alex22_xxx Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 Daca cumva te referi la K1200r producatorul recomanda Castrol 10w-40.La k1300 poate o fi 5w-40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 (editat) Posted 28 minutes ago khk, on 11 Mar 2013 - 18:41, said: ...La ce se refera Dan Nastase are legatura cu probelemele de la motor si ambreiaj ale K1300GT din testele revistei Motorrad... ...stiu ca BMW recomanda Power 1 Racing pt K12/13. O.K. Acum ca stim cu totii cauza... Asteptam... si explicatia recomandarii! Editat Martie 11, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 11, 2013 Admin Share Postat Martie 11, 2013 Dl.Nastase, de fapt ce doresti sa afli despre uleiul ala, nu prea prind sensul intrebarii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 Nu cred că a înţeles nimeni....dar la întrebări de genul si răspunsurile sunt pe măsură! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 Dl.Nastase, de fapt ce doresti sa afli despre uleiul ala, nu prea prind sensul intrebarii? luigi, de ce cauti un sens intrebarilor d-lui nastase, atata timp cat el nu exista. fa ca restul lumii si ignora-l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 (editat) Oricare individ din lumea asta are dreptul sa fie cat de ignorant vrea el... Asta este si drama tarii noastre... dar la noi... intr-o proportie mult mai ingrijoratoare. Pe un forum moto... un user cu un IQ suficient ar intelege imediat sesnsul intrebarii mele: De ce Bayerishe Motoren Werke a shimbat recomandarea pentru uleiul folosit la modelele K12 si 13 cu motor transversal, respectiv K-urile fabricate dupa 2004. Raspunsul si explicatiile este asteptat numai de la motociclistii pasionati BMW... cunoscatori ai subiectului. Simplu! Editat Martie 12, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 12, 2013 Admin Share Postat Martie 12, 2013 Pe un forum moto... un user cu un IQ suficient ar intelege imediat sesnsul intrebarii mele: De ce Bayerishe Motoren Werke a shimbat recomandarea pentru uleiul folosit la modelele K12 si 13 cu motor transversal, respectiv K-urile fabricate dupa 2004. Desi lipseste semnul interogatiei, abia asta este intrebarea de fapt.. Nu vad insa legatura intre forumisti si politica uleiurilor celor de la Bayerische Motoren Werke AG ?(denumirea corecta dealtfel, cunoscuta ca atare de catre toti ceilalti iubitori BMW cu IQ-ul scazut de pe aici..) Un mail la ei si nu ma indoiesc, avand in vedere renumele solicitantului, ca ai fi primit repede raspunsul asteptat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 (editat) Liviule, 1. Ma indoiesc sincer ca pasionatii moto folosesc termenul Aktiengesellschaft utilizat de germani pentru societatea Bayerishe Motoren Werke. 2. Imi rezerv dreptul - spre informarea corecta a majoritatii - sa astept raspunsul corect solicitat aici pe acest forum public dedicat motociclistilor respectiv in folosul celor care utilizeaza produsele BMW in Romania. Multumesc pentru intelegere. Editat Martie 12, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Desi lipseste semnul interogatiei, abia asta este intrebarea de fapt.. Nu vad insa legatura intre forumisti si politica uleiurilor celor de la Bayerische Motoren Werke AG ?(denumirea corecta dealtfel, cunoscuta ca atare de catre toti ceilalti iubitori BMW cu IQ-ul scazut de pe aici..) Un mail la ei si nu ma indoiesc, avand in vedere renumele solicitantului, ca ai fi primit repede raspunsul asteptat.. el il stie. e un test pt aia cu IQ-ul mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 (editat) De ce producatorul BMW a shimbat recomandarea pentru uleiul folosit la modelele K12 si 13 cu motor transversal, respectiv K-urile fabricate dupa 2004 ? Raspunsul si explicatiile sunt asteptate numai de la motociclistii pasionati... cunoscatori ai subiectului. Multumesc ! Editat Martie 12, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 12, 2013 Admin Share Postat Martie 12, 2013 societatea Bayerische Motoren Werke. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 (editat) Destept! La prima intalnire BMW fac cinste cu un c mic fierbinte si un aktiengesellschaft frappe mare! 70583_A1_BMW_POSTER_MCO00066_low_res(3).pdf De ce producatorul BMW a shimbat recomandarea pentru uleiul folosit la modelele K12 si 13 cu motor transversal, respectiv K-urile fabricate dupa 2004 ? Raspunsul si explicatiile sunt asteptate numai de la motociclistii pasionati... cunoscatori ai subiectului. Multumesc ! Editat Martie 12, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 (editat) Cred ca cineva se cam plictiseste..... Editat Martie 12, 2013 de alex22_xxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ecomelc Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 salut, poate sa ma ajute cineva?, vreau sa ridic schimbatorul de viteza la un r1100rt, stie cineva cum se procedeaza?