Sari la conținut

Postări Recomandate

baiete daca nu stii sa raspunzi la obiect, nu mai face afirmatii pertinente.

 

sa fi sanatos si tu si banii tai.

 

daca cineva (eu) pune cateva intrebari referitoare la BMW, asta inseamna ca ma intereseaza si nu le pun doar de dragu de a le pune, iar daca tu esti in masura sa imi raspunzi, o faci, daca nu...dai cu mucii in fasole cum ai facut mai devreme. Nu am de gand sa ma iau cu tine la ciondaneala pentru ca nu am de gand sa imi pun mintea cu cineva ca tine.

 

du-te tu cu prietenii tai imaginari cu BMW-uri, respectabili, prezentabili si iesiti la o plimbare sa te racoresti un pic....omule integru :o

ON TOPIC: sunt curios de dispozitia cilindrilor la K1200 R -- PENTRU CINE STIE...de ce sunt cilindrii mult mai aplecati ca la o japoneza ?...asta daca este vreo explicatie tehnica

 

merci :cheers:

...mai "baiete", intrebarile pe care tu le pui nu fac parte din cunostintele posesorilor de bmw-uri!!!...intreaba la fabrica sau pe proiectant de ce sunt cilindrii mai aplecati decit la japoneze!!...daca ai avea un pic de cunostinte despre bmw ai stii ca de fapt cilindrii la ce te intereseaza pe tine nu sunt deloc aplecati ci sunt ridicati, la modelele din clasa K in mod normal sunt asezati la orizontala!!...dar tu ai alte dileme, asta e!...eventuale nelamuriri pot fi aflate de pe net cu google, dar nici asta nu stiai!!

...referitor la mine si la prietenii mei imaginari cu bmw-uri, ai de ce sa fii invidios pt ca mai ai mult de crescut pina sa ajungi la un asemenea nivel, poate ca o data cu virsta si cu urcarea pe scara sociala i-ti vei putea si tu permite un asemenea motor,pina atunci lasa, nu fii trist ca si pe strada ta va rasari soarele intr-o zi!!

...reactia ta si a altora de acest fel nu face altceva decit sa-mi intareasca teoria enuntata mai sus, adica nu are rost sa fii curios de bmw decit atunci cind esti pregatit pt asta!!...vei stii cind se va intimpla!..zau asa, nu-ti lua bmw!!

..te salut, fara respect, eu si cu prietenii mei imaginari, toti cu motoare bmw!...care este...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

..in prima parte a pledoariei ai mare dreptate dar in cea de-a 2-a mare pacat ca ti-ai luat asa motor ca nu era pt tine!!..sincer, erau altele mai ieftine si mai potrivite pt tine!!...salut si i-mi pare sincer rau de patania ta!...

 

giv 32

ideea era urmatoarea

NU POTI FACE O "APROPIERE/SIMILARITATE/" PERFECTA

EXEMPLU

BMWAUTO- cocalari, smecheri, baieti de cartier :cheers: dar si masina de ambasada

 

so

 

ideea era ca nu conteaza "cat am parul"/punga/geaca si caravata ci ceea ce vreau sa conduc

deci imi pare o prostie sa spui ca motociclistul pe BMW e un om INTEGRU :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

giv 32

ideea era urmatoarea

NU POTI FACE O "APROPIERE/SIMILARITATE/" PERFECTA

EXEMPLU

BMWAUTO- cocalari, smecheri, baieti de cartier :cheers: dar si masina de ambasada

 

so

 

ideea era ca nu conteaza "cat am parul"/punga/geaca si caravata ci ceea ce vreau sa conduc

deci imi pare o prostie sa spui ca motociclistul pe BMW e un om INTEGRU :o

...ok, hai sa zicem ca tu esti exceptia de la regula!!...exista si exceptii, nu?

