Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cam vechi tabelul... :D si nu ma refer la motociclete, ca lumea le detine inca. Ci la unele tipuri de ulei... GPS de exemplu nu mai exista.

 

Oricum, parca n-as pune racind in GS, chiar daca ma mai dau la ea. :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SARBATORI FERICITE TUTUROR ...!

Am si eu o intrebare de pus vreau sa stiu cam care este diferenta intre un R 1200rt si K 1200 gt .

Banuiesc ca K-aul nu mai este boxer dupa cum am vazut prin poze este acel motor cu 4 line putin oblic?

Daca este asa este mai linistit mai silentios ca un boxer?

Ma bate fimiu la cap cu acest model are o linie mai sportiva decat un r-teu si vrea sa cumpere

asa ceva deci daca poate sa ma ajute si pe mine cineva cu niste informatii multam frumos si inca o data ..SARBATORI FERICITE

Vik55.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW K1200GT (2006-2008) este cu motor 4 in linie,6 viteze,152 cai, standard cu ABS si alte chestii, optional suspensie asistata electronic (ESA), xenon, control automatic al stabilitatii (ASC), monitorizare a presiunii in rotii,etc.Este mai silentios decat boxer'ul.

Editat de rob_debruce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da toate bune si frumoase dar banuiesc ca si pretul este un element de referinta a calitati deci la acelasi an de fab si km este o diferenta care se vede rt este mult peste gt cam la celeasi dotari.

banuiesc ca si intrtinerea este mai complicata radiator apa cu pompa si cine stie cate or mai fi

singura superioritate a gt sunt cp.

Multam .

Vik55.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mulți ani tuturor!

 

Am observat că îmi cam patinează ambreiajul la R1150 RT 2003. Nu patinează permanent, doar atunci când forțez în depăÂşiri se turează în gol. Mai înainte de a demonta tot, mă gândesc că ar fi bine să verific dacă are joc suficient, dacă este reglat bine Âşi nu stă cilindrul receptor în presiune. Mă puteți ajuta cu ceva date tehnice, care carene trebuie scoase pentru a putea vedea de unde vine problema?

 

 

Vă mulțumesc!

 

Florin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tem ca e cam gata ambreiajul tau. Poate nu pentru ca e uzat (cel mai probabil) dar patineaza fie fiindca a cedat actuatorul de la ambreiaj de la cutie (slave cylinder-ul), fie s-a dus simeringul de la intrare in cutie sau cel de la iesire din motor si ti-a contaminat placa de frictiune cu ulei.

 

Se vede ceva lichid curs pe acolo? Pe la imbinarea intre cutie si motor? Ce culoare/miros are? Daca e mai intepator, e de la cutie. Daca e negru, e de la motor (mai putin probabil). Oricum, pana ce nu desfaci nu ai de unde stii.

 

Cel mai bine ar fi sa dai jos electromotorul si sa vezi daca e ceva ud pe acolo. ;)

 

Daca nu te descurci si esti dispus sa dai o fuga la Cluj, ti-l fac eu ;)

 

Ah, testul ca sa vezi daca e dus ambreiajul e sa mergi cu motorul/masina la 20 la ora, ii dai a 5-a sau a 6-a ca ai 6 trepte :P si tragi brusc de gaz. Daca turatia urca brusc si viteza nu prinde, clar ca scapa. O sa iti dai seama, crede-ma.

 

Daca chiar scapa, recomand sa nu te mai prea dai cu el asa, ca daca continua sa alunece, se ard placa de presiune si clutch housing, si atunci va trebui sa le schimbi si alea, si aia e scump. Dar asa cum e acuma, numa se demonteaza tot, se spala cu benzina, inlocuiesti placa de frictiune si daca restul pieselor nu au urme de arsura si nu par a fi arse, le pui inapoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc mult!

Deocamdată voi căuta timpul necesar să desfac carenele de pe ea, ca să pot vedea. Apoi voi mai cere ajutor, cu siguranță! Îmi place să rezolv personal aceste probleme, pe cât se poate. Am Âşi ceva ajutor, tata e motociclist vechi Âşi a lucrat toată viața ca maistru auto-moto. O să fie mai problematic la piesele de schimb Âşi uleiuri, pe care nu Âştiu de unde să le iau. Am căutat pe net, dar nu sunt aÂşa multe magazine, ca pentru auto. E recomandat să întreb la cei de la BMW Pipera pentru piese de schimb Âşi consumabile (uleiuri + filtre)? Apoi mai e ceva de care nu sunt aÂşa sigur că Âştiu Âşi pot face: balansul injecției Âşi schimbul lichidului de frână/ambreiaj. Cu reglajul supapelor nu cred că e prea greu, dacă e vorba de acelaÂşi principiu ca la auto.

Văd că Âşi plăcuțele de frână sunt duse. La ce preț găsesc ceva bun?

Vă doresc un an bun tuturor!

 

Florin

Editat de proffroad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Uleiul merge de auto, fiindca ai ambreiaj uscat.

20w50, absolut orice marca.

Uleiul si filtrul le poti comanda de la orice magazin auto.

Din ce imi amintesc filtrul este identic cu cel de Dacia Logan parca.

Il poti scoate si mergi cu el ca model la orice magazin auto, important este sa cada la filet si la diametrul exterior, poate sa fie mai lung, daca nu gasesti exact la fel.

Ai grije ca iti trebuie cheie de filtru, nu il poti scoate altfel, fiind ingropat in carter.

Supapele ti le poti regla singur, la fel si schimbul de lichid de frana la ambreiaj.

Scoti cu o seringa lichidul vechi din rezervor, umpli cu lichid nou si purjezi usor pe la aerisitor, apoi completezi iar pina ce iti iese lichid curat pe jos.

Aerisitorul ar trebui sa se afle in partea stanga a motorului, legat de cadru.

Cred ca poti regla cu ceasuri normale si balansul injectiei, intreaba-l pe Dan Cata.

Foarte important sa-ti schimbi si lichidul de frana, dar la tine este mai complicat, avand iABS, cu pompa electrica.

Placute de frana gasesti pe aici pe forum, la vanzari piese, sunt o gramada de flacai.

Personal cumpar de la userul motodiscount.

Succes.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toti trei etrierii vopsiti electrostatic negru mat texturat+toate suruburile din inox..

Totul sub stricta supraveghere.. :laugh:

dar de ce negre?

nu aveau decat culuarea asta?

este un loc unde putem vopsi si noi ?

suruburile de inox unde le ai gasit ca imi amintesc ca am cautat intr o vreme tot B si nu am gasit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

dar de ce negre?

nu aveau decat culuarea asta?

este un loc unde putem vopsi si noi ?

suruburile de inox unde le ai gasit ca imi amintesc ca am cautat intr o vreme tot B si nu am gasit.

Etrierii i-am vopsit aici:

/index.php?/topic/455495-vopsire-in-camp-electrostatic/page__st__60

se pot face orice culoare, vorbeste cu el.

Suruburile le-am luat de la Fabory, in Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...