr-i900/ - miine dimineata ma apuc de treaba :cheers:

 

Revin cu detalii referitoare la eliminarea erorii ABS - testat de mine saptamina asta. Dupa cum am spus mi-a venit ideea de a ma folosi exclusiv de firul 15 ABS si o masa de undeva fara a mai umbla la firul de excitatie ca sa nu se modifice cumva tensiunea pe sufa de iesire a alternatorului. Pe scurt ce am facut, masurat si experimentat: am taiat firul 15 din conectorul ABS si l-am tras pina in cutia de sigurante cu papuci frumos, totul f bine izolat etc., am masurat intensitate a curentului pe acest fir cu contactul pus si am gasit 20mA ceea ce este f. putin deci putem folosi un microreleu care duce max 1A si consuma din retea tot 20mA, deci in total voi avea un consum de 40mA pe acest fir. Prima data am experimentat cu un releu de far (care poate cupla 30A) dar consuma f. mult (150mA in comparatie cu cei 20mA care intra in pin 15 ABS)

post-11353-0-78226900-1305233914_thumb.jpgpost-11353-0-57188700-1305234464_thumb.jpg

 

Am facut un mic circuit pe cablaj de test cu o dioda zenner de 12V si un tranzistor care cupleaza releul cind tensiunea pe montaj creste peste 12,5V (dupa pornire la ~ 1sec). Deci in montaj intra un firul care ducea la pin 15 ABS cind punem contactul (de ex. 11,8V)si ies spre mufa ABS 13,8 - 14V numai dupa ce tensiunea pe intrare a depasit 12,5V.

post-11353-0-08854500-1305234553_thumb.jpg si a iesit asa post-11353-0-96812900-1305234688_thumb.jpgpost-11353-0-30399500-1305234670_thumb.jpgpost-11353-0-93144200-1305234763_thumb.jpg

In cazul in care la drum crapa montajul sau se defecteaza releul il pot deconecta si am facut cu cablu cu papuci care uneste cele doua fire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alarma mi-o da un prieten care a avut-o pe un 1200RT si nu o mai foloseste, vad eu ce-i cu ea ... poate termina bateria de tot...

 

Alarma e Scorpio SR-i900 - http://www.scorpioal...rcycle/sr-i900/ - miine dimineata ma apuc de treaba :cheers:

 

Revin cu detalii referitoare la eliminarea erorii ABS - testat de mine saptamina asta. Dupa cum am spus mi-a venit ideea de a ma folosi exclusiv de firul 15 ABS si o masa de undeva fara a mai umbla la firul de excitatie ca sa nu se modifice cumva tensiunea pe sufa de iesire a alternatorului. Pe scurt ce am facut, masurat si experimentat: am taiat firul 15 din conectorul ABS si l-am tras pina in cutia de sigurante cu papuci frumos, totul f bine izolat etc., am masurat intensitate a curentului pe acest fir cu contactul pus si am gasit 20mA ceea ce este f. putin deci putem folosi un microreleu care duce max 1A si consuma din retea tot 20mA, deci in total voi avea un consum de 40mA pe acest fir. Prima data am experimentat cu un releu de far (care poate cupla 30A) dar consuma f. mult (150mA in comparatie cu cei 20mA care intra in pin 15 ABS)

post-11353-0-78226900-1305233914_thumb.jpgpost-11353-0-57188700-1305234464_thumb.jpg

 

Am facut un mic circuit pe cablaj de test cu o dioda zenner de 12V si un tranzistor care cupleaza releul cind tensiunea pe montaj creste peste 12,5V (dupa pornire la ~ 1sec). Deci in montaj intra un firul care ducea la pin 15 ABS cind punem contactul (de ex. 11,8V)si ies spre mufa ABS 13,8 - 14V numai dupa ce tensiunea pe intrare a depasit 12,5V.

post-11353-0-08854500-1305234553_thumb.jpg si a iesit asa post-11353-0-96812900-1305234688_thumb.jpgpost-11353-0-30399500-1305234670_thumb.jpgpost-11353-0-93144200-1305234763_thumb.jpg

In cazul in care la drum crapa montajul sau se defecteaza releul il pot deconecta si am facut cu cablu cu papuci care uneste cele doua fire.

 

crackup.gifo adevarata lectie de mini-tehnicus!..pt cei care-si aduc aminte de revista aia!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

crackup.gifo adevarata lectie de mini-tehnicus!..pt cei care-si aduc aminte de revista aia!

