Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Admin

Cauta in dreapta, pe buza seii, in jos, inspre carenaj, acolo ar trebui sa aibe butoanele de incalzire in sea, pilot/pasager, separate.

Sa ne anunti cum te simti dupa(doar)350km calare pe ea..

Oricum, arata foarte bine, a fost bibilita si dotarile sunt intr-adevar de exceptie, pt. anul ei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc,chiar suna ca o masina...:))

Cred ca motorul este de 1000, cel putin asta vad in acte.Dotarile sunt cu mult peste ce ma puteam astepta.Nu stiu de ce am senzatia ca are si saua incalzita... :scratch:

Sa o porti sanatos, motorul are 1093 cm si 100 cp, este identic cu lt-ul meu, numai ca nu are parbriz, dar ii poti pune unul.

Fereastra de ulei este asa cum a spus luv in dreapta jos, daca nu are fanta carenajul, trebuie sa-l demontezi. Oricum ar fi nivelul, este bine sa-l schimbi imediat impreuna cu filtru de ulei si filtrul de aer. Apoi ai timp si de altele, placute, lichid frina fata-spate, lichid racire, bujii sau uleiurile din cutie si grup (sint calitati diferite).

Mie imi place modelul asta cind merg fara pasagera pentru ca este mai usor de manevrat si mai sprinten, cu toate ca este mai turat decit cel de 1200 si consuma cu 0,5 l mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm, la mine figureaza in acte cu motor de 980 cc :scratch: K 100 sigur nu e iar modificari nu a suferit.

 

Se pare totusi ca si aici se fac gafe la inscrierea in acte. :crack: O data cu trecerea pe numele meu, o sa remediez si buba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intereseaza pe cineva o casca bmw enduro?casca facuta pt r1200gs.pretul ei de magazin a fost vreo 470euro.eu am purtat-o un sezon si cu cagula dar si fara.interior detasabil.zic ca e in stare buna.ca pret am zis 190 e.e o marime mare (xl poate}

Editat de andrei gras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

Din motive personale, sunt nevoit sa-mi vand motorul...

Aici e linkul catre anunt... http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=view&src=db&tip=am&ID=440784

Sper sa nu fie vreo problema ca am postat si aici...

 

Va doresc tuturor SARBATORI FERICITE !!! Un Paste Fericit !!! :makeout:

Radu.

post-45954-0-09409800-1334043817_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bagi lichid pe sus si pe jos il scoti prin mityvac :) Normal ca intai slabesti aerisitorul cu cheie de 10 pe fata, 8 pe spate. Recomand inelara in detrimentul unei chie fixe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ma poate ajuta cineva cum se foloseste Mytivacul la aerisire /schimbare lichid de frana ?

In afara de ce ti.a spus Dan, faci vacuum cu pompa inainte si dupa desfaci aerisitorul.

Ai grije ca trage foarte tare lichidul, ar fi bine sa fiti doi, unul sus la pompa completeaza lichid si celalalt la cheie, la etrieri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, asfalt pe alocuri ud, frig de -3C, pt cine doreste Paste in Bucovina atentie la "oua": Se crapa ca si pietrele! :unsure:

Raman pasul Mestecanis,Tihuta,Colibita cu frigul de pe acolo...

Dane, speram ca weekend 27-29.04(daca se poate la tine) sa fie acceptabil.

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare frati bavarezi,

pentru ca am promis cu cateva pagini in urma ca postez rezultatul crash barurilor facute local, iata-l mai jos. Scuze pt intarziere, am fost eu putoare! Ultima poza este partea de sub motocicleta, un soi de scut, la care cred ca am sa adaug si niscai tabla...

post-51350-0-95288200-1334126592_thumb.jpg

post-51350-0-50604000-1334126605_thumb.jpg

post-51350-0-61869000-1334126614_thumb.jpg

post-51350-0-94874800-1334126624_thumb.jpg

Editat de dexxter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. In Bucuresti sau pe aproape are cineva posibilitatea sa reseteze alerta de service pentru F658GS ?

 

2. Stiti pe careva care lucreaza cu plexiglas sau ceva degenu? De cand mi-am inaltat saua, a inceput sa fie cam zgomot si sa ma bata vantu in ochi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare frati bavarezi,

pentru ca am promis cu cateva pagini in urma ca postez rezultatul crash barurilor facute local, iata-l mai jos. Scuze pt intarziere, am fost eu putoare! Ultima poza este partea de sub motocicleta, un soi de scut, la care cred ca am sa adaug si niscai tabla...

Ti au iesit bine.

Nu ne faci si noua la RT uri?

eu vreau din alea ca la politie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti au iesit bine.

Nu ne faci si noua la RT uri?

eu vreau din alea ca la politie

Hristos a inviat, frati bavarezi!

In primul rand nu eu le-am facut; le-au facut baietii de la un service din Iasi si nu le-a iesit din prima, datorita faptului ca cilindrii de la boxer nu-s la 180 de grade :rusinica: si eu nu le-am atras atentia in mod explicit; tu vad ca ai 1100 si mai cred ca trebuie masurat/customizat pt modelul tau. Daca vrei, te pun in legatura cu ei, sunt 3 baieti de nota 10 care lucreaza acolo.

Materialul folosit e teava de gaz :)

Mai poti vorbi cu cei de la heavyduties din cluj, initial discutasem cu ei, dar mi-a fost lene sa merg pana acolo; mai facusera la 1100/1150 GS, dar niciodata la RT, deci nu aveau modelul.

Ca si costuri, si la cei din cluj si la cei de aici te va costa (probabil) jumatate sau un pic mai mult decat cele originale de la Wunderlich (care intre noi fie vorba, nu au si partea din spate).

 

Salutare, cine poate sa-mi spuna unde se afla panoul cu sigurante la k 1100?

 

Multumesc. :cheers:

Salut, nu am cautat din lipsa de timp, dar sigur o sa-ti fie de ajutor pdf-ul atasat.

Draci, nu se ataseaza. Incerc sa ti-l trimit pe pm.

 

Nici pe PM nu merge, ia cu link: http://www.rbracing-rsr.com/downloads/K1100LT_RS_Repair.pdf

Editat de dexxter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai Pm, multumesc. :cheers:

 

In alta ordine de idei, duminica am adus K-ul acasa, desi initial eram hotarat sa merg pe drum national( datorita peisajului), ploaia m-a determinat sa aleg autostrada. Am facut cei 320 km in aproximativ 3 ore si jumatate cu tot cu pauza de benzina.

 

Pe ploaie, la 150kmh parca sta pe loc, e in elementul ei. E o mobra de touring exceptionala, sa vedem cum ne impacam si la celelalte capitole.

 

Cred ca una din investitii, va fi un parbriz mai mare, aftermarket. Sper sa existe :crack:

post-11570-0-60641100-1334607652_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...