Sari la conținut

Postări Recomandate

Ia uita-te ce te-am intrebat io mai inainte. Cat e protectia de injectoare. La care ai raspuns 50 EUR.Daca e cineva care nu a inteles bine,ala esti tu.

murgule....Am inteles eu gresit.Dar unde ai citit tu ca am protectii injectoare de vanzare?

Mesaj completat

Si tu esti 100% sigur ca magnetii is la locul lor? Ai citit articolu ala? Ai desfacut tot ce se putea desface la el?

Mesaj completat

Iara o informatie relevanta ar fii sa imi zici cand pui contactu cati V are bateria si la cati V scade cand dai la automat :cheers:

acum am venit de la service de la Caore un japonez cu care tre sa vb in engleza ca nu stie romana.

Dupa ce a curatat electromotorul si a constata ca nu are nimic si ca totul merge bine a incarcat bateria si acum porneste.

Cica bateria nu era incarcata,desi aia la varta arata ca e.

acum cica ma costa curatarea asta 1,5 mil.

Nu ma grabesc sa ii dau ca nu mi se pare curata treaba.

Unde am gresit eu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am coborat o panta la Rucar cca 20 min cu motorul oprit si cu farurile si proiectoarele pornite ca era noapte.

 

Dar care a fost de fapt ideea??? Ai vrut sa faci economie la benzina?? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar care a fost de fapt ideea??? Ai vrut sa faci economie la benzina?? :D

Cum am ajuns in ipostaza asta ingrata ,adica sa nu mi porneasca mobra vara si sa vb engleza cu un Japonez?

Am vrut Sa ascult "natura" dar si sa fac economie de ce sa nu zic,ca de asta mi se pare injust sa platesc 150 ron pe un serviciu ce nu trebuia facut de la inceput.

Daca eram un BMW owner inrait mi se parea ca am scapat ieftin ,scoteam cardul si gata,dar cum sunt doar"de wekend"mi se pare mult.

Mai puneam 50 ron si mi luam baterie Varta de 19 amp noua.

Japonezul cica platesc pt a avea experienta.

Eu consider ca experienta tre sa o plateasca el ca el a facut o munca de cercetare care l va ajuta in viitor sa solutioneze mai rapid probleme de genul asta.

Cica a stat 2 zile sa si dea seama ce are.Pai si daca statea 2 saptamani asta insemna ca ma costa 1000e?

Gresesc eu?

Mesaj completat

Salut

Ma bucur sa aud ca te-ai lamurit. Eu mi-am schimbat singur clapeta din dreapta si nu sunt mecanic.

Am platit 70E pe unul second de pe Ebay care s-a dovedit a fi exact cum era descris.

Apoi Cata mi-a trimis niste oringuri de la Cluj din care mai am doua.

Mi-am cumparat un aparat de sincronizat cu 40E de pe Ebay.

Si am facut singur toata treaba.

Super!

 

PS: "Bucale"? Mai, tu esti ardelean! :cheers:

Sal.

Nu pot face si eu reglajul vacumului daca tot ai aparatul asta de pe ebay si daca stam in b amandoi?

eu ma tot uit de 1100 GS miercurea la arc dar nu vine nimeni sa mai impartim din m,esterelile noastre si la altii.

vreau sa mi pun o toba sport.

Parca nu consuma destul...

 

Mesaj completat

Hai la semnale baietii.

Hai sa scap de lada asta.

Pe alese,sigilate...hai baietii...3 la 10 mii.la buchet la buchet.

1200 , 1150 ,

1100,F 650 GS

post-46672-1276719122_thumb.jpg

post-46672-1276719139_thumb.jpg

post-46672-1276719157_thumb.jpg

post-46672-1276719167_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..asta numesti tu ulei ieftin?? :cheers: ..nu pot sa cred!...e foarte scump!!..eu folosesc de ani de zile ulei auto ELF-SPORTY-20W50-MINERAL si p[ina acum si-a facut datoria mult mai bine decit orice alte fineturi ce am bagat in el!...si ma costa doar 50lei/bidon de 4l...

 

 

post-46983-1276795945.gif

 

asta e uleiul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-mi dai adresa de email celui ce ai vandut tabla aia indoita.Am un tricou cu idiotul anului si nu stiam cui sa-l decernez.

:cheers: eu is idiotul anului... cred ca amu te-ai lamurit la ce se referea... inca nu le-am montat ca azi au venit.. la prima vedere par ok.

iti trimit pe pm adresa sa imi trimiti tricoul? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..asta numesti tu ulei ieftin?? :D ..nu pot sa cred!...e foarte scump!!..eu folosesc de ani de zile ulei auto ELF-SPORTY-20W50-MINERAL si p[ina acum si-a facut datoria mult mai bine decit orice alte fineturi ce am bagat in el!...si ma costa doar 50lei/bidon de 4l...