 

Este vorba despre revista Tehnium ..... cine o doreste o am si in format electronic destul de multe numere.

 

Revin cu citeva detalii referitoare la eliminarea erorii ABS de la pornirea utilajului... am testat motorul in mers si de citeva ori mi s-au aprins alternativ cele doua becuri de ABS, am studiat problema si mai in amanunt in sensul ca m-am plimbat la propriu cu aparatul de masura montat pe motor si am constatat ca desi la pornire ambele becuri clipesc simultan imediat dupa cuplare se aprind alternativ - am descoperit ca in momentul plecarii de pe loc, atunci cind se aude zgomotul specific intrarii in functie a ABS-ului, montajul decupleaza pentru citeva milisecunde traseul si apoi il cupleaza la loc; am facut o mica modificare pe schema in sensul ca am pus pe iesirea releului la masa un condensator de 1000uF/16-25V care sa "memoreze" valoare tensiunii de la pornirea motorului si am testat din nou - montajul merge brici si ABS-ul se initializeaza si intra in functiune corect la plecarea de pe loc chiar daca dau la automat cind am faza lunga pornita, avariile si syopul pe frana + muzica la maxim.

Aceasta este schema cu modificarea facuta post-11353-0-91614900-1305658728_thumb.jpg si asa arata fizic post-11353-0-50219300-1305702037_thumb.jpg

Editat de mihalceai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

..Acum vreo luna se aprind IN MERS alternativ becurile la ABS.

Subliniez in mers. deoarece asta este clar defect de unitate ABS, releul ei sau vreun senzor.

Cum nu aveam modul de anulare(buton in bord)sa pot sa-i dau reset cu ajutorul mufei de diagnoza ca la alte modele ma duc la Bavaria sa pun testerul pe ea..apare un pistonas blocat de la centralina ABS, apoi centralina stricata..Tibi imi spune'nasol tare'..eu zic'ai dat reset?', el.. 'nu, te-am asteptat sa vezi'.. zic 'da-i un reset si discutam,.. ii da si totul revine la normal.

La receptie nea ala de acolo dadea ochii peste cap, sanchi, ma compatimeau, vezi doamne ce necaz a dat peste mine :D .

Totul ok, intre timp rasfoind netul aflu ca problema asta apare in general atunci cind lichidul nu este schimbat la timp sau mobra a stat mai mult pe dreapta, se pot face niste depunderi pe pistonase.

Imi aduc aminte ca fostul propietar al motocicletei a facut in doi ani jumate cam 2000 km cu mobra si ma cam lamuresc de unde vine baiul.

Buun, mai bag vreo mie de kilometri in ea si acum doua zile zbang..iar se aprind alea alternativ in bord!

M-au apucat dracii, m-am dus la un amic electronist cu care am tras fir separat din pinul 21 a mufei ABS-ului, am instalat un intrerupator pe el si l-am pus sub sa, alturi de alt intrerupator scos din mufa de diagnoza, de la pinii 2(al ABS-ului)si 4(impamantarea)uniti intre ei.

Dau reset, procedura se initializeaza exact cum era povestita pe forumuri, se reseteaza ABS-ul, plec de pe loc si alea iar blinganeau in bord!

Reper resetarea de vreo trei ori cu acelasi rezultat!

Era deja ora 12 noaptea, muncisem de trei ore la ea..in fine, ma duc acasa, ma culc plin de draci si ieri, stimulat de descrierea colegului Cretescu, aici pe forum, citeva pagini mai in spate, in care demontase si curatase centrala ABS ma apuc de lucru, cu gandul ca ori o fac praf ori va merge in draci.

Uitasem sa va povestesc, il intreb pe Tibi ce-ar putea fi, daca se repara, el imi spune'n-am desfacut niciodata si nici nu se desface pentru ca este sigilata'!! :blink:

Ma gindesc eu cum dracu s-au teleportat toare oringuriile, simeringurile, arcurile si toata electronica aia intr-un bloc de dural sigilat?? :moron: si raman cu intrebarile in gand.

Revin..vreau intai sa ma lamuresc de unde este problema, desi aveam banuiala ca tot centralina facea figuri, cumpar o dioda simpla si pun unul din picioruse pe pinul 2, celalalt pe pinul 4 din mufa de diagnoza, apoi pun contactul si asta se aprinde fix de 7 ori, adica necazul este de la unitatea ABS.

