Sari la conținut

Postări Recomandate

Sal .

Astazi am facut cam 50 km cu GSA -ul , da este putin diferit fata de un GS normal ,putin mai inalt se simnte dif de cp 98 / 110 , un zgomt de toba mai accentuat , chiar fara vreo intentie l-am luat o data in scurt si intre 1a si a -2a repet fara sa ai dau gaz in prostie si fara macar sa am intentia de a trage de ghidon m-am pomenit cu el pe o roata , fata s a ridicat destul , la RT-eu nu poti decat cu gaz mai mult si sa tragi de ghidon . La cap minus cam iei curent in freza ,pe lateral la piciore este ok . Sa vedem mai la vara cum se comporta pe drumuri de munte si prin padurii acolo cred ca este mai jupan decat pe asfalt , iar la final sunt foarte multumit ca nu am dat RT-ul ,pe asfalt el este limuzina , normal asta este parerea mea poate gresesc .............

O zi buna .

Vik.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

Faptul ca se ridica usor pe-o roata este cunoscut si este un minus la GS.

Sa fii atent cind mergeti doua persoane+bagaje pe el, o cunostinta chiar a cazut cu el, pur si simplu a pierdut fata.

Foarte nasol mai ales cind esti pe urcare la munte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal .

Nu stiu la ce este prescurtarea Tc .........? Eu cred ca are cam tot pe ea [ ABS integral , ASC , ESA , RDC ] SI CLAPETA aia in evacuoare care chipurile i a mai dat 5 cai fiind 2012 model cam are tot pe ea ,cu ridicatul de bot am ramas putin surprins caci abia ai facusem si plinul deci ceva greutate pe fata si doar eu pe ea si cutiile goale , vb lui Luigi pai daca sunt doua persoane si cutiile pline si vrei sa o tai mai scurt intr-o intersectie cred ca te cam dai in spectacol cu ea vom vedea , o domesticim noi ca nu o fii dupa ea .

Bogdan cred ca spre sfarsitul sap viitore apar cu ea la tine ,te sun orcum inainte .

* TC este controlul transmisiei probabil /deci acel ASC automatic stability control ,ce am vazut eu prin niste filmulete este bun cand nu ai aderenta ,sacadeaza intr-un fel transmisia , a i dam de cap pana la urma .

Toate cele bune .

Vik.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

daca sunt doua persoane si cutiile pline si vrei sa o tai mai scurt intr-o intersectie cred ca te cam dai in spectacol cu ea

Pai cam asa a cazut si cel de care-ti pomeneam mai sus.

Te obisnuiesti tu cu ea, dar ai grije.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TC pt mine este controlul tractiunii, care cel putin la XT, foloseste aceiasi senzori cu ABS-ul si impreuna asigura si stabilitatea pe traiectorie. Yamaha a gandit sistemul astfel incat la cea mai mica diferenta de rotatie intre fata si spate, taie motorul pt o fractiune de sec, pana roata fata se roteste la fel cu spatele, totul foarte fin incat din sa nu se simte decat o lipsa scurta de putere. Daca decuplez TC, Supertenerele devine foarte naravas si destul de greu de stapanit fara antrenament sau aderenta buna la sosea. Sunt tare curios daca la GS-ul nou, au rezolvat, sau macar inbunatatit, aceste aspecte care tin strict de siguranta.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu pr3 de la inceputul sezonului trecut.Initial nu m-am inteles cu ele deloc,nu stateau pe viraje,la franarea in linie dreapta ereau praf.Dupa vreo 200km (dupa ce sau "rodat"), cauciucurile mele parca au lipici intre ele si asfalt ,sunt extraordidare.Pot sa spun ca sunt cele mai bune cauciucuri care le-am avut vreodata pe mobra, atat pe uscat cat si pe umed. Ca si durabilitate nu am facut decat vreo 7k km cu ele si uzura este minima.Am citit pe i-bmw.com ca au facut si 15k de mile cu ele.Daca nu apare altceva pana o sa le schimb, in mod sigur tot cu unele la fel o sa le schimb.Le recomand

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut si eu video asta dar la mine nu e la fel,cei care au k1200r sau k1200s si au schimbat singuri i rog sa imi spuna sau cei care au schimbat la asa ceva

 

Procedura de schimbare a uleiului este destul de simpla daca urmezi urmatoriipasi:

-incalzesti motorul(face uleiul mai fluid si dimpul de asteptare este mai scurt)

-scoti tija din capatul rezervorului de ulei,o tragi usor pe langa cadru,o bagi intr-ul vas si astepti ca tot uleiul din rezervor sa se scurga(dureaza ceva)

- desfaci busonul de scurgere si golesti si restul de ulei

-schimbi filtrul de ulei

 

Dupa asta,insurubezi busonul de golire,torni 3l de ulei in rezervor,pornesti motorul,completezi cu diferenta de 0.5l!

