Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Niciodata nu mi-am pus problema uleiului... Adevarul e ca pe tema asta putem divaga sute de pagini fara sa ajungem la un consens, fiecare dupa cunostiintele si crezurile lui.

 

Mai important ca si tipul de ulei, dupa parerea mea, e ca uleiul sa fie "la nivel".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niciodata nu mi-am pus problema uleiului... Adevarul e ca pe tema asta putem divaga sute de pagini fara sa ajungem la un consens, fiecare dupa cunostiintele si crezurile lui.

 

Mai important ca si tipul de ulei, dupa parerea mea, e ca uleiul sa fie "la nivel".

 

bravo ........

spunele asta si pe topicul de gs/gsa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La k12 si 13 constructorul recomanda Castrol Power1 Racing 5W-40.

Oare de ce?!...

 

3D_emoticon_S224.gif

Pentru ca posesorii unor astfel agregate sa nu se mai planga ca aud zgomot de la ambreiaj in cazul unui demaraj in forța...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai am o intrebare pentru cunoscatorii de 1100RT: la amortizorul spate(pe partea stg.) este un reglaj(surub) cu doua pozitii S si H, pentru ce este si in ce pozitie recomandati sa fie pozitionat?

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Da, este reglajul de revenire(rebound).

Depinde de greutatea ta si cum mergi, cu pasager sau fara.

Eu la 100 kg mergeam si cu robinetul si cu reglajul de revenire inspre hard, este o idee mai dura pe suspensii, dar sta mult mai bine pe sosea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai am o intrebare pentru cunoscatorii de 1100RT: la amortizorul spate(pe partea stg.) este un reglaj(surub) cu doua pozitii S si H, pentru ce este si in ce pozitie recomandati sa fie pozitionat?

 

In primul rand, nu este vorba de numai doua pozitii, este o reglare "infinita" intre acele doua extreme.

Apoi, din cate stiu io, reglarea arcului este cea mai mult responsabila cu greutatea (bagaj, pasager etc) iar acel "surub" de la amortizor are legatura mai mult cu starea drumului si/sau cu gustul tau, intre confort (soft) si sport (hard).

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...de fapt... amortizarea se face prin cat de repede trece uleiul dintr-o camera in alta; in functie de cum reglezi tu surubul ala, poti obtura sau nu trecerea uleiului, daca il infiletezi, o sa treaca mai putin uleiu, daca il desafci, o sa treaca mai usor. Arcul tine numai totul laolalta, sa nu se balangane sus jos la fiecare imperfectiune a drumului.

 

Incearca sa pornesti de la jumatatea setarilor, adica daca ai 35 de clickuri la arc, incearca cu 17 si daca ai 3 ture la surub, incearca la 1,5. De acolo incolo, ajustezi putin cate putin, directia in care ajustezi o sa o vezi tu...

 

Vezi ca, clickurile la arc is numai de cand incepe sa opuna rezistenta robinetul. Din 33 de clickuri sau cate ai, s-ar putea ca 10 sa mearga in gol. Asta e pentru ca in timp, uleiul din sistemul ce comprima arcul dispare, nimeni nu stie inca unde, ca urme nu lasa :)

 

Treaba cu reglatul suspensiilor e destul de delicata. Mie sincer mii ciuda ca nu stiu cum se face. Inca :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Facut ITP-ul azi la Andronache (Dragos)...toate bune pana ma blocheaza RAR-ul....mai dureaza 15 min pana vine inginerul ,vrea sa vada ;frane ,lumini,semnale.

verifica; serie sasiu .

nu zice nimic de xenon.

intreba de toba daca e standard.

si i-mi zice ca sunt cam mari ..cutiile de bagaje (plecasem cu lazile pe motor ) ;eu zic ca sunt facute de o firma de accesorii .

mai dureaza 5 minute ...si am primit actele.

pret revizie 75 ron ...

