vik55 Posted May 9, 2012 Share Posted May 9, 2012 Din pacate este altceva aveam nevoie pt complectat ,la louis comanda dureaza 14 zile aveam nevoie in acest weekend ,mai cautam O zi buna . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toro Posted May 10, 2012 Share Posted May 10, 2012 Se pare că Âşi eu am nevoie de un set/kit de furtune frână pentru 1100RT cu ABS ... l-am vazut ciupit pe cel de pe dr. față. Îmi recomandați ceva ? vezi aici http://www.bad.ro/ sa traiasca uzunu sau switch, nu mai tin minte exact cine mi-a dat linkul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrei gras Posted May 10, 2012 Share Posted May 10, 2012 Cind am luat 1100 avea cablul de ambreiaj strins la maxim iar datorita a totstiutorul dan caruia ii multumesc pt informatii si rabdare l-am reglat si e ok.acum la cutie am o mica chestie.de la 2 la 3 im agata cite odata 3.se mai intimpla sa ramina si intre trepte.exista si pentru asta vreun reglaj sau o fi ceva chiar in cutie.a avut careva problema asta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted May 10, 2012 Admin Share Posted May 10, 2012 Probabil sincronul la a treia. Trebuie desfacuta cutia si schimbat, dar daca nu sare las-o asa, desfaci cind se agraveaza problema. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrei gras Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 Probabil sincronul la a treia. Trebuie desfacuta cutia si schimbat, dar daca nu sare las-o asa, desfaci cind se agraveaza problema. Am inteles.multumesc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
switch Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 Probabil sincronul la a treia. Trebuie desfacuta cutia si schimbat, dar daca nu sare las-o asa, desfaci cind se agraveaza problema. Posibil sa scapi doar cu un re-shim, insa e mai simplu sa mergi cu ea asa si sa schimbi cu mai multa incredere/mai mult ambreiaj. Mergi linistit pana cand incepe sa dea si alte semne, insa cu mai mare grija la schimbatul din/in 2/3. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrei gras Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 Posibil sa scapi doar cu un re-shim, insa e mai simplu sa mergi cu ea asa si sa schimbi cu mai multa incredere/mai mult ambreiaj. Mergi linistit pana cand incepe sa dea si alte semne, insa cu mai mare grija la schimbatul din/in 2/3.re Ce e re-shim? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted May 11, 2012 Admin Share Posted May 11, 2012 Are origine japoneza, ceva legat de Sarbatoarea Ciresilor Infloriti.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrei gras Posted May 12, 2012 Share Posted May 12, 2012 Are origine japoneza, ceva legat de Sarbatoarea Ciresilor Infloriti.. Tu mie mi-ai raspuns? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Cata Posted May 12, 2012 Share Posted May 12, 2012 Daca mobra are servofrana "EVO" schimbul lichidului este foarte amuzant . Daca nu studiati inainte procedura (si nu aveti acele unelte trebuincioase), este foarte frustrant (cel putin pentru mine asa a fost)... M-a ajutat mult metoda descrisa aici: http://users.rcn.com/dehager/ O ajuns palnia cu dopu din USA si m-am si documentat, am schimbat lichidu la un 1200GS 2006 cu servofrana, ambele circuite, adeca toate patru (fata+spate) Nu e greu deloc daca ai sculele potrivite E ca la femei de fapt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vik55 Posted May 12, 2012 Share Posted May 12, 2012 Sal. Domnilor m-am indragostit de GS-ul lui fimiu si m-am decis renunt la comfortul si protectile R T-ului ,pentru G S . Deci vand R T-ul, daca este cineva interesat va stau la dispozitie . R T-ul este full echipat ,stare ireprosabila [nu vindem castravetii gradinarilor] stiu singura problema in zilele noastre sunt banii,mi-am permis sa scriu aceste randuri caci nu se stie niciodata cine este interesat . Informatii unde doreste fiecare daca este cineva chiar interesat. Weechend frumos . Vik. Pozele sunt pe PRO-BIKE.RO Seara buna . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KHK Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 Domnilor m-am indragostit de GS-ul lui fimiu si m-am decis renunt la comfortul si protectile R T-ului ,pentru G S . Eu te inteleg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vik55 Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 Sal. In weekend am gasit in targ la Vitan unde nu te astepti ulei Castrol power 1 20w50. De retinut la acel mic stand moto se gasesc aproape toate felurile de uleiuri. Da.. da dar si vantul care il iei in freza si pe la picioare.............cu Rt-ul am mers destui km pe ploaie si nu m a udat la picioare cu Gs-ul in 50km pe ploaie a trebuit sa ma schimb iar frontal cu Rt-ul daca mergi cu ceva viteza pe ploaie parca parbrizul formeaza o perna de aer si nu te uzi decat daca stationezi deci avantaje si dejavantaje ,nu stiu pe Gs pe drumul de intoarcere din Germania senzatia a fost de libertate de miscare pe motor ,la Rt trebuie sa stai ca intr-o colivie pt a beneficia de protectile carenelor si de aceia poate nici nu te prea poti misca pe ea ,nu sunt sigur poate gresesc dar decizia a fost luata . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted May 13, 2012 Admin Share Posted May 13, 2012 Probabil ca esti printre putinii, daca nu singurul care renunta la confort pentru..alta senzatie. Sunt curios cum te simti cu noua alegere, sa ne tii la curent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ianachim Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 se simte ....MAI TANAR!