Budd Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 nu se vede deloc ca le ar bate Asta pentru ca te uiti la mobra gresita. BMW e ala din fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Bun. Az dimineata am dus mobra la ITP. Trecut testul, ce ma interesa mai mult era ala de franare. Se pare ca mobra mea are eficienta la franare de 49% fata de 16% cat e limita minima admisa. Ce-or fi insemnand astea, nush... Am apucat sa testez si ABS dupa mod-ul facut, ca sa porneasca fara probleme si sa nu mai dea erori. Merge(cu toate ca unii din voi erati reticienti la treaba asta )! Am reusit sa il si testez pe ~ 40 de m, de la remorca pana la garaj. Dupa ce pornesc motorul, becurile clipesc concomitent apoi se initializeaza si intra in caz de nevoie. A fost o iarna lunga, am mesterit mult la el. In caz ca intereseaza pe cineva, am facut astea: -schimb filtru de benzina -schimb filtru de aer -schimbat rulmentii cu ace cu bucse -demontat electromotor, curatat, uns, asamblat la loc si montat -schimbat suportul de la parbriz care s-a rupt la un incident minor (intrat cricu in pamant) -facut adaptare de talpa la cricu lateral mai mare ca sa evit pe viitor incidente de genul celui de mai sus -facut instalatia electrica la proiectoare (lucru migalos, mi-a luat 2 nopti!) -schimb curea alternator -alte maruntisuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Perfect.Acum vinde-o! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 La cati bani am bagat in ea... iti dai seama ca nu fac nici o afacere. Nu ca as face afaceri cu mobre, dar parca asta mi-a si intrat asa la suflet Mesaj completat Se pare ca din 2012, boxerele vor fi racite cu apa A la Porsche Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 A la Porsche Sau a la Subaru! Yehaaaa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 La cati bani am bagat in ea... iti dai seama ca nu fac nici o afacere. Nu ca as face afaceri cu mobre, dar parca asta mi-a si intrat asa la suflet Mesaj completat Se pare ca din 2012, boxerele vor fi racite cu apa A la Porsche Salutare la toata lumea si lui Dan in special vad mare specialist in mobre . Intrebare cine pote sa ma ajute si pe mine aici in Buc [ normal cotra cost] timpul se plateste sa fac si eu suntul acesta la A B S caci probabil din cauza bateriei care cred ca este cam veche i-mi face si mie probleme la prima pornire . Ce nu sunt eu lamurit si poate i-mi spune specialistul [Dan] dupa ce faci aceasta modificare a instalatiei A B S cupleaza la fiecare pornire de pe loc ? sau cum vad sper sa NU AM DREPTATE adica ai pus contactul becurile sunt stinse , a pornit motorul si-a revenit tensiune in instalatie dupa consumul electromotorului deci sunt acei 12/13 v se aprind cele 2 becuri concomitent ale A B S ai plecat s-au stins si totul este ok..........toate bune pana aici . Intrebarea mea este cu motorul pornit daca am oprit la stop A B S ce face se decupleaza si recupleza cand sunt iar in miscare .............sper sa nu fie asa caci daca este asa la un mers prin oras cred ca cam multe decuplari si cuplari care cred ca in final distrug ceva . Multam pt intelegere si timpul pierdut cu mine . Vik 55 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 (editat) Daca vrei musai in Bucuresti, vezi ca si Switch si-a facut ceva asemanator, rezultatul final e acelasi. Numai ca el nu a folosit releu, ci a legat direct firele, care mie sincer nu mi se pare o chestie mult prea sanatoasa, in caz de ceva scurt in instalatie provocat de tine involuntar, cred ca iti poti arde centrala abs. Solutia care am adoptat-o eu a fost cea cu releu, cea mai sigura, mai sigura de atata nu exista. Daca vrei sa faci la fel, da o fuga pana in Cj cand doresti tu si o-m face-o Ce se intampla acum e ca: motor oprti, pui contactul, se aprinde becul de sus din bord la ABS si ramane aprins. Dai la automat, becul de incarcare de la baterie se stinge si cele 2 de la ABS incep sa clipeasca concomitent (normal) si cand te misti de pe loc se sting si ai abs. Adica, daca nu ai alte hibe la abs (nivel scazut la lichid, senzori dusi, centrala defectuasa), de cate ori pornesti motorul ai ABS, oricat de frig ar fi afara. Daca motorul porneste, ai ABS Dan. Intrebarea mea este cu motorul pornit daca am oprit la stop A B S ce face se decupleaza si recupleza cand sunt iar in miscare .............sper sa nu fie asa caci daca este asa la un mers prin