Sari la conținut

Postări Recomandate

Dupa ce am ciocanit putin prin zona ABS s-a facut liniste. Totusi am dat si releul jos, am gasit ceva oxidare la contacti-sunt 2 pe o singura lamela si au fire separate. Ma gandesc totusi sa pun un releu nou.

Deci o fost cum am zis eu sau ba? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare.

 

Am terminat montatul proiectoarelor pe submarin cu toata instalatia electrica aferenta, am folosit becuri spot cu socul MR16 de 50W cu unghi foarte mic de 10 grade care bat numai inainte; cind pun faza lunga lumineaza mai tare decit becul cu xenon din far.

post-11353-0-16977600-1337430836_thumb.jpgpost-11353-0-74023000-1337430816_thumb.jpg

 

Week-end fain.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Ce-i drept ca perioada de vara i-mi omoara timpul pt "alte" activitati printre care hobby-urile...

Si eu sunt nerabdator sa vad "vaporul" pus in miscare, dar daca tot sunt cu carenele date jos, vreau sa pun din nou farul cu xenon.

L-am avut pus pe cel original cat am facut ITP. Problema e ca nu se aprinde o faza, ma gandesc ca nu l-am cuplat eu bine, as vrea sa fie asa...

Din el ies 4 fire inmanunchiate (2 din ele sunt legate la acelasi papuc) cu papuc tata, care ar trebui sa le introduc in soclul pt H4.

Altele 2 inmanunchiate sub alt varnis, care nu fac subiectul problemei, pt pozitie(Led Angeleye) sunt ok, aprind pozitia.

 

Intreb: Daca in incercarile mele pt determinarea fazelor l-am atins la bornele bateriei incorect, am ars vreo faza?

Am observat ca se aprinde pe o singura faza doar atingand + si - intr-un singur sens, mai exact acele 2 care sunt pe un singur papuc vor sa fie la -, iar din cele 2 ce raman numai unul raspunde .

Si o mentiune: cand am decuplat soclul H4 al motocicletei a cazut o dioda mica ce avea firele doar introduse in soclu, adica in paralel cu 2 din papuci.

Sa fi fost aia "miezul" uneia din faze pusa doar asa de-a .... de fostul proprietar?

Sau balastul are nevoie de mai mult curent ca sa aprinda faza mai puternica(lunga)?

 

Multumesc, drumuri bune si o duminca insorita!

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca e posibil sa nu corespunda soclul de bec de la droser.

am avut aceeasi problema pana m-am prins ce si cum. se pare ca exista doua standarde pentru H4: unul care da un - comun si doua +, cate unul fiecare faza, si unul care da un + comun si doua -. depinde cum ai tu. trebuie sa vezi cu un aparat de masura. eu am un - si doua +.

saracia mea de droser a venit montat cu mufa inversa si pana m-am prins, m-am chinuit ceva.

asta ar putea sa fie problema la tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragos, soclul H4 are 3 fire: minus, plus pentru scurts si plus pentru lunga. Asta la mufa care intra in bec. Poti incerca cu un voltmetru, pe rand, sa vezi care fire fac ce din alea 3.

 

Cum tu ai xenon, xenonul H4 e singurul soclu ce are bi-xenon, adeca ai doar un bec, si ca sa comuti de pe scurta pe lunga se modifica pozitia becului in far. Comutarea asta se face printr-un electromagnet. De aia ai 4 fire, 2 de + si - si celelalte doua ca sa le legi la electromagnet, adica tot un + si un minus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, va veni si berea. Intre timp am rezolvat-o, dioda aceea mica legata intre "+" faza scurta si "+" faza lunga era tot secretul. Doua fire de "-" in paralel, respectiv firul galben pozitia din mijloc a soclului este faza scurta, iar firul alb de pe o laterala este faza lunga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce rol au acele capace pe pistonaÂşe? Pot rămâne aÂşa, sau ar trebui curațate/golite?

 

post-51760-0-87653800-1337570710_thumb.jpg

 

 

Ce placuțe recomandați la discuri noi TRW, organice sau sinterizate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Capacele alea au rol sa impiedice transferul termic intre discuri(prin placutele de frana)si etrieri.

Au acel mic orificiu ca sa poti introduce o clema sa poti scoate pistonasele afara atunci cind schimbi garniturile.

Uzual, din cauza temperaturii din sistem acel plastic se "coace" si atunci cind incerci sa scoti pistonasele acele orificii se largesc si se rup, cum sunt ale tale.

Poti merge linistit asa cu ele, nu se intampla nimic, la mers normal franele nu se incing peste limita.

Din cauza asta, atunci cind comanzi kitul de reparatie pt.etrieri, acest kit contine inclusiv pistonasele.