Ai sa observi ca uleiul este sub nivelul minim,dar abia dupa ce dai o tura fara nivelul uleiului v-a fi intre min. si max. Daca ai nelamuriri ma poti suna 0721.69 7 639 costi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal .

Din pacate criza a cam lovit multa lume ,multii dispar de pe piata si foarte putin apar se complecteze golurile .

Caut un importator de comsumabile [ ulei/ filtre/ bujii ] cei de la KronauMoto[Louis] te dau pe spate cu acel curs E/lei al lor si le ies niste preturi .........

Multam frumos .

Vik.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de PR3-uri, eu nu am avut niciodata cauciucuri mai bune ca astea! Tot asta o sa-mi iau; dupa perioada de rodaj, se lipesc de drum indiferent ca este ud sau uscat. nicio data nu m-am simtit mai in siguranta pe ud si cei cu care am mers in alpi pot confirma ca merg tare cu ele pe ud (pe uscat le-am dat pana in capat pe curbe si sunt super din cauza dual-compound-ului mai moale pe laterale). marcel de la BV este unul din cei care mi le-a recomandat dupa multe seturi consumate. legat de durabilitate, eu am 19.000 anul trecut cu ele si cred ca mai fac undeva la 3-4000 acum la inceput de sezon. stiu oameni cu touringuri grele care au dat in motoare rau si mi-au spus ca i-au tinut undeva la 17-18.000.

 

@luv: esti moderator, rupe-i! legat de recomandarea ta - Simona parca ziceai. am nevoie de PR3-uri cu dot de 2012 cat mai nou, set. ma poate ajuta? multumesc!



Sal .

Din pacate criza a cam lovit multa lume ,multii dispar de pe piata si foarte putin apar se complecteze golurile .

Caut un importator de comsumabile [ ulei/ filtre/ bujii ] cei de la KronauMoto[Louis] te dau pe spate cu acel curs E/lei al lor si le ies niste preturi .........

Multam frumos .

Vik.

de ce nu le iei pe de louis direct?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

@luv: esti moderator, rupe-i!

Facem curat, stai linistit:)

De ras este ca cei mai revoltati sunt cocosii care injura cel mai cu sarg:), de la ei am primit mesaje ca cenzurez forumu'

De rasu'curcilor..hotu striga hotii! :)

legat de recomandarea ta - Simona parca ziceai. am nevoie de PR3-uri cu dot de 2012 cat mai nou, set. ma poate ajuta? multumesc!

Man, nu stiu dar o poti suna, cert este ca aduce gume la cele mai bune preturi, mai toti BMW-istii iau de la ea.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Dupa o jumatate de iarna friguroasa cu cateva dupa amieze petrecute in garaj, ore intregi pe net, t`spe telefoane la Dan, o gramada de piese de la BMW Oradea +o gramada de bani investiti in scule am ajuns la urmatorul stadiu:

 

- parbriz razalit, slefuit, smirghelit, polishat ... dupa 2-3 dupa amieze de munca pana mi-o iesit sange de sub unghii tot nu e cum as vrea eu asa ca as vrea sa-mi fac altu ( dl Harea cum stai cu sarciu de plexi? ) ( daca stie cineva niste plexi de 6mm deala de se curbeaza dau o bere ....)

