Dan Cata Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Unde ai auzit tu de asa ceva, sau de cineva sa isi puna diode pe alarma, la semnale? Nu tre sa pui nimic, nu se intoarce nimic. Le legi numa la becuri, pe firu de plus, si atat. Poti nici aia sa nu o faci, numa daca vrei musai sa iti aprinda luminile cand o armezi/dezarmezi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Unde ai auzit tu de asa ceva, sau de cineva sa isi puna diode pe alarma, la semnale? Nu tre sa pui nimic, nu se intoarce nimic. Le legi numa la becuri, pe firu de plus, si atat. Poti nici aia sa nu o faci, numa daca vrei musai sa iti aprinda luminile cand o armezi/dezarmezi... Diode se pun daca nu are alarma montate in ea; firele de la semnale se regasesc in conectorul releului ... de asta am zis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Parerea mea e ca te complici, dar pana la urma faci cum doresti tu Alarma mea e ceva chinezarie cred, habar nu am daca are sau ba diode in ea, dar daca are firele pentru semnale si nu scrie nicaieri ca pune-i diode inseamna ca e plug&play Si isi face cu bine treaba de 1 an acuma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Alarma mi-o da un prieten care a avut-o pe un 1200RT si nu o mai foloseste, vad eu ce-i cu ea ... poate termina bateria de tot... Alarma e Scorpio SR-i900 - http://www.scorpioalarms.com/products/motorcycle/sr-i900/ - miine dimineata ma apuc de treaba Revin cu detalii referitoare la eliminarea erorii ABS - testat de mine saptamina asta. Dupa cum am spus mi-a venit ideea de a ma folosi exclusiv de firul 15 ABS si o masa de undeva fara a mai umbla la firul de excitatie ca sa nu se modifice cumva tensiunea pe sufa de iesire a alternatorului. Pe scurt ce am facut, masurat si experimentat: am taiat firul 15 din conectorul ABS si l-am tras pina in cutia de sigurante cu papuci frumos, totul f bine izolat etc., am masurat intensitate a curentului pe acest fir cu contactul pus si am gasit 20mA ceea ce este f. putin deci putem folosi un microreleu care duce max 1A si consuma din retea tot 20mA, deci in total voi avea un consum de 40mA pe acest fir. Prima data am experimentat cu un releu de far (care poate cupla 30A) dar consuma f. mult (150mA in comparatie cu cei 20mA care intra in pin 15 ABS) Am facut un mic circuit pe cablaj de test cu o dioda zenner de 12V si un tranzistor care cupleaza releul cind tensiunea pe montaj creste peste 12,5V (dupa pornire la ~ 1sec). Deci in montaj intra un firul care ducea la pin 15 ABS cind punem contactul (de ex. 11,8V)si ies spre mufa ABS 13,8 - 14V numai dupa ce tensiunea pe intrare a depasit 12,5V. si a iesit asa In cazul in care la drum crapa montajul sau se defecteaza releul il pot deconecta si am facut cu cablu cu papuci care uneste cele doua fire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 Alarma mi-o da un prieten care a avut-o pe un 1200RT si nu o mai foloseste, vad eu ce-i cu ea ... poate termina bateria de tot... Alarma e Scorpio SR-i900 - http://www.scorpioal...rcycle/sr-i900/ - miine dimineata ma apuc de treaba Revin cu detalii referitoare la eliminarea erorii ABS - testat de mine saptamina asta. Dupa cum am spus mi-a venit ideea de a ma folosi exclusiv de firul 15 ABS si o masa de undeva fara a mai umbla la firul de excitatie ca sa nu se modifice cumva tensiunea pe sufa de iesire a alternatorului. Pe scurt ce am facut, masurat si experimentat: am taiat firul 15 din conectorul ABS si l-am tras pina in cutia de sigurante cu papuci frumos, totul f bine izolat etc., am masurat intensitate a curentului pe acest fir cu contactul pus si am gasit 20mA ceea ce este f. putin deci putem folosi un microreleu care duce max 1A si consuma din retea tot 20mA, deci in total voi avea un consum de 40mA pe acest fir. Prima data am experimentat cu un releu de far (care poate cupla 30A) dar consuma f. mult (150mA in comparatie cu cei 20mA care intra in pin 15 ABS) Am facut un mic circuit pe cablaj de test cu o dioda zenner de 12V si un tranzistor care cupleaza releul cind tensiunea pe montaj creste peste 12,5V (dupa pornire la ~ 1sec). Deci in montaj intra un firul care ducea la pin 15 ABS cind punem contactul (de ex. 11,8V)si ies spre mufa ABS 13,8 - 14V numai dupa ce tensiunea pe intrare a depasit 12,5V. si a iesit asa In cazul in care la drum crapa montajul sau se defecteaza releul il pot deconecta si am facut cu cablu cu papuci care uneste cele doua fire. o adevarata lectie de mini-tehnicus!..pt cei care-si aduc aminte de revista aia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Caut sa cumpar un R 850 RT, fabricatie minim 2002.Stiti vreunul la vanzare prin tara?Multumesc. ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 (editat) o adevarata lectie de mini-tehnicus!..pt cei care-si aduc aminte de revista aia! Este vorba despre revista Tehnium ..... cine o doreste o am si in format electronic destul de multe numere. Revin cu citeva detalii referitoare la eliminarea erorii ABS de la pornirea utilajului... am testat motorul in mers si de citeva ori mi s-au aprins alternativ cele doua becuri de ABS, am studiat problema si mai in amanunt in sensul ca m-am plimbat la propriu cu aparatul de masura montat pe motor si am constatat ca desi la pornire ambele becuri clipesc simultan imediat dupa cuplare se aprind alternativ - am descoperit ca in momentul plecarii de pe loc, atunci cind se aude zgomotul specific intrarii in functie a ABS-ului, montajul decupleaza pentru citeva milisecunde traseul si apoi il cupleaza la loc; am facut o mica modificare pe schema in sensul ca am pus pe iesirea releului la masa un condensator de 1000uF/16-25V care sa "memoreze" valoare tensiunii de la pornirea motorului si am testat din nou - montajul merge brici si ABS-ul se initializeaza si intra in functiune corect la plecarea de pe loc chiar daca dau la automat cind am faza lunga pornita, avariile si syopul pe frana + muzica la maxim. Aceasta este schema cu modificarea facuta si asa arata fizic Editat Mai 18, 2011 de mihalceai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 19, 2011 Admin Share Postat Mai 19, 2011 (editat) ..Acum vreo luna se aprind IN MERS alternativ becurile la ABS. Subliniez in mers. deoarece asta este clar defect de unitate ABS, releul ei sau vreun senzor. Cum nu aveam modul de anulare(buton in bord)sa pot sa-i dau reset cu ajutorul mufei de diagnoza ca la alte modele ma duc la Bavaria sa pun testerul pe ea..apare un pistonas blocat de la centralina ABS, apoi centralina stricata..Tibi imi spune'nasol tare'..eu zic'ai dat reset?', el.. 'nu, te-am asteptat sa vezi'.. zic 'da-i un reset si discutam,.. ii da si totul revine la normal. La receptie nea ala de acolo dadea ochii peste cap, sanchi, ma compatimeau, vezi doamne ce necaz a dat peste mine . Totul ok, intre timp rasfoind netul aflu ca problema asta apare in general atunci cind lichidul nu este schimbat la timp sau mobra a stat mai mult pe dreapta, se pot face niste depunderi pe pistonase. Imi aduc aminte ca fostul propietar al motocicletei a facut in doi ani jumate cam 2000 km cu mobra si ma cam lamuresc de unde vine baiul. Buun, mai bag vreo mie de kilometri in ea si acum doua zile zbang..iar se aprind alea alternativ in bord! M-au apucat dracii, m-am dus la un amic electronist cu care am tras fir separat din pinul 21 a mufei ABS-ului, am instalat un intrerupator pe el si l-am pus sub sa, alturi de alt intrerupator scos din mufa de diagnoza, de la pinii 2(al ABS-ului)si 4(impamantarea)uniti intre ei. Dau reset, procedura se initializeaza exact cum era povestita pe forumuri, se reseteaza ABS-ul, plec de pe loc si alea iar blinganeau in bord! Reper resetarea de vreo trei ori cu acelasi rezultat! Era deja ora 12 noaptea, muncisem de trei ore la ea..in fine, ma duc acasa, ma culc plin de draci si ieri, stimulat de descrierea colegului Cretescu, aici pe forum, citeva pagini mai in spate, in care demontase si curatase centrala ABS ma apuc de lucru, cu gandul ca ori o fac praf ori va merge in draci. Uitasem sa va povestesc, il intreb pe Tibi ce-ar putea fi, daca se repara, el imi spune'n-am desfacut niciodata si nici nu se desface pentru ca este sigilata'!! Ma gindesc eu cum dracu s-au teleportat toare oringuriile, simeringurile, arcurile si toata electronica aia intr-un bloc de dural sigilat?? si raman cu intrebarile in gand. Revin..vreau intai sa ma lamuresc de unde este problema, desi aveam banuiala ca tot centralina facea figuri, cumpar o dioda simpla si pun unul din picioruse pe pinul 2, celalalt pe pinul 4 din mufa de diagnoza, apoi pun contactul si asta se aprinde fix de 7 ori, adica necazul este de la unitatea ABS. Asta este un test tipic, fiecare aprindere a ledului semnifica ceva, senzor fata, spate, releul ABS, baterie slaba, etc, tot protocolul cu codurile de eroare se gaseste pe net. Ma apuc sa desfac pistonasele..nu avea rost sa demontez toata unitatea cum a facut colegul, il sun si el amabil imi explica cum sa scot pistonasele, ma pun pe treaba, dar inainte sa incep constat ca nu am cheie tubulara de 22. Cheie aveam eu, dar asta cerea un subtire in carne, gen de-aia tiganeasca, ma duc la un amic cu garaj si fac una