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeDy 'M Posted May 14, 2012 Share Posted May 14, 2012 (edited) Vă salut domnilor! Se pare că Âşi eu am nevoie de un set/kit de furtune frână pentru 1100RT cu ABS ... l-am vazut ciupit pe cel de pe dr. față. Îmi recomandați ceva ... @Luigi? La cablul de accelerație, s-a rupt o liță în zona clapetei din dreapta. Tre schimbat tot sau doar bucata cu pricina ... Mulțumesc. Mi-am cumparat de la magazin auto cu vreo 260 Ron amandoua capete (intre distribuitor si corpurile de admisie). Deci nu vorbesc de varianta cablurilor fara distribuitor. Poti comanda si cablu cu pricina separat, avantaj mare daca mergi cu respectivul cablu sa il arati... Dane, subit a aparut o problema! Un motoras electric ce se ambitioneaza sa mearga fara oprire chiar si dupa ce scot cheia si blochez ghidonul... Sa fi sarit vreun furtun de la regulator de 3,5bar? S-ar putea sa am nevoie de regulatorul vechi de 3 bari, sa fie prea mare presiune asupra injectiei? Nu as vrea sa mai aud de vreo noua defectiune! Bineinteles ca am decuplat bateria dupa 1-2 minute. Am mai incercat sa scot releele pe rand dar cum revin si ating la borne, si incepe sa bazaie... Vreau si eu la BMW Camp... Edited May 14, 2012 by TeDy 'M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dext3r Posted May 14, 2012 Share Posted May 14, 2012 Vand BAGSTER(husa rezervor + tank bag) pentru R 1100 RT, R 850 RT, R 1150 RT. Este in stare perfecta, calitate f buna. Pret: 520 RON Relatii la tel 0745.001.888, mail- predeleanu_s@yahoo.com sau pe PM. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Cata Posted May 14, 2012 Share Posted May 14, 2012 Dane, subit a aparut o problema! Un motoras electric ce se ambitioneaza sa mearga fara oprire chiar si dupa ce scot cheia si blochez ghidonul... Sa fi sarit vreun furtun de la regulator de 3,5bar? S-ar putea sa am nevoie de regulatorul vechi de 3 bari, sa fie prea mare presiune asupra injectiei? Nu as vrea sa mai aud de vreo noua defectiune! Bineinteles ca am decuplat bateria dupa 1-2 minute. Am mai incercat sa scot releele pe rand dar cum revin si ating la borne, si incepe sa bazaie... Bazaitul ala ce il auzi tu e de la releul de la ABS, nu ala din cutia cu relee/sigurante ci ala de pe centrala, sub capacul ala de plastic. Costa cam 100 si ceva de $ la BMW da pare-mi-se ca e un releu simplu, nu are nu stiu ce inginerii prin el. Am mai citit de problema asta pe advrider si parca si cineva de aici din tara la fel o patit, nu se oprea pana ce nu scotea bornele la baterie. Ce se intampla e ca in timp, lamela la releu se oxideaza/se incarca cu spuza care se formeaza ori de cate ori face contact si cupleaza ABS-ul si de aia acu nu iti mai decupleaza... Nu are nimic de-a face cu ce am lucrat noi la motor sau cu regulatorul de presiune. Asta daca e ala de ABS si nu cumva pompa de benzina, dar aia ma indoiesc ca e, aia ori mere ori nu mere. Prima data identifica problema. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vik55 Posted May 14, 2012 Share Posted May 14, 2012 Da Luigi poate ai dreptate nu prea se merita sa dai confortul si protectile carenelor pt senzatia de spatiu sau .....nu stiu este greu de explicat dar eu m-am simtit mai bine pe GS asta este ,dar sa vedem cum pot sa ajung la Gs mai intai trebuie sa dau RT-ul crezi ca se va da asa usor cand este vb totusi de o suma indifereent ca motorul este super scula . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GorG Posted May 14, 2012 Share Posted May 14, 2012 vezi aici http://www.bad.ro/ sa traiasca uzunu sau switch, nu mai tin minte exact cine mi-a dat linkul. Ăi-ai făcut, cum au ieÂşit? La ce sumă ai ajuns ... pentru o comparație cu ebay'ul? Mi-am cumparat de la magazin auto cu vreo 260 Ron amandoua capete (intre distribuitor si corpurile de admisie). Deci nu vorbesc de varianta cablurilor fara distribuitor. Poti comanda si cablu cu pricina separat, avantaj mare daca mergi cu respectivul cablu sa il arati... Mulțumesc amândurora! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeDy 'M Posted May 14, 2012 Share Posted May 14, 2012 (edited) Dan, multumesc! Se aude metalic si " "la vedere" ", adica nu infundat,nu in rezervor, nici in imersie-in benzina... Ma descurc la schimbat releul, mai trebuie ulterior vreo resetare? Sa mai incerc si altceva inainte: sa scot borna de la injectie? Asta ar avea efect doar daca este cuplata bateria... Parca e prea riscant! Sus carenele-Jos carenele-... samd... VIK55, ai un avantaj! Poate chiar mai multe daca te multumesti cu un RT1100+ceva tekini. Edited May 14, 2012 by TeDy 'M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
varugica Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 Daca se potriveste releul cu cel de la k1200rs pot sa-ti dau eu unul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Cata Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 Sigur se potriveste ca e3 aceeasi centrala la ABS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeDy 'M Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 (edited) Dupa ce am ciocanit putin prin zona ABS s-a facut liniste. Totusi am dat si releul jos, am gasit ceva oxidare la contacti-sunt 2 pe o singura lamela si au fire separate. Ma gandesc totusi sa pun un releu nou. Gorg am gasit ceva poze cu cablurile: Cele cu scris alb sunt de pe dreapta(se vede cel nou dupa cat de alb e), codul difera dar nu e diferenta intre ele nici de "sutime de mm". Edited May 15, 2012 by TeDy 'M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GorG Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 Mulțumesc, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.