Sari la conținut

Postări Recomandate

Asta cu "drumurile de la noi", sau "de la voi", dupa caz, mi-a sunat aiurea intodeauna!

Depinde ce te intereseaza, sau mai bine zis ce astepti si ce vrei de la un motor..

Ca in bancul ala cu pescarul care s-a insurat cu una stramba, urata, cu un picior mai scurt, cu par pe ea, fara dinti, ii mirosea si gura, ..toti prietenii lui ii atrageau atentia la defectele ei, la care asta..da ma, asa este, da cind se c.aca face niste viermusi..!

Eu am facut 38.000 km in 15 luni majoritar pe drumurile astea si imi amintesc ca toata lumea imi spunea acelasi lucru inainte s-o cumpar,,asta nu-i mobra de Romania.. :laugh:

Ia-ti prietene ce-ti place si lasa sfaturile subrede deoparte..

 

Inteleg ce zici, dar RS'ul are niste suspensii destul de rigide. Britanicii se plangeau, pe drumurile lor, ca e neplacut cand prinzi o denivelare(probabil ca nu au mers niciodata pe drumurile noastre petecite).

 

Tot citind pe forum si mai ales topicurile de BMW nu am remarcat niciun posesor de R1150RS. In schimb sunt ceva posesori de R1100RS, care a fost si motocicleta mea pana sa-mi iau GS-ul.

Diferentele la 1150 si 1100 sunt: 5cp mai mult, twin spark din 2003, viteza a 6-a, frana cu ABS partial integral (maneta actioneaza si spatele), parbrizul putin mai inalt, roata spate de 17" (in loc de 18" la 1100), butoanele de avarie/ABS/manere incalzite mutate mai la indemana pe ghidon. Insa motoccleta ca baza este aproape identica.

Ce vrei sa stii de fapt? Mie mi-a placut foarte mult RS-ul meu. Si ce nu-mi placea (ex. doar 5 trepte sau lipsa ABS integrat) s-au rezolvat la 1150. Este dupa parerea mea super motocicleta, excelenta pt touring dar si cu tenta sportiva.

Saua este reglabila (parca 3 pozitii), ghidon reglabil pe 4 directii, parbriz reglabil usor din mers, suspenisa reglabila (inclusiv amortizorul fata).

 

Cel mai mult m-ar interesa impresii despre felul in care se comporta motocicleta, cat de placut te simti pe ea si "fun factor"(mai ales ca nu am cum sa imi formez eu propria parere dupa un ride test). Din pacate, review'urile duc lipsa de aceste informatii, in schimb sunt pline de specificatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

... dar nu poti mere decat sosea acu as mai vrea si altfel de drumuri dar cu el nu se poate e facut pentru asfalt

 

Exact d-aia mi-am luat si eu GS. ;) Iar in Ro cu atat mai mult ai ocazia sa te dai pe "altfel de drumuri" (forestiere, neasfaltate etc, bineinteles, pt. cine apreciaza asa ceva)

 

(probabil ca nu au mers niciodata pe drumurile noastre petecite).

 

Asta este al doilea motiv pt. care recomandam GS (mai ales in Ro), bucatile de drum prost. De exemplu, ieri pe centura Bucurestiului (ultima parte intre Otopeni si A2) era sa-mi "rup" jantele la masina prin craterele alea. Si este clar diferit modul in care simti asa ceva pe un enduro-touring fata de una sport-touring.

Pana si in Italia si Slovenia, in ultima excursie, am prins bucati cu drum prost rau, unde cei cu RT injurau la greu, chiar si cu ESA pe comfort. :D

 

Cel mai mult m-ar interesa impresii despre felul in care se comporta motocicleta, cat de placut te simti pe ea si "fun factor"(mai ales ca nu am cum sa imi formez eu propria parere dupa un ride test).