oras cred ca cam multe decuplari si cuplari care cred ca in final distrug ceva . Multam pt intelegere si timpul pierdut cu mine . Vik 55 . Nu distrugi nimic Daca stai la relanti si ai motoru pornit, normal ca si ABS ramane pornit. ABS se opreste/decupleaza doar cand iei contactul sau ai o tensiune la baterie de 10.3V sau mai mica. Mod-urile is facute ca sa imbunatateasca calitatea motociclatului nu sa o ingreuieze/distruga motocicleta Editat Ianuarie 22, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 Daca vrei musai in Bucuresti, vezi ca si Switch si-a facut ceva asemanator, rezultatul final e acelasi. Numai ca el nu a folosit releu, ci a legat direct firele, care mie sincer nu mi se pare o chestie mult prea sanatoasa, in caz de ceva scurt in instalatie provocat de tine involuntar, cred ca iti poti arde centrala abs. Solutia care am adoptat-o eu a fost cea cu releu, cea mai sigura, mai sigura de atata nu exista. Daca vrei sa faci la fel, da o fuga pana in Cj cand doresti tu si o-m face-o Ce se intampla acum e ca: motor oprti, pui contactul, se aprinde becul de sus din bord la ABS si ramane aprins. Dai la automat, becul de incarcare de la baterie se stinge si cele 2 de la ABS incep sa clipeasca concomitent (normal) si cand te misti de pe loc se sting si ai abs. Adica, daca nu ai alte hibe la abs (nivel scazut la lichid, senzori dusi, centrala defectuasa), de cate ori pornesti motorul ai ABS, oricat de frig ar fi afara. Daca motorul porneste, ai ABS Dan. Nu distrugi nimic Daca stai la relanti si ai motoru pornit, normal ca si ABS ramane pornit. ABS se opreste/decupleaza doar cand iei contactul sau ai o tensiune la baterie de 10.3V sau mai mica. Mod-urile is facute ca sa imbunatateasca calitatea motociclatului nu sa o ingreuieze/distruga motocicleta Ok Dan multam cam departe dar nu se stie niciodata daca nu am sa ma descurc pe plan local o facem si pe asta . Sa vina odata primavara sa le scuatem afara si o rezolvam si pe asta , alte belele nu cred ca ar fii deoarece daca o tin pe incarcator nu face nici o problema . * Cam cat dureaza modificarea ? Inca odata multam si weekend placut . Vik55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 Mie mi-a luat cam 2 ceasuri, dar acuma cred ca 2 ceasuri imi ia cu tot cu montat/demontat carene Mesaj completat http://www.spang-air.de/html/bmw_-_motor.html Cica motoru boxer e cel mai usor motor, fata de altele, raportat la puterea care o produce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 Cica motoru boxer e cel mai usor motor, fata de altele, raportat la puterea care o produce Hmmmmm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 Felicitari Dan ..... ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 Hmmmmm. Da da... De aia pe avioane delea mici de agrement folosesc astia rotaxuri cu 4 cilindri, boxer. Un fel de Oltcit pe injectie, cu 2 sisteme de alimentare cu gaz si scanteie, unu care mere tot timpu si unu de back-up. Felicitari Dan ..... ! 10q Mesaj completat Tocmai am facut cam 70 km, Cluj Turda si inapoi. Drumu e doar ud, nici urma de zapada. Motoru mere ca ceasu, am inchis cele 2 clapete de la radiatorul de ulei si temperatura imi statea normal pe RID, 5 bare din 10. Ca sa obtin la fel pe GS, trebuia sa montez ceva carton peste radiator in timpu iernii. La RT, doar apas de clapete si totul e OK. Hippo hands care tocmai le-am luat si-au facut treaba bine. Cu caldura data la max in manere, nici nu am avut nevoie de manusi. Hippo hands+manere incalizte e tot ce iti trebuie pe temp de +2 grade, cat e acum la noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 Da da... De aia pe avioane delea mici de agrement folosesc astia rotaxuri cu 4 cilindri, boxer. Un fel de Oltcit pe injectie, cu 2 sisteme de alimentare cu gaz si scanteie, unu care mere tot timpu si unu de back-up. 10q Mesaj completat Tocmai am facut cam 70 km, Cluj Turda si inapoi. Drumu e doar ud, nici urma de zapada. Motoru mere ca ceasu, am inchis cele 2 clapete de la radiatorul de ulei si temperatura imi statea normal pe RID, 5 bare din 10. Ca sa obtin la fel pe GS, trebuia sa montez ceva carton peste radiator in timpu iernii. La RT, doar apas de clapete si totul e OK. Hippo hands care tocmai le-am luat si-au facut treaba bine. Cu caldura data la max in manere, nici nu am avut nevoie de manusi. Hippo hands+manere incalizte e tot ce iti trebuie pe temp de +2 grade, cat e