Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare,

placerea cu berea o sa fie de partea mea, mai ales pt informatiile legate de grup cand am avut si eu aceeasi problema cu tine. Din pacate, nu cred ca voi ajunge la BMW camp, e un eveniment la care am vrut in fiecare an sa ajung, dar n'am reusit. Ne-om intalni pe undeva, n-am niciun dubiu. Am numarul tau daca sunt prin zona ta... :)

Felicitari pt ADV e practic noua, nu-mi imaginez cum cineva ar putea face doar 6000 de km din 2011 cu asa ceva. Sa o stapanesti cu placere, vezi ca mai e un topic legat de ADV pe forum!

 

 

 

 

Sal .

Daca te referi la cel din U K. eu sunt cel care am postat tentativa de TEAPA normal m-am mai sfatuit si pe aici cu baietii cat despre asta [ 2011/ 6000km] este verificat si para verificat mai ales cand poti sa te frigi si cu un iaurt , este produs 2011 / 10 , inmatriculat 2012 a facut omul in 2012 cei 6000 km iar in decembrie 2012 l a pus la vanzare , cam asta este povestea .

 

Sal.

Am si eu o intrebare / rugaminte pt cei din Buc daca cunosc si recomanda tot odata un atelier mecanic specializat auto/moto prelucrarii mecanice ,sudura aluminiu si inox .

As vrea sa aduc mici inbunatatirii cutiilor [ stanga/dreapta ] niste suporti pt o canistra benzina [5litri] si un bidon apa , ma pregatesc de umblat si campat prin muntii in vara aceasta ,de aceia mi-am dorit un GSA sa pot sa al incarc ca pe un magarus [cort /masa /scaune/ topor/ lopata ] si ce o mai trebui sa pot sa stau cateva zile pe munte .

Multumesc anticipat pt ajutor .

Vik.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sal .

Mersi pt ajutor de fapt mobra este echipata complect , am eu in cap niste idei pt mici inbunatatiri zic eu ,am sa ma consult normal si cu Bogdan vad ca el este tatal cutiilor .

Weekend frumos .

Vik.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In atentia posesorilor de K-uri (1200r,1200rs,1200s) ar fi o informatie ce poate ajuta pe unii posesori ai modelelor respective.
Dupa cum stiti intinzatorul hidraulic al lantului de distributie nu e tocmai cea mai fialbila solutie....si dupa ceva timp,pe masura ce imbatraneste "provoaca" niste zgomote ciudate.

Personal am schimbat unul,dar acel zgomot doar s-a diminuat,dar nu a disparut.Vazand acestea am ajuns la concluzia ca o verivicare a lantului de distributie nu ar strica,ocazie cu care am observat ca acesta era destul de "lasat" ceea ce facea ca intinzatorul sa lucreze pe cursa maxima.
Am comandat un kit de distributie nou si SURPRIZA (placuta zic eu),pinioanele sunt mai mici(si lantul) decat cele initiale! Datorita acestei reproiectari a distributiei,lantul este muuult mai intins,fapt ce usureaza munca intinzatorului!

Precizez ca si cu intinzatorul uzat (am facut proba)nu se mai aude niciun zgomot al lantului! Toate astea se intamplau la un motor cu 40k km!

Concluzia ar fi ca decat sa dati 100e pe un intinzator nou,mai bine schimbati distributia!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru motorul in cazua, nu a fost si ceva call back de la BMW? Daca da, cum as putea identifica daca nu cumva a fost deja schimbata distributia cu cea noua?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ceea ce ştiu eu,nu a fost niciun recall pe tema asta.motorul în cauză are toate reviziile făcute la reprezentanţa,iar dacă ar fi fost vreun recall l-ar fi schimbat ei!



Dacă te ajuta cu ceva pot face câteva măsurători kit-ului demontat,dimensiuni ce le poţi compară cu cele ce sunt pe motor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

In atentia posesorilor de K-uri (1200r,1200rs,1200s)

Vad ca ai pus acolo si K1200RS, daca nu este o greseala inseamna ca te referi la motorizarea din generatia 1997-2005, care a echipat si GT, versiunea de 131 cp?

Ma mira, nu am auzit pe nimeni sa se plinga de intinzator sau lant de distributie la versiunea asta, care a echipat si LT-ul.

Cunosc majoritatea posesorilor de LT si nici unul nu s-a vaitat de asta, desi sunt mobre care se apropie binisor de 100.000 km(a mea are 87.0000)

Cred totusi ca ai mentionat gresit K1200RS!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca ai pus acolo si K1200RS, daca nu este o greseala inseamna ca te referi la motorizarea din generatia 1997-2005, care a echipat si GT, versiunea de 131 cp?

Ma mira, nu am auzit pe nimeni sa se plinga de intinzator sau lant de distributie la versiunea asta, care a echipat si LT-ul.