 

Ca "fun factor" mi s-a parut excelent RS-ul; se lasa frumos si usor pe curbe, suspensii si frane excelente, motorul trage excelent de jos in stilul clasic boxer, de confort, inclusiv pt. pasager, nu mai vorbesc, capacitate mare de transport; iar ceea ce nu-mi placea mie la 1100 (ex. lipsa trapta 6 si ABS integral, ergonomia butoanelor) la 1150 au fost rezolvate. Daca nu vrei GS, iti recomand clar 1150RS.

O retinere insa ar mai fi ca daca o scapi pe jos, este destul de costisitoare reparatia (carene, capace cilindri etc). In caz ca iti iei, ti-as recomanda un crashbar.

 

Si urmasul sau, R1200ST, a fost super-motocicleta, mi-am dorit-o mult (in ciuda partii frontale considerata de multi cam urata).

Din pacate insa de vreo 3-4 ani BMW nu mai ofera un sport-touring boxer, lucru inexplicabiul pt. mine. :scratch:

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Factorilor de decizie de pe partea cu mobrele de la BMW le-a venit in sfarsit mintea la cap si au copiat sistemul japonez.

Au simplificat totul in asa fel incat exista cite un model reprezentativ si distinctiv in fiecare clasa.

Clar si logic!

Veche politica BMW, cu cite 2/3 modele boxer inghesuite in sectiunea sport-touring nu avea nicio logica, mai ales ca deosebirile tineau doar de look.

Scoteau cite "un model nou" schimband pozitia pe mobra din ghidon sau pedalier, de tot rasul, avand in vedere ca motorizarea. franele si ciclistica erau identice sau aproape.. :grinbandit:.

La boxere exista RT, restul nu au fost decit niste ciudatenii urate si inexpresive.

Au mai ramas cu boxere pe naked-uri si Touring, restul la muzeul firmei sau la groapa de gunoi a istoriei, la alegere...

Procesul este de laudat si invers decit la auto, unde vad ca apar tot felul de bazmutii aruncate aiurea(in clasa SUV, de exemplu)!

PS:Vik55, frumusete mare de mobra ai tu acolo!

Cine o cumpara nu regreta..

Succes.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms. Luigi de apreciere sunt 2 variante ori ramane la mine ori se intoarce in patria mama aici dau scris nu se va vinde Bavaria Baneasa nu a vandut nici un motor nou anul acesta ,am primit si de la ei o oferta dar este 100/100 pentru ei depasesc si bunul simnt asta este sunt vremuri grele pe la noi ,mai vreau sa ma mai dau si eu cu ea si in toamna facem un drum si rezelvam problema .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms. Luigi de apreciere sunt 2 variante ori ramane la mine ori se intoarce in patria mama aici dau scris nu se va vinde Bavaria Baneasa nu a vandut nici un motor nou anul acesta ,am primit si de la ei o oferta dar este 100/100 pentru ei depasesc si bunul simnt asta este sunt vremuri grele pe la noi ,mai vreau sa ma mai dau si eu cu ea si in toamna facem un drum si rezelvam problema .

 

..... superb

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am comandat un set de pinioane ce vin montate in capatul axelor cu came. E un tip din Australia, Lennie il cheama, face pinioanele astea de la 0. Ce fac ele asa de special? Pai iti deschid mai devreme cu 4.5 grade supapele de admisie si implicit evacuare. Cu treaba asta, iti muta curba de cuplu cu 800-1000 rpm mai la stanga, adica exact acolo unde folosesti cel mai mult motorul. Toata lumea care si le-o montat pe advrider si asa pare a fi super multumita, cuplu mai de jos, consum de gaz mai mic (mergi la mai putine rpm cu aceeasi viteza fata de inainte sa le ai montate).

 

A facut omul si un pictorial cu treaba asta, nu e asa de greu de montat. In caz ca nu va descurcati, le pot monta si eu, ia cam 4 ceasuri toata treaba. Tutorialul il puteti gasi aici - https://www.sugarsync.com/pf/D7881463_749_640058161 iar dupa ce le montez pe ale mele, o sa fac si eu unul + un review. Nu ma astept sa fiu altfel decat multumit.

