Sari la conținut

Postări Recomandate

Dacă voi avea timp, o voi scoate mâine din garaj Âşi-i voi face câteva poze.

Nu are ataÂş.

Nu Âştiu nimic de preț deocamdată. Sunt deschis la discuții. Noua achiziție m-a cam lăsat cu datorii Âşi aÂş vrea să scap de ele în felul acesta.

Mulțumesc de ajutor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

Dane, cind le scoti pe alea vechi sunt uzate uniform?

Daca nu, vezi ca ai probleme cu lamelele alea de metal, schimba ce ti-am dat eu si scapi de grije.

Eu asa am avut la vechiul meu RT, era rupta o clema din aia de metal la etrier si cind apasam frana nu se aliniau bine placutele si pe o parte se uzau neuniform+ca mergea infranata putin.

Ciudat, la belena mea merg cel putin 20.000 km cu spatele si are 100 kile in plus..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma dau mai sportiv cu el :P

 

Dane, cind le scoti pe alea vechi sunt uzate uniform?

Daca nu, vezi ca ai probleme cu lamelele alea de metal, schimba ce ti-am dat eu si scapi de grije.

Eu asa am avut la vechiul meu RT, era lupta o clema din aia de metal la etrier si cind apasam frana nu erau aliniate bine placutele.

Ciudat, la belena mea merg cel putin 20.000 km cu spatele si are 100 kile in plus..

Pai s-au uzat uniform. De aia placuta dinspre pistonase e cu vro 2 mm mai groasa ca cealalta. Si ele oricum au un sant pe care te uiti si vezi cand ajunge la limita dar eu le-am dus pana aproape de gata si pot sa zic ca s-or uzat uniform ;)

 

Ce mi-a placut e ca fata de GS la care imi era blocat cate un pistonas, la RT merg toate 6, frumos. Le mai dau din cand in cand cu spray de frana si cred ca din aia... Sau poate ca, cu GS ma dadeam si iarna si se aduna sare acolo sau mai stiu eu ce... Oricum alea ce mi le-ai dat tu is puse bine si clar o sa le folosesc cand o sa fac un overhaul complet la sistemul de franare, ma gandesc cand ajung la 100k (acu are 80k km batuti pe muchie) sa mai fac o investitie in niste furtune cu insertie metalica si sa schimb si simeringurile si pistonasele, si discurile. Dar pana atunci mai e o iarna si o vara :D

 

===============================================================================

 

Ce se intampla daca nu schimbi lichidul de frana la ambreiaj o data la 2 ani cel tarziu...

 

PB210001.jpg

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce se intampla daca nu schimbi lichidul de frana la ambreiaj o data la 2 ani cel tarziu...

 

Dar nu inteleg termenul asta...

 

Daca nu e cazul meu, cred ca nici nu trebuie...

Pt cele cu ambreiaj hidraulic, aviz posesorilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca acolo este lichid de frana amestecat cu pilitura de ferodou de pe discul de ambreiaj?

Nu, doar lichid de frana cu simering macinat :) Ferodoul de pe ambreiaj nu are cum ajunge pana acolo pt. ca actuatorul asta e pus in spatele cutiei si e legat la ambreiaj printr-o tija subtire de vro 6 mm diametru care e bagata in axul de la intrare in cutie lasand foarte putin spatiu intre el si ax :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Vesti(cam)proaste de la Bavaria.

Am aflat ca Tibi nu mai lucreaza la ei.

Era singurul care stia meserie pe acolo!

Nu stiu ce va fi de acum inainte, probabil praf si pulbere. :scratch:

Care sunteti legati de ei cu reglaje(boxerele) ma tem ca ori le vindeti ori va gasiti in alta parte.

Mai mare rusinea, ditamai BMW sa nu aiba o reprezentanta demna de brandul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nasol! Eu in primavara tre' sa fac prima revizie la utilaj...

Mie Marcel mi l'a recomandat pe Robert de la Contempo Brasov, insa nu stiu daca cei de acolo fac si chestiile extrem de complexe...

Nu va sfatuiesc nici la BV, am avut o experienta la fel de scumpa si nereusita, acum 2 ani cu acest Robert, cu un R1100 RT care pocnea in esapament, a stat 10 zile acolo, au schimbat bujii, fise, si nimic, iar cind sa o iau de acolo nerezolvata a trebuit sa o montez in parcare cu sculele mele pentru ca ei aveau un sictir si nu conta decit sa-mi ia banii. Pina la urma am rezolvat la Teri la Cornu intr-o zi, am dus-o dimineata si seara era gata, la bani putini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumva pocniturile se auzeau cand taiai brusc gazul, cam cand intra in frana de motor si sunau ca niste mici rateuri?

