Budd Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Aham,dap. Acuma stiu care este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 (editat) In caz ca intereseaza pe cineva interiorul unei evacuari OEM... Editat Ianuarie 24, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_p Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Buna ziua, va rog aveti amabilitatea si spuneti-mi la un BMW r80rt cum modific setarea telescopului spate pentru 2 persoane. Am vazut o bucse in trepte dar nu stiu sa o rotesc. Trebuie o cheie speciala sau bat campii incercand sa reglez ceva ce nu se poate O zi buna tuturor Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Pai ai in partea dreapta, sub plasticu ala negru, un robinet. Ala face click cand il sucesti. Daca il strangi, iti comprimi arcul. Adica e mai tensionat. Pe partea stanga, jos sub amortizor ai un surub. Acolo e bine sa dai cu niste wd40 inainte, de regula e intepenit. Foloseste surubelnita din trusa impreuna cu prelungitorul dedicat. Stiu ce fac fiecare din reglaje dar nu stiu cum se regleaza in functie de incarcare si stil de mers... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Buna ziua, va rog aveti amabilitatea si spuneti-mi la un BMW r80rt cum modific setarea telescopului spate pentru 2 persoane. Am vazut o bucse in trepte dar nu stiu sa o rotesc. Trebuie o cheie speciala sau bat campii incercand sa reglez ceva ce nu se poate O zi buna tuturor Adrian Trebuie o cheie "speciala". O ai in trusa mbrei cu siguranta. Asta in caz ca ai primit mobra intreaga. Altfel, roaga un amic BMW-ist sa-ti imprumute cheia. Pana la R1150XX cheile se cam potrivesc. De fapt eu am avut o cheie de Kawasaki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Acu mi-a atras domnu' Budd atentia ca e R80 nu R850. La ala nu stiu nimic despre ce are si cum se regleaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_p Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Acu mi-a atras domnu' Budd atentia ca e R80 nu R850. La ala nu stiu nimic despre ce are si cum se regleaza. Multumesc oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 salut, vezi ca in partea de sus a amortizorului este o piesa din metal in 3 trepte iti trebuie o cheie olandeza (daca nu ma insel asta este denumirea ei) sucesti de ea pana iti vine la partea cea mai de sus pt 2 persoane, iar la o persoana + ceva bagaje o poti pune la a doua treapta sper sa te ajute explicatia mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 salut, vezi ca in partea de sus a amortizorului este o piesa din metal in 3 trepteiti trebuie o cheie olandeza (daca nu ma insel asta este denumirea ei) sucesti de ea pana iti vine la partea cea mai de sus pt 2 persoane, iar la o persoana + ceva bagaje o poti pune la a doua treapta sper sa te ajute explicatia mea Seara buna tuturor . Intrebare si din partea mea poate are cineva asemenea modele si este bine de stiut inaite de a cumpara . Vreau sa cumpar o casca si am doua modele care i-mi plac si i-mi pot permite , ambele costa la fel si ambele au zicase pregatirea pt. comunocatie normal fiecare cu pregatirea marci sale . Este vorba de : 1- Nolan N90 Classic 2-Caberg Sintesi Klapphelm . Cei care au sau cei care conosc modelele [ambele de la Kronau ] ce i-mi pot spune si mie . Multam frumos si hai ca mai este puti si le scuatem....... Vik 55 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 2, 2011 Admin Share Postat Februarie 2, 2011 Nu stiu modelul asta, dar in general Caberg sunt foarte proaste. Vajaie si haraie peste 100 km ora la greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 Daca are nevoie cineva de piese noi sau second de BMW K1200 RS GT la preturi bune, astept PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Seara buna tuturor .Intrebare si din partea mea poate are cineva asemenea modele si este bine de stiut inaite de a cumpara . Vreau sa cumpar o casca si am doua modele care i-mi plac si i-mi pot permite , ambele costa la fel si ambele au zicase pregatirea pt. comunocatie normal fiecare cu pregatirea marci sale . Este vorba de : 1- Nolan N90 Classic 2-Caberg Sintesi Klapphelm . Cei care au sau cei care conosc modelele [ambele de la Kronau ] ce i-mi pot spune si mie . Multam frumos si hai ca mai este puti si le scuatem....... Vik 55 . Recomand sa te mai uiti la alte modele. Nolanu e o turbina cu viziera, iar Cabergul mai e - in plus - si execrabil de proasta la finisaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Pai ai in partea dreapta, sub plasticu ala negru, un robinet. Ala face click cand il sucesti. Daca il strangi, iti comprimi arcul. Adica e mai tensionat. Pe partea stanga, jos sub amortizor ai un surub. Acolo e bine sa dai cu niste wd40 inainte, de regula e intepenit. Foloseste surubelnita din trusa impreuna cu prelungitorul dedicat. Stiu ce fac fiecare din reglaje dar nu stiu cum se regleaza in functie de incarcare si stil de mers... Salut Dan . mare rugaminte spune-mi si mie te rog la r1100 rt model ca al tau cred.. pentru a schimba bateria trebuie sa desfac carena ...........? Multam frumos . vik 55. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Salut Dan . mare rugaminte spune-mi si mie te rog la r1100 rt model ca al tau cred.. pentru a schimba bateria trebuie sa desfac carena ...........? Multam frumos . vik 55. Amandoua carenele laterale, iar rezervorul nu mai retin daca ajunge numa ridicat sau tre dat jos de tot... Da carenele sigur. Mesaj completat Eu cand am mesterit la al meu az iarna il avea dat jos (rezervorul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Amandoua carenele laterale, iar rezervorul nu mai retin daca ajunge numa ridicat sau tre dat jos de tot... Da carenele sigur.Mesaj completat Eu cand am mesterit la al meu az iarna il avea dat jos (rezervorul) OAaaaa nasol este de munca se pare am vazut asa in treacat are o gramada de surubele de desfacut este ceva de stiut dinainte la desfacerea acestor carene ...? si cam cat timp pierde cineva care desface prima data ...........? Multam frumos Dan . Vik55 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Mie la inceput imi lua cam 1 ceas de demontat/montat la loc carenele. Acu o fac in 20 min toata treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 ca sa schimbi bateria la un model 1100 RT nu dai jos decat carena din partea stanga si tubul de la filtru de aer ATAT ! am dat carena din stanga jos ... in timp record 5 min )) Mesaj completat ca sa schimbi bateria la un model 1100 RT nu dai jos decat carena din partea stanga si tubul de la filtru de aer ATAT ! am dat carena din stanga jos ... in timp record 5 min )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 7, 2011 Admin Share Postat Februarie 7, 2011 (editat) Foarte corect, asa este! Cu o singura mentiune:te misti cam greu , in doua minute nu ai ce alege daca ai mana formata. In afara de cele usor vizibile mai ai un surub ascuns sub oglinda stanga care trebuie data jos, altul sub priza de aer din fata si doua jos, la evacuare. Atentie la cel de la priza de aer(nasul motorului), acolo nu prea este loc si de obicei inbusul ala se strica. Cind il pui la loc alege unul bun si nu-l strange tare. Dupa ce dai jos toate suruburile ridici carena in sus sa iasa de pe buza rezervorului. Te descurci tu, prima data este greu, dupa ce prinzi experienta in 2/3 minute maximum treaba este gata. Spor. Editat Februarie 7, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 Foarte corect, asa este!Cu o singura mentiune:te misti cam greu , in doua minute nu ai ce alege daca ai mana formata. In afara de cele usor vizibile mai ai un surub ascuns sub oglinda stanga care trebuie data jos, altul sub priza de aer din fata si doua jos, la evacuare. Atentie la cel de la priza de aer(nasul motorului), acolo nu prea este loc si de obicei inbusul ala se strica. Cind il pui la loc alege unul bun si nu-l strange tare. Dupa ce dai jos toate suruburile ridici carena in sus sa iasa de pe buza rezervorului. Te descurci tu, prima data este greu, dupa ce prinzi experienta in 2/3 minute maximum treaba este gata. Spor. ...ai ajuns expert!..asa te vreau!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 8, 2011 Admin Share Postat Februarie 8, 2011 ..Pai cu asa maestru ca tine.. Ma bucur ca nu te fac de ras.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 ..Pai cu asa maestru ca tine..Ma bucur ca nu te fac de ras.. Multam la toata lumea am sa tin cont de sfaturii............ Vik55 . Mesaj completat Mie la inceput imi lua cam 1 ceas de demontat/montat la loc carenele. Acu o fac in 20 min toata treaba Inca o rugaminte Dan daca se poate ,am inceput cautarile si vad ca oferta este fff bogata si variata recomanzi ceva gen calitate /pret.... si cam ce dimensiuni trebuie sa aiba ,as vrea sa o am cand ma apuc sa demontez sa nu demontez de 2 ori ,banuiesc ca au o anumita toleranta a dimensiunilor dar sa nu ma pomenesc ca iau una mai mare si nu intra . Multam inca o data . Vik55. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 Intreaba pe userul fortec de Exide cu gel. Dai un ban da stii ca nu ai treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 Intreaba pe userul fortec de Exide cu gel. Dai un ban da stii ca nu ai treaba Cred ca te referi la cea de la Louis Exide bike la 149.95 euro ,,,,,putin cam scumpa dar poate o fii si buna . Multam . vik53 * Nasol la astia de la Louis ca-ti baga un curs de te da pe spate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 Tocmai de aia te-am indrumat la userul ala, e dealer de baterii exide Pretu e mai mic ca oriunde altundeva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 Tocmai de aia te-am indrumat la userul ala, e dealer de baterii exide Pretu e mai mic ca oriunde altundeva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.