...si in afara de problemele financiare si de conduita pe care le ai, la motor ce ai sa-i reprosezi?...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SEFU GIV 32

 

eu stau la ultimul etaj /mai corect spus pe terasa ca doar ti.am zis ca nu am casa

 

sa inteleg ca sunt pe o treapta sociala RIDICATA

 

iupiii

 

:cheers: lasa metaxa09 sa traiasca ca asa mai se umple si topicul asta

 

apropo

 

avand in vedere ca locatarii blocului au refacut terasa si au disparut gropile ma gandesc sa trec de pe dakar pe k 1200 r

asa sigur scapi mai repede de mine deja mi.am ales copacul :o

 

--- Mesaj completat în 17 Aug 2007 12:08 -------------
in concluzie

ca trebuie sa fug la la birou

 

m.a deranjat ideea: BMW - om serios si integru bla bla bla

 

in rest sanatate si asfalt uscat

 

daca vreu sa iau deja a 2 moto "nemteasca" intelegi ca.mi place,,,, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SEFU GIV 32

 

eu stau la ultimul etaj /mai corect spus pe terasa ca doar ti.am zis ca nu am casa

 

sa inteleg ca sunt pe o treapta sociala RIDICATA

 

iupiii

 

:D lasa metaxa09 sa traiasca ca asa mai se umple si topicul asta

 

apropo

 

avand in vedere ca locatarii blocului au refacut terasa si au disparut gropile ma gandesc sa trec de pe dakar pe k 1200 r

asa sigur scapi mai repede de mine deja mi.am ales copacul :lol:

 

 

.... :cheers: .....whatever... :o

 

--- Mesaj completat în 17 Aug 2007 12:18 -------------

ce spune GIV32 se aplica mai mult la seria R si K :

..da, adica la 90% dim bmw-uri!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nenea GIV 32 iei foc aiurea :o

 

atunci cand vrei neaparat sa obtii ceva il obtii....nu tre sa fi plin de bani ca sa iti iei un BMW....daca il vreau cu adevarat, la momentul potrivit am sa fac sacrificii..indiferent de ceea ce gandesti tu cu mainile

 

va salut si eu pe voi, tu si prietenii tai imaginari de pe west coast :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-882-1187342285_thumb.jpgDriven by New Engine Technology

 

BMW's famed Boxer engines have continued along an aggressive development path to their current state of the art, but it has been recognized that an inline arrangement is the best overall compromise for a four-cylinder engine when maximum performance and lightest weight are the primary goals.

 

BMW chose a novel arrangement for the K1200S's four-cylinder engine. The liquid-cooled four-cylinder powerplant is aligned across the frame-a significant departure from the K-Series standard of a longitudinally biased configuration. Not only has the new engine been designed to be as compact as possible, but in an effort to optimize the motorcycle's overall center of mass and fore/aft weight distribution, the cylinder bank is leaned forward 55 degrees from vertical.

 

By canting the cylinder block forward, the four-valve-per-cylinder head rides much lower in the chassis, moving the engine's center of mass forward and down, which helps improve steering response and front-wheel traction on such a powerful motorcycle.

 

It might be enough for some manufacturers to come up with this unique arrangement, but BMW has pushed the advantages even further. The space created by canting the cylinder block allows the transmission shafts to be stacked vertically to help reduce overall engine height and to better centralize the powerplant's mass.

 

Imi pare rau sa constat din unele discutii de pe acest forum ca in Romania este foarte greu sa ducem mai departe nobletea acestei marci de exceptie...

Iar acelora care considera ca serile R si K sunt doar pentru pensionari, daca nu vor avea vreodata prilejul sa faca performante cu ele, macar sa le citeasca istoricul recordurilor...

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nenea GIV 32 iei foc aiurea :lol:

 

atunci cand vrei neaparat sa obtii ceva il obtii....nu tre sa fi plin de bani ca sa iti iei un BMW....daca il vreau cu adevarat, la momentul potrivit am sa fac sacrificii..indiferent de ceea ce gandesti tu cu mainile

 

va salut si eu pe voi, tu si prietenii tai imaginari de pe west coast :cheers:

...ok, asa-i ai perfecta dreptate...U win! :o ...esti cel mai bun!... :D ...asa sa faci!!... :-L

...raspunsul D-lui Dan Nastase...te satisface?...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...ok, asa-i ai perfecta dreptate...U win! :cheers: ...esti cel mai bun!... :o ...asa sa faci!!... :D

...raspunsul D-lui Dan Nastase...te satisface?...

