Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pentru posesorii de 1200 si 1150 cu doua bujii pe cilindru:

 

Am facut niste unelte de scos pipele la bujii. Ca sa nu faceti asa:

 

Spark-plug-removal-2spk-2.jpg

 

si sa rupeti pipa, care costa o groaza de bani, am unealta asta:

 

62409867_n_2_1272x671.jpg

 

62409744_n_2_1272x671.jpg

 

62409525_n_2_1272x671.jpg

 

62409370_n_2_1272x671.jpg

 

La un capat, scoateti pipele, si la celalalt, e un imbus ca sa puteti da roata fata jos, axul mai exact. Asa am proiectat-o, ca sa poate fi folosita cu ce e deja in trusa de scule a mobrei.

 

Pentru informatii, dati un semn la 0747 294 113

 

 

Dan

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si asta tot drum e :grinbandit:

E bun si asta, dar eu astept o saptamana sa se usuce si apoi trec . :banana:

Anul trecut a fost super.

 

Dural. E destul de rezistent ca sa reziste la cei 50Nm necesari pentru roata fata ;)

Depinde cine a strans axul inainte. Am facut si eu ceva similar pt axele rotilor, dar din otel, gaurit pe mijloc, pt usurare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde cine a strans axul inainte. Am facut si eu ceva similar pt axele rotilor, dar din otel, gaurit pe mijloc, pt usurare.

M-am uitat intr-un tabel cu tovarasa, care e mai in domeniu ca si mine, la rezistenta materialelor la intindere, torsiune si comprimare, dural-ul ce l-am folosit eu avea aceleasi valori ca si otelul ;)

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, colegii! Sunt sfatuit de BurgMan sa intreb daca sunt ok crashbar-urile de la el( RT11xx). Stie cineva daca se potrivesc la coburile noastre sau sunt pt mobrele de Police cu coburi mai ingusti? Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor cu permisiunea dv postez aici pe topicul dedicat BMW-urilor un anunt, poate ajuta pe cineva dintre dv sa procure piese second-hand la un pret onorabil.

Se dezmembreaza motociclete BMW R850RT S ,care au fost in dotarea politiei.

post-15361-0-58526800-1329578002_thumb.jpgpost-15361-0-22485100-1329578346_thumb.jpg

 

Salut!

Mie mi-ar trebui mânerul pentru ridicat pe cric, dacă este de dat. Pe-al meu l-am luat cu arcul rupt.

Mulțumesc!

Editat de proffroad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

Buna treaba Dane banuiesc ca nu conteaza anul de fab Ex: R1200rt[2008] /si R1200gs[2006]este ok .........?

Ma gandeam pt noi cei de aici din Bucuresti doritorii de pisa poate gasim o soluie sa ne adunam intr-un fel si sa facem o comanda impreuna avand in vedere ca piesa este destul de mica, intr-un pachet pot intra 10/15 buc fara probleme si cred ca este si mai ok si pt Dan sa faca un singur pachet ,iar aici ne putem intalni intr-o locatie isi ia fiecare pisa da banutul si gata treaba .

Ce credeti ar merge ..?

Vik55.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doua filmulete scurte despre cum o folosesti:

 

 

Sal.

Buna treaba Dane banuiesc ca nu conteaza anul de fab Ex: R1200rt[2008] /si R1200gs[2006]este ok .........?

Ma gandeam pt noi cei de aici din Bucuresti doritorii de pisa poate gasim o soluie sa ne adunam intr-un fel si sa facem o comanda impreuna avand in vedere ca piesa este destul de mica, intr-un pachet pot intra 10/15 buc fara probleme si cred ca este si mai ok si pt Dan sa faca un singur pachet ,iar aici ne putem intalni intr-o locatie isi ia fiecare pisa da banutul si gata treaba .

Ce credeti ar merge ..?

Vik55.

Da, merge pe orice mobra are pipele la bujii ca in poza de mai sus, cred ca merge si pe 2010+, motoarele DOHC.

 

Daca vrei sa o iei, nu e asa de complicat, posta are preturi foarte mici ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal .

Nu la activiteatea si la pretul postei ma gandeisem .........poate mai erau si alti care doresc acest mic extractor ...ok am sa te contactez la tel si sigur vreau si eu unul .

Seara buna .

Vik55.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cunosc zona foarte bine, am batut drumurile din zona cam pe toate partile. La pensiunea de pe Valea Stanciului (asa se numeste locul) poti sa mergi cu orice fel de motor. Eu am mers pe acolo si vara si iarna. Chiar iarna trecuta, pe drum cu zapada, am mers la cascada Valul Miresei (de mai sus de rerspectiva pensiune) cu VW Passat. In zona vin foarte multi turisti unguri in perioada de vara cu tot felul de masini, deci in principiu pe doua roti chiar si cu super-sport nu e problema. In afara de cazarea la pensiunea de acolo de pe vale, mai exista posibilitati de cazare la pensiuni in zona, in localitatile de dinainte de drumul forestier: Scrind-Frasinet, Rachitzele. (Vezi Pensiunea Maria, Pensiunea Daria, etc. ) Distanta e mica , cca 5 km. Si apropos, anul trecut cei de la Transalp au tinut o intrunire acolo.

vreau si eu cite ceva de pe ele.cum intrm in legatura?

