Sari la conținut

Postări Recomandate

Mare rugaminte am si eu nevoie de o adresa pt un service ,atelier, particular ce o fii nu conteaza numai sa aiba o masina pt echilibrat roata am schimbat guma spate am pus Metzeler Z 8

 

Mare atentie la schimbatul rotilor, unde si cum se face. Desi pare un lucru banal pt. multe service-uri, de exemplu nefolosirea unei chei dinamometrice la strangere poate duce la retezarea suruburilor.

Asta a patit de exemplu Marcel la 1200RT, a venit de la Nordkapp cu un surub la etrier fata rupt. Cei de aici de la service BMW au spus ca se intampla des chestia asta (la fel de exemplu si cu surubul mare de sub prinderea rotii fata la GS) atunci cand suruburile sunt stranse foarte tare, fara cheie dinamometrica. Extragerea partii ramase a surubului necesita apoi ceva manopera, implicit si costurile aferente (aici spuneau cateva ore deci cateva sute de €)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vlad, suruburile alea se strang la 160 Nm. Nu stiu daca realizezi cat vine asta, dar e foarte mult :) Ca si idee, iei cheia de roti din trusa si prelungitorul si te apesi ca animalu cu picioru pe ea si nu ajungi la aia 160 Nm. Aia inseamna 16 Kg pe 1 m de parghie. Deci pe aia 20 de cm care ii ai de la cheie + prelungitor daca strangi cu mana ca animalu, nu ai nici o sansa sa le rupi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlad, suruburile alea se strang la 160 Nm. Nu stiu daca realizezi cat vine asta, dar e foarte mult :)

 

N-am dubii ca stii ce spui tu acolo... plm, ce sa zic? Asta mi-au explicat, ca fiind din experienta lor. :scratch:

Aia 160Nm sunt valabili si pt. prezoanele de la etrier? Atunci de ce s-ar rupe oare? Si intr-adevar Marcel schimbase cu ceva timp inainte anvelopele, implicit fusese dat si etrierul jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nicidecum, nu de alea de la etrier vorbesc, ci de alea de la roata spate. Acuma alea de la etrier, is mai mici si mai aiurea la 1200, ca pare-mi-se ca is torx sau secure torx, dar sigur nu is imbus ca la 11XX.

 

Iara, nu mai stiu sigur, dar de ce ai avea treaba cu etrieru la RT cand dai jos roata? AFAIK, discu e pe grup si nu pe roata ca la GS, insa poate ma insel eu.

 

Am cheie dinamometrica la garaj dar nu o folosesc. Nu am rupt nici un surub pana acu si nici nu s-a intamplat sa se desfaca vreunu strans de mine. Bine, am rupt unul odata dar era pe desfacere nu pe strangere, ca ala de o umblat acolo inaintea mea l-o strans ca animal planet'u, ne stiind ca surubu de otel nu se strange tare in blocu de aluminiu... Just common sense :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nicidecum, nu de alea de la etrier vorbesc, ci de alea de la roata spate. Acuma alea de la etrier, is mai mici si mai aiurea la 1200, ca pare-mi-se ca is torx sau secure torx, dar sigur nu is imbus ca la 11XX.

Cred ca vorbim cumva in paralel; eu am spus in primul rand de surub de la etrier (fata), Marcel confirmand ca i-au fost date jos etrierele la schimbarea anvelopelor.

Apoi, nu era vorba de surub rupt pe loc ci in timp, dupa cateva mii de km ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sie careva cat costa o diagnosticare si pe unde se poate face ? Fluctueaza la relantiu cand se incalzeste intre 800 si 1200 si nu-mi dau seama de ce.

Nu ai ce face cu diagnoza in cazul asta. Diagnoza iti zice doar daca e ceva senzor electric defect sau care nu functioneaza in parametri.

