Sari la conținut

Postări Recomandate

Stie cineva unde gasesc o sa pentru 1200 LT? Niste animale mi-a dat foc azi noapte la motocicleta si a ars partea stinga a sei pasagerului, spatarul de la fata dar si un pic din cutia stinga. Noroc cu o vecina care a vazut focul pe geam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

Mare ti-e gradina..!

Ce animale..nici nu am auzit de asa ceva! :angryfire:

/index.php?/forum/130-servicii/

/index.php?/topic/243004-tapiterie-sei-moto-si-atv/

Vezi ca ti-am dat astea doua linkuri, de aici de pe forum, poate te pot ajuta ei.

Sei mai gasesti si pe ebay.de

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

O intrebare sau o parere de la cei care au incarcator OPTIMATE 4?

Am cumparat si eu unul avand in vedere ca are sistemul pt can bus si am ramas putin surprins de cum functioneaza adica :

L-am cuplat prin intermediul stecherului la priza si am vazut ca mai mult de 1/2 minute nu a incarcat motorul ne mai fiind pornit cam de 1 luna,dupa ce nu mai incarca s-au aprins de 2/3 ori ledurile pe care scrie ca testeaza si cu asta basta .

Am lasat scula minune 3 zile cuplata la motor si nimic sta asa in stend bay,am mai facut o incercare dupa alea 3 zile am pus contactul s-au aprins pozitile si bordul am asteptat cam 3/4 min si ca sa omor mai bine bateria am si pornit si am oprit imediat sa nu las alternatorul sa incarce .De pornit a pornit la sfert.

Am cuplat incarcatorul si mai mult de 4/5 min nu a incarcat repetand apriderea ledurilor de test si gata iar in stend bay.

Sa am eu pe motor asa de bune bateria?

De mentionat motorul sta in garaj incalzit cam 20/grade in permanenta.

Ma gandesc ca poate trebuia sa fac ceva inainte la incarcator .....?

Vreo parere..............

Toate cele bune .

vik55

Salutare,

 

nu trebuie facuta procedura de handshake intre motor si scula.Singurul lucru pe care trebuie sa-l faci este sa selectezi modul de incarcare: normal (prin cleme pe borne direct la baterie) sau can-bus adica prin priza de bricheta.

Diagrama cu schimbarea modurilor o ai si in cutie si pe spatele incarcatorului: cu el scos din priza, legi inte ei clestii (il cuplezi unul de celalalt), dupa care bagi in priza; scula va confirma luminos schimbarea modului de functionare.

In ceea ce priveste incarea direct la baterie, manualul mobrei recomanda sa decuplezi bornele de la baterie cand cuplezi orice incarcator.

Altfel, al meu sta pe moto din Noiembrie si merge impecabil. Uite, ti-am atasat instructiunile. Caut si poza cu procedura si o pun.

 

Optimate 4 Instructions.pdf

 

Stie cineva unde gasesc o sa pentru 1200 LT? Niste animale mi-a dat foc azi noapte la motocicleta si a ars partea stinga a sei pasagerului, spatarul de la fata dar si un pic din cutia stinga. Noroc cu o vecina care a vazut focul pe geam

daca ii prinzi, da un semn sa ne strangem; iau o cheiei de bujii de camion cu mine! :kick:

Editat de dexxter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok multam de ajutor am vazut si eu schema pe instructiuni ,am scris mai sus dar nu prea am vrut practic sa pun in scurt redresorul ,da eu vreau sa folosesc incarcarea prin can bus nu mai vreau sa stau sa dau seaua jos sa decuplez borna si asa mai dep.

Ok multam inca odata o sa fac si chestia asta cu scurtul.

Vik55.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal .

Da multam la toata lumea ......aia era domnule trebuie sa pui practic redresorul prima data in scurt sa ti alea 10 sec si sa desfaci scurtul.Cred ca daca faci chestia asta la un redresor normal si nu are protectie il prajesti instantaneu .

Dane multam de ajutor dupa cum vezi s-a rezolvat dar eu prin vara tot vreau sa ajung pe la tine nasol ca esti cam departe dar decat Bavaria facem un drum si pana acolo asa ca o plimbare normal o sa vb din timp sa fi si tu liber.eu anul trecut am cam alergato am venit cu ea in tara cu 17000km si acum are 28000 as vrea sa vin la o revizie generala asa pe la 30000km ,lichide ,reglaje etc dar vb atunci .

O zi buna tuturor.

Vik55.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Detalii la 0747 294 113 sau catadan@fastmail.fm

 

 

 

 

Ok se poate aici un Nr de telefon ...........sau spune tu unde .

O zi buna .

Victor .

Nu mi-e asa de ascuns numarul de telefon sau alte detalii de contact :)

 

Dan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te supara pe mine ca iti zic, dar daca pui astfel de intrebari, e clar ca o sa strici mai mult in cutia aia... Poate iti si pui viata in pericol singur!

