varugica Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Fa-i o diagnoza la AB, am inteles ca nu e asa de scumpa... Asta erea si intrebarea mea initiala .Stie cineva cat costa? Se face numai la AB sau mai sunt si altii prin tara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 (editat) Am o problema, de fapt am sesizat-o acum, si anume, pistonul din dreapta functioneaza cu intreruperi..daca accelerez nu mai se simte..atunci produce si o vibratie si o fluctuatie a turometrului, scade de la 900 de ture pana pe la 500-600.Am observat-o la relanti dar acum parca o simt si in mers.Ce sa fie oare?Este relanti'ul prea mic? Este posibil sa fie din cauza bujiei? Cel care mi-a adus motorul sustine ca din cauza uleiului ca nu-i ulei moto (am pus mobil 1, 20W-50, ulei pt masina) dar asta nu cred ca are vreo relevanta.Mai este un aspect si acela legat de faptul ca la service mi-au pus tot bidonul..adica 4 L (filtru ulei nou) dar nu mi-a aruncat ulei pe nicaieri. Editat Septembrie 15, 2011 de rob_debruce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 16, 2011 Autor Share Postat Septembrie 16, 2011 Am o problema, de fapt am sesizat-o acum, si anume, pistonul din dreapta functioneaza cu intreruperi..daca accelerez nu mai se simte..atunci produce si o vibratie si o fluctuatie a turometrului, scade de la 900 de ture pana pe la 500-600.Am observat-o la relanti dar acum parca o simt si in mers.Ce sa fie oare?Este relanti'ul prea mic? Este posibil sa fie din cauza bujiei? Cel care mi-a adus motorul sustine ca din cauza uleiului ca nu-i ulei moto (am pus mobil 1, 20W-50, ulei pt masina) dar asta nu cred ca are vreo relevanta.Mai este un aspect si acela legat de faptul ca la service mi-au pus tot bidonul..adica 4 L (filtru ulei nou) dar nu mi-a aruncat ulei pe nicaieri. Sigur nu este de vina uleiul. In R1100XX se paote pune ulei de masina fiindca turatia la care lucreza motorul este asemenator cu turatiile masinilor si are ambreaj uscat ca si masinile. Cantitatea de ulei ce intra in motor este de 3.80L. daca pui mai mult decat trebuie poate sa-ti arunce in zona filtrului de aer ulei pt pe acolo are o supapa motorul si ies gazele de carter. E zic sa teuit la partea electrica: bujii, fise, bobina eventula senzorul Hall( asta zic ca face figuri turometrul). Dar daca vb cu DanCata sigur te lamureste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Verifica daca ai cablul de acceleratie corect pus in locas. Daca ai spike-uri pe turometru atunci senzorul de inductie (Hall) are probleme. Tot Dan Cata le reconditioneaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Da o fuga pana la mine si ti-l aduc la semne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Da o fuga pana la mine si ti-l aduc la semne Dane, multam fain, vin indata ce-l inscriu ..probabil in max 2 sapt. Budd, nu am spike'uri..relantiul imi sta la 900 si cand se intrerupe imi scade pe la 500-600..am vorbit si cu Florian si mi-a zis sa schimb bujiile..le-am comandat si maine le schimb..este vreo tehnica de scos fisa? am incercat si n-am reusit sa o scot..mi-a fost frica sa trag mai tare de fisa sa nu se rupa ceva dreqului . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 In trusa de scule ai o chestie de plastic mica si ciudata, de dimensiunea a jumate din degetul mare la mana. Cu aia scoti fisa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 In trusa de scule ai o chestie de plastic mica si ciudata, de dimensiunea a jumate din degetul mare la mana. Cu aia scoti fisa. N-am trusa de scule se poate improviza ceva? il duc maine la service la Ariciu sa-mi schimbe bujiile si sigur dispune de asa ceva. BTW, dupa ce am miscat in sus si in jos fisa, l-am pornit cateva minute si nu a mai intreupt de fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Poti si fara unealta aia dar e mai sigur cu