- scos surub rupt din furca fata necesar trusa extractie suruburi, biaxuri (3 feluri) oloi 4wd, 2 dupa amieze si multi nervi

- Grup spate OK ( schimbat rulmentii, shimming facut asa cum trebuie la ambii rulmenti sper ca mi-o iesit bine masuratorile :)))

- senzorii Hall refacuti de dl Doctor DAN ( multam faina nenea inca o data ;) ) si re montati la loc

- am invatat cum se tensioneaza cureaua la alternator cu dinamometrica la 8Nm numa ca indica doar pe strangere si a trebuit sa inversez dracia utilizand doua imbusuri de 6 si o cheie tubulara de 6 ( daca intereseaza pe cineva explic si fac poze)

- am invatat ce-i ala punct superior, mi-am facut scula pentru blocat cutia( L dinacela de-l bagi in gaura :)) si poti desface fulia de pe vibrochen sa scoti Hall-sii )

- inca nu mi-o terminat lucrarea cu vopsitul nenea Ecsy dar stau pe capul lui

 

Mai vreau sa fac urmatoarele:

- sa curat galeriile cu ceva acid creca L.U.V. zicea ( ce, cum si de unde? ... te rog nenea)

- as dori sa curat intre aripioarele de pe cilindrii si nu stiu cu ce dreaq sa dau pe acolo incat sa scoata praful, mustele, nisipul, bitumul si toate chestiile adunate pe acolo in 86.000 ( ar merge cu jetul? Dan acum ca are Hall-sii aia noi nouti daca o spal cu jetu` exista ceva risc???)

- nevasta se plange ca nu se poate tine foarte bine de manerele alea ce vin turnate impreuna cu suportul de la top-case, ma gandeam sa fac acolo o modificare astfel incat sa fie mai pronuntate draciile alea doar ca dupa demontare am vazut ca is turnate si ca baza are tot felul de forme, bucse, arculete si nebunii. a facut cineva vre-o modificare pentru a facilita pasagerului o priza mai buna a mainii pe cadrul acela ce sustine suportul de la top-case?

- toata plasticaria bordului e mancata de soare/timp, e zgariata si ma gandeam sa o imbrac in ceva folie(carbon de ex) sau sa o dau cu ceva solutie/vopsea aplicabila cu pensula/burete/laveta pentru a improspata plasticaria

 

Piese noi:

- aripa de sub codita, aia pe care se prinde nr de inmatric.

- alea 2 ornamente ce vin pe parbriz + 4 soroafle noi

- jumatate din sistemul de reglare a farului

- rulmentii din grup

- shimm-uri ( saibe ) grup

- o ring-uri la senzorul abs spate, grup, etc, etc

- cauciuc amortizor ce se pune pe tija aia de la evacuare + clema de blocare "C"

- bucsile facute de dl Doctor de BMW-uri DAN si montate la el la CJ

- guma de pe schimbatorul de viteze

- nimicuri etc-uri s.a.m.d :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

 

 

Salutare,

Mai vreau sa fac urmatoarele:

- sa curat galeriile cu ceva acid creca L.U.V. zicea ( ce, cum si de unde? ... te rog nenea)

- as dori sa curat intre aripioarele de pe cilindrii si nu stiu cu ce dreaq sa dau pe acolo incat sa scoata praful, mustele, nisipul, bitumul si toate chestiile adunate pe acolo

AICI gasesti ceea ce cauti, ies luna..

Poti da si pe cilindrii aia.

In rest vad ca ai facut treaba buna..!

Si eu aveam o zgarietura pe plansa de bord, la mine nu a mers colantata din cauza unghiurilor, am dat-o jos si mi-a vopsit-o negru mat un vopsitor moto/auto, a iesit ca noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Procedura de schimbare a uleiului este destul de simpla daca urmezi urmatoriipasi:

-incalzesti motorul(face uleiul mai fluid si dimpul de asteptare este mai scurt)

-scoti tija din capatul rezervorului de ulei,o tragi usor pe langa cadru,o bagi intr-ul vas si astepti ca tot uleiul din rezervor sa se scurga(dureaza ceva)

- desfaci busonul de scurgere si golesti si restul de ulei

-schimbi filtrul de ulei

 

Dupa asta,insurubezi busonul de golire,torni 3l de ulei in rezervor,pornesti motorul,completezi cu diferenta de 0.5l!

Ai sa observi ca uleiul este sub nivelul minim,dar abia dupa ce dai o tura fara nivelul uleiului v-a fi intre min. si max. Daca ai nelamuriri ma poti suna 0721.69 7 639 costi

Multumesc frumos pentru sfaturi,luna viitoare vreau sa-l schimb,am sa te deranjez cu un telefon daca am vreo nelamurire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bate un gand...