Mai exact, la BMW nu gasesti doar garniturile!

Ca idee, la Bavaria, kitul de reparatie il gasesti la modestul pret de 370 lei/etrier :friends:

La placute poti folosi EBC, Carbone Lorraine si eventual Ferodo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capacele alea au rol sa impiedice transferul termic intre discuri(prin placutele de frana)si etrieri.

Au acel mic orificiu ca sa poti introduce o clema sa poti scoate pistonasele afara atunci cind schimbi garniturile.

Uzual, din cauza temperaturii din sistem acel plastic se "coace" si atunci cind incerci sa scoti pistonasele acele orificii se largesc si se rup, cum sunt ale tale.

Poti merge linistit asa cu ele, nu se intampla nimic, la mers normal franele nu se incing peste limita.

Din cauza asta, atunci cind comanzi kitul de reparatie pt.etrieri, acest kit contine inclusiv pistonasele.

Mai exact, la BMW nu gasesti doar garniturile!

Ca idee, la Bavaria, kitul de reparatie il gasesti la modestul pret de 370 lei/etrier :friends:

La placute poti folosi EBC, Carbone Lorraine si eventual Ferodo

 

eu am chit ......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten si-a luat un 1100 RT si m-am apucat sa-i fac revizia generala si am descoperit "mici surprize" cum ar fi:

 

1) Dupa ce se incalzeste motorul se aude o bataie de joasa frecventa -exact ca turatia la ralanti -in zona ambreiajului - care tocmai a fost schimbat - dar nu stiu de cine ce si cum ... si am dubii mari aici;

2) Am verificat tachetii si cind am vrut sa pun la loc capacul de la chiuloasa dreapta cele doua suruburi de sus mergeau in gol - am dat jos iar si filetul din motor este "macinat" la propriu; se mai poate face ceva la chestia asta ? ... el sta in restul suruburilor, nu pierde ulei, dar sincer nu mi se pare in regula

post-11353-0-68438700-1337587981_thumb.jpg

 

Multam.

Editat de mihalceai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu m-am izbit de asta. Dupa ceva incercari, pot sa iti spun ca cel mai bine apreciaza asta numai un strungar cu chiulasa in fata si nu te gandi la arculete ca si reductii. Ca sa ramai cu suruburile de M6, trebuie sa majorezi gaura la 6,5 pentru un filet de M8... Treaba e ca acel strungar apreciaza daca se incadreaza cu reductiile astea(propriuzis imposibil daca ne gandim la adancimea filetului), sau va face exteriorul mai mare de M8. Atentie si la adancime sa nu iasa pe partea cealalta, in spatele chiulasei. Spune-ne si noua cum ai rezolvat...

Cum ramane cu placutele, organice sau sinterizate, intreba GorG acum si eu?

 

Daca s-ar putea monta suruburi de M8 pe capace si filet de M8 in chiulasa, atunci asta ar fi BEST OFF.

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiind foarte multumit de cum arata discurile ca uzura , atunci cand am schimbat placutele de frana am luat originale bmw de pe ebay. Franarea este liniara si sunt foarte multumit de ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat tachetii si cind am vrut sa pun la loc capacul de la chiuloasa dreapta cele doua suruburi de sus mergeau in gol - am dat jos iar si filetul din motor este "macinat" la propriu; se mai poate face ceva la chestia asta ?

 

Poți folosi cu încredere tehnologia Helicoil. Vei avea nevoie de niÂşte scule speciale ...

Lasă-mi un nr. de tel. verific azi dacă am 2 bucÂşi pentru M6 Âşi te sun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poți folosi cu încredere tehnologia Helicoil. Vei avea nevoie de niÂşte scule speciale ...

Lasă-mi un nr. de tel. verific azi dacă am 2 bucÂşi pentru M6 Âşi te sun.

 

Salut,

Ti-am lasat un mesaj PM cu niste numere de telefon.

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ieri caramida a trecut, dupa 2500 km si aproape 2 luni, in mainile altcuiva, dornic sa-i ofere continuitatea binemeritata. :cheers:

 

Ce urmeaza dupa caramida? PFL? :crack: Glumesc

Tot touring o sa iti iei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu stiu, oscilez intre o sportiva si o dragoste mai veche, un cruiser mare.

 

Oricum, Bmw nu cred ca mai imi cumpar prea curand.