 

Ar trebui sa dai jos admisiile si sa le cureti, si apoi sa dai jos si suruburile de reglaj de relanti, le cureti si sa sincronizezi ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sie careva cat costa o diagnosticare si pe unde se poate face ? Fluctueaza la relantiu cand se incalzeste intre 800 si 1200 si nu-mi dau seama de ce.

vezi sa nu fie ceva banal de exemplu cablu de acceleratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are jocul necesar exact ca in manual.Am schimbat pana acum fisele si bobina care de altfel sunt bune.Apropos daca vrea careva bobina de K si 3 fise sa ma anunte.Nu mai vreau sa schimb pe bajbaite la piese aiurea

Fluctuarea relantiului e o problema clasica si la masini. Fa ce am zis eu si o sa dispara ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre senzorii de temp (aer si ulei) nu ma pot pronunta, dar senzorul lambda intervine numai cand accelerezi sau decelerezi. Ma rog, el intervine tot timpu dar numai atuncia ia motronicul in calcul valorile lui ;)

 

Fa-i o diagnoza la AB, am inteles ca nu e asa de scumpa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru posesorii sau cei interesati sa discute mai la obiect despre boxerele din seria R1200 RT/R/S/ST, am deschis topic dedicat:

/index.php?/topic/668417-bmw-seria-r1200-rt-r-s-st/page__pid__2952863#entry2952863

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema, de fapt am sesizat-o acum, si anume, pistonul din dreapta functioneaza cu intreruperi..daca accelerez nu mai se simte..atunci produce si o vibratie si o fluctuatie a turometrului, scade de la 900 de ture pana pe la 500-600.Am observat-o la relanti dar acum parca o simt si in mers.Ce sa fie oare?Este relanti'ul prea mic? Este posibil sa fie din cauza bujiei? Cel care mi-a adus motorul sustine ca din cauza uleiului ca nu-i ulei moto (am pus mobil 1, 20W-50, ulei pt masina) dar asta nu cred ca are vreo relevanta.Mai este un aspect si acela legat de faptul ca la service mi-au pus tot bidonul..adica 4 L :blink: (filtru ulei nou) dar nu mi-a aruncat ulei pe nicaieri.

Editat de rob_debruce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema, de fapt am sesizat-o acum, si anume, pistonul din dreapta functioneaza cu intreruperi..daca accelerez nu mai se simte..atunci produce si o vibratie si o fluctuatie a turometrului, scade de la 900 de ture pana pe la 500-600.Am observat-o la relanti dar acum parca o simt si in mers.Ce sa fie oare?Este relanti'ul prea mic? Este posibil sa fie din cauza bujiei? Cel care mi-a adus motorul sustine ca din cauza uleiului ca nu-i ulei moto (am pus mobil 1, 20W-50, ulei pt masina) dar asta nu cred ca are vreo relevanta.Mai este un aspect si acela legat de faptul ca la service mi-au pus tot bidonul..adica 4 L :blink: (filtru ulei nou) dar nu mi-a aruncat ulei pe nicaieri.

Sigur nu este de vina uleiul. In R1100XX se paote pune ulei de masina fiindca turatia la care lucreza motorul este asemenator cu turatiile masinilor si are ambreaj uscat ca si masinile. Cantitatea de ulei ce intra in motor este de 3.80L. daca pui mai mult decat trebuie poate sa-ti arunce in zona filtrului de aer ulei pt pe acolo are o supapa motorul si ies gazele de carter.

E zic sa teuit la partea electrica: bujii, fise, bobina eventula senzorul Hall( asta zic ca face figuri turometrul).

Dar daca vb cu DanCata sigur te lamureste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da o fuga pana la mine si ti-l aduc la semne ;)

Dane, multam fain, vin indata ce-l inscriu :friends: ..probabil in max 2 sapt.

Budd, nu am spike'uri..relantiul imi sta la 900 si cand se intrerupe imi scade pe la 500-600..am vorbit si cu Florian si mi-a zis sa schimb bujiile..le-am comandat si maine le schimb..este vreo tehnica de scos fisa? am incercat si n-am reusit sa o scot..mi-a fost frica sa trag mai tare de fisa sa nu se rupa ceva dreqului :unsure: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In trusa de scule ai o chestie de plastic mica si ciudata, de dimensiunea a jumate din degetul mare la mana. Cu aia scoti fisa.

N-am trusa de scule :-L se poate improviza ceva? il duc maine la service la Ariciu sa-mi schimbe bujiile si sigur dispune de asa ceva. BTW, dupa ce am miscat in sus si in jos fisa, l-am pornit cateva minute si nu a mai intreupt de fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...