Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Admin

..Impresii dupa aproximativ 300 km:

Desi are aproape 400 kg, nu se simte absolut deloc greutatea, este extraordinar de echilibrata.

Lucrul asta se vede cind mergi pe tempomat, poti merge fara maini citi kilometri vrei..

Extraordinar si cum o poti inoda printre masini la semafor, cu Burgmanul ma strecuram mai greu, nu avea ciclistica astuia

Motorul este foarte flexibil datorita cuplului mare, trage foarte bine la viteza mica chiar si intr-a cincea.

Frane foarte bune, bine dozate.

Consumul intr-a cincea, la 110 km/ora, unde acul sta pe 3000 rot/min este 5.2, 5.4..incredibil..

Despre pozitia, manerele incalzite si seile care te frig chiar si prin manusi si costum nu vorbesc.

Util mi s-a parut volumul CD-ului care creste odata cu viteza si scade la stopuri.

Muzica se aude cu casca integrala pina pe la 100 km/ora, cu o casca jet probabil ca auzi ca acasa.

Esti foarte bine aparat de curent, parbrizul mare si flapsurile laterale+oglinzile protejeaza foarte bine.

Suspensiile mi se par destul de dure, dar asta se poate explica si prin faptul ca un motor care ajunge la 600 kg cu pilot+pasager+bagaje trebuie sa stea pe sosea, nu sa "flambeze" aiurea pe viraje.

Eu am reglat monoamortizorul pe Soft si confortul s-a imbunatatit considerabil.

Am sa merg asa in oras, afara pe viraje am sa vad cum este mai bine..

Esapamentul se aude destul de viguros, ma asteptam sa fie mai silentios, pe RT nu auzeam nimic..

Oricum, patru-n linie este altceva, motorul are un vuiet de motor sport..dar este rasat si deosebit de silentios la relanti.

Datorita scaritelor mari, in genul alora de chopper, pozitia picioarelor la semafoare este putin atipica, trebuie sa stai mai cracanat, pe linga scarite, sau cu dreptul in spate si stangul mai in fata, incadrand scaritele.

Ma cam deranjeaza chestia asta, probabil este vorba de timp si obisnuinta.

Surprinzator, dar desi par mari, locurile pentru bagaje(coburii+topcase-ul)sunt destul de mici.

Cred ca cele de pe RT sunt mai incapatoare, de fapt nu cred, sunt sigur.

Avand portbagaj suplimentar pe topcase ma ajuta enorm sa leg deasupra lui un sac suplimentar pentru bagaje.

Comenzile sunt foarte bine amplasate si intuitive.

Deranjant este faptul ca nu sunt luminate, noaptea asta este o problema, avind in vedere multitudinea de butoane si functii de pe ghidon.

Probabil chestie de obisnuinta si asta.

O nota foarte buna pentru claxon, se aude ca o goarna de tir, din cea cu aer comprimat..

Fata de raguselile de pina acum asta este de senzatie..

Cam asta pina acum..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Luigi, cred ca al tau are 2 claxoane. Stiu ca RT 1150 are 2 si cred ca si al tau la fel :blink:

 

 

 

eu am pe BMW-ul meu montate 2 claxoane exact ca la 1150 RT ... alta treaba ;)

Editat de JustMe_DF
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai ceva planuri mari de a organiza asa ceva? ;)

Mesaj completat

Oricum, eu mi-am propus sa merg la SMAEB. Banui ca multa lume merge, asa ca e o ocazie in plus sa ne vedem cat mai multi acolo :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am cumparat harley si cred ca am sa vand BMW-ul meu (perfectiunea 1100 RT).... dk eu nu mai merg cu el, decat foarte rar e pacat sa-l tin; mai bine se da cineva cu el.

cu putin noroc luni te sun eu ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crio : Bafta atunci sa ma suni !

Gata, vinzi Transalpul?

poate iti gasesc cumparator... am mai vorbit noi, si daca ma gandesc bine ne-am intalnit si la Dalnic in iulie...

Hai la Beemeri :laugh: !

 

 

 

Mesaj completat

sigur ca da. tu pui de un gratar la humor, si eu aduc colegii cu bmw-urile la tine. :))

 

Poate ca nu m-oi face de rusine, numai sa nu am de filmat vreo nunta, pt mine cel mai ok e in mijlocul saptamanii.

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, vinzi Transalpul?

poate iti gasesc cumparator... am mai vorbit noi, si daca ma gandesc bine ne-am intalnit si la Dalnic in iulie...

Hai la Beemeri :laugh: !

cam asta e ideea "hai la beemeri"

 

ma bate gandul de-un nord european ... nu ca transalp-ul nu m-ar duce ,dar imi place RT-u ,pe care ma chinui sa il cumpar de vre-o 2 ani deja ...

Editat de Crio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Colegii, in afara de doua seturi placute frana fata, o pereche de sei Corbin cu gel, mai am de vanzare inaltatoare de ghidon(cu tot cu suruburi) si tempomat, ambele produse originale Wunderlich, pt.1100/1150RT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: ce dragut...te astept sa vad ce face cu K-ul meu!

Nu eu eram in filmulet, niste americani... :)

 

Nu sunt adeptul liniutelor. Unu ca sunt periculoase, doi ca iti f uti motorul aiurea (motoru in sine, ambreiaj, caneluri, cauciucuri) si trei, ce rost au? E meritul inginerilor care l-au proiectat/facut ca e mai rapid nicidecum al pilotului. Oricine stie sa dea gaz in linie dreapta pana la urma... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh:

 

La inceput nu m-am prins ce vrei sa zici, dar apoi mi-a picat fisa.

 

Nu, nu e pentru tine, oricum nu ai de ce te teme ca ai de amandoua modelele :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine cu cine frate ................?

Adica un 1100 rt versus / k-ul tau..............nu ar fi corect de ce nu un 1200 rt/K-ul tau...........?

:laugh:

:) ...adica cu 109 cp :) ...glumesti,nu?

Mesaj completat

K-ul cu K-ul :) Alege si tu un adversar pe masura.

eu aveam in vedere K-R,nu anii de fabricatie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: ...adica cu 109 cp :) ...glumesti,nu?

Mesaj completat

 

eu aveam in vedere K-R,nu anii de fabricatie :)

 

 

Ei da 109 dar daca mai pui la socoteala 100de kg in plus la a ta si putin si coeficientul de arodinamicitate ale lor nu se stie ce iese..............

mai glumim si noi sa mai treaca timpul si sa vina vremea sa le punem la treaba .

seara buna .

vik55 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei da 109 dar daca mai pui la socoteala 100de kg in plus la a ta si putin si coeficientul de arodinamicitate ale lor nu se stie ce iese..............

mai glumim si noi sa mai treaca timpul si sa vina vremea sa le punem la treaba .

seara buna .

vik55 .

eu sper ca tu glumesti,altfel risti sa te faci de ras. :laugh:

Mesaj completat

Ei da 109 dar daca mai pui la socoteala 100de kg in plus la a ta si putin si coeficientul de arodinamicitate ale lor nu se stie ce iese..............

mai glumim si noi sa mai treaca timpul si sa vina vremea sa le punem la treaba .

seara buna .

vik55 .

rt 259kg wet k 288 idem

Mesaj completat

http://www.youtube.com/watch?v=VVU7huzjqjk

Editat de oyabun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai frate nu te repezi eu am gresit credeam ca te referi la K1200.lt

Sorry .

Nu ma reped...Rt-ul este un super touring,tot respectul,dar K1200RS este sport touring(mai mult sport).Eu doar glumeam cu Dan...ne cunoastem,suntem amici :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...