acum la noi. Multam frumos Dan am sa incerc sa tin cont de sfatul tau si daca nu so gasi nimeni pe aici la vara la un drum s-ar putea sa te trezesti cu mine sa facem impreuna modificare ...................mai vb pana atunci avem destul timp . O zi buna . vik55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Dupa doua saptamani amare de asteptat, mi-au ajuns de la dealer BMW din Cluj oglinda stanga si bucsilde de cauciuc. De obicei piesele imi ajungeau in 5 zile lucratoare, dar acu se pare ca au fost ceva probleme la BMW bucale. Sfatul meu e sa cumparati pe viitor de afara/altundeva, cu tot cu transport, pretul iese cam la fel, insa ai certitudinea ca iti ajung la tine in 6 zile max de cand ai dat comanda. Pe viitor, de la dealer o sa comand numa chiar ce nu gasesc pe motorworks sau altundeva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 De obicei piesele imi ajungeau in 5 zile lucratoare, dar acu se pare ca au fost ceva probleme la BMW bucale. Sfatul meu e sa cumparati pe viitor de afara/altundeva, cu tot cu transport, pretul iese cam la fel, insa ai certitudinea ca iti ajung la tine in 6 zile max de cand ai dat comanda. Pe viitor, de la dealer o sa comand numa chiar ce nu gasesc pe motorworks sau altundeva... Ai ajuns si tu la concluzia mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Pana acu, de 2 ani de zile, nu m-am fript niciodata. Acuma... da! Dupa cum ziceam, problema cred ca era de la AB. Comanda a fost facuta la Cj, dar am dat telefon la AB ca sa intreb ce se intampla. Mi s-a raspuns ca "Au fost ceva probleme la mottorad..." Cmon... Cei din Cluj au fost prompti si au incercat sa ma ajute, au trimis mailuri suplimentare ca sa afle de statusu pieselor dar astia din bucale nu au raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 La ce folosesti bucsile alea de cauciuc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Pai, sub cardan ai linkage-ul ala subtirel. Din 2 piese. Legatura intre linkage si grup si legatura dintre linkage si cutia de viteze se face prin bucsile astea care au metal la interior, metal la exterior si intre metale cauciuc. Is supuse la socuri ori de cate ori dai in gropi sau ceva. Ale mele erau cam puscate, nu mult, dar am zis ca pentru 60 ron cat au fost aman2... merita sa le schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Aham,dap. Acuma stiu care este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 (editat) In caz ca intereseaza pe cineva interiorul unei evacuari OEM... Editat Ianuarie 24, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_p Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Buna ziua, va rog aveti amabilitatea si spuneti-mi la un BMW r80rt cum modific setarea telescopului spate pentru 2 persoane. Am vazut o bucse in trepte dar nu stiu sa o rotesc. Trebuie o cheie speciala sau bat campii incercand sa reglez ceva ce nu se poate O zi buna tuturor Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Pai ai in partea dreapta, sub plasticu ala negru, un robinet. Ala face click cand il sucesti. Daca il strangi, iti comprimi arcul. Adica e mai tensionat. Pe partea stanga, jos sub amortizor ai un surub. Acolo e bine sa dai cu niste wd40 inainte, de regula e intepenit. Foloseste surubelnita din trusa impreuna cu prelungitorul dedicat. Stiu ce fac fiecare din reglaje dar nu stiu cum se regleaza in functie de incarcare si stil de mers... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Buna ziua, va rog aveti amabilitatea si spuneti-mi la un BMW r80rt cum modific setarea telescopului spate pentru 2 persoane. Am vazut o bucse in trepte dar nu stiu sa o rotesc. Trebuie o cheie speciala sau bat campii incercand sa reglez ceva ce nu se poate O zi buna tuturor Adrian Trebuie o cheie "speciala". O ai in trusa mbrei cu siguranta. Asta in caz ca ai primit mobra intreaga. Altfel, roaga un amic BMW-ist sa-ti imprumute cheia. Pana la R1150XX cheile se cam potrivesc. De fapt eu am avut o cheie de Kawasaki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Acu mi-a atras domnu' Budd atentia ca e R80 nu R850. La ala nu stiu nimic despre ce are si cum se regleaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_p Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Acu mi-a atras domnu' Budd atentia ca e R80 nu R850. La ala nu stiu nimic despre ce are si cum se regleaza. Multumesc oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.