 

Daca tot vrei sa te incumeti sa o repari, ia rulmenti de la BMW. Aia din cutie, ai vazut ca sunt capsulati, au ceva vaselina inauntru care nu are de-a face cu uleiul din cutie.

 

Sper ca nu e tardiv sa iti zic ca la treburi de genul, pui piese originale. Cum ziceam, poate fi periculos sa faci inginerii de genul rulmenti altii decat originali si daca nu ar fi periculos, nu o sa tina ca aia originali si o sa vezi ca ai muncit degraba, si e ceva de munca, nu gluma acolo ;)

 

Dupa ce faci calculul la cat costa rulmentii originali, o sa vezi ca iesi mai ieftin daca iti cumperi o cutie de viteze SH de pe ebay.de ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am reuÂşit astăzi să demontez RT-ul, mulțumită indicațiilor precise primite de la Dan Cătă, căruia îi mulțumesc.

Ambreiajul patina din cauza uzurii ferodoului de pe disc. Am căutat inițial la BMW MOTORRAD, de unde am luat ceva prețuri:

Disc ambreiaj - 552,66

Curea alternator - 82,66

Ulei motor 20W50 - 39,41/1L

Filtru ulei - 75,25

Filtru Aer - 91,88

Ulei transmisie - 106,6/1L

Plăcuțe frână față - 369,22/set 2 buc

Plăcuțe frână spate - 369,22/set 2 buc

Revizie cu schimb ulei Âşi filtru - 647,11

Sincronizare injecție - 155,25.

Prețuri în LEI, bineînțeles.

AÂştept ceva păreri din partea cunoscătorilor.

Mulțumesc!

 

Florin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma dau cunoscator, dar astea is preturile pe care le platesc eu:

 

Disc ambreiaj - 80 eur

Curea alternator - 30 ron

Ulei motor 20W50 - 75 ron 4 litri

Filtru ulei - 25 ron

Filtru Aer - 60 ron

Ulei transmisie - 25 ron / litru

Plăcuțe frână față - 75 ron

Plăcuțe frână spate - 75 ron

Revizie cu schimb ulei Âşi filtru - depinde de revizie, de regula, revizia la motorul meu mi-o fac gratis. Ma mai cinstesc singur cu cate o bere la sfarsitul reviziei da aia o fac si fara sa fac revizia :P

Sincronizare injecție - tot gratis mi-o fac :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma dau cunoscator, dar astea is preturile pe care le platesc eu:

 

Disc ambreiaj - 80 eur

Curea alternator - 30 ron

Ulei motor 20W50 - 75 ron 4 litri

Filtru ulei - 25 ron

Filtru Aer - 60 ron

Ulei transmisie - 25 ron / litru

Plăcuțe frână față - 75 ron

Plăcuțe frână spate - 75 ron

Revizie cu schimb ulei Âşi filtru - depinde de revizie, de regula, revizia la motorul meu mi-o fac gratis. Ma mai cinstesc singur cu cate o bere la sfarsitul reviziei da aia o fac si fara sa fac revizia :P

Sincronizare injecție - tot gratis mi-o fac :)

 

Sună ceva mai bine!

Cum fac să plătesc Âşi eu aceleaÂşi prețuri? Se pot da niÂşte detalii, poate pe PM, dacă nu este permis aici?

ÂŞi ar mai fi ceva: Unde pot schimba Âşi eu anvelopa față? Sunt vulcanizări speciale moto, sau se ocupă tot cele de auto? Au Âşi posibilitatea de echilibrare roți?

Oricum, mulțumesc mult pentru ajutor!

 

Florin

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sună ceva mai bine!

Cum fac să plătesc Âşi eu aceleaÂşi prețuri? Se pot da niÂşte detalii, poate pe PM, dacă nu este permis aici?

ÂŞi ar mai fi ceva: Unde pot schimba Âşi eu anvelopa față? Sunt vulcanizări speciale moto, sau se ocupă tot cele de auto? Au Âşi posibilitatea de echilibrare roți?

Oricum, mulțumesc mult pentru ajutor!

 

Florin

Preturi bune gasesti la mai multe firme cu vinzare piese moto:

Kronau Moto in Bucuresti care aduce de la Louis, de exemplu.

La Top Quad Cornu ai service, piese si un mecanic de exceptie, specialist in BMW din care a avut intotdeauna.

Piese si service complet pentru anvelope moto gasesti si la "TESSUTI FIORENTINI" reprezentanta Yamaha din Ploiesti

<tessuti@fiorentini.ro>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal .Spune-mi si mie te rog si al tau redresor tot asa incarca adica sta in permanenta ledul stanga apris si face dupa aceia tot felul de setari prin programele ce le are incarca [se aprind ledurile galbene ]si ledurile dreata sus rosu galben verde,dupa aia nu mai incarca si flesuieste decat ledul verde sus dreapta si asa mai departe ........inginerie mare domnule .