Exact asa, s-au facut tevile albastre ca am mers numai pina la BV de 2 ori, m-am programat iar cind am ajuns la ei au zis ca au gresit au un curs, sa vin saptamina viitoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu pareri despre cum trage motorul acum. Am iesit azi dimineata la o tura scurta de 70 km, in a 5-a, la 2700 rpm, intru in depasire fara cea mai mica teama. Trage mult mai bine ca si inainte. Consumul tot nu l-am facut dar dupa ce zice indicatorul pe bord, tot asa scad liniutele la benzina ;)

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asa, s-au facut tevile albastre ca am mers numai pina la BV de 2 ori, m-am programat iar cind am ajuns la ei au zis ca au gresit au un curs, sa vin saptamina viitoare.

Nasol. La mine nu face constant chestia asta, desi am auzit'o de vreo 5 ori in ultimii 7000 de km, obdata chiar mi'a atras atentia pasagera.

Sa vaz la revizie...

 

Nasol. La mine nu face constant chestia asta, desi am auzit'o de vreo 5 ori in ultimii 7000 de km, obdata chiar mi'a atras atentia pasagera.

Sa vaz la revizie...

Tevi albastre nu am, totusi...

 

Aea cel mai probabil erau ca nu erau supapele in specs si cel mai important, nu era sincronizat ;)

La descrierea mea te refereai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, la 1100rt-ul lui bmwio ma refeream. Dar e valabil si la tine si la orice motor boxer. Un rateu din cand in cand e normal, pe decelerare, dar daca e frecvent, si iti dai seama daca e frecvent, cel mai probabil e pentru ca admisiile sunt desincronizate ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Mi-au sosit astazi speed bleeder-ele.

http://www.speedbleeder.com/

Cu ocazia schimbarii dau jos etrierii si-i vopsesc electrostatic.

Jegurile astea de "patroni" de pe la unele spalatorii pun soda caustica in solutiile lor sa iasa mai ieftin iar mizeria aia ataca atat lacul vopselei cit si partile metalice. :finger:

Mi-au matuit o parte pe topcase(si acum se mai vede putin, desi l-am polishat), mi-au decolorat toti trei etrierii si cam toate suruburile de la roti sunt ruginite.

Am sa le schimb cu unele de inox..

Mare atentie unde spalati mobrele, de-acum am sa-mi iau eu solutie dupa mine cind o spal!..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, la 1100rt-ul lui bmwio ma refeream. Dar e valabil si la tine si la orice motor boxer. Un rateu din cand in cand e normal, pe decelerare, dar daca e frecvent, si iti dai seama daca e frecvent, cel mai probabil e pentru ca admisiile sunt desincronizate ;)

Saru' mana. Alta bere de dat!

 

@l.u.v: eu spal la spalatorie numai cu sampon normal si numai la burete. Spuma ataca, matuieste si pateaza. Eu am semighidoanele un pic patate, probabil din neatentia primului proprietar...

 

Ah, am uitat: ce'mi place aria asta unde nu's pokemoni zmei dupa cei 500 de km parcursi in total... >:D<

Editat de dexxter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Vittore, ale sunt aerisitoare cu supapa.

Eu am sapte bucati in total:unul la fiecare etrier fata, doua pe unitatea de ABS, unul pt.aerisirea ambreiajului si inca doua la etrierii spate.

Arata ca un aerisitor normal, dar inauntru are un arc cu o bila de rulment.

Marele avantaj este ca poti face aerisirea singur si mult mai repede, desfaci pe rand aerisitoarele, apesi pedala sau maneta de frana(sau folosesti pompa de aerisit), presiunea creata impinge aerul afara din insalatie, apoi arcul impinge bila in jos si instalatia este securizata, nu mai intra aer la loc.

Nu mai este nevoie de al doilea om, sa stai aplecat, cocarjat cu cheia in mana sa strangi aerisitorul, faci presiune, desfaci iar si tot asa!

Superdestepte.. :rolleyes:

Nici nu au costat mult, cam sapte dolari/bucata, au ajuns in 10 zile.

PS:Fa click pe poza asta si ai sa vezi cum functioneaza :wink:

Speed Bleeder.gif

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...