Dan Cata Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 Mie mi-a luat cam 2 ceasuri, dar acuma cred ca 2 ceasuri imi ia cu tot cu montat/demontat carene Mesaj completat http://www.spang-air.de/html/bmw_-_motor.html Cica motoru boxer e cel mai usor motor, fata de altele, raportat la puterea care o produce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 Cica motoru boxer e cel mai usor motor, fata de altele, raportat la puterea care o produce Hmmmmm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 Felicitari Dan ..... ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 Hmmmmm. Da da... De aia pe avioane delea mici de agrement folosesc astia rotaxuri cu 4 cilindri, boxer. Un fel de Oltcit pe injectie, cu 2 sisteme de alimentare cu gaz si scanteie, unu care mere tot timpu si unu de back-up. Felicitari Dan ..... ! 10q Mesaj completat Tocmai am facut cam 70 km, Cluj Turda si inapoi. Drumu e doar ud, nici urma de zapada. Motoru mere ca ceasu, am inchis cele 2 clapete de la radiatorul de ulei si temperatura imi statea normal pe RID, 5 bare din 10. Ca sa obtin la fel pe GS, trebuia sa montez ceva carton peste radiator in timpu iernii. La RT, doar apas de clapete si totul e OK. Hippo hands care tocmai le-am luat si-au facut treaba bine. Cu caldura data la max in manere, nici nu am avut nevoie de manusi. Hippo hands+manere incalizte e tot ce iti trebuie pe temp de +2 grade, cat e acum la noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 Da da... De aia pe avioane delea mici de agrement folosesc astia rotaxuri cu 4 cilindri, boxer. Un fel de Oltcit pe injectie, cu 2 sisteme de alimentare cu gaz si scanteie, unu care mere tot timpu si unu de back-up. 10q Mesaj completat Tocmai am facut cam 70 km, Cluj Turda si inapoi. Drumu e doar ud, nici urma de zapada. Motoru mere ca ceasu, am inchis cele 2 clapete de la radiatorul de ulei si temperatura imi statea normal pe RID, 5 bare din 10. Ca sa obtin la fel pe GS, trebuia sa montez ceva carton peste radiator in timpu iernii. La RT, doar apas de clapete si totul e OK. Hippo hands care tocmai le-am luat si-au facut treaba bine. Cu caldura data la max in manere, nici nu am avut nevoie de manusi. Hippo hands+manere incalizte e tot ce iti trebuie pe temp de +2 grade, cat e acum la noi. Multam frumos Dan am sa incerc sa tin cont de sfatul tau si daca nu so gasi nimeni pe aici la vara la un drum s-ar putea sa te trezesti cu mine sa facem impreuna modificare ...................mai vb pana atunci avem destul timp . O zi buna . vik55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Dupa doua saptamani amare de asteptat, mi-au ajuns de la dealer BMW din Cluj oglinda stanga si bucsilde de cauciuc. De obicei piesele imi ajungeau in 5 zile lucratoare, dar acu se pare ca au fost ceva probleme la BMW bucale. Sfatul meu e sa cumparati pe viitor de afara/altundeva, cu tot cu transport, pretul iese cam la fel, insa ai certitudinea ca iti ajung la tine in 6 zile max de cand ai dat comanda. Pe viitor, de la dealer o sa comand numa chiar ce nu gasesc pe motorworks sau altundeva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 De obicei piesele imi ajungeau in 5 zile lucratoare, dar acu se pare ca au fost ceva probleme la BMW bucale. Sfatul meu e sa cumparati pe viitor de afara/altundeva, cu tot cu transport, pretul iese cam la fel, insa ai certitudinea ca iti ajung la tine in 6 zile max de cand ai dat comanda. Pe viitor, de la dealer o sa comand numa chiar ce nu gasesc pe motorworks sau altundeva... Ai ajuns si tu la concluzia mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Pana acu, de 2 ani de zile, nu m-am fript niciodata. Acuma... da! Dupa cum ziceam, problema cred ca era de la AB. Comanda a fost facuta la Cj, dar am dat telefon la AB ca sa intreb ce se intampla. Mi s-a raspuns ca "Au fost ceva probleme la mottorad..." Cmon... Cei din Cluj au fost prompti si au incercat sa ma ajute, au trimis mailuri suplimentare ca sa afle de statusu pieselor dar astia din bucale nu au raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 La ce folosesti bucsile alea de cauciuc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Pai, sub cardan ai linkage-ul ala subtirel. Din 2 piese. Legatura intre linkage si grup si legatura dintre linkage si cutia de viteze se face prin bucsile astea care au metal la interior, metal la exterior si intre metale cauciuc. Is supuse la socuri ori de cate ori dai in gropi sau ceva. Ale mele erau cam puscate, nu mult, dar am zis ca pentru 60 ron cat au fost aman2... merita sa le schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Aham,dap. Acuma stiu care este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 (editat) In caz ca intereseaza pe cineva interiorul unei evacuari OEM... Editat Ianuarie 24, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_p Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Buna ziua, va rog aveti amabilitatea si spuneti-mi la un BMW r80rt cum modific setarea telescopului spate pentru 2 persoane. Am vazut o bucse in trepte dar nu stiu sa o rotesc. Trebuie o cheie speciala sau bat campii incercand sa reglez ceva ce nu se poate O zi buna tuturor Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Pai ai in partea dreapta, sub plasticu ala negru, un robinet. Ala face click cand il sucesti. Daca il strangi, iti comprimi arcul. Adica e mai tensionat. Pe partea stanga, jos sub amortizor ai un surub. Acolo e bine sa dai cu niste wd40 inainte, de regula e intepenit. Foloseste surubelnita din trusa impreuna cu prelungitorul dedicat. Stiu ce fac fiecare din reglaje dar nu stiu cum se regleaza in functie de incarcare si stil de mers... