proffroad Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Merge și la a mea să încarc direct prin priză? Nu trebuie să aibă CAN-bus pentru asta? Va merge și la mașină prin brichetă? Poate fi lăsat permanent cuplat așa? Pe de altă parte, am încercat în seara asta să dezactivez alarma, dar nu cred că am reușit. Am urmat pașii descriși în manual, dar nu a mers. Dacă mă poate ajuta cineva, poate aveți un manual în limba română... eu o țin aproape mereu la mine în garaj, nu am nevoie de alarmă activă permanent, aș prefera să o activez manual doar când am nevoie. Nu mai vorbesc de imobilizator, care se activează chiar și când opresc la barieră, și trebuie dezactivat mereu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Daca memoria nu ma inseala (si aici astept corectii de la cei mai "batrani"), din 2008 este disponibil CAN BUS la BMW. Ca sa-ti raspund la intrebare, eu am optat pana sa am aceasta optiune, la motoarele mai vechi, la un adaptor care se poate cumpara separat la unele firme si la altele este inclus in set, adaptor constand din contacte de tip "ureche" care se prind direct pe bornele bateriei si un contact la capat, protejat de umezeala; ca cel de aici, de exemplu: http://www.mts1200.info/motorcycleinfo/resources/6795/assets/images/FAQs/electrics/accumate_battery_lead.jpg Eu folosesc un Optimate 4 (luat de pe louis), can bus edition, pe care am dat vreo 70 de euro la vremea lui si (acum vreo 3-4 ani) care si-a facut treaba pe 2 Honde (un Hornet si un Deauville) si pe 2 BMW-uri (un RT si un GS). L-am ales in detrimentul incarcatorului dedicat oferit de BMW in primul rand datorita pretului (vreo 600 de lei) si pentru ca "stie" sa faca mai multe decat BMW-ul. Sunt convins ca mai exista optiuni si am mai auzit de bine despre Ctek de la un prieten tot cu adventure. Eu prefer sa platesc mai mult dar sa iau un lucru de calitate (fara a plati un brand); de altfel pe cel de la Optimate il vei putea gasi in reprezentante specifice, branduit - Kawasaki, Ducati etc. (evident la un pret mai mare). » Post actualizat in 06 Nov 2014 19:58Daca este un incarcator "smart", ori ca e pus direct pe baterie, ori pe bricheta, da. Eu conectez incarcatorul la motor dupa ce parchez in garaj, avand grija ca partile fierbinti sa nu atinga cablul. Poate fi lăsat permanent cuplat așa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 6, 2014 Admin Share Postat Noiembrie 6, 2014 Merge și la a mea să încarc direct prin priză? Nu trebuie să aibă CAN-bus pentru asta? Va merge și la mașină prin brichetă? Poate fi lăsat permanent cuplat așa? Da, merge sa incarci prin priza motocicletei, la a ta nu ai can-bus. Ar trebui sa mearga si la masina, dar pentru masina ai clestii cu care vine incarcatorul. Fiind inteligent il poti lasa asa, el isi face singur treaba si ciclurile incarcare/descarcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Mulțumesc mult! Am găsit CTEK MXS5.0 cu compensare de temperatura la 332 RON; CTEK MXS 5.0 Test&Charge (12V, 5.0A) la 396 RON (merită diferența?); Adaptor priza bricheta CTEK Comfort CIG plug la 34 ron; OPTIMATE 4 DUAL PROGRAM 269.95 RON, adaptor pentru brichetă nu am găsit la noi. CTEK este mai scump, dar încarcă baterii de la 1,2 la 110 Ah, mi-ar putea folosi și la mașini, iar Optimate are capacitate între 2-50 ah, dar este compatibil CAN-bus, deocamdată nu am așa ceva, însă în viitor...Dacă mai e ceva care m-ar putea face să iau o decizie, vă rog să-mi spuneți! Deocamdată înclin spre CTEK MXS 5.0 Test&Charge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Eu am ala original de la bmw. Dar nu il folosesc doar pe mobra mea, ci si pe altele mult mai noi, deci merita sa iau ala. Daca il pui doar pe a ta, iti recomand sa iei cel mai lesne redresor destept si sa ii pui adaptorul ala de bricheta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Eu am ala original de la bmw. Dar nu il folosesc doar pe mobra mea, ci si pe altele mult mai noi, deci merita sa iau ala. Daca il pui doar pe a ta, iti recomand sa iei cel mai lesne redresor destept si sa ii pui adaptorul ala de bricheta. Deci pe care anume îl recomanzi? » Post actualizat in 07 Nov 2014 16:35 Ce părere aveți de Optimate 5 VoltMatic (aprox. 