 

 

 

post-46983-1276795945.gif

 

asta e uleiul?

..da, asta-i!...e foarte bun si suficient de ieftin incit sa-l schimbi la 5.000.km..

...mii de scuze!!..au scumpit porcii uleiul!..acum e 62lei/4l!.. :cheers:...dar nu-i problema, mai este inca un ulei ce-mi place foarte mult cum se comporta, LIQUI MOLLY-20W50-CU BISULFURA DE MOLIBDEN !!!..eh, ala este iarasi un super ulei!..daca nu gasesti 20w-50 e ok si 20w-40!..

Editat de GIV 32
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai jumatate din pretul de achizitie de la bavaria.150 ron perechea.

sau 100 ron bune dar din dezmebrari

Mesaj completat

sau 100 ron bune dar din dezmebrari

Semnale,hai la semnale baietii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau 100 ron bune dar din dezmebrari

Semnale,hai la semnale baietii

alo, domnu' ...ati incurcat topicul de bursa? mai intelegem un mesaj in topicul celor interesati, dar tu deja ne spamuiesti....

 

Si on-topic, ca tot se cheama grupul posesorilor de BMW....

Am primit azi de la o cititoare a acestui forum :cheers: un cadou frumos. Istoria BMW, intitulata Never Stand Still - Alexandru Dobai.

Habar n-aveam de cartea asta, dar dupa ce am primit-o am gasit usor cu google despre ea....

 

Pentru cei pasionati de tot ce inseamna BMW (incepand cu fabrica de avioane din 1913, masini, moto si incheind cu niste proiecte moderne "mersul pe apa" - masini pe hidrogen, revolutia Formula 1 si renasterea Rolls Royce Phantom si Mini Cooper) sunt 302 pagini de istorie care nu numai ca merita citite, dar chiar sunt un "must".

 

Un mic preview....

post-5192-1276884607_thumb.jpgpost-5192-1276884794_thumb.jpgpost-5192-1276884801_thumb.jpg

post-5192-1276884805_thumb.jpgpost-5192-1276884810_thumb.jpgpost-5192-1276884813_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cit costa 2 semnale de F650 GS ? Dar 4 ?

Multumesc

costa fix jumatate din pretul celor de la bavaria.

Numai ca astea sunt si flexibile si nu se mai rup.

Dar suna ma ca are dreptate ca suntem of topic.

0724131953

Mesaj completat

Odata pornita mobra, masoara incarcarea. Tre sa fie 13.7-14.4. A mea sta la 13.8 oricat as tura-o, oricati consumatori as avea.

 

Daca nu reusesti sa o pornesti, da jos frumos electromotorul si vezi de nu s-au dezlipit magnetii. Un tutorial care te-ar ajuta ar fi asta :

 

http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/squeaking_starter.pdf

 

Desfa si vezi ce ai acolo. Dupa care ne tii la curent, si o scoatem la capat cumva :P

 

Dar inainte de toate... verifica sigurantele sa nu fie arse si zi-mi daca se aude pompa de benzina cand pui contactu ;)

De la Caore japonezul am plecat cu concluzia clara ca electromotorul e in perfecta stare caci la curatat iar alternatorul incarca 14 v indiferent de consumatori.

De dimineata mi a pornit foarte balbait ce i drept dupa ce a stat 3 zile.

Azi am facut cca60 km pe langa B adica nu am exagerat cu opririle si pornirile deci avea timp sa se incarce bateria.

Cand eram sigur ca o sa ma tina ca la ultimele 2 porniri nu mai balbaia deloc am constatat ca nu porneste nici cu fire de la baterie-de 110 a- nici cu motorul pornit.

Asa ca am impin so si de abia am reusit sa o pornesc in \tr a 3 a.Mai mare rusinea.

Sa se fi distrus bateria ?Dar atunci de ce arata bine pe testerul de la Varta?Daca iau alta baterie si nu e de aici?

Voi ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ti-am zis sa desfaci electromotorul si sa vezi daca nu s-au dezlipit magnetii de pe el. Ai facut asta? L-ai curatat?

Mesaj completat

Electromotorul e ala care iti invarte volanta si porneste motorul. Alternatorul e ala care iti incarca bateria. El poate l-a curatat doar la suprafata, fara sa desfaca carcasa aia la magneti. Asta trebuie sa faci tu ACUM, pana nu e prea tarziu si magnetii iti "mananca" din infrasurari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ti-am zis sa desfaci electromotorul si sa vezi daca nu s-au dezlipit magnetii de pe el. Ai facut asta? L-ai curatat?

Mesaj completat

Electromotorul e ala care iti invarte volanta si porneste motorul. Alternatorul e ala care iti incarca bateria. El poate l-a curatat doar la suprafata, fara sa desfaca carcasa aia la magneti. Asta trebuie sa faci tu ACUM, pana nu e prea tarziu si magnetii iti "mananca" din infrasurari.

