Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce vrei sa ii faci? Sa nu se mai armeze singura dupa ce iei contactul? Aia mi se pare cea mai enervanta functie, dar se poate dezactiva ;) In felul asta o armezi numai cand vrei tu, din telecomanda.

 

 

 

10557579_663357950416172_570628524440072

 

 

10531392_663358007082833_884219671634336

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce vrei sa ii faci? Sa nu se mai armeze singura dupa ce iei contactul? Aia mi se pare cea mai enervanta functie, dar se poate dezactiva ;) In felul asta o armezi numai cand vrei tu, din telecomanda.

 

Nu merge - nu a mers niciodata.

Si in lipsa oricarei urme de documentatie nu stiu de unde sa o apuc.

Nu ca mi-ar trebui neaparat, dar ma streseaza ca e acolo si nu merge :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai aia se leaga la mufa rezervorului si la inca o mufa de sub bord. In modul de functionare default, e foarte enervanta, in sensul ca se armeaza singura la fiecare 20 de secunde dupa ce iei contactul. Asa ca de fiecare data cand vrei sa pornesti mobra, tre' dezarmata prima data.

 

Foarte interesant e momentul in care ti se strica telecomanda si senzorul ala din bord care il apropii nu iti merge.

 

Asa ca bucura-te ca nu iti merge. Mai mult, intreaba-te de ce nu iti merge. Poate ala de dinainte a stiut de ce a dezactivat-o... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc.

 

din poza respectiva e cam putin ciudata. coloana dreapta la stage 1 cu coloana stanga tot la stage 1... ? 30-86 pins

cel care e acum e 30-87-87a pe Iepurila

o sa fac proba cu 30-86. sau stage 3 din coloana dreapta 30-86-87.

nu mai tin minte, anul 2001 exista 91? sau era standart 85 (model american sau european)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Metzeler Marathon,Dot 4111,puse in august 2012,16.000 km si probabil ar mai fi mers vreo cateva mii,dar...

post-12551-0-55582400-1411849231_thumb.jpgpost-12551-0-78200900-1411849240_thumb.jpg

 

Cei ce aveti un Dot apropiat,aruncati un ochi pe guma,din cand in cand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai revenit dintr-o tura de 5000km prin Turcia si am nevoie de sfatul vostru.

 

La un moment dat am intrat cu viteza pe un drum proaspat asfaltat si n am realizat suficient de repede ca astfaltul este atat de moale incat sa fie aruncat pe motor. In fine, am redus viteza si am depasit acea pprtiune. M-am oprit in prima benzinarie si am inceput sa curat cu benzina carenele jantele coburile si ce-am mai putut. Alaturi de mine erau cateva zeci de soferi, unii cu masini albe facute praf, care nu pareau prea iritati.

 

Am continuat si am mai parcurs 2000km fara nicio problema.

 

Acum as vrea sa desfac carenajul si sa ma apuc sa curat. Sa continui cu benzina sau sa incerc altceva? Este posibil sa fi compromis si alte lucruri de care nu stiu?

 

Si o intrebare. Inainte de a intra in tara pe la ruse am luat o groapa nasoala si am constatat ca roata fata imi atinge scutul. Am dat scutul jos si am venit cu grija spre bucuresti. Ce s-ar fi putut rupe? Tot ce sper e sa nu fie cadrul :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Acum as vrea sa desfac carenajul si sa ma apuc sa curat. Sa continui cu benzina sau sa incerc altceva? Este posibil sa fi compromis si alte lucruri de care nu stiu?

 

Si o intrebare. Inainte de a intra in tara pe la ruse am luat o groapa nasoala si am constatat ca roata fata imi atinge scutul. Am dat scutul jos si am venit cu grija spre bucuresti. Ce s-ar fi putut rupe? Tot ce sper e sa nu fie cadrul :(

Este ceva solutie speciala, la spray, pentru problema ta. Nu am incercat-o niciodata, dar exista. Ii zice "tar removal"

 

La partea cu roata si cu scutul, la ce te referi mai exact? Ca atinge aripa sau ce? Ca scut inseamna carena aia mica de jos, ce leaga carenele mari intre ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

 

 

La un moment dat am intrat cu viteza pe un drum proaspat asfaltat si n am realizat suficient de repede ca astfaltul este atat de moale incat sa fie aruncat pe motor. In fine, am redus viteza si am depasit acea pprtiune. M-am oprit in prima benzinarie si am inceput sa curat cu benzina carenele jantele coburile si ce-am mai putut. Alaturi de mine erau cateva zeci de soferi, unii cu masini albe facute praf, care nu pareau prea iritati.

 

Am continuat si am mai parcurs 2000km fara nicio problema.

 

Acum as vrea sa desfac carenajul si sa ma apuc sa curat. Sa continui cu benzina sau sa incerc altceva? Este posibil sa fi compromis si alte lucruri de care nu stiu?

Merge si cu benzina, nu strici nimic si nu dilueaza vopseaua.

 

 

 

Si o intrebare. Inainte de a intra in tara pe la ruse am luat o groapa nasoala si am constatat ca roata fata imi atinge scutul. Am dat scutul jos si am venit cu grija spre bucuresti. Ce s-ar fi putut rupe? Tot ce sper e sa nu fie cadrul :(

 

Am senzatia ca te referi la aripa fata, daca roata fata iti atingea scutul (asa cum ti-a explicat si Dan) atunci nu mai era la locul ei, fiind sarita din pivot sau cu bascula stramba, oricum, nu te mai putea deplasa.

La ce te referi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

pt ca am dat RT-ul in primavara, am ramas "pe stoc" cu 5 bujii NGK DCPR8EKC noi-noute si care nu se potrivesc pe Adventure. Pretul lor in magazin am vazut ca variaza intre 41 si 60 de lei bucata, drept pentru care ma gandeam sa cer 25 de lei pe bucata.

Din acelasi motiv, mai am si o curea de alternator Continental tot pt RT din 2008. Pretul ei normal e undeva la 70 de lei, eu as vrea 40 pe ea (asta cred ca se potriveste si la GS - trebuie sa verific).

Cum vine iarna si toata lumea mai schimba una-alta la motor, ma gandeam ca poate trebuie cuiva. Dati un semn pe privat sau la zero sapte 45 unu 5 9 patru 33.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragii mei, in Ianuarie vreau sa adaug un bmw in mica mea colectie, si oscilez intre 3 variante: 1100rt/1150rt (aici alegerea va fi destul de simpla, o sa o vreau pe aia mai noua probabil) si 1200lt. Acuma, chestia e in felul urmator: am destule mobre cu care sa fac ture singur, si vor mai veni si altele, deci BMW-ul il vreau doar pentru ture lungi si extra lungi cu pasager. Netul l-am rupt in 2 sa vad rewiew-uri, comparatii, etc, dar as vrea sa ma si dau pe ambele sa vad pe care ne simtim mai confortabil. Stiu ca e greu pentru unii, dar va oferiti careva sa ne lasati la o tura cu ele? :)

In special m-ar interesa LT-ul, pentru RT am vorbit la un moment dat cu Dan Cata sa ma lase la Cluj, asa ca daca nu te-ai razgandit, la urmatoarea mea vizita acasa de contactez :).

 

multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...