370 ron)? Este recomandat pentru bateriile medii si mari de 6 si 12 Volti (plumb-acid), standard, AGM sau GEL, intre 10 si 192 Ah de 6V si intre 8 si 120 Ah de 12V. Acesta asigura 4000mA la o tensiune de 6V si 2800mA la o tensiune de 12V, fiind ideal pentru motociclete, autoturisme, jetski sau barci. - See more at: http://www.motoboom.ro/redresor-incarcator-tecmate-optimate-5-voltmatic.html#sthash.OkZee6bx.dpuf Ăsta ar merge și la MZ, la care am instalația pe 6 v. Care este diferența între cele compatibile CAN BUS și ăsta? Ar funcționa corect dacă aș comanda și adaptorul can-bus? Pot găsi la noi adaptor pentru brichetă? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Delo Postat Noiembrie 7, 2014 Share Postat Noiembrie 7, 2014 Este la Lidl ceva la vreo 60 de lei, este "inteligent" poti sa-l lasi pe baterie o vesnicie, chiar daca e aprins ledul verde precum ca e incarcat, ea mentine incarcarea continu fara a depasi tensiunea maxima la incarcare, are functia moto, auto, si auto-iarna (aici incarca ceva mai mult gen 14,7V).Recomand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aquachrono Postat Noiembrie 9, 2014 Share Postat Noiembrie 9, 2014 Optimate 4 isi merita banii . Il am de cativa ani si merge foarte bine atat la moto cat si la auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 Cred ca am mai zis, si poate ma repet. Care aveti 1200, de orice fel, e o investitie buna sa luati un cablu ca si asta - http://www.burnsmoto.com/bmw-fuel-pump-bypass-cable.php Ce face el e ca atunci cand se strica controller-ul de la pompa de benzina (sansele is destul de mari) si te lasa in drum, cu cablul asta alimentezi direct pompa. Nu mi se pare scump sau ceva, dar e bine sa il ai la tine, cred ca e singura chestie care te poate lasa in drum in la 1200; bobinele de la fise daca se strica, nu te lasa in drum, merge doar motorul prost, dar nu te lasa in drum. Deci o lista de must-have la mobre de 1200: - cablul asta sub sa, pentru pompa de benzina - daca motorul are 70k km sau mai mult, schimba fisele de la bobine (~ 900 ron) si alea folosite le tii topt sub sa - verifica roata spate sa nu aiba joc; daca are joc, tre musai remediata problema- daca motorul e pre-2008, verifica flansa spate sa nu aiba crapaturi; dai roata jos si observi Nu am nici o legatura cu vanzatorul cablului, nu il vand eu, doar mi se pare o treaba utila care te poate scapa de multe neplaceri cand esti departe de casa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 11, 2014 Admin Share Postat Noiembrie 11, 2014 Te referi la motorizarile boxer de 1200.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 Corect, cand am zis 1200 de orice fel, ma refeream la boxer de 1200, R, RT, GS/GSA, ST. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 Este la Lidl ceva la vreo 60 de lei, este "inteligent" poti sa-l lasi pe baterie o vesnicie, chiar daca e aprins ledul verde precum ca e incarcat, ea mentine incarcarea continu fara a depasi tensiunea maxima la incarcare, are functia moto, auto, si auto-iarna (aici incarca ceva mai mult gen 14,7V).Recomand! Am fost la Lidl, am găsit un ULTIMATE SPEED ULG 3,8 B1 la 80 de lei, pe care l-am cumpărat, dar nu pentru mult timp. După ce am citit specificațiile tehnice din manual, l-am returnat, deoarece temperatura ambientală este de la 0 la 40 grade C, iar mie îmi trebuie tocmai atunci când temperatura scade sub 0. Încarcă 6V de la 1,2 la 14 ah, iar 12V de la 1,2 la 120 ah, fiind totuși cam mic, 3,8 ah. Cei de la Lidl au fost însă foarte serioși, l-au primit pe loc și mi-au returnat banii fără a mă obliga să fac alte cumpărături din magazin. Rămâne să iau ori Optimate 5 VoltMatic, ori Ctek 5.0 Test&Charge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 pfffff... voi ati citit la "Siguranta" la Indicati de siguranta....? la 8 ani? ce naiba?