Sari la conținut

Postări Recomandate

Sie careva cat costa o diagnosticare si pe unde se poate face ? Fluctueaza la relantiu cand se incalzeste intre 800 si 1200 si nu-mi dau seama de ce.

Nu ai ce face cu diagnoza in cazul asta. Diagnoza iti zice doar daca e ceva senzor electric defect sau care nu functioneaza in parametri.

 

Ar trebui sa dai jos admisiile si sa le cureti, si apoi sa dai jos si suruburile de reglaj de relanti, le cureti si sa sincronizezi ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sie careva cat costa o diagnosticare si pe unde se poate face ? Fluctueaza la relantiu cand se incalzeste intre 800 si 1200 si nu-mi dau seama de ce.

vezi sa nu fie ceva banal de exemplu cablu de acceleratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are jocul necesar exact ca in manual.Am schimbat pana acum fisele si bobina care de altfel sunt bune.Apropos daca vrea careva bobina de K si 3 fise sa ma anunte.Nu mai vreau sa schimb pe bajbaite la piese aiurea

Fluctuarea relantiului e o problema clasica si la masini. Fa ce am zis eu si o sa dispara ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre senzorii de temp (aer si ulei) nu ma pot pronunta, dar senzorul lambda intervine numai cand accelerezi sau decelerezi. Ma rog, el intervine tot timpu dar numai atuncia ia motronicul in calcul valorile lui ;)

 

Fa-i o diagnoza la AB, am inteles ca nu e asa de scumpa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru posesorii sau cei interesati sa discute mai la obiect despre boxerele din seria R1200 RT/R/S/ST, am deschis topic dedicat:

/index.php?/topic/668417-bmw-seria-r1200-rt-r-s-st/page__pid__2952863#entry2952863

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema, de fapt am sesizat-o acum, si anume, pistonul din dreapta functioneaza cu intreruperi..daca accelerez nu mai se simte..atunci produce si o vibratie si o fluctuatie a turometrului, scade de la 900 de ture pana pe la 500-600.Am observat-o la relanti dar acum parca o simt si in mers.Ce sa fie oare?Este relanti'ul prea mic? Este posibil sa fie din cauza bujiei? Cel care mi-a adus motorul sustine ca din cauza uleiului ca nu-i ulei moto (am pus mobil 1, 20W-50, ulei pt masina) dar asta nu cred ca are vreo relevanta.Mai este un aspect si acela legat de faptul ca la service mi-au pus tot bidonul..adica 4 L :blink: (filtru ulei nou) dar nu mi-a aruncat ulei pe nicaieri.

Editat de rob_debruce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema, de fapt am sesizat-o acum, si anume, pistonul din dreapta functioneaza cu intreruperi..daca accelerez nu mai se simte..atunci produce si o vibratie si o fluctuatie a turometrului, scade de la 900 de ture pana pe la 500-600.Am observat-o la relanti dar acum parca o simt si in mers.Ce sa fie oare?Este relanti'ul prea mic? Este posibil sa fie din cauza bujiei? Cel care mi-a adus motorul sustine ca din cauza uleiului ca nu-i ulei moto (am pus mobil 1, 20W-50, ulei pt masina) dar asta nu cred ca are vreo relevanta.Mai este un aspect si acela legat de faptul ca la service mi-au pus tot bidonul..adica 4 L :blink: (filtru ulei nou) dar nu mi-a aruncat ulei pe nicaieri.

Sigur nu este de vina uleiul. In R1100XX se paote pune ulei de masina fiindca turatia la care lucreza motorul este asemenator cu turatiile masinilor si are ambreaj uscat ca si masinile. Cantitatea de ulei ce intra in motor este de 3.80L. daca pui mai mult decat trebuie poate sa-ti arunce in zona filtrului de aer ulei pt pe acolo are o supapa motorul si ies gazele de carter.

E zic sa teuit la partea electrica: bujii, fise, bobina eventula senzorul Hall( asta zic ca face figuri turometrul).

Dar daca vb cu DanCata sigur te lamureste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da o fuga pana la mine si ti-l aduc la semne ;)

Dane, multam fain, vin indata ce-l inscriu :friends: ..probabil in max 2 sapt.

Budd, nu am spike'uri..relantiul imi sta la 900 si cand se intrerupe imi scade pe la 500-600..am vorbit si cu Florian si mi-a zis sa schimb bujiile..le-am comandat si maine le schimb..este vreo tehnica de scos fisa? am incercat si n-am reusit sa o scot..mi-a fost frica sa trag mai tare de fisa sa nu se rupa ceva dreqului :unsure: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In trusa de scule ai o chestie de plastic mica si ciudata, de dimensiunea a jumate din degetul mare la mana. Cu aia scoti fisa.

