Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted 28 minutes ago

khk, on 11 Mar 2013 - 18:41, said:snapback.png

 

...La ce se refera Dan Nastase are legatura cu probelemele de la motor si ambreiaj

ale K1300GT din testele revistei Motorrad...

...stiu ca BMW recomanda Power 1 Racing pt K12/13.

 

O.K.

Acum ca stim cu totii cauza...

Asteptam... si explicatia recomandarii!

 

teacher-day-smiley-emoticon.gif

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dl.Nastase, de fapt ce doresti sa afli despre uleiul ala, nu prea prind sensul intrebarii?

luigi, de ce cauti un sens intrebarilor d-lui nastase, atata timp cat el nu exista.

fa ca restul lumii si ignora-l.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricare individ din lumea asta are dreptul sa fie cat de ignorant vrea el...

Asta este si drama tarii noastre... dar la noi... intr-o proportie mult mai ingrijoratoare.

 

Pe un forum moto... un user cu un IQ suficient

ar intelege imediat sesnsul intrebarii mele:

De ce Bayerishe Motoren Werke a shimbat recomandarea pentru uleiul

folosit la modelele K12 si 13 cu motor transversal,

respectiv K-urile fabricate dupa 2004.

 

Raspunsul si explicatiile este asteptat numai de la motociclistii pasionati BMW...

cunoscatori ai subiectului.

Simplu!

 

dont-worry-be-happy-smiley-emoticon.gif

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Pe un forum moto... un user cu un IQ suficient

ar intelege imediat sesnsul intrebarii mele:

De ce Bayerishe Motoren Werke a shimbat recomandarea pentru uleiul

folosit la modelele K12 si 13 cu motor transversal,

respectiv K-urile fabricate dupa 2004.

Desi lipseste semnul interogatiei, abia asta este intrebarea de fapt..

Nu vad insa legatura intre forumisti si politica uleiurilor celor de la Bayerische Motoren Werke AG ?(denumirea corecta dealtfel, cunoscuta ca atare de catre toti ceilalti iubitori BMW cu IQ-ul scazut de pe aici..)

Un mail la ei si nu ma indoiesc, avand in vedere renumele solicitantului, ca ai fi primit repede raspunsul asteptat..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Liviule,

1. Ma indoiesc sincer ca pasionatii moto folosesc termenul Aktiengesellschaft

utilizat de germani pentru societatea Bayerishe Motoren Werke.

2. Imi rezerv dreptul - spre informarea corecta a majoritatii -

sa astept raspunsul corect solicitat aici pe acest forum public dedicat motociclistilor

respectiv in folosul celor care utilizeaza produsele BMW in Romania.

Multumesc pentru intelegere.

 

3D_emoticon_S335.gif

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi lipseste semnul interogatiei, abia asta este intrebarea de fapt..

Nu vad insa legatura intre forumisti si politica uleiurilor celor de la Bayerische Motoren Werke AG ?(denumirea corecta dealtfel, cunoscuta ca atare de catre toti ceilalti iubitori BMW cu IQ-ul scazut de pe aici..)

Un mail la ei si nu ma indoiesc, avand in vedere renumele solicitantului, ca ai fi primit repede raspunsul asteptat..

el il stie. e un test pt aia cu IQ-ul mic. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce producatorul BMW a shimbat recomandarea

pentru uleiul folosit la modelele K12 si 13 cu motor transversal,

respectiv K-urile fabricate dupa 2004 ?

 

Raspunsul si explicatiile sunt asteptate numai de la motociclistii pasionati...

cunoscatori ai subiectului.

Multumesc !

 

dont-worry-be-happy-smiley-emoticon.gif

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Destept!

La prima intalnire BMW fac cinste cu un c mic fierbinte si un aktiengesellschaft frappe mare! cheerful-dancing-baby-smiley-emoticon.gi

 

70583_A1_BMW_POSTER_MCO00066_low_res(3).pdf

 

De ce producatorul BMW a shimbat recomandarea

pentru uleiul folosit la modelele K12 si 13 cu motor transversal,

respectiv K-urile fabricate dupa 2004 ?