Daca tot e inca pe chituci mobra mea ce ar fi daca as schimba simeringurile + oloiu in furci?! dat fiind faptul ca nu e ca la japoneze suspensia obtin ceva beneficii facand aceasta "mutare"?

Trebuie date jos de pe moto furcile sau scot numai tijele?

 

PR3 e guma aia de la Michelin Pilot Road? am avut pe hornet PR2 si intradevar alea da gume... zicea cineva mai sus ca parca ai lipici....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bate un gand...

Daca tot e inca pe chituci mobra mea ce ar fi daca as schimba simeringurile + oloiu in furci?! dat fiind faptul ca nu e ca la japoneze suspensia obtin ceva beneficii facand aceasta "mutare"?

Trebuie date jos de pe moto furcile sau scot numai tijele?

 

PR3 e guma aia de la Michelin Pilot Road? am avut pe hornet PR2 si intradevar alea da gume... zicea cineva mai sus ca parca ai lipici....

PR3 e peste, toata gasca de touringari mi-a zis asta. a mea a venit din fabrica cu PR normal (1), care clar au fost beste BT021 pe care le-am avut pe Deauville.

Bagati PR3, ca n-o sa va para rau!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tipul explica ce si cum ii cu shimmingu :)) daca-ti inchipui un FD de la BMW, aplici aceleasi principii si mai faci rost si de niste scule/materiale o scoti la capat ( chiar daca-ti ia o luna :)) )

 

De cand am montat Hall-sii astia noi inca nu am reusit sa pornesc RT-u` deoarece acumulatorul VARTA (cu acid ca numa asa am gasit pe stoc si plecam in Tatra) cumparat in Septembrie 2012 nou nout nu mai are in el decat 12,3V iar cand ii dau pe bumbu` de pornire (max 5 sec :)) ) scade la 8.3-8.5 V si nu invarte cum trebuie, nu o ia asa ca nu am insistat. Mentionez ca ACU a fost la caldura in casa si l-am mai pus pe charger din cand in cand.

Eu am un charger H-tronic AL600 Automatik, cumparat din Louis, avea codul de produs 10003666 (nu mai au asa ceva acum), scula incarca 600mA (banuiesc ca pe ora). Poate sa nu fie OK incarcatorul meu pentru ditamai acumulatorul de BMW? sau e acumulatorul de proasta calitate? eventual sa incerc sa-l incarc cu alt redresor/charger?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ma bate un gand...

Daca tot e inca pe chituci mobra mea ce ar fi daca as schimba simeringurile + oloiu in furci?! dat fiind faptul ca nu e ca la japoneze suspensia obtin ceva beneficii facand aceasta "mutare"?

Trebuie date jos de pe moto furcile sau scot numai tijele?

Nu obtii niciun beneficiu major, greul il duce amortizorul central.

Daca nu iti curg simeringurile eu spun sa le lasi asa.

Este mult de munca sa le dai jos, partea grea este ca dupa ce ai bagat tijele in furci trebuie sa scoti presiunea din ele, in capul furcilor, sus, ai cite un inbus mic(de 4 parca)pe fiecare furca, ca sa ajungi acolo trebuie sa le scoti din juguri si tot asa, inbusul ala trebuie polizat ca sa intre acolo, este in unghi de 90grade..este mult de munca, apoi trebuie scoasa presiunea dupa ce le-ai montat, au un mic orificiu pe fiecare teava si dupa ce acesta intra sub simering trebuiesc desfacute aerisitoarele.

Nu stiu daca ai inteles ceva din ce ti-am spus, daca totusi vrei sa te apuci de ele suna-ma si la telefon o sa iti explic mai exact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre solutia de curatat evacuarile de pelouis e apa de ploaie.am consumat 2 tuburi si nimic .am avut rezultate cu o cirpa abraziva si multa munca.am citit pe net ca inoxul se curata cu un decapant acid .o sa incerc si cu asta si o sa va spun.eu am o fixatie mai ales la mobra :sa fie impecabila mecanic cit si estetic iar evacuarile ruginite imi stau pe creier.am mai vazut pe linkul pus de luigi tot la louis n borcan cu o pasta care face acelas lucru.in functie de ce gasesc pe piata e si ala o optiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...