in rest toate bune... salutare...! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cautat pe net o rezolvare pt surgingul care apare la 1100 si1150.eu nu de mult nu stiam ce e surgingul .eu am intilnit asa ceva la 1150 adica la al doilea boxer pe care l-am avut iar la 1100 pe care il amacum tot aveam aceasta problema dar mai mica ca intensitate.pe forumul unde am gasit rezolvare au facut mai multi aceasta operatie le merge mai bine.in cutia de sigurante in partea stinga se gaseste o cutiuta portocalie care are 3 pini.aceasta cutie se scoate apoi se scoate siguranta nr 5 se pune contactul se acceleraza de doua ori pt resetarea calc ,se pune inapoi siguranta si pornim.eu zic ca rezultate sunt .va mai tin la curent pe saptamina viitoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cum merge motorul nu ma intereseaza 1 l in plus.pe primele modele nici nu au pus ccp si cred ca nici lamda.m-am uitat la 850 care l-am avut.ala mergea extraordinar si nici nu sarea extern cu pasager de 5%.treaba asta cred ca au pus- pt noxe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba e relativa.paote noi consideram amestecul bogat.ele la inceput au venit asa.poate asa e normal.poate actualual amestec e sarac in conbustibil?eu stiu ca un exces de combustibil ne ars spala pelicula de ulei de pe cilindrii dar ai auzit tu pina acum de cineva sa schimbe segmentii la boxer? Poate pe la 300mii.si in cel mai rau caz ajungii la 200mii si ii faci segmentare (200e piese).prietenul meu cu fostu meu 850 l-a luat la 35 de la mine si a mai facut vreo 30 fara probleme iar el nici nu are ccp si nici lamda iar vreau sa spun camobra aia merge ca un 4 linie sibtrage ca un boxer.deci daca mi-a reusit treaba asta e mare lucru .o seara buna .stiu ca iti plac piesele oem da la jumate cu spuma ce iti pregatesc?sau vrei la 100gr frantuzesc?

Editat de andrei gras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

ce poate avea un BOXER de 1150 de nu porneste?

da scanteie pe ambele parti, la bujiile instalate sau la altele (deci e OK)

scuipa benzina la injectoare

se aude pompa in rezervor (deci in principiu amorseaza)

cablurile sunt la loc

mufele ok

benzina are :D indica pe bord + ca i-am pus peste rezerva 6-7 litrii

 

practic doar "semiporneste" si anume dau la automat, cu soc "porneste" pentru cateva secunde dar cand iau butonul se opreste

am dat lung la automat si a "semifunctionat" fiind tinut in viata de electromotor, galeriile s-au incalzit (la fel de calde ambele)dar nu sta pornit

daca dau la automat si accelerez parca bate un bass undeva in catalizator/filtru de aer si se ineaca

nu inteleg ce poate avea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulţumesc frumos!

Poate mai are cineva cu carenele date jos ... nu-mi sunt chiar de'ajuns cele din link.

daca-ti foloseste sa-l vezi pe al meu cu placere, nu are carenele date jos dar se poate vedea traseul cit de cit, vad ca esti din BV.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senzorii hall ?

Nu de alta, dar acei senzori ii spun motorului cand sa dea scanteia, nu ei dau scanteia.

Cel putin asa cred ...

ce poate avea un BOXER de 1150 de nu porneste?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senzorii hall ?

Nu de alta, dar acei senzori ii spun motorului cand sa dea scanteia, nu ei dau scanteia.

Cel putin asa cred ...

senzorii hall au fost verificati si inbunatatiti de Dan Cata toamna .

Editat de BMW RIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A pornit dupa ce ai schimbat senzorii?ai montat fulia corect ?daca i scinteie si gaz probabil ca ai inecat-o sau ai montat fulia gresit(are un lacas).daca erau senzorii de vina nu aveai scinteie.scoate bujiile si las-o un pic.verifica si fulia.alt ceva eu nu stiu sa te sfatuiesc.ai avut benzina in rezervor pe iarna?poate face condens in rezervor(apa).goleste si rez si mai incearca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...