spitfiredragos Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Cred ca se refera la protectiile pentru cilindrii (si din ce vad si oglinzile sunt julite un pic...cel putin cea de pe dreapta).... sunt julite dar vopseaua este impecabila. Asta nu inseamna ca e praf, ale mele arata la fel. L-am scapat pe loc ... Inteleg, si sincer si omu mi-a spus ca e oglinda de pe dreapta julita. M-am uitat cat am putut de atent la chiuloase si nu am vazut urme, pe protectii in schimb se vede ceva insa nu de profunzime. F posibil sa fi fost scapat! Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Pot sa iti spun eu de victor.eu am luat 2 bmw de la el primul a fost impecabil la un pret corect iar a doua a avut citeva probleme dar pretul a fost foarte mic.acum 2 zile a fost si un prieten la el si si-a luat o mobra cu care se da prin transilvania acum.la el pretul intodeauna e corect.nu te astepta sa iei un rt cu4000 si sa fie nou ca unul nou e 18000 dar iti pot spune ca daca ar fi sa imi iau un sh la el ma duc.iar din poze mobra arata f bine in rest pt toate exista magazine de piese si mecanici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 M-am mai interesat de acest Vik si toti au avut vbe de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Imi doresc sa devin posesor de BMW si la capitolul moto, la capitolul 4 roti satua bine in privinta bmw si am zis sa fei "armonie" in garaj:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 (editat) Am pus placuta cu senzorii Hall refacuta de Dan Cata inapoi si totul e ok. Multumesc inca o data. Se poate adauga inca un exemplu pe lista celor cu placute parsive: la teste parea ok, in practica nu era. Editat Iunie 20, 2013 de bcristian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cocosound Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Salut, sunt printre altele si possesor de BMW F800R. Info important pentru posesori de BMW: Daca aveti cunostinte prieteni etc. care din intimplare lucreaza la BMW apelati pentru reducere de pret. In acest an BMW-Motorrad sarbatoreste 90 de ani. Cu ocazia aceasta sunt pentru angajati reduceri de 39%, deobicei sunt doar 22% 39% reducere doar pentru accesorii si inbracaminte iar regular 22% pentru motociclete. Cu ocazia aceata mi-am comandat un set de valize cu suporti Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 Stie careva ce interventii se fac la inspectia periodica de 40.000 km la k1200r ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 * Control rodaj: 500 si 1200km. * Inspectia anuala BMW: cel putin o data pe an si in functie de kilometrii parcursi. * Serviciu de intretinere: Dupa primii 10.000 km si succesiv la fiecare 20.000 km parcurs (30.00, 50.000, 70.000...). *Inspectia BMW: Dupa primii 20.000 km, apoi succesiv dupa allti 20.000 km (40.000 km, 60.000 km, 80.000 km). La multi kilometri frumosi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 Multumesc mult, insa eu voiam sa stiu de fapt la cati km se schimba lantul de distributiile sau bujiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 Stimate, "consumabilele" respective se schimba conform manualului de service, oricum, nu mai tarziu decat uzual pentru BMW-urile in 4 timpi. S-ar putea ca, de fapt, pe tine si pe alti posesori de K12 sa te deranjeze si faptul ca maneta de ambreiaj tine prea sus si/sau: http://www.slideshare.net/k1300r/k1200-timing-chain-tensioner-attachment-service-bulletin Sa auzim numai de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 Salutare!!! am un varadero dar ma intereseaza sa iau un bmw k 1200 cam din 2000. ce parere aveti despre acest model ?.....consum...probleme eventual.... astept raspunsuri de la cei ce detin in special acest model Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 (editat) Pentru un touring avantajul clar fata de ce ai in prezent este transmisia prin cardan. ... "cam din 2000"... poate insemna si 1998 cu care nu prea mai sunt de acord! Daca tot iti place locomotiva asta de 300 kg eu ti-as indica sa te orientezi spre modelul... "cam dupa 2001- 2002"... ...Dar, nah... depinde f.f. mult si de cum a fost intretinut la viata lui... Editat Iunie 23, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 23, 2013 Admin Share Postat Iunie 23, 2013 (....) ma intereseaza sa iau un bmw k 1200 cam din 2000. ce parere aveti despre acest model(...) astept raspunsuri de la cei ce detin in special acest model Care model? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costingr Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 Cu millie-u de macrame Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gulag23 Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 Ma confrunt cu o eroare la ABS (R1100RT). Ramane aprins doar ledul de sus de pe bord, cel de jos se aprinde doar cand vrea el, fara nicio noima. Am facut un test cu ledul legat la mufa de sub sa si la minusul bateriei si s-a aprins doar o data, ceea ce ar insemna, conform unor site-uri de afara: front pressure modulator. Problema este ca nu am reusit sa resetez ABS-ul, desi am respectat procedura. S-a confruntat cineva cu problema asta si, daca da, cum a rezolvat-o? Multumesc anticipat pentru orice sfat. Pana acum am stabilit o singura "eroare": testerul nu comunica cu calculatorul ABS, motiv pentru care nu se poate efectua testarea propriu-zisa. Am incercat la doua service-uri (inclusiv la Tiberiu la BMW Baneasa). Cred ca asta este si motivul nefunctionarii ABS-ului, motocicleta nu mai vede calculatorul ABS (parere de amator).Voi incerca zilele urmatoare sa aflu, cu ajutorul unui electrician auto, motivul "lipsei de comunicare". Va tin la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costingr Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 Mufe oxidate,vreun fir intrerupt (ce la o inspectie vizuala ar putea parea OK).contact rece. Eu folosesc un spray WD 40 si e bun in toate imprejurarile.Unge si elimina aparitia umezelii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Ma tem ca am vesti nu tocmai bune pentru posesorii de mobre de 1200, si altele care au cardanul ca la 1200. Hexheads, cum le-ar zice americanul, dar cred ca, cardanul asta e si pe unuele K-uri, daca nu ma insel. Asta e o problema de siguranta voastra pana la urma!! Asa ca ar fi bine sa va verificati inca de pe acum mobrele. Se pare ca sunt multe cu problema asta... La grup, iese un ax mare, ala gol pe dinauntru, iar pe exterior, are caneluri. Pe canelurile alea, intra o flansa din duraluminiu. Flansa aia e cea cu probleme... Probleme sunt: find de dural, se uzeaza canelurile pe ea, si roata capata joc, daca ai prinde-o la 9-3 si 12-6. Asta nu ar fi asa mare hiba, ca nu apare dintr-o data, ci in timp. Deci nu te lasa in drum. Ce te lasa in drum insa e asta: Pe flansa respectiva, se prinde atat discul de frana cat si roata! Se pare ca e prea slaba si nu tine, crepan-du-se. Poate ceda fie la gaurile de prindere la discul de frana, fie unde stau prezoanele de la roata. In ambele cazuri, e la fel de grav. BMW, a venit cu o solutie, nu stiu inca daca e de bine sau nu... Flansa initiala e din dural, zamac chiar, scrie compozitia chimica pe ea. Asa ca a facut una mai buna, zic ei, din alt aliaj, mai dur, dar au facut-o mai ingusta si au adaugat un distantier: In stanga e flansa originala, in mijloc e distantierul si in drepta e noua flansa. Se vede clar ca noua flansa e mai ingusta ca flansa veche, ceea ce inseamna ca suprafata de contact pe caneluri e mai mica, ceea ce nu poate fi prea bine... Inca ma documentez la problema si incerc sa gasesc o solutie, dar pana una alta, faceti efortul asta si verificati-va flansele la mobrele voastre, daca au crapaturi! E foarte important asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Dane, foarte jmekera placa cu senzori Hall facuta de tine. Am mers sub torentiala vreo 2 ore si n-au fost probleme de nicio culoare. Multam foarte! Las' ca fabrici tu si o flansa de-aia, ca mare filosofie nu pare. PS: daca apuci sa faci crash-baruri ieftine, te las sa faci experimente