Dan Cata Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Sie careva cat costa o diagnosticare si pe unde se poate face ? Fluctueaza la relantiu cand se incalzeste intre 800 si 1200 si nu-mi dau seama de ce. Nu ai ce face cu diagnoza in cazul asta. Diagnoza iti zice doar daca e ceva senzor electric defect sau care nu functioneaza in parametri. Ar trebui sa dai jos admisiile si sa le cureti, si apoi sa dai jos si suruburile de reglaj de relanti, le cureti si sa sincronizezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 15, 2011 Autor Share Postat Septembrie 15, 2011 Sie careva cat costa o diagnosticare si pe unde se poate face ? Fluctueaza la relantiu cand se incalzeste intre 800 si 1200 si nu-mi dau seama de ce. vezi sa nu fie ceva banal de exemplu cablu de acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Are jocul necesar exact ca in manual.Am schimbat pana acum fisele si bobina care de altfel sunt bune.Apropos daca vrea careva bobina de K si 3 fise sa ma anunte.Nu mai vreau sa schimb pe bajbaite la piese aiurea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Are jocul necesar exact ca in manual.Am schimbat pana acum fisele si bobina care de altfel sunt bune.Apropos daca vrea careva bobina de K si 3 fise sa ma anunte.Nu mai vreau sa schimb pe bajbaite la piese aiurea Fluctuarea relantiului e o problema clasica si la masini. Fa ce am zis eu si o sa dispara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Daca este de desfacut tot corpul cu clapetele ramane pentru la iarna.Totusi eu dau vina pe senzorul de temperatura sau sonda lambda si o diagnoza nu ar strica sa fiu impacat ca nu desfac degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Despre senzorii de temp (aer si ulei) nu ma pot pronunta, dar senzorul lambda intervine numai cand accelerezi sau decelerezi. Ma rog, el intervine tot timpu dar numai atuncia ia motronicul in calcul valorile lui Fa-i o diagnoza la AB, am inteles ca nu e asa de scumpa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Pentru posesorii sau cei interesati sa discute mai la obiect despre boxerele din seria R1200 RT/R/S/ST, am deschis topic dedicat: /index.php?/topic/668417-bmw-seria-r1200-rt-r-s-st/page__pid__2952863#entry2952863 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 ... seriile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 ... seriile Eu am gandit-o ca seria/generatia R1200 (diferita de exemplu de 1100 sau 1150) cu versiunile respective. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 (editat) Seria R1200 este foarte corect.Cred ... Editat Septembrie 15, 2011 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 Fa-i o diagnoza la AB, am inteles ca nu e asa de scumpa... Asta erea si intrebarea mea initiala .Stie cineva cat costa? Se face numai la AB sau mai sunt si altii prin tara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 (editat) Am o problema, de fapt am sesizat-o acum, si anume, pistonul din dreapta functioneaza cu intreruperi..daca accelerez nu mai se simte..atunci produce si o vibratie si o fluctuatie a turometrului, scade de la 900 de ture pana pe la 500-600.Am observat-o la relanti dar acum parca o simt si in mers.Ce sa fie oare?Este relanti'ul prea mic? Este posibil sa fie din cauza bujiei? Cel care mi-a adus motorul sustine ca din cauza uleiului ca nu-i ulei moto (am pus mobil 1, 20W-50, ulei pt masina) dar asta nu cred ca are vreo relevanta.Mai este un aspect si acela legat de faptul ca la service mi-au pus tot bidonul..adica 4 L (filtru ulei nou) dar nu mi-a aruncat ulei pe nicaieri. Editat Septembrie 15, 2011 de rob_debruce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 16, 2011 Autor Share Postat Septembrie 16, 2011 Am o problema, de fapt am sesizat-o acum, si anume, pistonul din dreapta functioneaza cu intreruperi..daca accelerez nu mai se simte..atunci produce si o vibratie si o fluctuatie a turometrului, scade de la 900 de ture pana pe la 500-600.Am observat-o la relanti dar acum parca o simt si in mers.Ce sa fie oare?Este relanti'ul prea mic? Este posibil sa fie din cauza bujiei? Cel care mi-a adus motorul sustine ca din cauza uleiului ca nu-i ulei moto (am pus mobil 1, 20W-50, ulei pt masina) dar asta nu cred ca are vreo relevanta.Mai este un aspect si acela legat de faptul ca la service mi-au pus tot bidonul..adica 4 L (filtru ulei nou) dar nu mi-a aruncat ulei pe nicaieri. Sigur nu este de vina uleiul. In R1100XX se paote pune ulei de masina fiindca turatia la care lucreza motorul este asemenator cu turatiile masinilor si are ambreaj uscat ca si masinile. Cantitatea de ulei ce intra in motor este de 3.80L. daca pui mai mult decat trebuie poate sa-ti arunce in zona filtrului de aer ulei pt pe acolo are o supapa motorul si ies gazele de carter. E zic sa teuit la partea electrica: bujii, fise, bobina eventula senzorul Hall( asta zic ca face figuri turometrul). Dar daca vb cu DanCata sigur te lamureste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Verifica daca ai cablul de acceleratie corect pus in locas. Daca ai spike-uri pe turometru atunci senzorul de inductie (Hall) are probleme. Tot Dan Cata le reconditioneaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Da o fuga pana la mine si ti-l aduc la semne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Da o fuga pana la mine si ti-l aduc la semne Dane, multam fain, vin indata ce-l inscriu ..probabil in max 2 sapt. Budd, nu am spike'uri..relantiul imi sta la 900 si cand se intrerupe imi scade pe la 500-600..am vorbit si cu Florian si mi-a zis sa schimb bujiile..le-am comandat si maine le schimb..este vreo tehnica de scos fisa? am incercat si n-am reusit sa o scot..mi-a fost frica sa trag mai tare de fisa sa nu se rupa ceva dreqului . