Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sal.

O intrebare pt posesori de G S 1200 :astazi dupa niste drumuri cand am ajuns acasa am vazut la cardan [iesirea din cutie in dreptul cruci cardanice ]pufarul de cauciuc iesit afara in partea spre cardan /roata . Pufarul am vazut este prins spre partea cuiei cu un colier de plastic iar in partea celalta are un guler ,pe fuga am incercat sa-l pozitionez presand-ul usor sa reintre pe carcasa cardanului dar nu prea vrea ,a mai patit cineva asa ceva ? trebuie cumva sa desfac colierul de plastic [colier banal gen arici,cred ca la toate sunt la fel ] deci sa desfac colierul sa bag mai intai partea cu guler si dupa aceia cea unde este colierul ?

As vrea sa fac asta maine dimineata duminica poate o iesire daca vremea este buna .

Astept un sfat .

Multam .

 

* Cred ca m-am exprimat gresit cand am intrebat numai pe posesori de G S si la R T-eu este la fel ,nu pot sa-mi explic de ce a iesit ,este adevarat am coborat o bordura cam repede si poate a lucrat mai mult articulatia habar nu am .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Cred ca te referi la burduf.

Schimba colierul de plastic cu unul de metal, repozitioneaza burduful la locul lui si mergi linistit, nu are nimic, are doar rol de protectie impotriva prafului si mizeriei.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok dar de ce pana mea a iesit ?

Deci mai intai la guler si dupa aia la colier .

 

Se vedea crucea cardanica este data cu un fel de vasilina alba

 

Daca treceam printr-o apa pe la munte intra apa la cardan ? intra ....naspa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu intra apa la ala, e ca gasca prin apa :laugh:

 

Vezi ca burduful ala in partea din fata se prinde cu 4 cleme elastice, cumva inglobate in el. Adica e burdufu de guma si peste are un colier de plastic. Ala se prinde de cardan.

 

Nu mai stiu eu exact, da teama mie- ca nu cumva ala sa trebuiasca prins prima data in fata, apoi in spate, caz in care ar trebui sa dai roata jos si sa desfaci surubu ce tine grupu de tija aia de deasupra si apoi sa le potrivesti.

 

Am uitat sa zic, daca dai grupu jos o sa fie f.utere de utere sa il potrivesti la loc :D Da iti dau un indiciu: tine mobra la neutral cand faci asta ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal .

Multam Luigi si Dane .Am reusit dupa 2 ore de chin sa i-l pun la loc nu stiu ce sa spun dar am mucit mai mult decat schimbi consumabilile [ ulei/filtre e t c ] este o pozitie de tot rahatul ,dupa ce am pus pe pozitie buruful i-am dat pe margini cu ceva adeziv sa se sature sa mai iasa ....probat si este ok dar munca si nervi ca la balamuc pt un rahat .....asta este .

Toate cele bune .

Cu prima ocazie voi verifica si la MOTORUL MEU [rt-ul] bine G S -ul la intretinere este tot al meu dar teoretic este al lui fimiu ,ideea este ca prin oras ma simnt mai bine pe el ,pt mine nedumirirea este de ce a iesit din locasul lui .

:scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

In scurta perioada cat am avut R T -ul 1100 am schimbat si eu bujiile si am pus iridium ,ce pot sa spun parca mergea mai rotund, atat cat poate sa functioneze un boxar ,altceva nimic .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A folosit cineva bujii iridium pe r1100 ?e vreo difernta in mai nine stiu eu ardere mai buna poate ?dat fiind ca are doar o bujie pe cilindru modelu?sau sunt bani aruncati?si daca ati folosit ,de la ce firma?

 

Eu am folosit la fosta mea R1100RS si recomand.

Initial, mergea cam aiurea la cca 3000rpm constant si doar cu iridium am rezolvat; mi le-au pus cei de la BMW, luate de ei la Wnderlich (deci erau fie NGK, fie Denso, habar n-am).

Apoi la service-ul de 40.000 km mi-au pus bujii noi clasice si iar mergea putin tremurat; mi le-au pus pe cele vechi cu iridium la loc si pana la 50.000 cand am dat-o, inca mergea excelent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit la fosta mea R1100RS si recomand.

Initial, mergea cam aiurea la cca 3000rpm constant si doar cu iridium am rezolvat; mi le-au pus cei de la BMW, luate de ei la Wnderlich (deci erau fie NGK, fie Denso, habar n-am).

Apoi la service-ul de 40.000 km mi-au pus bujii noi clasice si iar mergea putin tremurat; mi le-au pus pe cele vechi cu iridium la loc si pana la 50.000 cand am dat-o, inca mergea excelent.

Daca imi rezolv singurul lucru care ma deranjeaza la 1100 fata de 850 prin bujiile astea ma imbat rau.1100 cit si 1150 in ture joase merge sacadat lucru care la 850 nu se intimpla.dupa ce le schim o sa va spun cum e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andrei, poti sa ai bujii de pal melaminat, daca motorul e reglat corect, adica jocu la supape facut si sincronizat, sa nu aiba nici un senzor stricat (lambda, temperatura aer, ulei), nu are voie sa mai sacadeze sau sa simti surging-ul ala.