 

SI UITE CUM CEL CU EXPERIENTA/BATRAN CEDEAZA PRIMUL

HI HI HI

]acum revenind la lucrurile ce ne macina

 

forta si longevitatea "boxerului" va putea fi comnatuta de noul 4de la bmw?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SI UITE CUM CEL CU EXPERIENTA/BATRAN CEDEAZA PRIMUL

HI HI HI

]acum revenind la lucrurile ce ne macina

 

forta si longevitatea "boxerului" va putea fi comnatuta de noul 4de la bmw?

oricum era si ultimul meu post in "ciondaneala" asta :o pentru ca eu plecasem pe alta premiza si nu sa ma ciondanesc

 

o berica si pentru nenea mai mare de pe west coast in caz ca trage cu ochiu si un mesaj din partea mea pe care il fac public : IMI IAU BEAMVEU :cheers:

 

on topic : in continuare astept pareri legate de motorul boxer si 4 linie de la BMW

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o berica si pentru nenea mai mare de pe west coast in caz ca trage cu ochiu si un mesaj din partea mea pe care il fac public : IMI IAU BEAMVEU :cheers:

 

 

 

... :o ...ai trecut testul...ia-ti bmw!...il meriti!....cu toate ca ar trebui sa fii mai temperat, ia-ti bmw!!... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SI UITE CUM CEL CU EXPERIENTA/BATRAN CEDEAZA PRIMUL

HI HI HI

]acum revenind la lucrurile ce ne macina

 

forta si longevitatea "boxerului" va putea fi comnatuta de noul 4de la bmw?

 

In ce sens "forta si longevitatea"? La ce anume te referi? Si de ce sa comparam mere cu pere? Seria K exista de vreo 25 de ani, apropo de modele cu traditie. Facem oricand comparatia cu seria K, chit ca s-a schimbat radical arhitectura motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am fost astazi la Bavaria sa-mi cumpar ulei si filtre. Tipul de la receptie mi-a cerut seria motorului si pe baza lui mi-a dat uleiul. Am fost surprins cand am vazut ca-mi da un 15-W40 ce a costat vreo 380000 litrul (stiam de pe forum ca s-a cumparat ulei pentru GS cu 400000 2L) pe care nu scria nimic ca ar fi pentru motorete in 4 timpi asa cum scrie pe alte uleiuri ce le-am vazut eu pentru motorete. Scria doar ca este pentru motoare pe benzina si motorina. Nimic de motorete...

Credeti ca e ok?

Editat de Trumansky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am fost astazi la Bavaria sa-mi cumpar ulei si filtre. Tipul de la receptie mi-a cerut seria motorului si pe baza lui mi-a dat uleiul. Am fost surprins cand am vazut ca-mi da un 15-W40 ce a costat vreo 380000 litrul (stiam de pe forum ca s-a cumparat ulei pentru GS cu 400000 2L) pe care nu scria nimic ca ar fi pentru motorete in 4 timpi asa cum scrie pe alte uleiuri ce le-am vazut eu pentru motorete. Scria doar ca este pentru motoare pe benzina si motorina. Nimic de motorete...

Credeti ca e ok?

 

Eu imi iau uleiul de la Bavaria si imi iau mereu un ulei BMW 20W50 (e de fapt Castrol branded BMW) care ma costa initial 170.000/litru acum trei ani, acum a ajuns vreo 20 si ceva de roni. Acum depinde si de motoreta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi dati voi sa intru si eu in grup ?

