Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, eu l-am schimbat la GS, dupa ce am avut accidentul. Pe vremea aia aveam o sursa de piese originale BMW, la jumate pretul :cheers:

 

Daca crei, ma interesez sa vad daca mai e valabila filiera :laugh: Da si eu am dat vro 270 RON pe el pe vremea aia.

 

Oricum, daca te incumeti sa il schimbi tu, vezi ca alea 4 suruburi care tin furcile de punte trebuiesc incalzite ca au loctite, la fel si pivotul care il inlocuiesti, si ala are loctite pe el!

 

Dan.

Mesaj completat

Nu stiu de ce piulita e vorba, poate aia de sus? Aia se poate refolosi, numai daca nu ai dat cu mobra atata de tare incat sa fi futat filetul de pe ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, eu l-am schimbat la GS, dupa ce am avut accidentul. Pe vremea aia aveam o sursa de piese originale BMW, la jumate pretul :cheers:

 

Daca crei, ma interesez sa vad daca mai e valabila filiera :laugh: Da si eu am dat vro 270 RON pe el pe vremea aia.

 

Oricum, daca te incumeti sa il schimbi tu, vezi ca alea 4 suruburi care tin furcile de punte trebuiesc incalzite ca au loctite, la fel si pivotul care il inlocuiesti, si ala are loctite pe el!

 

Dan.

Mesaj completat

Nu stiu de ce piulita e vorba, poate aia de sus? Aia se poate refolosi, numai daca nu ai dat cu mobra atata de tare incat sa fi futat filetul de pe ea...

 

 

Multumesc Dan, sigur ca doresc si o alta oferta cu atat mai mult cu cat e mai ieftina la prima vedere;

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ce ai patit de ai nevoie de ala? Ai dat cu el de ceva? :cheers:

 

Btw, unii poate iti vor spune ca se poate reconditiona, insa eu is de parere ca nu e de joaca cu chestia aia, e vorba de directie pana la urma!

 

Adica eu unul nu as incerca sa o repar... Daca zice tipul ca poate face rost de piesa, te pun in legatura cu el, ca sa existe transparenta totala, deci nu ma intereseaza comisioane sau ceva :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ce ai patit de ai nevoie de ala? Ai dat cu el de ceva? :cheers:

 

Btw, unii poate iti vor spune ca se poate reconditiona, insa eu is de parere ca nu e de joaca cu chestia aia, e vorba de directie pana la urma!

 

Adica eu unul nu as incerca sa o repar... Daca zice tipul ca poate face rost de piesa, te pun in legatura cu el, ca sa existe transparenta totala, deci nu ma intereseaza comisioane sau ceva :laugh:

 

 

Nu am patit nimic, nu am dat in gropi cu el; am obs. ca protectia de cauciuc este fisurata destul de bine, deocamdata nu are joc pivotul, cel putin asa mi-a spus mecanicul, dar preventiv, avand in vedere ca-i capul meu in joc.... e mai sigur sa-l schimb.

 

Reconditionare ? Nu clar... :P

Mesaj completat

sunt multe care se pot reconditiona... si o sa apelez cu incredere la senzori sau altele... dar pivotul e mai bine nou....

 

am ramas acum 15 ani cu masina pe jos ca s-a dus pivotul dr. de la OPEL, spre norocul meu a fost cand am urcat o bordura si nu groapa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Protectia aia de guma doar tine vaselina la locu ei, ca bila sa aiba lubrifiere. Si a mea era distrusa, dar nu mi-am prea facut griji :laugh:

 

Jocu la ala se poate verifica relativ usor. Si mie mi-a zis "mecanicul" ca e in regula, desi puteam sa il schimb pe RCA, si numa nu stiam de ce in curbe imi mere mobra parca pe valuri de asfalt.

 

Pui motoru pe cricu central, si pui pe cineva sa ridice de spate, de portbagaj pana ce roata fata atinge solul, apoi sa dea inapoi in spate, si tot asa. Daca ai joc, se aude si se vede cum ca teleleverul se misca pe pivot :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Protectia aia de guma doar tine vaselina la locu ei, ca bila sa aiba lubrifiere. Si a mea era distrusa, dar nu mi-am prea facut griji :laugh:

 

Jocu la ala se poate verifica relativ usor. Si mie mi-a zis "mecanicul" ca e in regula, desi puteam sa il schimb pe RCA, si numa nu stiam de ce in curbe imi mere mobra parca pe valuri de asfalt.