 

Daca vreti sa dati de el il puteti gasi aici: http://advrider.com/forums/showthread.php?t=792712 sau aici: http://www.boxer-performance.com/

 

Pinioanele astea se pot monta pe 850/1100/1150 si 1200, dar nu si pe cele din 2011, cu doua axe cu scame pe cilindru. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poți folosi cu încredere tehnologia Helicoil. Vei avea nevoie de niÂşte scule speciale ...

Lasă-mi un nr. de tel. verific azi dacă am 2 bucÂşi pentru M6 Âşi te sun.

 

Multumesc inca o data pentru sfat si scule, a mers brici din prima si metoda ii super; recomand si altora :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc inca o data pentru sfat si scule, a mers brici din prima si metoda ii super; recomand si altora :ok:

Intrebare: daca vrei sa desfaci surubul si apoi sa-l pui la loc, ai nevoie din nou de scule speciale? Trebuie schimbata insertia sau se refoloseste?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact d-aia mi-am luat si eu GS. ;) Iar in Ro cu atat mai mult ai ocazia sa te dai pe "altfel de drumuri" (forestiere, neasfaltate etc, bineinteles, pt. cine apreciaza asa ceva)

 

 

 

Asta este al doilea motiv pt. care recomandam GS (mai ales in Ro), bucatile de drum prost. De exemplu, ieri pe centura Bucurestiului (ultima parte intre Otopeni si A2) era sa-mi "rup" jantele la masina prin craterele alea. Si este clar diferit modul in care simti asa ceva pe un enduro-touring fata de una sport-touring.

Pana si in Italia si Slovenia, in ultima excursie, am prins bucati cu drum prost rau, unde cei cu RT injurau la greu, chiar si cu ESA pe comfort. :D

 

 

 

Ca "fun factor" mi s-a parut excelent RS-ul; se lasa frumos si usor pe curbe, suspensii si frane excelente, motorul trage excelent de jos in stilul clasic boxer, de confort, inclusiv pt. pasager, nu mai vorbesc, capacitate mare de transport; iar ceea ce nu-mi placea mie la 1100 (ex. lipsa trapta 6 si ABS integral, ergonomia butoanelor) la 1150 au fost rezolvate. Daca nu vrei GS, iti recomand clar 1150RS.

O retinere insa ar mai fi ca daca o scapi pe jos, este destul de costisitoare reparatia (carene, capace cilindri etc). In caz ca iti iei, ti-as recomanda un crashbar.

 

Si urmasul sau, R1200ST, a fost super-motocicleta, mi-am dorit-o mult (in ciuda partii frontale considerata de multi cam urata).

Din pacate insa de vreo 3-4 ani BMW nu mai ofera un sport-touring boxer, lucru inexplicabiul pt. mine. :scratch:

 

Multumesc pentru descriere :cheers:

Intr-un mod ciudat ST'ul e la acelasi pret ca si RS'ul(probabil din cauza esteticii). In rest, in review'uri se zice ca ar fi versiunea putin imbunatatita a RS'ului, ca e un R1200RT cu carene sport si un minus de 20kg si ca trecand peste aspect(care din punctul meu este "love it or hate it") este putin sub concurenta(mai ales pe viraje unde se simte grea). Si inca unul din aspectele pe care le-am observat, motorul e gandit(ca si la RT'ul de 1200) sa mearga cu combustibil de 98(ce castigi ca si consum pierzi in pretul combustibilului).

Trebuie sa ma gandesc bine. Din pacate diferenta pana la un GS bun e cel putin 2000e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vă salut!

 

Aseară, încercând să-mi schimb cablul de accelerație de pe dreapta, am găsit acea tăbliță ce ține presat capătul cabului, căzută.

Probabil ăsta e motivul pentru care a 'înflorit' cablul de acclerație.

 

post-51760-0-09653200-1338436684_thumb.jpg

 

La demontarea clapetei/placuței, cele 2 Âşuruburi M3 cred, mi-au măcinat filetul din ax ...

Ce soluții recomandați?

 

Mulțumesc.