ea. Poti folosi si o bucata de cablu electric cu izolatie, sa o bagi dupa fisa si sa tragi cu ala insa e mai sanatos cu unealta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Pai stai, tu vrei partea luciaosa, cromata sau aia de jos? Ca numa aia de sus se poate indrepta Ii zice stanchion pe engleza. Gasesti si pe wemoto.com, si pe motorowors (noua si SH). Banuiesc ca o poti indrepta, dar daca nu iasa bine, o sa traga mobra intr-o parte, o sa curga ulei, o sa trebuiasca sa refaci din nou. Asa cu banii de indreptat, mai pui ceva si iei una care stii ca e OK... Cutia la pre 97 e predispusa la fecundare. Motiv pentru care lumea cumpara cutii de viteze M97 Daca nu sare din viteza sau ceva, e OK. Ca cloncãne, toata lumea stie asta am rezolvat treaba cu jamba.am gasit si pe site dar am indreptat-o (mai ieftin )si e ok acum .am pus si ulei +semeringuri.o mica dilema la surubul de aerisire de sus.cind bag jamba in furca scot aerul jamba coborind pina jos sau nu scot aerul jamba raminind in tensiune.eu am facut ceva pe la mijloc am scos aerul si am mai ridicat un pic de ea sa stea cam pe la jumate.cutia o las la iarna sa ma documentez mai mult.ca difernta sesizate intre mersul de r1150r si fostul meu r850r aia era mult mai lina.asta are un mers in ture joase sacadat.i-am facu balans la pipera +bujii+fise+filtru aer gaz si tot sacadat.vreo ideie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 16, 2011 Admin Share Postat Septembrie 16, 2011 (editat) Referitor la presiunea in jambe, ai gresit la aerisirea lor! Dupa ce schimbi uleiul mergi 1/200 kilometri sa faca presiune, apoi ridici mobra pe cricul central si cu roata FATA SUSPENDATA desfaci aerisitoarele pe rand. Vor arunca putina presiune pe la fiecare, dupa care IN ACEEASI POZITIE strangi aerisitoarele si asta este tot. Nu se face aerisirea cu roata pe pamant, nu apesi tu cit crezi de cuviinta.. Spor la lucru. Editat Septembrie 16, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Ia-ti tu frumos un EXIDE ca nu te indrum rau cu 300 ron si cu inca 100 un charger dãstept care il agati pe mobra peste iarna si ai rezolvat problema elegant pt multa vreme de acu inainte. Salutare! Nou proprietar de 1200RT, de pe 5 august. 5000 de km de atunci. Luv it! Salut comunitatea de bavarezi! 100RON un charger cu mufa pt bmw? de unde? multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 (editat) Ala original bmw e 370, dar sunt pe louis dealea de le lasi peste iarna si tot pe louis vezi adaptoare pt brichetele noastre Editat Septembrie 16, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Referitor la presiunea in jambe, ai gresit la aerisirea lor! Dupa ce schimbi uleiul mergi 1/200 kilometri sa faca presiune, apoi ridici mobra pe cricul central si cu roata FATA SUSPENDATA desfaci aerisitoarele pe rand. Vor arunca putina presiune pe la fiecare, dupa care IN ACEEASI POZITIE strangi aerisitoarele si asta este tot. Nu se face aerisirea cu roata pe pamant, nu apesi tu cit crezi de cuviinta.. Spor la lucru. normal ca pe cricul central am lucrat.cum as fi putut sa lucrez pe cel laterar?deci ce vri tu sa zici e sa montez jambele cu fara surub de aerisire iar dupa de am terminat cu roata din fata in aer sa le string? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cretescu Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 Surprize, surprize .... neplacute evident. Furtunul de ambreiaj al bmw-ului meu azi cind am ajuns acasa dupa o tura scurta prin zona. Totul datorita protectiei de cauciuc a furtunului; sub care s-a strins apa si a ruginit in totalitate prinderea metalica. Ar fi bine sa verificati daca protectia respectiva este si peste partea metalica care se prinde de Output Cylinder Clutch si daca da sa incercati sa o dati la o parte, ca sa nu se stringa apa acolo si sa rugineasca. Nu cred ca furtunul respectiv