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 Despre ce vorbesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 Despre ce vorbesti? despre asta probabil. dar nu inteleg unde e problema. scrie clar ca poate fi folosit de copii de la 8 ani in sus, daca sunt supravegheati si la urma "copii nu au voie sa se joace cu aparatu". pana la urma unde e problema, e un incarcator de 12v, nu racheta nucleara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 Cand vad toata povestea asta cu incarcatoarele, imi aduc aminte de un topic pe ukgser unde un posesor de bmw dona o cutie de mufe dinalea mici de bricheta. Tocmai pt asta, ca sa le poti lega la redresor, sa incarci bateria prin instalatia ei. Ce mi-o placut cel mai mult insa, era ca fiecare care vroia mufe, cerea exact atatea cate mobre bmw avea. Nu cerea in plus, motivand "nu ca trebuie, da sa fie'..." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 despre asta probabil. dar nu inteleg unde e problema. scrie clar ca poate fi folosit de copii de la 8 ani in sus, daca sunt supravegheati si la urma "copii nu au voie sa se joace cu aparatu". pana la urma unde e problema, e un incarcator de 12v, nu racheta nucleara. Da, despre asta e vorba. Nu zic ca e problema, dar n-are ce cauta copilu sa foloseasca un redresor. tu l-ai pune pe copilu sa foloseasca? nu e cam putin absurd? Copii au o imaginatie foarte bogata. fac numai prostii. poate sa ia redresor fara sa stii tu si face vreo prostie sa puna pe post defibrilator pe animal mort. mai bine sa nu zici ca ai redresor. eu prefer ca copilu meu sa invete lucruri elementare, sa joace, sa citeasca, etc. copilul nu stie fizica la 8 ani. Asta e parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 copilul nu stie fizica la 8 ani. Aparent nici pisica lu bunica-mea cand ii puneam bateria de 9V pe nasul ei ala umed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 Nici baba americana care a dat in judecata producatorul de cuptor cu microunde ca nu scrie ca nu se pot usca pisici nu stia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 (editat) http://www.bmw-moto.it/en/index.do?Shell+To+Be+BMW+Recommended+Oil+Supplier&key=1415786668%3B&dettagli=magazine&sort_on=5&search_for=!X1 BMW se aliaza cu SHELL acum ca si supplier de uleiuri Editat Noiembrie 12, 2014 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 la urmartorul schimb de ulei o sa pun Yacco 20W-50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 Dar exista si motul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 http://www.bmw-moto.it/en/index.do?Shell+To+Be+BMW+Recommended+Oil+Supplier&key=1415786668;&dettagli=magazine&sort_on=5&search_for=!X1 Aparent BMW se aliaza cu SHELL acum ca si supplier de uleiuri astept sa se bage si cu LUKOIL..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Delo Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 Am fost la Lidl, am găsit un ULTIMATE SPEED ULG 3,8 B1 la 80 de lei, pe care l-am cumpărat, dar nu pentru mult timp. După ce am citit specificațiile tehnice din manual, l-am returnat, deoarece temperatura ambientală este de la 0 la 40 grade C, iar mie îmi trebuie tocmai atunci când temperatura scade sub 0. Încarcă 6V de la 1,2 la 14 ah, iar 12V de la 1,2 la 120 ah, fiind totuși cam mic, 3,8 ah. Cei de la Lidl au fost însă foarte serioși, l-au primit pe loc și mi-au returnat banii fără a mă obliga să fac alte cumpărături din magazin. Rămâne să iau ori Optimate 5 VoltMatic, ori Ctek 5.0 Test&Charge. Nu inteleg ce este cam mic? Incarcarea se masoara in amperi nu in Ah, deci acest incarcator incarca maxim 3,8 A, eu incarc acumulator de Mercedes Sprinter de 100Ah fara nici o problema selectat pe auto. Temperatura?- ai incercat la temperatura mai mica, sigur merge eu am incercat este un produs electronic iar piesele electronice merg mai bine la rece decat la cald, de aceea se folosesc radiatoare la tranzistoare, tiristoare, triacuri samd. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.