Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna ziua, va rog aveti amabilitatea si spuneti-mi la un BMW r80rt cum modific setarea telescopului spate pentru 2 persoane.

Am vazut o bucse in trepte dar nu stiu sa o rotesc. Trebuie o cheie speciala sau bat campii incercand sa reglez ceva ce nu se poate

 

O zi buna tuturor

Adrian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ai in partea dreapta, sub plasticu ala negru, un robinet. Ala face click cand il sucesti. Daca il strangi, iti comprimi arcul. Adica e mai tensionat.

Pe partea stanga, jos sub amortizor ai un surub. Acolo e bine sa dai cu niste wd40 inainte, de regula e intepenit. Foloseste surubelnita din trusa impreuna cu prelungitorul dedicat.

 

Stiu ce fac fiecare din reglaje dar nu stiu cum se regleaza in functie de incarcare si stil de mers...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua, va rog aveti amabilitatea si spuneti-mi la un BMW r80rt cum modific setarea telescopului spate pentru 2 persoane.

Am vazut o bucse in trepte dar nu stiu sa o rotesc. Trebuie o cheie speciala sau bat campii incercand sa reglez ceva ce nu se poate

 

O zi buna tuturor

Adrian

 

Trebuie o cheie "speciala". O ai in trusa mbrei cu siguranta. Asta in caz ca ai primit mobra intreaga. Altfel, roaga un amic BMW-ist sa-ti imprumute cheia. Pana la R1150XX cheile se cam potrivesc. De fapt eu am avut o cheie de Kawasaki.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, vezi ca in partea de sus a amortizorului este o piesa din metal in 3 trepte

iti trebuie o cheie olandeza (daca nu ma insel asta este denumirea ei)

sucesti de ea pana iti vine la partea cea mai de sus pt 2 persoane, iar la o persoana + ceva bagaje o poti pune la a doua treapta

sper sa te ajute explicatia mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, vezi ca in partea de sus a amortizorului este o piesa din metal in 3 trepte

iti trebuie o cheie olandeza (daca nu ma insel asta este denumirea ei)

sucesti de ea pana iti vine la partea cea mai de sus pt 2 persoane, iar la o persoana + ceva bagaje o poti pune la a doua treapta

sper sa te ajute explicatia mea

 

 

 

Seara buna tuturor .

Intrebare si din partea mea poate are cineva asemenea modele si este bine de stiut inaite de a cumpara .

Vreau sa cumpar o casca si am doua modele care i-mi plac si i-mi pot permite , ambele costa la fel si ambele au zicase pregatirea pt. comunocatie normal fiecare cu pregatirea marci sale . Este vorba de :

1- Nolan N90 Classic

2-Caberg Sintesi Klapphelm .

Cei care au sau cei care conosc modelele [ambele de la Kronau ] ce i-mi pot spune si mie .

Multam frumos si hai ca mai este puti si le scuatem.......

Vik 55 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna tuturor .

Intrebare si din partea mea poate are cineva asemenea modele si este bine de stiut inaite de a cumpara .

Vreau sa cumpar o casca si am doua modele care i-mi plac si i-mi pot permite , ambele costa la fel si ambele au zicase pregatirea pt. comunocatie normal fiecare cu pregatirea marci sale . Este vorba de :

1- Nolan N90 Classic

2-Caberg Sintesi Klapphelm .

Cei care au sau cei care conosc modelele [ambele de la Kronau ] ce i-mi pot spune si mie .

Multam frumos si hai ca mai este puti si le scuatem.......

Vik 55 .

Recomand sa te mai uiti la alte modele. Nolanu e o turbina cu viziera, iar Cabergul mai e - in plus - si execrabil de proasta la finisaje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ai in partea dreapta, sub plasticu ala negru, un robinet. Ala face click cand il sucesti. Daca il strangi, iti comprimi arcul. Adica e mai tensionat.

Pe partea stanga, jos sub amortizor ai un surub. Acolo e bine sa dai cu niste wd40 inainte, de regula e intepenit. Foloseste surubelnita din trusa impreuna cu prelungitorul dedicat.

 

Stiu ce fac fiecare din reglaje dar nu stiu cum se regleaza in functie de incarcare si stil de mers...