la polizor, perfecta pentru ce aveam nevoie, curat capacul de deasupra sa nu cada mizerie inauntru, desfac cele patru conducte care duc inspre/de la pompe, curat cu o carpa lichidul ramas, scot aerisitoarele, oringurile si pistonasele din centrala, curat interiorul cu un spray de contacte, solutie care se evapora repede, nu am vrut sa dau cu decarbusolv, sa nu stric simeringurile, totul este simplu inauntru, observ pe fundul compartimentelor ceva depuneri maronii, le sterg bine cu betisoare de urechi(de-alea de i-au ramas lui Base intr-o ureche), montez totul la loc si trec la aerisire. Eu desfac toti etrierii si distantez pistonasele pina intra de tot inauntru, dupa care ii blochez cu niste pene de lemn. Fac asta ca atunci cind schimb lichidul sa nu ramana absolut nimic in etrieri, apoi fac aerisirea pe segmente pompa-unitate ABS-un etrier-apoi celalalt, idem si spatele. Curat tot, montez, franele sunt beton, resetez totul din intrerupatoarele magice montate cu o seara inainte si plec, becurile se sting in bord fara probleme! Astazi am mers toata ziua,. totul este ok. Ce-am realizat? Ca a mai cazut un mit, anume ca vestitul ABS sigilat se poate repara fara probleme, asta este cam unica problema care poate interveni, mecanica dinauntru este tanc, electronica este separata si fara rasina pe ea, se poate inlocui cam tot ce inseamna procesor de catre un electronist bun! Concluzii: -Cei care aveti orice model de mobra cu ABS2 si aveti problema cu unitatea nu va speriati daca patiti asa ceva, totul se rezolva. -Schimbati lichidul de frana odata la doi ani sau daca faceti multi kilometri odata pe an. Idem si daca mobra a stationat mai mult timp nefolosita. Absolut toata procedura si protocoalele sunt de gasit pe net cu putina rabdare, dar cine nu se descurca nu are decit sa ma sune si am sa-i dau toate explicatiile necesare, insotite de toate materialele pe care vi le trimit pe email. -In toate exista un deschizator de drumuri, aici acel cineva este Cretescu, membru al forumului, Cristi pe numele lui mic. El este eroul meu! Cristi, multumesc pentru rabdarea si amabilitate de care ai dat dovada.. Editat Mai 19, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k100rs Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 domnilor, are cineva cunostinta de codurile de erori ale abs-ului integrat? ca mi-a ramas becul rosu cu triunghiul aprins dupa ce am spalat-o. am gasit cum ca ar fi becul spate ars, dar nu era situatia la mine!!! stie cineva altceva? precizez ca e vorba despre bmw r1100s, 2004. multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 24, 2011 Admin Share Postat Mai 24, 2011 http://www.largiader.com/abs/absfault.html Vezi ca scrie codurile de eroare la i ABS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k100rs Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 merci de link. aveam exact aceeasi informatie si eu, doar ca la mine becul pozitie/frana functiona! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Atunci verifica contactele de la frana, si aia de picior si aia de mana... E destept rau asta al tau se pare ca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Sal Dan poti sa-mi spui si mie te rog la R 1200 RT [2009] cred ca este la fel cu cel probat de tine la ce foloseste al doilea rand de buji [cele de jos] iar in cazul in care as vrea sa le schimb pe cele 2 din cilindri cu cele laudate [iridium] trebuie sa le schimb si pe cele de jos ? Multam frumos . Vik55 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 Mobrele cu 2 bujii pe cilindru chipurile nu sufera de "surging", adeca senzatia aia de mers neregulat la tinut de acceleratie constant. Treaba e ca 1100 are numa 1 bujie, dar reglat corect, supape, colbutori (aia mai mult pentru zgomot is) si sync, nu ai surging nici acolo. Practic e un fel de rahat cu apa rece, ca bujiile secundare, alea de jos, au bobinele in fise, si alea se strica la greu... Alea cu iridium nu iti fac nimic in plus, la fel o sa mearga mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k100rs Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 dane, sa stii ca si al meu este de 1100, dar are 2 bujii pe cilindru; una normala si una mai mica. ptr cele normale care vin in capul cilindrului am gasit iridium, dar ptr celelalte nu. iar becul de avertizare generala s-a stins de la sine, nu am apucat sa-i mai fac nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 (editat) Pai al tau e practic de 1150 dar cu numele e 1100. Si treaba aia cu avertizarea generala nu poti sa o pui pe seama bujiilor de vreme ce nu are senzori in