pe mine Cele mai bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Dan,nu este sigur ,,zamac"..cunosc bine materialul .Nici daca o faceau chinezii nu o faceau din zamac .Sa crape asa de la nerespectare strangerii la cuplu ??? Sa existe o conicitate care sa ,,umfle gaura " .Nu de alta dar neamtul nu face greseli din astea la trenul de rulare .Parerea mea.O buba trebuie sa existe undeva ,nu cred ca de vina este numai calitatea materialului.Ai dreptate , daca a aparut ,,fisura" urmatorul pas este ce se vede in fotografie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Ia vezi in poza asta, ce zice: Al Zn Mg. Ce e ala? Dan,nu este sigur ,,zamac"..cunosc bine materialul .Nici daca o faceau chinezii nu o faceau din zamac .Sa crape asa de la nerespectare strangerii la cuplu ??? Sa existe o conicitate care sa ,,umfle gaura " .Nu de alta dar neamtul nu face greseli din astea la trenul de rulare .Parerea mea.O buba trebuie sa existe undeva ,nu cred ca de vina este numai calitatea materialului.Ai dreptate , daca a aparut ,,fisura" urmatorul pas este ce se vede in fotografie . Nu e nimic conic acolo, suruburile la disc se strang la 30 Nm, alea de la roata la 60 Nm. La discuri, se pune si locktite. As zice daca s-ar crapa numai alea de la roata, dar alea de la discuri nu au nici o scuza. Adica da, faptul ca e facuta flansa initiala dintr-un material gresit :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 (editat) ,,Zamacul"contine si cupru .. AlZn4.5Mg este doar un aliaj de aluminiu.In folclor numit ,,zamac"dar nu este zamac.Seamana mult dar are alta compozitie.Pe vremuri se faceau manetele din zamac.Apoi au renuntat si le-au facut dintr-un ,,zamac" mai flexibil.Din zamac se mai fac inca piese dar ..doar piese ce nu sunt supuse solicitarilor mecanice mari . .Este un material folosit chiar si in tehnologia aerospatiala (AlZn5.5MgCu ) asa ca prost prost nu este .) Editat Iunie 25, 2013 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Am inteles. Cand am vazut Z-ul ala acolo, m-am gandit direct la zamac. Asta e, cand ai un ciocan in mana, toate in jur iti par cuie Ideea e ca flansa originala e facuta dintr-un material care nu isi are locul acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 (editat) Am inteles. Cand am vazut Z-ul ala acolo, m-am gandit direct la zamac. Asta e, cand ai un ciocan in mana, toate in jur iti par cuie Ideea e ca flansa originala e facuta dintr-un material care nu isi are locul acolo. ..E,drum lung pana la ,,zamac" nu este ) difera doar lipsa Cu .Diferenta nu este de la cer la pamant si se confunda foarte usor pt ca ambele reactioneaza aproximativ la fel la flacara sau ,,un ciocan mai mare ":)) ,,Ideea este ca ai dreptate " ...un asemenea material ,intr-o zona solicitata, si mai ales la BMW ?!!! Chiar este nashpa.Te cred ca ai avut un shoc cand ai vazut piesa.Nici la dusman nu doresc asa ceva.Din cate citesc pe aici ca patiti cu componente (senzor de nivel benzina ...sau cum s-0 numi ,senzori hall..etc ) la motociclete relativ noi sau foarte noi ..incep sa cred ca cei de la BMW au baut apa dupa un chinez.Bine spunea cineva : ,,nu se mai fac taica lucruri ca pe vremuri ,sa te tina o viata". Editat Iunie 25, 2013 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Va rog sa ma scuzati ca deviez de la o discutie atat de serioasa si importanta insa permiteti-mi sa ma "laud " ca incepand de ieri sun membru al grupului de "posesori moto BMW". Am reusit sa gasesc un R1150 RT impecabil la Brasov de care sunt foarte multumit si impact cu privire la alegerea facuta! Cu aceasta okazie, dati-mi voie sa spune, Bine v-am gasit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 (editat) ...Si mai ziceau unii ca numai chopperistii nu raspund la salut... Adevarul e ca... nu conteaza marca... conteaza stofa. Din panza de sac nu se fac costume de gala... Dragos, sa-ti stapanesti bavarezul cu sanatate si bucurie! La multi kilometri frumosi! Editat Iunie 26, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.