Dan Cata Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Asta ar fi interesant daca s-ar implementa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 unde pui injectorul si bujia si cum controlezi admisie/evacuare? in schimb un 2 timpi cred ca ar merge, sa pui bujia in pistonul de sus si admisie/evacuare pe ferestre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 asta ar fi 4 intr-o linie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Cateva imagini cu RS-ul meu cu seile schimbate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 23, 2014 Admin Share Postat Octombrie 23, 2014 Dan/Timisoara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Vad ca ai mansoanele de cauciuc uzate, sunt pe louis, Ariette le zice, la 120 de lei Sunt de 2 feluri, pt 1100/1150 si 1200; ideea e sa le comanzi pe alea potrivite mobrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 (editat) Le stiu. Ideea este daca pot scoate mansoanele de cauciuc fara sa afectez incalzirea . De comandat este simplu ca are cod. Editat Octombrie 23, 2014 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 23, 2014 Admin Share Postat Octombrie 23, 2014 Se pot scoate destul de usor si nu afecteaza nimic, le-am schimbat si eu la a mea cu Ariete. Cind le pui pe cele noi foloseste cu incredere scuipinol, sa nu le lipesti cu altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Ca tot se discuta despre mansoane, yo mi-am luat ptr bivol asa ceva - nu pentru ca erau tocite ci pentru ca eram obisnuit de la cealalta mobra cu mansoanele un pic mai groase, ma dureau degetele si carpienele dupa o zi pe bembeu. acum e OK, nu afecteaza in nici un fel incalzirea din manson (adica nu-s facute dintr-un cauciuc izolant) si cica mai reduc si din vibratii dar nu as putea spune daca o fac sau nu ca GTu nu vibreaza ca SVu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Ca tot se discuta despre mansoane, yo mi-am luat ptr bivol asa ceva - nu pentru ca erau tocite ci pentru ca eram obisnuit de la cealalta mobra cu mansoanele un pic mai groase, ma dureau degetele si carpienele dupa o zi pe bembeu. acum e OK, nu afecteaza in nici un fel incalzirea din manson (adica nu-s facute dintr-un cauciuc izolant) si cica mai reduc si din vibratii dar nu as putea spune daca o fac sau nu ca GTu nu vibreaza ca SVu cum e cu spuma aia cand se imbiba cu apa? am avut pe alt motor niste manere dintr-o spuma (nu stiu daca-s la fel cu astea ca nu le-am vazut) si dupa o vizita la spalatorie sau o ploaie mai serioasa se imbibau cu apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 nu prea sta apa in ele, zici ca-s dintr-o spuma aerata, uscandu-se repede, sunt multumit de ele, singura intrebare e durabilitatea, cat de mult o sa tina; dar avand in vedere ca nu-s o avere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 "l.u.v"- din experienta eu nu mai folosesc scuipinol la inlocuire mansoanelor de ceva vreme. Am descoperit secretul si este de nota . Gel pentru contact sexual. Iti permite sa pozitionezi usor mansoanele, este pe baza de apa si se usuca repede, nu lipeste. Efect garantat ca si in cazul scuipinolului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Genial. Acum am aflat de ce le place fetelor BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 (editat) Am link la un tutorial video de inlocuire. Daca vrei, zi si ti'l dau. In alta ordine de idei, eu recomand, ca si in turorial, in loc de gel () sau scuipinol, fixativ de par. Aluneca cand e umed si se lipeste beton cand se usuca. Editat Octombrie 24, 2014 de dexxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 24, 2014 Admin Share Postat Octombrie 24, 2014 (editat) Daca folosesti fixativ se lipesc de mansoane si probleme apar la urmatoarea inlocuire, cind nu le vei putea da jos.. Editat Octombrie 24, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Este o explicatie ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Daca folosesti fixativ se lipesc de mansoane si probleme apar la urmatoarea inlocuire, cind nu le vei putea da jos.. Ai si tu dreptate. Insa cand/daca iti intra sub ele umezeala/mizerie sa nu te trezesti ca intorci doar mansonul...de aia eu as merge pe fixativ care si lipeste si cu siguranta nu e atat de puternic la lipiciul din fabrica. » Post actualizat in 24 Oct 2014 10:20 @banditu' rosu: uite un link la repezeala de pe adv rider legat de inlocuirea mansoanelor. E bine documentat cu poze; in felul asta vei sti deja cum arata firele alea de la incalzire. http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=90799 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Multumesc. Vad ca ati avut voi inspiratie cu fixativul. Eu am mers pe locica practicii si a functionat de fiecare data. Exemplificare: -nu se rasucesc -poti sa te ridici in ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 (editat) .... Editat Octombrie 24, 2014 de zĂŽmbesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Delo Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Deci gelul pt contact sexual se poate inlocui cu fixativul de par ba chiar cu scuipinol, bine de stiut, dar daca ma lipsesc de cineva??? » Post actualizat in 24 Oct 2014 17:52Aroma conteaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bilutza931 Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Buna ziua, cochetez cu ideea de a-mi lua un R1150rt de ceva vreme. Am găsit pe net câteva oferte interesante, problema a apărut in momentul in care am discutat telefonic cu unul dintre vânzători. Mi-a pus o întrebare care mi-a devastat tot universul: ce înălțime am??? La răspunsul meu de1,75 mi-a zis sa uit de rt...chiar asa de înalte sunt? Citisem undeva ca standardul este de 800 mm iar lowseat pe la 780...as dori daca se poate părerea posesorilor , referitoare la modul in care au reușit sa se adaptezla Înălțimea motocicletei sau a modului in care poate fi lăsată mai jos seaua ...sau stiu si eu , soluții care au funcționare pentru alții. Ma refer la bmw r1150rt 2001-2004. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 26, 2014 Admin Share Postat Octombrie 26, 2014 Asta cu inaltimea este poveste, totul tine de tehnica. Fostul propietar al mobrei mele avea 167 cm si mergea pe LT de nu avea aer. Si LT-ul are 100 kg peste RT! La 175 ai sa te simti foarte bine pe el, cunosc multi propietari cu inaltimea asta si niciunul nu se plange. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bilutza931 Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 k, multumesc pentru feedback...poate nu am reusit sa ma fac prea bine inteles...ma refeream la pozitia in stationare, cand esti obligat sa stai la un semafor , in traffic , sa urci o bordure...acolo imi fac problem sa nu o trantesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 26, 2014 Admin Share Postat Octombrie 26, 2014 Este evident ca ma refer la stationare, in mers mergi cu orice, indiferent de greutate sau inaltime. Nu stiu pe ce mobre ai mai mers, dar totul depinde de obisnuinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bilutza931 Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Suzuki sv650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.