ar trebui inlocuit vreodata daca nu rugineste acea prindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 17, 2011 Admin Share Postat Septembrie 17, 2011 (editat) normal ca pe cricul central am lucrat.cum as fi putut sa lucrez pe cel laterar?deci ce vri tu sa zici e sa montez jambele cu fara surub de aerisire iar dupa de am terminat cu roata din fata in aer sa le string? Omu'..montezi totul normal, schimbi uleiul din furci, nu umbli la aerisitoare, mergi cale de 100-200 km asa cum este apoi ridici mobra pe cricul central, pui pe cineva sa apese pe spate sa stea fata ridicata(sau pui un cric sub baia de ulei), desfaci unul cite unul aerisitoarele pina scapa putina presiune la fiecare si strangi la loc. Asta este tot, asa ai facut aerisirea ca la carte. Sper ca m-am facut inteles.. Succes,. PS:@Cristi, daca vrei trimite-mi furtunul ala ca model si ti-l fac aici, din material cu plasa metalica, racing, nu mai are moarte.. Editat Septembrie 17, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 Ala original bmw e 370, dar sunt pe louis dealea de le lasi peste iarna si tot pe louis vezi adaptoare pt brichetele noastre Adaptor de bricheta am luat pe loc (cand am luat mobra de la Bavaria). Ai idee de codul de produs de la louis pt charger? Danke! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 17, 2011 Admin Share Postat Septembrie 17, 2011 http://www.louis.de/_40c9cb9e3031729e2198404bb2aab8df79/index.php?topic=wgr&article_context=searchlist&wgr=417&hersteller=0&anzeige=0&typ_id= Peste ala de 35 euro oricare este bun. Legi la el adaptorul ala al tau de priza si asta este.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 shit, eu chiar pe ala il am...( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 17, 2011 Admin Share Postat Septembrie 17, 2011 N-am zis ca celalalt este prost, probabil nu are functiile celorlalte. Incearca cu ce ai, tot este mai bun decit nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cretescu Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 (editat) PS:@Cristi, daca vrei trimite-mi furtunul ala ca model si ti-l fac aici, din material cu plasa metalica, racing, nu mai are moarte.. Multumesc mult, am reusit sa rezolv cu furtunul de la ambreiaj, dar o sa iti trimit in iarna furtunele de frina sa mi le faci daca este posibil Editat Septembrie 18, 2011 de cretescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 am obesrvat ca mobra maea are un mers in ture joase sacadat(1000-3000).i-am facu balans la pipera +bujii+fise+filtru aer gaz si tot sacadat.vreo ideie? sa fie vorba de reglaj sau asa fac astea(r1150r)foste mea 850r mergea mai constnt .in afara de pipera se mai baga cineva la bmw in bucuresti?e f departe de mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 18, 2011 Admin Share Postat Septembrie 18, 2011 Clapetele de aer sunt in parametri? Mai precis, se aude ceva clampanit/tacanit in mers la vreuna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 am obesrvat ca mobra maea are un mers in ture joase sacadat(1000-3000).i-am facu balans la pipera +bujii+fise+filtru aer gaz si tot sacadat.vreo ideie? sa fie vorba de reglaj sau asa fac astea(r1150r)foste mea 850r mergea mai constnt .in afara de pipera se mai baga cineva la bmw in bucuresti?e f departe de mine Partea buna e ca se poate regla frumos, sa mearga ca uns. Partea proasta e ca daca nu stii cum, nu iti iese prea curand si mai dai si in altele mai grele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Clapetele de aer sunt in parametri? Mai precis, se aude ceva clampanit/tacanit in mers la vreuna? nu mi-am dat seama sa se auda ceva de la clapete.de umblat la ele nu am umblat ca nu stiu cum.motoeta a stat 2 ani.sa ii pun ceva in benzin sa curete injectoarele?sau pur si simplu asa merge 1150. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.