 

Pui motoru pe cricu central, si pui pe cineva sa ridice de spate, de portbagaj pana ce roata fata atinge solul, apoi sa dea inapoi in spate, si tot asa. Daca ai joc, se aude si se vede cum ca teleleverul se misca pe pivot :cheers:

 

 

:P... mi-a spus in timp ce eu tineam de moto din spate si el verifica :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce mecanic? :cheers:

Masinutza - United Motors - Bucuresti

 

Mesaj completat

Este pentru prima data, dupa 10mii de km( ! ) (nici nu mi-am dat seama cat de repede au trecut) cand am intrebuintat frana la BMW la maxim; tot acum am constat ca ABS este cu adevarat extraordinar la un asemenea "urs"... bine ca si cel din spatele meu a avut frane... :laugh:

 

 

am schimbat cauciucurile pe moto cu unele noi, marca MICHELIN model PILOT ROAD 2... bune cauciucuri

 

 

si un rew. ref. la model:

 

"The ideal balance Independent tests confirm the Pilot Road 2 offers better wet grip and longer tread life than any of its competitors. How did Michelin incorporate these two contradictory traits in one tyre? MotoGP-derived 2CT technology makes it possible, using two distinct rubber compounds to achieve what was once thought impossible.

 

* Wet grip and durability testing was performed in 2006 by CERM (Centre d’Essais Routiers MĂŠcaniques) on Michelin Pilot Road 2 and five leading competitors' equivalent tyres, using sizes 120/70 ZR 17 and 180/55 ZR."

 

 

Mesaj completat

Si... cateva poze cu 'ursul' meu :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Considering how important your tires are to insure a safe and exciting riding experience on your BMW Motorcycle why would you skimp on cheap, no-name, unproven tires? You need the official BMW Motorrad spec'd and recomended motorcycle tires to make sure you get the most out of your ride.

Front Motorcycle Tires - Size - 110/70-17

Rear Motorcycle Tires - Size - 160/60-17

 

http://www.ascycles.com/bmw_motorcycle_tir...CS&All=True

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

she's the one :P

 

Daca mi se permite un pic de off-topic, as avea cateva intrebari pentru proprietari despre K1200R Sport si le pun direct pe topic in loc de PM, poate invatam impreuna.

 

Am cautat multe review-uri si am gasit unul interesant - http://www.sportrider.com/bikes/146_0707_n...ison/index.html .

 

Eu am Bandit (nu de 1250 ci de 650) dar din ce vad acolo diferenta nu pare asa mare si Bandit-ul e la jumatate de pret, asa ca daca ma hotaresc sa dau banii pe K1200R Sport macar sa stiu ca nu fac o eroare. Astfel, ce am aflat eu din review-uri:

 

1. Primele modele de fabricatie au o problema la softul care controleaza injectia, astfel ca ai uneori o intarziere intre "trasul de maneta" si acceleratia efectiva. Adevarat sau fals? Rezolvabil prin upgrade software sau nu ati facut ?

2. Am inteles ca incepand cu 2007 la Bandit au pus cauciuc intre motor si sasiu ca sa miscoreze vibratiile. La mine totusi se simte ceva cu tot cu cauciucul lor cu tot. Ei bine, la K1200R Sport este direct sudat motorul pe sasiu si multe review-uri mentioneaza ca de la 6000 rpm apar vibratii in ghidon (lucru confirmat si de userul Silenti care a a facut un test ride). Cum este deci cu vibratiile?

3. Franele sunt acuzate des ca nu au "feeling" si ca intra direct cu o mare parte din forta deodata. Eu la Bandit nu sunt 100% multumit de frane, sunt ok, dar cred ca se poate mai bine.

4. Intrebare directa pentru knox - am inteles ca vii de pe un Suzuki GSXR - cum ti se pare trecerea de la lant la cardan? Se simte ceva la frana de motor ? (m-am obisnuit sa o folosesc)

5. K-ul este o motocicleta .... lunga. Nu se poate nega asta. Cum afecteaza acest aspect comportamentul pe drumuri gen Cheia ?

 

Eu cunosc doar 2 domni care au K-ul acesta - knox si Dan Nastase. Daca au putin timp sa imi raspunde, ii astept. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am un K 1100 lt din 1996, la 43.000 km dupa ceas, dar cred ca are mai mult cu care am urmatoarele probleme:

- o bataie la motor, ceva in genul lipsei de ulei

- fum albastrui la accelerare,

am inceput sa-l demontez si m-am oprit ca nu am cheia de suruburi de chiulasa pe care o primesc astazi. Bujiile sint unse, dar pornea foarte usor cu toate astea.

Distributia este fara probleme nu are joc, banuiesc ca ceva s-a intimplat cu ungerea, am reparat pompa de ulei si cea de apa acum 500 km la un service(presetupa, ax, semering) si dupa aceea au inceput problemele.

Ce parere aveti, a-ti mai intilnit fenomenul? are rost sa desfac chiulasa? sau zgomotul este de la axul de contraechilibrare al motorului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...