Asta este un test tipic, fiecare aprindere a ledului semnifica ceva, senzor fata, spate, releul ABS, baterie slaba, etc, tot protocolul cu codurile de eroare se gaseste pe net.

Ma apuc sa desfac pistonasele..nu avea rost sa demontez toata unitatea cum a facut colegul, il sun si el amabil imi explica cum sa scot pistonasele, ma pun pe treaba, dar inainte sa incep constat ca nu am cheie tubulara de 22.

Cheie aveam eu, dar asta cerea un subtire in carne, gen de-aia tiganeasca, ma duc la un amic cu garaj si fac una la polizor, perfecta pentru ce aveam nevoie, curat capacul de deasupra sa nu cada mizerie inauntru, desfac cele patru conducte care duc inspre/de la pompe, curat cu o carpa lichidul ramas, scot aerisitoarele, oringurile si pistonasele din centrala, curat interiorul cu un spray de contacte, solutie care se evapora repede, nu am vrut sa dau cu decarbusolv, sa nu stric simeringurile, totul este simplu inauntru, observ pe fundul compartimentelor ceva depuneri maronii, le sterg bine cu betisoare de urechi(de-alea de i-au ramas lui Base intr-o ureche), montez totul la loc si trec la aerisire.

Eu desfac toti etrierii si distantez pistonasele pina intra de tot inauntru, dupa care ii blochez cu niste pene de lemn.

Fac asta ca atunci cind schimb lichidul sa nu ramana absolut nimic in etrieri, apoi fac aerisirea pe segmente pompa-unitate ABS-un etrier-apoi celalalt, idem si spatele.

Curat tot, montez, franele sunt beton, resetez totul din intrerupatoarele magice montate cu o seara inainte si plec, becurile se sting in bord fara probleme!

Astazi am mers toata ziua,. totul este ok.

Ce-am realizat?

Ca a mai cazut un mit, anume ca vestitul ABS sigilat :bounce: se poate repara fara probleme, asta este cam unica problema care poate interveni, mecanica dinauntru este tanc, electronica este separata si fara rasina pe ea, se poate inlocui cam tot ce inseamna procesor de catre un electronist bun!

Concluzii:

-Cei care aveti orice model de mobra cu ABS2 si aveti problema cu unitatea nu va speriati daca patiti asa ceva, totul se rezolva.

-Schimbati lichidul de frana odata la doi ani sau daca faceti multi kilometri odata pe an.

Idem si daca mobra a stationat mai mult timp nefolosita.

Absolut toata procedura si protocoalele sunt de gasit pe net cu putina rabdare, dar cine nu se descurca nu are decit sa ma sune si am sa-i dau toate explicatiile necesare, insotite de toate materialele pe care vi le trimit pe email.

-In toate exista un deschizator de drumuri, aici acel cineva este Cretescu, membru al forumului, Cristi pe numele lui mic.

El este eroul meu!

Cristi, multumesc pentru rabdarea si amabilitate de care ai dat dovada..:kiss:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnilor, are cineva cunostinta de codurile de erori ale abs-ului integrat? ca mi-a ramas becul rosu cu triunghiul aprins dupa ce am spalat-o. am gasit cum ca ar fi becul spate ars, dar nu era situatia la mine!!! stie cineva altceva? precizez ca e vorba despre bmw r1100s, 2004.

multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal Dan poti sa-mi spui si mie te rog la R 1200 RT [2009] cred ca este la fel cu cel probat de tine la ce foloseste al doilea rand de buji [cele de jos] iar in cazul in care as vrea sa le schimb pe cele 2 din cilindri cu cele laudate [iridium] trebuie sa le schimb si pe cele de jos ?

Multam frumos .

Vik55 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobrele cu 2 bujii pe cilindru chipurile nu sufera de "surging", adeca senzatia aia de mers neregulat la tinut de acceleratie constant. Treaba e ca 1100 are numa 1 bujie, dar reglat corect, supape, colbutori (aia mai mult pentru zgomot is) si sync, nu ai surging nici acolo.

 

Practic e un fel de rahat cu apa rece, ca bujiile secundare, alea de jos, au bobinele in fise, si alea se strica la greu...

 

Alea cu iridium nu iti fac nimic in plus, la fel o sa mearga mobra :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dane, sa stii ca si al meu este de 1100, dar are 2 bujii pe cilindru; una normala si una mai mica. ptr cele normale care vin in capul cilindrului am gasit iridium, dar ptr celelalte nu. iar becul de avertizare generala s-a stins de la sine, nu am apucat sa-i mai fac nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...