Admin l.u.v Postat Noiembrie 15, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 15, 2011 (editat) nu mi-a dat decât o cheie și o telecomandă, deci cred că ar trebui să mai fac câte o copie. Știți unde se poate face? Cheia are cip, sau imobilizatorul ține doar de acea telecomandă? Am găsit să fac o copie simplă, fără cip, la noi în Buzău, marca Silca, cu 25 de lei, dar nu știu dacă e sigur așa. Cheia nu are niciun cip, poti face orice cheie. BMW nu sunt asa avansati ca Honda, care umbla cu HISS-u' dupa ea Editat Noiembrie 15, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Din păcate nu mi-a dat decât o cheie și o telecomandă, deci cred că ar trebui să mai fac câte o copie. A mea a venit la fel cu o cheie si o telecomanda. Te uiti frumos ce alarma este si comanzi pe ebay o telecomanda noua (iti trimit aia si procedura pentru invatarea ei),pentru ca daca pierzi singura telecomanda este foarte nasol(trebuie schimbata alarma).Cheia o poti face la orice key center. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 You don't hear of many RS's having bearing problems. But that's because there are only a handful on the road. :laugh: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Adevaru-i ca nu s-au facut multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Ei acum d-le EXPERT pot sa spun ca ai zbarcito.........B M W -ul R 1200 rt 2009 are cod la cheie . Se intampla si la case mai mari . Vik55. Multiplicarea chei nu se poate face decat la BMW Bavaria si costa cam 250 ron ducandu-te cu toate actele originale ale mobrei,dureaza cam 2 sap in Germania . Cina risca sa faca la coltul strazi la cei care stiu sa sparga codurile /cipurile risca sa f....te cititorul din butucl chei. *sorry cheii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 16, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 16, 2011 (editat) M-am referit strict la cazul asta: Motocicleta e din 2003 Ei acum d-le EXPERT pot sa spun ca ai zbarcito.........B M W -ul R 1200 rt 2009 are cod la cheie . Se intampla si la case mai mari . Vik55. ..Nu stiu de ce cred ca la mine te referi Ma gindesc ca nu este asa greu sa citesti atent, altfel decit cu ochelarii de distanta, ceea ce s-a scris.. Cu adevarat trist este ca invatam ironia inaintea gramaticii.. Editat Noiembrie 16, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Am promis că aduc Âşi ceva poze, aÂşa că, dacă este permis, le voi afiÂşa aici. Pozele sunt făcute ieri, dar nu era setată corect data camerei foto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Faina..sa o stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 16, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 16, 2011 Sa te bucuri de ea.. Lustruita putin va arata ca noua. Vopseste-i capacele cutiilor si al topcase-ului in culoarea mobrei si va arata si mai bine. Pina la urma merge cass-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Ce are curs pe grup? Ulei pe la aerisitor? Altfel, arata bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 (editat) Sa te bucuri de ea.. Lustruita putin va arata ca noua. Vopseste-i capacele cutiilor si al topcase-ului in culoarea mobrei si va arata si mai bine. Pina la urma merge cass-ul? Mulțumesc! Mă gândeam Âşi eu că va arăta mai bine cu capacele acelea vopsite. Voi încerca să mai fac ceva îmbunătățiri estetice pe la ea. Casetofonul merge perfect, era setat FADER-ul pe difuzoarele spate, dar nu are... Nu Âştiu ce să fie pe grupul spate... nu prea am avut timp să o examinez. Sper să nu fie ceva grav. Marți dimineață o duc la RAR în Buzău. Deja am făcut celelalte acte: traduceri, legalizări, taxă certificat. Mâine merg la primărie Âşi apoi mai rămâne (sper) doar asigurarea Âşi declarația notarială că nu are număr de înmatriculare, pentru că am adus-o pe remorcă. Mi se pare o prostie asta, oricum, dar aÂşa trebuie să fie la noi. E cineva din Buzău sau împrejurimi care poate să o vadă Âşi să-mi mai spună una-alta despre starea ei? P.S. A avut un singur proprietar în Germania, născut în 1957. Eu cred că e de bine, nu? Ar mai fi ceva: pe dreapta, pe lângă cardan coboară 3 furtunaÂşe negre. E normal să fie acolo? Stie cineva dacă se poate să folosesc la înmatriculare numărul pe care îl pe MZ, fără să-l radiez, pentru a-l putea vinde apoi fără probleme? Editat Noiembrie 17, 2011 de proffroad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 17, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 17, 2011 Este foarte bine ca a avut unul singur. Oricum, genul asta de motor nu si-l cumpara decit cineva responsabil cu o anumita varsta. Furtunasele alea sunt supraplinuri, lasa-le acolo. Nu poti folosi numarul de la alta mobra neinmatriculata. Nu cunosc pe nimeni in Buzau, dar lasa un numar de telefon aici sau pe privat, cine stie cand ajung prin zona.