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 In trusa de scule ai o chestie de plastic mica si ciudata, de dimensiunea a jumate din degetul mare la mana. Cu aia scoti fisa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 In trusa de scule ai o chestie de plastic mica si ciudata, de dimensiunea a jumate din degetul mare la mana. Cu aia scoti fisa. N-am trusa de scule se poate improviza ceva? il duc maine la service la Ariciu sa-mi schimbe bujiile si sigur dispune de asa ceva. BTW, dupa ce am miscat in sus si in jos fisa, l-am pornit cateva minute si nu a mai intreupt de fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Poti si fara unealta aia dar e mai sigur cu ea. Poti folosi si o bucata de cablu electric cu izolatie, sa o bagi dupa fisa si sa tragi cu ala insa e mai sanatos cu unealta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Pai stai, tu vrei partea luciaosa, cromata sau aia de jos? Ca numa aia de sus se poate indrepta Ii zice stanchion pe engleza. Gasesti si pe wemoto.com, si pe motorowors (noua si SH). Banuiesc ca o poti indrepta, dar daca nu iasa bine, o sa traga mobra intr-o parte, o sa curga ulei, o sa trebuiasca sa refaci din nou. Asa cu banii de indreptat, mai pui ceva si iei una care stii ca e OK... Cutia la pre 97 e predispusa la fecundare. Motiv pentru care lumea cumpara cutii de viteze M97 Daca nu sare din viteza sau ceva, e OK. Ca cloncãne, toata lumea stie asta am rezolvat treaba cu jamba.am gasit si pe site dar am indreptat-o (mai ieftin )si e ok acum .am pus si ulei +semeringuri.o mica dilema la surubul de aerisire de sus.cind bag jamba in furca scot aerul jamba coborind pina jos sau nu scot aerul jamba raminind in tensiune.eu am facut ceva pe la mijloc am scos aerul si am mai ridicat un pic de ea sa stea cam pe la jumate.cutia o las la iarna sa ma documentez mai mult.ca difernta sesizate intre mersul de r1150r si fostul meu r850r aia era mult mai lina.asta are un mers in ture joase sacadat.i-am facu balans la pipera +bujii+fise+filtru aer gaz si tot sacadat.vreo ideie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 16, 2011 Admin Share Postat Septembrie 16, 2011 (editat) Referitor la presiunea in jambe, ai gresit la aerisirea lor! Dupa ce schimbi uleiul mergi 1/200 kilometri sa faca presiune, apoi ridici mobra pe cricul central si cu roata FATA SUSPENDATA desfaci aerisitoarele pe rand. Vor arunca putina presiune pe la fiecare, dupa care IN ACEEASI POZITIE strangi aerisitoarele si asta este tot. Nu se face aerisirea cu roata pe pamant, nu apesi tu cit crezi de cuviinta.. Spor la lucru. Editat Septembrie 16, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Ia-ti tu frumos un EXIDE ca nu te indrum rau cu 300 ron si cu inca 100 un charger dãstept care il agati pe mobra peste iarna si ai rezolvat problema elegant pt multa vreme de acu inainte. Salutare! Nou proprietar de 1200RT, de pe 5 august. 5000 de km de atunci. Luv it! Salut comunitatea de bavarezi! 100RON un charger cu mufa pt bmw? de unde? multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 (editat) Ala original bmw e 370, dar sunt pe louis dealea de le lasi peste iarna si tot pe louis vezi adaptoare pt brichetele noastre Editat Septembrie 16, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Septembrie 16, 2011 Share Postat Septembrie 16, 2011 Referitor la presiunea in jambe, ai gresit la aerisirea lor! Dupa ce schimbi uleiul mergi 1/200 kilometri sa faca presiune, apoi ridici mobra pe cricul central si cu roata FATA SUSPENDATA desfaci aerisitoarele pe rand. Vor arunca putina presiune pe la fiecare, dupa care IN ACEEASI POZITIE strangi aerisitoarele si asta este tot. Nu se face aerisirea cu roata pe pamant, nu apesi tu cit crezi de cuviinta.. Spor la lucru. normal ca pe cricul central am lucrat.cum as fi putut sa lucrez pe cel laterar?deci ce vri tu sa zici e sa montez jambele cu fara surub de aerisire iar dupa de am terminat cu roata din fata in aer sa le string? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cretescu Postat Septembrie 17, 2011 Share Postat Septembrie 17, 2011 Surprize, surprize .... neplacute evident. Furtunul de ambreiaj al bmw-ului meu azi cind am ajuns acasa dupa o tura scurta prin zona. Totul datorita protectiei de cauciuc a furtunului; sub care s-a strins apa si a ruginit in totalitate prinderea metalica. Ar fi bine sa verificati daca protectia respectiva este si peste partea metalica care se prinde de Output Cylinder Clutch si daca da sa incercati sa o dati la o parte, ca sa nu se stringa apa acolo si sa rugineasca. Nu cred ca furtunul respectiv ar trebui inlocuit vreodata daca nu rugineste acea prindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.