Sunt nou pe moto , am un BMW S 800 , pot veni cu cateva comentarii dupa 1800 km parcusi

 

Observ ca sunteti cu totii atenti la motoarele de 1200 cm. Ati uitat de cest model de 800 , intre 650 si 1200 , clasa medie , care are pe langa varianta S si una ST (touring ) . Foarte mici modficari de la un model la altul , la ST pozitia manerelor este mai dreapta , dar motorul este mai carenat ... Datorita acestui amanunt , Touring-ul -ul arata mai sport decat varianta Sport :cheers:

 

Ce imi place la el : cumplul motor este de 87 N ,constant de la 1500 la 7500 rot/min . la 187 kg ,cadrul pe AL . Cred ca este un mare avantaj ,pt ca motorul te ajuta la toate cele 6 trepte la fel . Fata de supersportive, care au un cuplu motor mare la trepte mici de viteza ...

 

Si cu 87 N , pleci tot primul de la stop sau depasesti oricum toate masinile din trafic daca vrei , pt ca ai 200 kg sub tine fata de 2000 kg cat are o masina ...

 

Nu am calarit pe multe motoare asa ca ma aventurez intr-o calsificare a calitatilor acestui model .Am studiat insa presa de specilitate ...Cel mai bine se comporta la drum in serpentina ( nota 9... poate si pt ca asta imi place mie cel mai mult :o ) ; face fata la drum de munte pitruit , chiar in panta ! ( 5) , in trafic este manevrabil dar are o dimensiune si o greutate (6 ) iar pe autostrada nu am inca curaj sa il incerc la maxim ( 9)

 

De la Babaria am aflat ca s-au vandut 8 bucati anul acesta .Modelul e din 2006. Are tractiunea pe curea , ABS optional

 

Intrebari :

- cati sunteti in acest grup ?

- va intalniti pe undeva ?

- aveti actiuni comune ?

 

Poate ca as gasi aceste raspunsuri, daca as fi citit inainte toate mesajele de pe acest grup ... !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Mi-am achizitionat si eu primul motor si pt. inceput am ales un BMW F650ST din 1997.Asa am ajuns sa scriu pe acest topic.

 

Pt. inceput ,m-am apucat sa caut ca orice om un manual de reparatie. Inca nu am gasit nimik :agree: . Pt modele mai noi GS ,CS am tot vazut dar nimik pt ST.

Dupa primele sute de km facuti , am la el o mica pb. Poate dintre voi se gaseste careva care sa fi avut aceleasi pb.

 

Si anume: aprind pozitia , totul ok, apas frana....se stinge becul de pozitie spate....si stins ramane. :smoke: becul este ok...atat am stiut si eu sa verific. stie careva care poate sa fie cauza....sau unde sa verific..??

Multumesc anticipat!

P.S Daca are cineva manual pt acest model in limba engleza, i-as fi recunoscator. financiar.,normal:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Mi-am achizitionat si eu primul motor si pt. inceput am ales un BMW F650ST din 1997.Asa am ajuns sa scriu pe acest topic.

 

Pt. inceput ,m-am apucat sa caut ca orice om un manual de reparatie. Inca nu am gasit nimik :agree: . Pt modele mai noi GS ,CS am tot vazut dar nimik pt ST.

Dupa primele sute de km facuti , am la el o mica pb. Poate dintre voi se gaseste careva care sa fi avut aceleasi pb.

 

Si anume: aprind pozitia , totul ok, apas frana....se stinge becul de pozitie spate....si stins ramane. :smoke: becul este ok...atat am stiut si eu sa verific. stie careva care poate sa fie cauza....sau unde sa verific..??

Multumesc anticipat!

P.S Daca are cineva manual pt acest model in limba engleza, i-as fi recunoscator. financiar.,normal:)

 

iti dau manual + 2 dvd cu demontarea motorului + faq preox 250 de pagini

sti cum sa ma gasesti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Este un F650 GS. Ma ingrijoreaza faptul ca nu scrie pe bidon ca este pentru motorete.

 

 

 

Acelasi lucru l-am patit si eu.Le-am spus ca o fi uleiul acela foarte bun pentru motoare de masina, dar nu e bun pentru motociclete (la care motorul, cutia si ambreiajul folosesc aceeasi ungere). Ei m-au asigurat ca totul e OK si mi-au facut schimbul. Totusi, a doua zi am dat un e-mail la BMW Germania sa vad daca intr-adevar e bun respectivul ulei, iar intr-o saptamana am primit raspunsul ca acel ulei nu e bun si sa refac schimbul cu ulei de motociclete, cf manualului de intretinere!!!!