Vik55.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In afara de service-ul din Pipera, face cineva echilibrarea/sinconizarea clapetelor la un BMW R1100RT ? Nu mie, pentru o cunoastinta a mea.

Daca aveti cunostinta lasati un numar de telefon de contact aici sau pe privat. Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal .Spune-mi si mie te rog si al tau redresor tot asa incarca adica sta in permanenta ledul stanga apris si face dupa aceia tot felul de setari prin programele ce le are incarca [se aprind ledurile galbene ]si ledurile dreata sus rosu galben verde,dupa aia nu mai incarca si flesuieste decat ledul verde sus dreapta si asa mai departe ........inginerie mare domnule .

Vik55.

Da. Ledul stanga sta aprins in permanenta ca ala iti indica ca ai curent de la priza, In rest e asa cum ai descris; daca clipeste ledul verde inseamna ca bateria e ok. Vezi ca 2 pagini in urma ti-am pus instructiunile de la incarcator unde ai detaliat fiecare ciclu de verificare/desulfatare/incarcare detaliat, inclusiv cu semnificatia ledurilor care clipesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-am comandat de peste ocean unealta asta de sincronizat. Pare a fie cel mai precis instrument de la ora actuala de pe piata. Dureaza 1 - 2 saptamani pana ce ajunge, o sa revin cu pareri dupa ce il folosesc pe propria mobra ;)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine, bine, da' eu ce mai fac cu furtunili' ? injineria mea de sincronizat :laugh: ...

 

Lasand gluma la o parte, o intrebare:

e bine sau nu, preventiv de folosit injector cleaner( pus in rezervor sigur ca ajunge in inst. de injectie).

Da, sau de ce nu ?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea are sens sa bagi in rezervor asa ceva. Curatatul injectoarelor cu ultrasunete (deja facuta) e ceva, solutia aia e altceva. Nu prea are ce sa curete pe dinauntru ca nu prea are unde se faca depuneri, presiunea e mare, benzina circula tot timpul, etc.

 

Ba mai mult, risti sa strici senzorul de oxigen. Daca nu scrie express pe flacon ca e pentru motoare cu injectie, risti sa contaminezi sonda lambda. Poate ca treaba aia merge la motoare pe carburatie unde are loc unde sa se formeze depunerile (in carburator) dar la injectie nu are sens. Am bagat o data in al meu si nu am observat nici o inbunatatire, nimic. Unde mai pui ca nu ii tocmai ieftina nici solutia aia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Misto chestia aia de sincronizat.

Cit te-a dus cu totul?

Eu ma gandesc sa-mi iau de pe louis, cu ceasuri, s-o folosesc in regim de amator..

Apropos, abia am sincronizat si eu clapetele la LT..ce sa spun, acum are un relanti de vis, trage mult mai bine, fara ezitari si merge rotund, nu vibreaza deloc.

Si inainte era ok, dar am zis sa le echilibrez, am vazut ca erau decalibrate si dupa ce le-am adus la linie se simte diferenta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cam la fel ca principiu cu ce se face si acum. Am vazut ca are doua furtunase care pleaca de la aparat. Am facut si eu asta odata cu al meu. E util la casa omului cu atat mai mult cu cat nu multi fac asa ceva. La Pipera cineva a zis ca i-au cerut 400RON pe o sincronizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto chestia aia de sincronizat.

Cit te-a dus cu totul?

Eu ma gandesc sa-mi iau de pe louis, cu ceasuri, s-o folosesc in regim de amator..

Apropos, abia am sincronizat si eu clapetele la LT..ce sa spun, acum are un relanti de vis, trage mult mai bine, fara ezitari si merge rotund, nu vibreaza deloc.

Si inainte era ok, dar am zis sa le echilibrez, am vazut ca erau decalibrate si dupa ce le-am adus la linie se simte diferenta..

124$ cu tot cu transport (15$). Ceasuri de pe louis folosesc eu acuma, is ok, nu zic nu, dar unealta asta imi place ca e mai precisa, nu are moving parts si iti arata si cate RPM ai ;) Ce sa mai, ce e digital e digital, ce e analogic, nu e digital :P

 

Urmatoarea pe lista e diagnoza :D Strangem cureaua si luam si una dinaia pana ce da caldura :D

 

E cam la fel ca principiu cu ce se face si acum. Am vazut ca are doua furtunase care pleaca de la aparat. Am facut si eu asta odata cu al meu. E util la casa omului cu atat mai mult cu cat nu multi fac asa ceva. La Pipera cineva a zis ca i-au cerut 400RON pe o sincronizare.

400 mi se pare enorm de mult pe un serviciu care te tine sa zicem 10 km, pana la primul reglat de valve. Mult, chiar daca ai de dat jos plastice :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...