 

Daca chiar vrei bujii, is unele, autolite le zice. Cred ca o sa fac o treaba sa cumpar mai multe, vro 20 de bucati, un fel de group buy. Da mai astept oleaca cu alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal .

Dane tata sunt bujiile astea iridium autolite chiar asa de grozave fata de cele iridium NKG ?

As vrea sa le schimb la Gs am vazut ca are unele normale si chiar vroiam sa comand la Louis NKG-uri,dar astept si parerea ta ,daca te iei dupa specificatile si prezentarile lor toate sunt nemaipomenit de bune ,am gasit si mag lor este in Buc pe B-dul Marasti.

Multam .

*Apropo cand este marea intrunire si unde ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andrei, poti sa ai bujii de pal melaminat, daca motorul e reglat corect, adica jocu la supape facut si sincronizat, sa nu aiba nici un senzor stricat (lambda, temperatura aer, ulei), nu are voie sa mai sacadeze sau sa simti surging-ul ala.

 

Nu-s de acord cu tine; am facut service regulat numai la service BMW, deci joc la supape si sincronizat erau ok, a fost verificata, testere etc (abia ar fi asteptat sa-mi mai ia ceva baani pt. senzor sau altceva) si nimic. Cum naiba cu bujiile alea meegea brusc bine? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Placebo? :)

 

Nu stiu de ce, dar mai multa incredere am in ce fac eu la motor decat la orice reprezentanta :) Si apoi, si reglaju asta la supape, are secretele lui. Nu ajunge doar sa bagi lera si sa blochezi contrapiulita... It's more than meets the eye :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Personal am pus NGK-uri pe vechiul boxer si intr-adevar mergea mai rotund decit cu cele de prim montaj, Bosch.

Am montat si Iridium si nu mi s-a parut ca era diferenta fata de cele normale.

Din ce am inteles Iridium ar fi mai recomandate la motoarele turate, ceea ce nu este cazul la boxer.

Daca vreti schimbare recomand NGK.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal .

Eu la astea ma refeream .......

http://www.automed.ro/index.php?menu=produse&filter_categorie=&filter_subCategorie=&produs=Bujii%20iridium%20autolite%20xtreme%20performance%20sua--304

 

Astea mi se par ca ar fii ok ,dar parca seamana cu cele cumparate de la Louis iridium N K G ,uite nu am pastrat o cutie in care vin sa mai vad ce scrie pe ea .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut si eu la motor am tot iridium la 100000km le schimb merg super cei cu rt am sa va spun cat de curand cum reusi eu si fratele meu sa schimbam ambreiaju la r 1200rt fara a fi s[pecialisti e munca dar a meritat am vazut cum au lucrat cei de la bavaria la norma nu fac treaba ca lumea au pus circuitul electric fara sal izoleze ca lumea la norma ai norocu un fir sa dea la masa neam mai pleci ce e facut de tine e sfant acu daca eu am facuto cred ca puteti si uni din voi ozi buna

post-20188-0-98356000-1339133352_thumb.jpg

post-20188-0-71125300-1339133392_thumb.jpg

post-20188-0-11510800-1339133428_thumb.jpg

post-20188-0-91266600-1339133469_thumb.jpg

post-20188-0-90620900-1339133528_thumb.jpg

post-20188-0-86785700-1339133559_thumb.jpg

post-20188-0-07104200-1339133605_thumb.jpg

post-20188-0-77942200-1339133666_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt cei care stau in dubii, am fost in week-end la dan_cata si a lucrat la motor. uns canelurile la cardan, schimbat curea alternator si filtru de benzina, schimbat lichidul de frana (si la servo si la ambreiaj) reglat supape si sincronizat. nu pot sa zic altceva decat ca am alt motor acum. multzam mult de ajutor dane!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt cei care stau in dubii, am fost in week-end la dan_cata si a lucrat la motor. uns canelurile la cardan, schimbat curea alternator si filtru de benzina, schimbat lichidul de frana (si la servo si la ambreiaj) reglat supape si sincronizat. nu pot sa zic altceva decat ca am alt motor acum. multzam mult de ajutor dane!

 

Abia astept sa ajung si eu la el

:cheers: zively

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam la toti de aprecieri :)

 

Am primit pinioanele alea de la axele cu scame. Saptamana viitoare, pana la sfarsitul weekendului sper sa ajung sa le montez, mai am de pus si sonda lambda, 2 seturi de proiectoare Hella FF50 si crashbaru fata.

 

Astea ar fi pinioanele magice:

 

200326313_n_0_1672x922.jpg

 

Revin cu impresii dupa ce e totul gata ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare meserias ala micu'!..

Oriunde te duci si te-ntorci auzi numai vorbe de lauda despre el..

Singuru lui nacaz ii ca nu se pricepe deloc la japoneze :))

Da poate cu timpu pune mana pe carte si invata. Eu tot sper!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singuru lui nacaz ii ca nu se pricepe deloc la japoneze :))

Da poate cu timpu pune mana pe carte si invata. Eu tot sper!

Din ce am vazut eu, toti mesterii de mobre, care fac orice la orice mobra, is blamati de clienti. Da toti! Asa ca e mai bine sa cunosti o singura marca si sa mergi pe aia ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...