 

Raspunsul si explicatiile sunt asteptate numai de la motociclistii pasionati...

cunoscatori ai subiectului.

Multumesc !

 

3D_emoticon_S335.gif

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

poate sa ma ajute cineva?, vreau sa ridic schimbatorul de viteza la un r1100rt, stie cineva cum se procedeaza?(mi-am luat o pereche de cizme si nu-mi mai incape piciorul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

poate sa ma ajute cineva?, vreau sa ridic schimbatorul de viteza la un r1100rt, stie cineva cum se procedeaza?(mi-am luat o pereche de cizme si nu-mi mai incape piciorul).

La 1100rt, schimbatorul are 2 pozitii. Mai exact surubul de prindere in scarita. In caz ca nu e inca pe gaura de sus, pune-l acolo. Daca e deja acolo, fa cum a zis l.u.v ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niciodata nu mi-am pus problema uleiului... Adevarul e ca pe tema asta putem divaga sute de pagini fara sa ajungem la un consens, fiecare dupa cunostiintele si crezurile lui.

 

Mai important ca si tipul de ulei, dupa parerea mea, e ca uleiul sa fie "la nivel".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niciodata nu mi-am pus problema uleiului... Adevarul e ca pe tema asta putem divaga sute de pagini fara sa ajungem la un consens, fiecare dupa cunostiintele si crezurile lui.

 

Mai important ca si tipul de ulei, dupa parerea mea, e ca uleiul sa fie "la nivel".

 

bravo ........

spunele asta si pe topicul de gs/gsa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La k12 si 13 constructorul recomanda Castrol Power1 Racing 5W-40.

Oare de ce?!...

 

3D_emoticon_S224.gif

Pentru ca posesorii unor astfel agregate sa nu se mai planga ca aud zgomot de la ambreiaj in cazul unui demaraj in forța...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai am o intrebare pentru cunoscatorii de 1100RT: la amortizorul spate(pe partea stg.) este un reglaj(surub) cu doua pozitii S si H, pentru ce este si in ce pozitie recomandati sa fie pozitionat?

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Da, este reglajul de revenire(rebound).

Depinde de greutatea ta si cum mergi, cu pasager sau fara.

Eu la 100 kg mergeam si cu robinetul si cu reglajul de revenire inspre hard, este o idee mai dura pe suspensii, dar sta mult mai bine pe sosea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai am o intrebare pentru cunoscatorii de 1100RT: la amortizorul spate(pe partea stg.) este un reglaj(surub) cu doua pozitii S si H, pentru ce este si in ce pozitie recomandati sa fie pozitionat?

 

In primul rand, nu este vorba de numai doua pozitii, este o reglare "infinita" intre acele doua extreme.

Apoi, din cate stiu io, reglarea arcului este cea mai mult responsabila cu greutatea (bagaj, pasager etc) iar acel "surub" de la amortizor are legatura mai mult cu starea drumului si/sau cu gustul tau, intre confort (soft) si sport (hard).

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...de fapt... amortizarea se face prin cat de repede trece uleiul dintr-o camera in alta; in functie de cum reglezi tu surubul ala, poti obtura sau nu trecerea uleiului, daca il infiletezi, o sa treaca mai putin uleiu, daca il desafci, o sa treaca mai usor. Arcul tine numai totul laolalta, sa nu se balangane sus jos la fiecare imperfectiune a drumului.

 

Incearca sa pornesti de la jumatatea setarilor, adica daca ai 35 de clickuri la arc, incearca cu 17 si daca ai 3 ture la surub, incearca la 1,5. De acolo incolo, ajustezi putin cate putin, directia in care ajustezi o sa o vezi tu...

 

Vezi ca, clickurile la arc is numai de cand incepe sa opuna rezistenta robinetul. Din 33 de clickuri sau cate ai, s-ar putea ca 10 sa mearga in gol. Asta e pentru ca in timp, uleiul din sistemul ce comprima arcul dispare, nimeni nu stie inca unde, ca urme nu lasa :)

 

Treaba cu reglatul suspensiilor e destul de delicata. Mie sincer mii ciuda ca nu stiu cum se face. Inca :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...