Editat de GorG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

O intrebare pt posesori de G S 1200 :astazi dupa niste drumuri cand am ajuns acasa am vazut la cardan [iesirea din cutie in dreptul cruci cardanice ]pufarul de cauciuc iesit afara in partea spre cardan /roata . Pufarul am vazut este prins spre partea cuiei cu un colier de plastic iar in partea celalta are un guler ,pe fuga am incercat sa-l pozitionez presand-ul usor sa reintre pe carcasa cardanului dar nu prea vrea ,a mai patit cineva asa ceva ? trebuie cumva sa desfac colierul de plastic [colier banal gen arici,cred ca la toate sunt la fel ] deci sa desfac colierul sa bag mai intai partea cu guler si dupa aceia cea unde este colierul ?

As vrea sa fac asta maine dimineata duminica poate o iesire daca vremea este buna .

Astept un sfat .

Multam .

 

* Cred ca m-am exprimat gresit cand am intrebat numai pe posesori de G S si la R T-eu este la fel ,nu pot sa-mi explic de ce a iesit ,este adevarat am coborat o bordura cam repede si poate a lucrat mai mult articulatia habar nu am .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Cred ca te referi la burduf.

Schimba colierul de plastic cu unul de metal, repozitioneaza burduful la locul lui si mergi linistit, nu are nimic, are doar rol de protectie impotriva prafului si mizeriei.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok dar de ce pana mea a iesit ?

Deci mai intai la guler si dupa aia la colier .

 

Se vedea crucea cardanica este data cu un fel de vasilina alba

 

Daca treceam printr-o apa pe la munte intra apa la cardan ? intra ....naspa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu intra apa la ala, e ca gasca prin apa :laugh:

 

Vezi ca burduful ala in partea din fata se prinde cu 4 cleme elastice, cumva inglobate in el. Adica e burdufu de guma si peste are un colier de plastic. Ala se prinde de cardan.

 

Nu mai stiu eu exact, da teama mie- ca nu cumva ala sa trebuiasca prins prima data in fata, apoi in spate, caz in care ar trebui sa dai roata jos si sa desfaci surubu ce tine grupu de tija aia de deasupra si apoi sa le potrivesti.

 

Am uitat sa zic, daca dai grupu jos o sa fie f.utere de utere sa il potrivesti la loc :D Da iti dau un indiciu: tine mobra la neutral cand faci asta ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal .

Multam Luigi si Dane .Am reusit dupa 2 ore de chin sa i-l pun la loc nu stiu ce sa spun dar am mucit mai mult decat schimbi consumabilile [ ulei/filtre e t c ] este o pozitie de tot rahatul ,dupa ce am pus pe pozitie buruful i-am dat pe margini cu ceva adeziv sa se sature sa mai iasa ....probat si este ok dar munca si nervi ca la balamuc pt un rahat .....asta este .

Toate cele bune .

Cu prima ocazie voi verifica si la MOTORUL MEU [rt-ul] bine G S -ul la intretinere este tot al meu dar teoretic este al lui fimiu ,ideea este ca prin oras ma simnt mai bine pe el ,pt mine nedumirirea este de ce a iesit din locasul lui .

:scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

In scurta perioada cat am avut R T -ul 1100 am schimbat si eu bujiile si am pus iridium ,ce pot sa spun parca mergea mai rotund, atat cat poate sa functioneze un boxar ,altceva nimic .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A folosit cineva bujii iridium pe r1100 ?e vreo difernta in mai nine stiu eu ardere mai buna poate ?dat fiind ca are doar o bujie pe cilindru modelu?sau sunt bani aruncati?si daca ati folosit ,de la ce firma?

 

Eu am folosit la fosta mea R1100RS si recomand.

Initial, mergea cam aiurea la cca 3000rpm constant si doar cu iridium am rezolvat; mi le-au pus cei de la BMW, luate de ei la Wnderlich (deci erau fie NGK, fie Denso, habar n-am).

Apoi la service-ul de 40.000 km mi-au pus bujii noi clasice si iar mergea putin tremurat; mi le-au pus pe cele vechi cu iridium la loc si pana la 50.000 cand am dat-o, inca mergea excelent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...