N-am trusa de scule :-L se poate improviza ceva? il duc maine la service la Ariciu sa-mi schimbe bujiile si sigur dispune de asa ceva. BTW, dupa ce am miscat in sus si in jos fisa, l-am pornit cateva minute si nu a mai intreupt de fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti si fara unealta aia dar e mai sigur cu ea. Poti folosi si o bucata de cablu electric cu izolatie, sa o bagi dupa fisa si sa tragi cu ala insa e mai sanatos cu unealta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai stai, tu vrei partea luciaosa, cromata sau aia de jos? Ca numa aia de sus se poate indrepta :) Ii zice stanchion pe engleza. Gasesti si pe wemoto.com, si pe motorowors (noua si SH).

 

Banuiesc ca o poti indrepta, dar daca nu iasa bine, o sa traga mobra intr-o parte, o sa curga ulei, o sa trebuiasca sa refaci din nou. Asa cu banii de indreptat, mai pui ceva si iei una care stii ca e OK...

 

Cutia la pre 97 e predispusa la fecundare. Motiv pentru care lumea cumpara cutii de viteze M97 :) Daca nu sare din viteza sau ceva, e OK. Ca cloncãne, toata lumea stie asta :D

am rezolvat treaba cu jamba.am gasit si pe site dar am indreptat-o (mai ieftin )si e ok acum .am pus si ulei +semeringuri.o mica dilema la surubul de aerisire de sus.cind bag jamba in furca scot aerul jamba coborind pina jos sau nu scot aerul jamba raminind in tensiune.eu am facut ceva pe la mijloc am scos aerul si am mai ridicat un pic de ea sa stea cam pe la jumate.cutia o las la iarna sa ma documentez mai mult.ca difernta sesizate intre mersul de r1150r si fostul meu r850r aia era mult mai lina.asta are un mers in ture joase sacadat.i-am facu balans la pipera +bujii+fise+filtru aer gaz si tot sacadat.vreo ideie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Referitor la presiunea in jambe, ai gresit la aerisirea lor!

Dupa ce schimbi uleiul mergi 1/200 kilometri sa faca presiune, apoi ridici mobra pe cricul central si cu roata FATA SUSPENDATA desfaci aerisitoarele pe rand.

Vor arunca putina presiune pe la fiecare, dupa care IN ACEEASI POZITIE strangi aerisitoarele si asta este tot.

Nu se face aerisirea cu roata pe pamant, nu apesi tu cit crezi de cuviinta..

Spor la lucru.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-ti tu frumos un EXIDE ca nu te indrum rau cu 300 ron si cu inca 100 un charger dãstept care il agati pe mobra peste iarna si ai rezolvat problema elegant pt multa vreme de acu inainte.

 

Salutare! Nou proprietar de 1200RT, de pe 5 august. 5000 de km de atunci. Luv it! Salut comunitatea de bavarezi!

100RON un charger cu mufa pt bmw? de unde? multumesc! :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la presiunea in jambe, ai gresit la aerisirea lor!

Dupa ce schimbi uleiul mergi 1/200 kilometri sa faca presiune, apoi ridici mobra pe cricul central si cu roata FATA SUSPENDATA desfaci aerisitoarele pe rand.

Vor arunca putina presiune pe la fiecare, dupa care IN ACEEASI POZITIE strangi aerisitoarele si asta este tot.

Nu se face aerisirea cu roata pe pamant, nu apesi tu cit crezi de cuviinta..

Spor la lucru.

normal ca pe cricul central am lucrat.cum as fi putut sa lucrez pe cel laterar?deci ce vri tu sa zici e sa montez jambele cu fara surub de aerisire iar dupa de am terminat cu roata din fata in aer sa le string?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surprize, surprize .... neplacute evident. Furtunul de ambreiaj al bmw-ului meu azi cind am ajuns acasa dupa o tura scurta prin zona. Totul datorita protectiei de cauciuc a furtunului; sub care s-a strins apa si a ruginit in totalitate prinderea metalica. Ar fi bine sa verificati daca protectia respectiva este si peste partea metalica care se prinde de Output Cylinder Clutch si daca da sa incercati sa o dati la o parte, ca sa nu se stringa apa acolo si sa rugineasca. Nu cred ca furtunul respectiv ar trebui inlocuit vreodata daca nu rugineste acea prindere.

post-39-0-77687100-1316259272_thumb.jpg

post-39-0-44326900-1316259291_thumb.jpg

post-39-0-73787200-1316259302_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...