(mi-am luat o pereche de cizme si nu-mi mai incape piciorul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 13, 2013 Admin Share Postat Martie 13, 2013 In spatele suportului ar trebui sa ai o tije reglabila cu o piulita de siguranta, desfaci acea piulita citeva ture si infiletezi tija cit ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 salut, poate sa ma ajute cineva?, vreau sa ridic schimbatorul de viteza la un r1100rt, stie cineva cum se procedeaza?(mi-am luat o pereche de cizme si nu-mi mai incape piciorul). La 1100rt, schimbatorul are 2 pozitii. Mai exact surubul de prindere in scarita. In caz ca nu e inca pe gaura de sus, pune-l acolo. Daca e deja acolo, fa cum a zis l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ecomelc Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 multumesc lui Dan Cata si lui L.U.V., am rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Niciodata nu mi-am pus problema uleiului... Adevarul e ca pe tema asta putem divaga sute de pagini fara sa ajungem la un consens, fiecare dupa cunostiintele si crezurile lui. Mai important ca si tipul de ulei, dupa parerea mea, e ca uleiul sa fie "la nivel". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Niciodata nu mi-am pus problema uleiului... Adevarul e ca pe tema asta putem divaga sute de pagini fara sa ajungem la un consens, fiecare dupa cunostiintele si crezurile lui. Mai important ca si tipul de ulei, dupa parerea mea, e ca uleiul sa fie "la nivel". bravo ........ spunele asta si pe topicul de gs/gsa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VRAI Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 La k12 si 13 constructorul recomanda Castrol Power1 Racing 5W-40. Oare de ce?!... Pentru ca posesorii unor astfel agregate sa nu se mai planga ca aud zgomot de la ambreiaj in cazul unui demaraj in forța... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 http://bmw-camp.myforum.ro/-vp215.html#215 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ecomelc Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 mai am o intrebare pentru cunoscatorii de 1100RT: la amortizorul spate(pe partea stg.) este un reglaj(surub) cu doua pozitii S si H, pentru ce este si in ce pozitie recomandati sa fie pozitionat? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 15, 2013 Admin Share Postat Martie 15, 2013 Da, este reglajul de revenire(rebound). Depinde de greutatea ta si cum mergi, cu pasager sau fara. Eu la 100 kg mergeam si cu robinetul si cu reglajul de revenire inspre hard, este o idee mai dura pe suspensii, dar sta mult mai bine pe sosea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 (editat) mai am o intrebare pentru cunoscatorii de 1100RT: la amortizorul spate(pe partea stg.) este un reglaj(surub) cu doua pozitii S si H, pentru ce este si in ce pozitie recomandati sa fie pozitionat? In primul rand, nu este vorba de numai doua pozitii, este o reglare "infinita" intre acele doua extreme. Apoi, din cate stiu io, reglarea arcului este cea mai mult responsabila cu greutatea (bagaj, pasager etc) iar acel "surub" de la amortizor are legatura mai mult cu starea drumului si/sau cu gustul tau, intre confort (soft) si sport (hard). Editat Martie 15, 2013 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 ...de fapt... amortizarea se face prin cat de repede trece uleiul dintr-o camera in alta; in functie de cum reglezi tu surubul ala, poti obtura sau nu trecerea uleiului, daca il infiletezi, o sa treaca mai putin uleiu, daca il desafci, o sa treaca mai usor. Arcul tine numai totul laolalta, sa nu se balangane sus jos la fiecare imperfectiune a drumului. Incearca sa pornesti de la jumatatea setarilor, adica daca ai 35 de clickuri la arc, incearca cu 17 si daca ai 3 ture la surub, incearca la 1,5. De acolo incolo, ajustezi putin cate putin, directia in care ajustezi o sa o vezi tu... Vezi ca, clickurile la arc is numai de cand incepe sa opuna rezistenta robinetul. Din 33 de clickuri sau cate ai, s-ar putea ca 10 sa mearga in gol. Asta e pentru ca in timp, uleiul din sistemul ce comprima arcul dispare, nimeni nu stie inca unde, ca urme nu lasa Treaba cu reglatul suspensiilor e destul de delicata. Mie sincer mii ciuda ca nu stiu cum se face. Inca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.