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 (editat) B 'Seara! Dane intrebam si eu vreo 5 pagini mai inainte cam cat costa investitia vis a vis de cresterea presiunii la injectie si daca se amelioreaza problema surgingului odata cu asta. La fel intreba si Andreigras. Inca astept raspuns, doar nu ai fi avand vreo suparare... Mai ales ca inca te astept in Bucovina anul asta dupa cum ai spus! Poate de Anul Nou De proaspatul 1150 aclimatizat ce sa zic, sunt gelos. Oricum felicitari Proffroad! Editat Noiembrie 18, 2011 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Este foarte bine ca a avut unul singur. Oricum, genul asta de motor nu si-l cumpara decit cineva responsabil cu o anumita varsta. Furtunasele alea sunt supraplinuri, lasa-le acolo. Nu poti folosi numarul de la alta mobra neinmatriculata. Nu cunosc pe nimeni in Buzau, dar lasa un numar de telefon aici sau pe privat, cine stie cand ajung prin zona.. zero Âşapte patru trei unu doi doi cinci doi nouă. MZ-ul nu este neînmatriculat, este chiar în regulă Âşi funcționează, de aceea nu aÂş vrea să-l radiez, poate o să-l vând. O mai fi cineva care vrea o astfel de motocicletă, fiind din 1961, în stare bună, cu toate originale. A fost a unui unchi de-al meu, Âşi m-am cam chinuit să-i fac acte cu număr nou, preferențial, aÂşa că nu aÂş risca să îl pierd. Cred că iau număr nou pentru BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 18, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 18, 2011 (editat) Am pe stoc ultima generatie de becuri cu led pt.semnalizare si pozitie/frana(pe spate). Cele de pozitie/frana sunt realmente senzationale, sunt mult mai vizibile si puternice decit becurile clasice. Multiled, constructie si finisare foarte buna, cu lupa in cap atat pentru pozitie cit si pentru frana. Ceea ce este extrem de important, raspunsul la apasarea franei este instant, fara "moliciunea" becului clasic. Eu unul nu credeam ca vor fi atat de performante, am mai avut de toate, dar astea sunt super! Costa 65 lei bucata, dar isi merita banii cu prisosinta. Ma refer mai ales la 1100/1150, unde lampa stop este mica si destul de prost vizibila, dar si la celelalte modele. PS:Proffroad, pune si tu o poza cu MZ-ul tau, s-ar putea sa am pe cineva interesat. Are si atas? Citi techini te gandesti sa ceri? Editat Noiembrie 18, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Dacă voi avea timp, o voi scoate mâine din garaj Âşi-i voi face câteva poze. Nu are ataÂş. Nu Âştiu nimic de preț deocamdată. Sunt deschis la discuții. Noua achiziție m-a cam lăsat cu datorii Âşi aÂş vrea să scap de ele în felul acesta. Mulțumesc de ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Salutare Luigi, ti-am lasat un PM pt cand ai timp... R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 Tocmai am schimbat placutele pe spate, al treile set pe anu asta. Deci 7k km ma tine pe mine un set de ferodo platinum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 Asa puternic e RT-ul tau ca tre sa mergi tot timpul cu frana apasata? Si acum la modul serios....pe spate? cum dracu? eu in 20.000 km nu le-am schimbat deloc si nu erau noi cand am luat motorul. Si inca mai au.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 19, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 19, 2011 (editat) Dane, cind le scoti pe alea vechi sunt uzate uniform? Daca nu, vezi ca ai probleme cu lamelele alea de metal, schimba ce ti-am dat eu si scapi de grije. Eu asa am avut la vechiul meu RT, era rupta o clema din aia de metal la etrier si cind apasam frana nu se aliniau bine placutele si pe o parte se uzau neuniform+ca mergea infranata putin. Ciudat, la belena mea merg cel putin 20.000 km cu spatele si are 100 kile in plus.. Editat Noiembrie 19, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 (editat) Ma dau mai sportiv cu el Dane, cind le scoti pe alea vechi sunt uzate uniform? Daca nu, vezi ca ai probleme cu lamelele alea de metal, schimba ce ti-am dat eu si scapi de grije. Eu asa am avut la vechiul meu RT, era lupta o clema din aia de metal la etrier si cind apasam frana nu erau aliniate bine placutele. Ciudat, la belena mea merg cel putin 20.000 km cu spatele si are 100 kile in plus.. Pai s-au uzat uniform. De aia placuta dinspre pistonase e cu vro 2 mm mai groasa ca cealalta. Si ele oricum au un sant pe care te uiti si vezi cand ajunge la limita dar eu le-am dus pana aproape de gata si pot sa zic ca s-or uzat uniform Ce mi-a placut e ca fata de GS la care imi era blocat cate un pistonas, la RT merg toate 6, frumos. Le mai dau din cand in cand cu spray de frana si cred ca din aia... Sau poate ca, cu GS ma dadeam si iarna si se aduna sare acolo sau mai stiu eu ce... Oricum alea ce mi le-ai dat tu is puse bine si clar o sa le folosesc cand o sa fac un overhaul complet la sistemul de franare, ma gandesc cand ajung la 100k (acu are 80k km batuti pe muchie) sa mai fac o investitie in niste furtune cu insertie metalica si sa schimb si simeringurile si pistonasele, si discurile. Dar pana atunci mai e o iarna si o vara =============================================================================== Ce se intampla daca nu schimbi lichidul de frana la ambreiaj o data la 2 ani cel tarziu... Editat Noiembrie 20, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Ce se intampla daca nu schimbi lichidul de frana la ambreiaj o data la 2 ani cel tarziu... Dar nu inteleg termenul asta... Daca nu e cazul meu, cred ca nici nu trebuie... Pt cele cu ambreiaj hidraulic, aviz posesorilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Episodul 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 Sa inteleg ca acolo este lichid de frana amestecat cu pilitura de ferodou de pe discul de ambreiaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 Sa inteleg ca acolo este lichid de frana amestecat cu pilitura de ferodou de pe discul de ambreiaj? Nu, doar lichid de frana cu simering macinat Ferodoul de pe ambreiaj nu are cum ajunge pana acolo pt. ca actuatorul asta e pus in spatele cutiei si e legat la ambreiaj printr-o tija subtire de vro 6 mm diametru care e bagata in axul de la intrare in cutie lasand foarte putin spatiu intre el si ax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.