zona aia si nici senzor de detonatie. Editat Mai 28, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Mobrele cu 2 bujii pe cilindru chipurile nu sufera de "surging", adeca senzatia aia de mers neregulat la tinut de acceleratie constant. Treaba e ca 1100 are numa 1 bujie, dar reglat corect, supape, colbutori (aia mai mult pentru zgomot is) si sync, nu ai surging nici acolo. Practic e un fel de rahat cu apa rece, ca bujiile secundare, alea de jos, au bobinele in fise, si alea se strica la greu... Alea cu iridium nu iti fac nimic in plus, la fel o sa mearga mobra Nu sunt de acord cu tine: 1.nu pot sa cred ca pe la 3-3500 mers constant nu ai deloc, oricat ai regla-o 2. la mine bujiile cu iridium au afectat sensibil in bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 30, 2011 Admin Share Postat Mai 30, 2011 Cind aveam RT-ul de 1100 nu-mi amintesc sa fi mers in hopuri, neregulat la turatia aia. Aveam o clapeta cu joc si statea mai neregulat la relanti, dar in mers nu aveam probleme. De curand am montat si eu bujii Ngk cu iridium pe LT..imi pare ca merge mai rotund o idee, dar oricum nu este mare diferenta, cel putin in cazul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myte Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Salut pe toti posesori de BMW,sunt un nou conducator de de aceias marca.Am facut o schimbare majora am dat viteza pe comfort(am dat CBR XX pe RT).Dupa cate am citit in aceasta sectiune cred ca nu am facut o alegere gresita ,defapt am simtito pe piele mea,nu ma mai dor bratele dupa cateva sute de km de condus.Inca nu m-am obisnuit cu semnalizatoarele care totusi mi se par ciudate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Nu sunt de acord cu tine: 1.nu pot sa cred ca pe la 3-3500 mers constant nu ai deloc, oricat ai regla-o 2. la mine bujiile cu iridium au afectat sensibil in bine Te invit la un test drive cu mobra mea. Inca nu s-a inventat turing cu motor electric dar daca te dai cu al meu iti faci asa o parere cam cum e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alpina Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 (editat) Intrebare intrebatoare: Ati pus careva gume metzeler Z8 interact pe mobra??? cum se comporta la drum??? aderenta vs uzura Cei de metzeler se lauda ca sunt ultimul racnet in materie de sport touring si stabilesc noi standarde bla, bla, bla. Acum am pe motor sportec M3, au aderenta buna dar dupa 1000 km in regim de autostrada cu bagaje si pasager pot mictiona pe guma spate....s-a modelat cu colturi Editat Mai 31, 2011 de Alpina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Nu stiu cum is alea care vrei tu sa le pui, dar eu am acu pilot road 2. 260 eur setu. Is tari pe mijloc si moi pe margini ca sa tina mult pe autostrada da nici sa nu ai emotii pe curbe. Cica scoti 15k dintr-un set, poate mai mult daca meri domol... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alpina Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Cred ca sunt foarte bune michelin dar cei de la bmw incalta motoarele din uzina in general cu metzeler..si imi place mie ideea, cu siguranta e pitic in capul meu. Am pe motor gume super sport de la metzeler dar eu folosesc moto in regim de touring si drept dovada se consuma repede...si aderenta e foarte buna. Acest model Z8 interact este relativ nou si are un profil frumos, cred ca il iau. Ca bani e tot acolo cu michelin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Acest model Z8 interact este relativ nou si are un profil frumos, cred ca il iau. Ca bani e tot acolo cu michelin. Faptul ca BMW incalta cu Metzeler nu este poate cel mai elocvent, cu atat mai mult cu cat nu este regula 100%, mai vin fie cu Bridgestone fie cu Conti (cum e si cazul meu). De asemenea, fiind model nou, mai greu de gasit review p-aici, mai ales in ce priveste durabilitatea. Eu la moto anterioara am avut Z6 apoi Z6 interact, a fost totul ok. Daca as mai avea touring, probabil as lua tot Z8i. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metricmotion Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Cred ca sunt foarte bune michelin dar cei de la bmw incalta motoarele din uzina in general cu metzeler..si imi place mie ideea, cu siguranta e pitic in capul meu. Am pe motor gume super sport de la metzeler dar eu folosesc moto in regim de touring si drept dovada se consuma repede...si aderenta e foarte buna. Acest model Z8 interact este relativ nou si are un profil frumos, cred ca il iau. Ca bani e tot acolo cu michelin. Salut! Ai un PM orientativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.