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Buna ziua, va rog aveti amabilitatea si spuneti-mi la un BMW r80rt cum modific setarea telescopului spate pentru 2 persoane. Am vazut o bucse in trepte dar nu stiu sa o rotesc. Trebuie o cheie speciala sau bat campii incercand sa reglez ceva ce nu se poate O zi buna tuturor Adrian Trebuie o cheie "speciala". O ai in trusa mbrei cu siguranta. Asta in caz ca ai primit mobra intreaga. Altfel, roaga un amic BMW-ist sa-ti imprumute cheia. Pana la R1150XX cheile se cam potrivesc. De fapt eu am avut o cheie de Kawasaki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Acu mi-a atras domnu' Budd atentia ca e R80 nu R850. La ala nu stiu nimic despre ce are si cum se regleaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_p Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Acu mi-a atras domnu' Budd atentia ca e R80 nu R850. La ala nu stiu nimic despre ce are si cum se regleaza. Multumesc oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 salut, vezi ca in partea de sus a amortizorului este o piesa din metal in 3 trepte iti trebuie o cheie olandeza (daca nu ma insel asta este denumirea ei) sucesti de ea pana iti vine la partea cea mai de sus pt 2 persoane, iar la o persoana + ceva bagaje o poti pune la a doua treapta sper sa te ajute explicatia mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 salut, vezi ca in partea de sus a amortizorului este o piesa din metal in 3 trepteiti trebuie o cheie olandeza (daca nu ma insel asta este denumirea ei) sucesti de ea pana iti vine la partea cea mai de sus pt 2 persoane, iar la o persoana + ceva bagaje o poti pune la a doua treapta sper sa te ajute explicatia mea Seara buna tuturor . Intrebare si din partea mea poate are cineva asemenea modele si este bine de stiut inaite de a cumpara . Vreau sa cumpar o casca si am doua modele care i-mi plac si i-mi pot permite , ambele costa la fel si ambele au zicase pregatirea pt. comunocatie normal fiecare cu pregatirea marci sale . Este vorba de : 1- Nolan N90 Classic 2-Caberg Sintesi Klapphelm . Cei care au sau cei care conosc modelele [ambele de la Kronau ] ce i-mi pot spune si mie . Multam frumos si hai ca mai este puti si le scuatem....... Vik 55 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 2, 2011 Admin Share Postat Februarie 2, 2011 Nu stiu modelul asta, dar in general Caberg sunt foarte proaste. Vajaie si haraie peste 100 km ora la greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 Daca are nevoie cineva de piese noi sau second de BMW K1200 RS GT la preturi bune, astept PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Seara buna tuturor .Intrebare si din partea mea poate are cineva asemenea modele si este bine de stiut inaite de a cumpara . Vreau sa cumpar o casca si am doua modele care i-mi plac si i-mi pot permite , ambele costa la fel si ambele au zicase pregatirea pt. comunocatie normal fiecare cu pregatirea marci sale . Este vorba de : 1- Nolan N90 Classic 2-Caberg Sintesi Klapphelm . Cei care au sau cei care conosc modelele [ambele de la Kronau ] ce i-mi pot spune si mie . Multam frumos si hai ca mai este puti si le scuatem....... Vik 55 . Recomand sa te mai uiti la alte modele. Nolanu e o turbina cu viziera, iar Cabergul mai e - in plus - si execrabil de proasta la finisaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Pai ai in partea dreapta, sub plasticu ala negru, un robinet. Ala face click cand il sucesti. Daca il strangi, iti comprimi arcul. Adica e mai tensionat. Pe partea stanga, jos sub amortizor ai un surub. Acolo e bine sa dai cu niste wd40 inainte, de regula e intepenit. Foloseste surubelnita din trusa impreuna cu prelungitorul dedicat. Stiu ce fac fiecare din reglaje dar nu stiu cum se regleaza in functie de incarcare si stil de mers... Salut Dan . mare rugaminte spune-mi si mie te rog la r1100 rt model ca al tau cred.. pentru a schimba bateria trebuie sa desfac carena ...........? Multam frumos . vik 55. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Salut Dan . mare rugaminte spune-mi si mie te rog la r1100 rt model ca al tau cred.. pentru a schimba bateria trebuie sa desfac carena ...........? Multam frumos . vik 55. Amandoua carenele laterale, iar rezervorul nu mai retin daca ajunge numa ridicat sau tre dat jos de tot... Da carenele sigur. Mesaj completat Eu cand am mesterit la al meu az iarna il avea dat jos (rezervorul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Amandoua carenele laterale, iar rezervorul nu mai retin daca ajunge numa ridicat sau tre dat jos de tot... Da carenele sigur.Mesaj completat Eu cand am mesterit la al meu az iarna il avea dat jos (rezervorul) OAaaaa nasol este de munca se pare am vazut asa in treacat are o gramada de surubele de desfacut este ceva de stiut dinainte la desfacerea acestor carene ...? si cam cat timp pierde cineva care desface prima data ...........? Multam frumos Dan . Vik55 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.