:P ...am patit-o si eu!..de 2 ori!...

...auzi dane, a reusit sa-l porneasca impins in a 3-a!!!!....uauuuu!....i-ti dai seama cit a frecat guma de asfalt?... ;) ..in mai putin de a 4 nici nu ma gindesc sa incerc sa-l pornesc.. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pot sa il invart cu mana in a 5-a :)

 

Adeca GS-ul puteam, la RT nu am incercat da banuiesc ca pot si la asta :)

....

sal Dane ! ma iar am dat de dracu...gol , am resetat ABS cum m ai indrumat cu link trimis, a mers bine cam 20 de zile, azi de dimineata a pornit cam greu si am observat ca ABS iar nu mai munceshte, iar cand am oprit si am luat contactul a ramas pe mers motorashul de la ABS, la fel ca atunci cand am zis ca sa dus bacteria, dar ....asta e noua, a functionat ok dupa resetare......si acum ???? am verificat bateria 12,87 parca avea, zic ca e ok, si am mai observat ceva, asa cu ABS peste cap porneste mai usor decat cand functiona normal, ???, mai da mi te rog ceva sfaturi daca mai poti, normal, ca am mai vreificat una alta dar nu i am dat de cap, iti multumesc ! Si ceilalti sunt rugati sa ma ajute cu porcaria asta, va multumesc all.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca porneste greu motorul, si ABS-ul iti palpaie alternativ in bord? E normal sa fie asa, ca iti goleste bateria, la fel patesc si eu in diminetile reci. Prima data vezi de ce porneste greu. Ce poti sa faci este sa desfaci si tu electromotorul si sa il cureti, sa desfaci sa vezi de magnezi, cum i-am zis si la Ungureanu. Cam are sens sa fie asa, adica asta sa fie hiba, e destul de des intalnita problema si atrage alte probleme dupa ea. Asa ca vezi de electromotor, mai exact de magnetii din el sa nu fie desprinsi. Oricum e intotdeauna o idee buna sa il desfaci si sa il cureti periodic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca porneste greu motorul, si ABS-ul iti palpaie alternativ in bord? E normal sa fie asa, ca iti goleste bateria, la fel patesc si eu in diminetile reci. Prima data vezi de ce porneste greu. Ce poti sa faci este sa desfaci si tu electromotorul si sa il cureti, sa desfaci sa vezi de magnezi, cum i-am zis si la Ungureanu. Cam are sens sa fie asa, adica asta sa fie hiba, e destul de des intalnita problema si atrage alte probleme dupa ea. Asa ca vezi de electromotor, mai exact de magnetii din el sa nu fie desprinsi. Oricum e intotdeauna o idee buna sa il desfaci si sa il cureti periodic.

....

Am sa fac maine treaba cu electromotorul, dar nu am inteles de ce dupa ce am luat contactul inca functiona motorashul de la ABS sau ce e ala negru, deci cu cheia scoasa din contact ala tot mergea, ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....

Am sa fac maine treaba cu electromotorul, dar nu am inteles de ce dupa ce am luat contactul inca functiona motorashul de la ABS sau ce e ala negru, deci cu cheia scoasa din contact ala tot mergea, ???

...in primul rind as vrea sa stiu ce motor ai?....daca ai rt, nu ai cum sa vezi nimic din toate astea ca sunt ascunse sub carene!....daca ai gs, ceea ce poti vedea relativ usor este in situat in partea stinga a motoretei ascuns sub un capac de plastic, electromotorul!..deci, ce motor ai?..complecteaza-ti datele la profil ca sa stim si noi!

...in alta ordine de idei, "Motorasele" , sub adevarata lor denumire..MODULATOARE de la abs sunt situate sub rezervor la orice model de bmw cu motor boxer!...sunt ascunse de intemperii acolo impreuna cu aprinderea si calculatorul de la injectie!...alea nu ai cum sa le vezi fara sa demontezi o buna parte din motor!...

..considerind ca ceea ce ai auzit tu ca mergea si dupa oprirea motorului sunt aceste modulatoare, cel mai bine este sa verifici starea releelor din cutia cu sigurante!,,,toate aceste chestii de pe motor au cite un releu in prealabil ascuns in cutia cu sigurante iar daca acesta se duce pe p___a, urmarile sunt usor de imaginat!...teoria este valabila la ambele "motorase", atit la cele de la abs cit si electromotor..

...daca ceea ce ai auzit tu mergind dupa oprirea motorului este electromotorul(cel situat in stinga, oarecum mai la vedere) desfa-l si curata-i contactele, de asemenea verifica si functionarea releului de pornire!..

...spor la treaba!.. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...