 

Cunosc zona foarte bine, am batut drumurile din zona cam pe toate partile. La pensiunea de pe Valea Stanciului (asa se numeste locul) poti sa mergi cu orice fel de motor. Eu am mers pe acolo si vara si iarna. Chiar iarna trecuta, pe drum cu zapada, am mers la cascada Valul Miresei (de mai sus de rerspectiva pensiune) cu VW Passat. In zona vin foarte multi turisti unguri in perioada de vara cu tot felul de masini, deci in principiu pe doua roti chiar si cu super-sport nu e problema. In afara de cazarea la pensiunea de acolo de pe vale, mai exista posibilitati de cazare la pensiuni in zona, in localitatile de dinainte de drumul forestier: Scrind-Frasinet, Rachitzele. (Vezi Pensiunea Maria, Pensiunea Daria, etc. ) Distanta e mica , cca 5 km. Si apropos, anul trecut cei de la Transalp au tinut o intrunire acolo.

vreau si eu cite ceva de pe ele.cum intram in legatura?

 

Domnilor cu permisiunea dv postez aici pe topicul dedicat BMW-urilor un anunt, poate ajuta pe cineva dintre dv sa procure piese second-hand la un pret onorabil.

Se dezmembreaza motociclete BMW R850RT S ,care au fost in dotarea politiei.

post-15361-0-58526800-1329578002_thumb.jpgpost-15361-0-22485100-1329578346_thumb.jpg

vreau si eu ceva de pe ele.cum intram in legatura?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de intalnirea pe care v-am propus-o, daca mai aveti intrebari va rog puneti-le pe forumul intalnirii deoarece asta e un topic pe care nu-l prea accesez. Sau daca nu mai vreti sa va faceti useru acolo, va pun un topic de pe acest site pe care-l voi accesa mai des si unde se poate discuta despre intalnire: /index.php?/topic/212689-club-bmw/page__st__1850

 

Sa ne vedem cu bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor cu permisiunea dv postez aici pe topicul dedicat BMW-urilor un anunt, poate ajuta pe cineva dintre dv sa procure piese second-hand la un pret onorabil.

Se dezmembreaza motociclete BMW R850RT S ,care au fost in dotarea politiei.

post-15361-0-58526800-1329578002_thumb.jpgpost-15361-0-22485100-1329578346_thumb.jpg

 

Ăsta e "mânerul" cu pricina:

ÂŞtie cineva dacă se potriveÂşte ambreiajul pe RT-ul meu?

post-67306-0-49825400-1329992257_thumb.jpg

post-67306-0-60378000-1329992276_thumb.jpg

post-67306-0-22214400-1329992293_thumb.jpg

post-67306-0-72705700-1329992319_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Part 21217670454 (CLUTCH PLATE) was found on the following vehicles:

259S: Details on 259S

259S R 1100 S 98 (0422,0432) N/A, USA

259S R 1100 S 98 (0422,0432) N/A, Europe

 

R21: Details on R21

R21 R 1150 GS 00 (0415,0495) N/A, USA

R21 R 1150 GS 00 (0415,0495) N/A, Europe

 

R21A: Details on R21A

R21A R 1150 Adventure 01(0441,0492) N/A, USA

R21A R 1150 Adventure 01(0441,0492) N/A, Europe

 

R22: Details on R22

R22 R 1150 RS 01 (0447,0498) N/A, USA

R22 R 1150 RT 00 (0419,0499) N/A, USA

R22 R 1150 RS 01 (0447,0498) N/A, Europe

R22 R 1150 RT 00 (0419,0499) N/A, Europe

R22 R 850 RT 02 (0417) N/A, Europe

 

R28: Details on R28

R28 R 1150 R 01 (0429,0439) N/A, USA

R28 R 1150 R Rockster (0308,0318) N/A, USA

R28 R 1150 R 01 (0429,0439) N/A, Europe

R28 R 1150 R Rockster (0308,0318) N/A, Europe

R28 R 850 R 02 (0428) N/A, Europe

 

Dupa indelungi cautari(aproape un an) am gasit in sfarsit un furnizor (@ludo3005) in stare sa-mi aduca un furtun aftermarket mai lung pentru ambreiaj.Problema la acest furtun este banjoul mic din capatul dinspre cilindrul de la ambreiaj care are gaura pentru surub de 6 , banjo pe care nu multi producatori il fac.Am terminat si revizia de 60k km care de fapt am facut-o la 70k km pentru a nu ma lipsi de mobra cat timp este desfacuta asta vara. Reglat jocul la supape (5 bucati pe admisie nu mai corspundeau), echilibrat clapetele de acceleratie (cu carbtune , multumesc userului s@rpe), schimbat semeringurile la furca (cel din stanga umezea putin) schimbat placutele de frana fata + lichidul de frana si toate furtunele de frana (fata+spate) sunt metalice acum.Nu mai ramane decat sa iasa soarele acum.Sa ne vedem cu bine

post-36587-0-78833200-1330013195_thumb.jpg

post-36587-0-85903400-1330013207_thumb.jpg

Editat de varugica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru colegii ce folosesc incarcatoare Optimate:

 

"That's the problem of using an optimate.....you mask the signs of a failing battery, then it will suddenly let you down completely, rather than you knowing it's going because it cranks slower over a period leading up to failing."

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru colegii ce folosesc incarcatoare Optimate:

 

"That's the problem of using an optimate.....you mask the signs of a failing battery, then it will suddenly let you down completely, rather than you knowing it's going because it cranks slower over a period leading up to failing."

 

:)

De ce neaparat optimate? celelalte incarcatoare nu fac la fel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu contest ca nu ar fi bun, dar daca bateria e moarta, Optimate-ul o incarca, te dai cu motorul, si il opresti, apoi nu il mai poti porni, pentru ca nu mai are capacitatea de stocare necesara. La asta se referea. Alte chargere destepte nici macar nu o mai incarca, de la bun inceput, asta era ideea ;)

 

Stiti ca la 1100, nu poti porni mobra daca ai cricu lateral lasat. La 1150, poti, dar cand bagi in viteza, moare motorul. Se poate face aceeasi inginerie si la 1100, cu un releu ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...