 

 

 

Salut Dan .

mare rugaminte spune-mi si mie te rog la r1100 rt model ca al tau cred.. pentru a schimba bateria trebuie sa desfac carena ...........?

Multam frumos .

vik 55.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Dan .

mare rugaminte spune-mi si mie te rog la r1100 rt model ca al tau cred.. pentru a schimba bateria trebuie sa desfac carena ...........?

Multam frumos .

vik 55.

Amandoua carenele laterale, iar rezervorul nu mai retin daca ajunge numa ridicat sau tre dat jos de tot... Da carenele sigur.

Mesaj completat

Eu cand am mesterit la al meu az iarna il avea dat jos (rezervorul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amandoua carenele laterale, iar rezervorul nu mai retin daca ajunge numa ridicat sau tre dat jos de tot... Da carenele sigur.

Mesaj completat

Eu cand am mesterit la al meu az iarna il avea dat jos (rezervorul)

 

 

 

OAaaaa nasol este de munca se pare am vazut asa in treacat are o gramada de surubele de desfacut este ceva de stiut dinainte la desfacerea acestor carene ...? si cam cat timp pierde cineva care desface prima data ...........?

Multam frumos Dan .

Vik55 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa schimbi bateria la un model 1100 RT nu dai jos decat carena din partea stanga si tubul de la filtru de aer :)

 

ATAT !

 

am dat carena din stanga jos ... in timp record 5 min :)))

Mesaj completat

ca sa schimbi bateria la un model 1100 RT nu dai jos decat carena din partea stanga si tubul de la filtru de aer :(

 

ATAT !

 

am dat carena din stanga jos ... in timp record 5 min :P))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Foarte corect, asa este!

Cu o singura mentiune:te misti cam greu :) , in doua minute nu ai ce alege daca ai mana formata.

In afara de cele usor vizibile mai ai un surub ascuns sub oglinda stanga care trebuie data jos, altul sub priza de aer din fata si doua jos, la evacuare.

Atentie la cel de la priza de aer(nasul motorului), acolo nu prea este loc si de obicei inbusul ala se strica.

Cind il pui la loc alege unul bun si nu-l strange tare.

Dupa ce dai jos toate suruburile ridici carena in sus sa iasa de pe buza rezervorului.

Te descurci tu, prima data este greu, dupa ce prinzi experienta in 2/3 minute maximum treaba este gata.

Spor.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte corect, asa este!

Cu o singura mentiune:te misti cam greu :) , in doua minute nu ai ce alege daca ai mana formata.

In afara de cele usor vizibile mai ai un surub ascuns sub oglinda stanga care trebuie data jos, altul sub priza de aer din fata si doua jos, la evacuare.

Atentie la cel de la priza de aer(nasul motorului), acolo nu prea este loc si de obicei inbusul ala se strica.

Cind il pui la loc alege unul bun si nu-l strange tare.

Dupa ce dai jos toate suruburile ridici carena in sus sa iasa de pe buza rezervorului.

Te descurci tu, prima data este greu, dupa ce prinzi experienta in 2/3 minute maximum treaba este gata.

Spor.

:) ...ai ajuns expert!..asa te vreau!... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..Pai cu asa maestru ca tine..

Ma bucur ca nu te fac de ras.. :)

 

 

 

Multam la toata lumea am sa tin cont de sfaturii............

Vik55 .

Mesaj completat

Mie la inceput imi lua cam 1 ceas de demontat/montat la loc carenele. Acu o fac in 20 min toata treaba :P

 

 

Inca o rugaminte Dan daca se poate ,am inceput cautarile si vad ca oferta este fff bogata si variata recomanzi ceva gen calitate /pret....

si cam ce dimensiuni trebuie sa aiba ,as vrea sa o am cand ma apuc sa demontez sa nu demontez de 2 ori ,banuiesc ca au o anumita toleranta a dimensiunilor dar sa nu ma pomenesc ca iau una mai mare si nu intra .

Multam inca o data .

Vik55.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreaba pe userul fortec de Exide cu gel. Dai un ban da stii ca nu ai treaba :)

 

 

Cred ca te referi la cea de la Louis Exide bike la 149.95 euro ,,,,,putin cam scumpa dar poate o fii si buna .

Multam .

vik53

* Nasol la astia de la Louis ca-ti baga un curs de te da pe spate .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...