 

 

 

Din pacate, la Bavaria masinile aduc grosul incasarilor iar motocicletelor nu prea li se acorda atentie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca bagi codul uleiului 81229407414 ce apare scris pe bidon, 15w-40 pe care-l vand cei de la Bavaria, pe realoem.com apare ca si cum ar fi uleiul recomandat ( RealOem BMW parts). Cel putin pentru F650GS din 2000...

Tot pe realoem.com am cautat sa vad ce ulei recomanda pentru un F650 din 97 de exemplu si am gasit recomandat un 20W-50.

Probabil ca 15W-40 il recomanda doar pentru modelele de dupa 2000, pe injectie.

Editat de Trumansky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si revin......HELP!

 

Era duminica si orasul inca liber. Sa ies la o plimbare,zic! Pun toate cele necesare, transpir deja pana ajung la motocicleta. Desfac lantul, o sterg de praf, verific anvelopele...totul bine. De la geam mi se tine un mic monolog...dada, sunt atenta...pun casca,pun manusi,ma urc, trag cric, bag cheia si....si BATERIA MEA DECEDASE!!! :)

ca-n filmele cu prosti!

Rad, mai incerc de cateva ori, faruri nu, avarii nu, semnalizatoare nici atat. Nu ne panicam, asta e, ne descurcam ca n-o fi avion...!

 

N-am cabluri in masina asa ca trebuie sa scot bateria! Nici macar nu ajung la +...hai s-o scot...trebuie desfacut capacul mic, doar 3 suruburi...nu merge...pun la loc, incep sa desfac capacul lateral; la al doilea surub realizez ca nu prea e bine.Opresc un motociclist, se uita, nu stie,pleaca...e groasa zic, sun la BMW.

 

Fiti amabili, cum scot bateria la F650CS? Cei de la BMW ma asteapta cu motocicleta la ei in curte...ca cica nu au masina in bucuresti :scratch: ...dar refuz sa cred ca este atat de complicat! Este?

 

Va multumesc din inima!.....va rog, nu radeti de mine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si revin......HELP!

 

Era duminica si orasul inca liber. Sa ies la o plimbare,zic! Pun toate cele necesare, transpir deja pana ajung la motocicleta. Desfac lantul, o sterg de praf, verific anvelopele...totul bine. De la geam mi se tine un mic monolog...dada, sunt atenta...pun casca,pun manusi,ma urc, trag cric, bag cheia si....si BATERIA MEA DECEDASE!!! :)

ca-n filmele cu prosti!

Rad, mai incerc de cateva ori, faruri nu, avarii nu, semnalizatoare nici atat. Nu ne panicam, asta e, ne descurcam ca n-o fi avion...!

 

N-am cabluri in masina asa ca trebuie sa scot bateria! Nici macar nu ajung la +...hai s-o scot...trebuie desfacut capacul mic, doar 3 suruburi...nu merge...pun la loc, incep sa desfac capacul lateral; la al doilea surub realizez ca nu prea e bine.Opresc un motociclist, se uita, nu stie,pleaca...e groasa zic, sun la BMW.

 

Fiti amabili, cum scot bateria la F650CS? Cei de la BMW ma asteapta cu motocicleta la ei in curte...ca cica nu au masina in bucuresti :scratch: ...dar refuz sa cred ca este atat de complicat! Este?

 

Va multumesc din inima!.....va rog, nu radeti de mine...

 

Nu stiu exact cum e la CS, dar la GS trebuie date jos ambele carene si....suportii aia unde sunt prinse semnalizatoarele fata, si pe stanga si pe dreapta. Daca nu dai jos suportii aia nu ai cum sa dai jos carenele si implicit partea de plastic de pe mijlocul "rezervorului".

Poate se aseamana cu CS-u...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...