 

Nu mi-a facut nici o problema, nu m-a lasat in drum, a consumat in functie de cum am mers, dar pur si simplu nu m-am simtit ok la ghidon. Sunt unele lucruri care nu pot fi explicate.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten si-a luat un 1100 RT si m-am apucat sa-i fac revizia generala si am descoperit "mici surprize" cum ar fi:

 

1) Dupa ce se incalzeste motorul se aude o bataie de joasa frecventa -exact ca turatia la ralanti -in zona ambreiajului - care tocmai a fost schimbat - dar nu stiu de cine ce si cum ... si am dubii mari aici;

2) Am verificat tachetii si cind am vrut sa pun la loc capacul de la chiuloasa dreapta cele doua suruburi de sus mergeau in gol - am dat jos iar si filetul din motor este "macinat" la propriu; se mai poate face ceva la chestia asta ? ... el sta in restul suruburilor, nu pierde ulei, dar sincer nu mi se pare in regula

post-11353-0-68438700-1337587981_thumb.jpg

 

Multam.

 

Am avut și eu această problemă la a mea. S-a șters un filet la capacul dreapta. Am fost la un strungar bun și mi-a făcut o reducție tot din aluminiu cu filet exterior de 9, parcă (pot întreba exact aceste detalii, dacă vă interesează). A mers foarte bine, iar acum e strâns cât trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Oricum, Bmw nu cred ca mai imi cumpar prea curand.

pur si simplu nu m-am simtit ok la ghidon.

:cheers:

Generalista explicatie, care se traduce prin "BMW-ul care l-am avut eu nu se potrivea stilului meu.."

Altfel suna ca si cum ai spune ca nu-ti mai trebuiesc femei toata viata, fara sa precizezi daca esti gay sau ca-ti plac doar brunetele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am in plan o schimbare de clasa(de la enduro-touring la touring) si momentan ma atrag 2 modele: R1150RT si R1150RS. Am citit la review'uri de m-am plictisit si ambele au atat avantaje cat si dezavantaje. RT'ul pare a fi un tourer bun, dar ma atrage mai putin din cauza masivitatii(nu stiu cum se manifesta in comportamentul general), in timp ce RS'ul e mai puternic, e mai sportiv(din cand in cand e mai placuta si cate o "rupere de ritm"), dar din cate citeam vibratile se resimt binisor la nivelul mainilor, parbrizul nu e prea stralucit si suspensia e destul de dura.

Ma intereseaza si parerea unor posesori si cunoscatori ai modelelor. Un posesor ajunge sa traga niste concluzii mai "rumegate" dupa ceva mii de kilometri decat un reviewer dupa cateva sute.

 

Va multumesc :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... in timp ce RS'ul e mai puternic, e mai sportiv(din cand in cand e mai placuta si cate o "rupere de ritm"), dar din cate citeam vibratile se resimt binisor la nivelul mainilor, parbrizul nu e prea stralucit si suspensia e destul de dura.

 

Din cate stiu, ca si la 1100RT/RS, si la 1150 RT si RS sunt identice dpdv tehnic, asadar nu e RS mai puternic si nici suspensia nu difera. Sunt apoape identice, RT are o pozitie mai dreapta si protetia la vant mai buna. Iar RS are manerele foarte bine protejate (din modul cum sunt prinse pe gidon) impotriva vibratiilor.

 

Pentru Ro in mod special, eu vad mult mai indicat un enduro-touring asa ca mai bine mai gandeste-te putin, eventual ia in calcul un 1150GS ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Generalista explicatie, care se traduce prin "BMW-ul care l-am avut eu nu se potrivea stilului meu.."

Altfel suna ca si cum ai spune ca nu-ti mai trebuiesc femei toata viata, fara sa precizezi daca esti gay sau ca-ti plac doar brunetele!

 

:crack: Ai dreptate, nu mai pun mana pe k mai jos de K 1200 S. Exceptie temporara face LT-ul, pe care n-am avut ocazia sa-l probez.

 

Inca nu m-am lecuit de R-RT :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am in plan o schimbare de clasa(de la enduro-touring la touring) si momentan ma atrag 2 modele: R1150RT si R1150RS. Am citit la review'uri de m-am plictisit si ambele au atat avantaje cat si dezavantaje. RT'ul pare a fi un tourer bun, dar ma atrage mai putin din cauza masivitatii(nu stiu cum se manifesta in comportamentul general), in timp ce RS'ul e mai puternic, e mai sportiv(din cand in cand e mai placuta si cate o "rupere de ritm"), dar din cate citeam vibratile se resimt binisor la nivelul mainilor, parbrizul nu e prea stralucit si suspensia e destul de dura.

Ma intereseaza si parerea unor posesori si cunoscatori ai modelelor. Un posesor ajunge sa traga niste concluzii mai "rumegate" dupa ceva mii de kilometri decat un reviewer dupa cateva sute.

 

Va multumesc :cheers:

 

in cazul meu la touring regina ramane motoarele K 1200 GT

zively :cheers:

Editat de nelutu_10pin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...