Cunosc majoritatea posesorilor de LT si nici unul nu s-a vaitat de asta, desi sunt mobre care se apropie binisor de 100.000 km(a mea are 87.0000)

Cred totusi ca ai mentionat gresit K1200RS!

Mă refeream la k1200r sport!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conform realoem.com, cred ca in 2008 s-o schimbat toata treaba asta... http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=0585&mospid=51583&btnr=11_3805&hg=11&fg=31

 

Vad ca doar la intinzator apare treaba aia cu SI. Curios e faptul ca au pus alt lant mai scurt, si pinioane mai mici... Intinzatorul banuiesc ca e hidraulic oricum. De ce ar pune oare un lant mai scurt, sa stea mai intins? El oricum sta perfect intins pe partea opusa cu patina si patina/intinzatorul is puse acolo numai ca sa nu sara.

 

Dupa toata ce ai modificat toate astea, trage altfel mobra? Sau nu ai apucat inca sa te dai cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conform realoem.com, cred ca in 2008 s-o schimbat toata treaba asta... http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=0585&mospid=51583&btnr=11_3805&hg=11&fg=31

 

Vad ca doar la intinzator apare treaba aia cu SI. Curios e faptul ca au pus alt lant mai scurt, si pinioane mai mici... Intinzatorul banuiesc ca e hidraulic oricum. De ce ar pune oare un lant mai scurt, sa stea mai intins? El oricum sta perfect intins pe partea opusa cu patina si patina/intinzatorul is puse acolo numai ca sa nu sara.

 

Dupa toata ce ai modificat toate astea, trage altfel mobra? Sau nu ai apucat inca sa te dai cu ea.

Intinzatorul a fost primul schimbat,apoi se pare ca a urmat si lantul cu pinioanele.Din punctul meu de vedere toate acestea au fost modificate intradevar pt.a a face lantul sa stea mai intins,lucru ce micsoreaza stresul supus intinzatorului. Daca in formula veche era posibil ca lantul sa sara peste pinionul mic,acum acest lucru devine practic putin probabil!

Un alt reper care apare in plus la modelele mai noi si care impiedica ca lantul sa sara este reperul nr.17 din schema prezentata! A costat 7ron :D

De tras,mobra nu poate trage altfel,deoarece distributia pastraza reperele de montaj precedente! Cred ca s=a purces la micsorarea pinioanelor deoarece ar fi fost prea mult scoaterea a 2 zale din lant!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

La un K 1100 amortizoarele fata trebuie sa lucreze amandoua la fel?

De ce intreb,la cel de pe dreapata se simte cum lucreaza pistonul din amortizor,iar la cel din stanga lucreaza numai arcul,ambele au cantitatea de ulei necesara si nici unul nu curge.

Multumesc.

Chiar nimeni nu stie cum functioneaza o furca Marzocchi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal .

Are cineva ceva noutatii in domeniul anvelopelor [ pt. Buc ] trebuie sa schimb fata la R T -eu si vroiam si eu un service unde sa gasesc anvelopa sa o monteze si sa o si echilibreze sa nu ma mai plimb in doua trei locati pt o simpla inlocuire de anvelopa .

Multam .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ai guma si vrei doar sa o schimbi?

Daca da, te pot trimite la Sama in Militari, suna inainte la la Eugen(0721 373 123).

Daca nu o ai suna la Simona(0724 321 738), ea iti aduce guma(are cele mai bune preturi), dupa care mergi cu ea la montaj, la Eugen.

In ambele situatii spui ca suni din partea mea.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok ms ... credeam ca poate a descis cineva vreun service sa se rezolve toate intr-o singura locatie .............. vb la tel Bogdan , sap asta am intrat in posesia gsa -lui si cred ca sap viitoare sunt la tine , te sun cu o zi doua inainte .

Vik.



Ai guma si vrei doar sa o schimbi?
Daca da, te pot trimite la Sama in Militari, suna inainte la la Eugen(0721 373 123).
Daca nu o ai suna la Simona(0724 321 738), ea iti aduce guma(are cele mai bune preturi), dupa care mergi cu ea la montaj, la Eugen.
In ambele situatii spui ca suni din partea mea.
Bafta.

 

 

 

 

 

Ok. multam Luigi cred ca asta este solutia .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei stai asa omule , scula este de nota 10 + zic eu........ daca spui cuiva ca vrei sa mai pui si ap de sudura pe ea sigur zice ca sunt dus , stai sa vin cu ea la tine si sa ne sfatuim si daca iese facem si reclama corect ?

Sap viitore tu esti primul care o vede .

Vik.



* Cum crezi ca poate sa arate un GSA 2012 la 6500 m .....?



km .......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

Am si eu o intrebare catre posesori de k1200 R,sau cei care ma pot ajuta.As vrea sa -i schimb uleiul si am vazut ca nu e ca la majoritatea japonezelor,rezervorul de ulei fiind sub sa nu se duce jos in baie...e putin diferit si as vrea sa imi dea cineva niste sfaturi sa nu fac vreo prostie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...