Admin l.u.v Postat Decembrie 3, 2011 Admin Share Postat Decembrie 3, 2011 Ar parea a cheie de antifurt, nu cumva ai antifurt la roata sparte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 De obicei alarmele puse pe mobre din fabrica mai au un intrerupator (udeva pe sub sa este la mine) pentru dezactivarea alarmei , intrerupator care la mine de exemplu este tot cu cheita. Poate pentru acel intrerupator este acea cheita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Poate stiati, poate nu. Mobrele pot sau nu sa aiba la suruburile de scurgere saiba. Daca nu au, nu incercati sa le puneti, ca o sa curga apoi ulei. Se pare ca is doua tipuri de suruburi, ce accepta si care nu saiba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Sal. Am si eu o intrebare pt cei care au comandat ceva pe Wunderlich. As vrea acum in iarna sa comand si eu ceva produse de la ei mai mult pentru aspectul exterior al mobrei...intrebarea este daca comanzi mai multe produse trebuie sa platesti acea taxa de transport pt fiecare sau o singura taxa avand in vedere ca este o singura comanda. Multam frumos . Vik55. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Sal. Am si eu o intrebare pt cei care au comandat ceva pe Wunderlich. As vrea acum in iarna sa comand si eu ceva produse de la ei mai mult pentru aspectul exterior al mobrei...intrebarea este daca comanzi mai multe produse trebuie sa platesti acea taxa de transport pt fiecare sau o singura taxa avand in vedere ca este o singura comanda. Multam frumos . Vik55. Au reprezentant in Buc. Le aduc la preturile din catalog http://www.wunderlich.de/Haendler/International/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Salut! Cu ce se poate curăța parbrizul la R1150RT? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Incearca aici . http://www.louis.de/index.php?topic=artnr&artnr=10004318 Multam . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Incearca aici . http://www.louis.de/index.php?topic=artnr&artnr=10004318 Multam . BUUUUN ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 Incearca aici . http://www.louis.de/index.php?topic=artnr&artnr=10004318 Multam . Aceeasi chestie se poate gasi si in dedeman(parca am vazut si in carrefour). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 Pentru posesorii de K1200 GT/LT/RS cu Motronic 2.4 fara CAN BUS - daca vrei sa iti modifici la cati litri sa iti apara becul de rezerva in bord Treaba asta ar trebui sa mearga pe toate modelel din '99-'05 - golesti rezervorul si bagi 4 litri de benzina (sau oricati vrei ca sa iti fie rezerva); - la mufa de diagnoza, gasesti pinul 3 si pinul 4; daca nu are pinul 3, nu o sa mearga ingineria; - pui contactul; - la mufa de diagnoza, faci scurt cu o sarma intre pinul 3 (maro/negru) si pinul 4 (maro) pentru 2 secunde; verifica inca o data sa fie pinu 3 si 4, si nu altceva - becu de rezerva din bord o sa clipeasca rapid de cateva ori; cand termina de clipit, calibrarea e gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 6, 2011 Admin Share Postat Decembrie 6, 2011 Cu parbrizul este o problema, nu merge asa usor. M-am lovit de problema asta la RT si la LT. Cele originale au pe fata si pe spate cite un strat subtire de lac antizgariere. In timp acel lac se exfoliaza, se ia cind dai cu unghia. Ca sa iasa ceva trebuie polishat cu masina de catre cineva care face asta profi, altfel nu merge. Pasta aia este degeaba daca nu ai masina de polishat, la mana nu merge. Poti incerca la cineva care polisheaza farurile la auto, cu conditia sa aiba rabdarea necesara. Eu nu am gasit pe nimeni sa-mi faca treaba asta si am cumparat parbriz nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 Sa mai zica lumea ca nu ii bun oddysey-ul pe BMW-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 Va salut domnilor. Am o intrebare la dv, unde pot gasi un manual de service pt un BMW r80rt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 Aici ai manualul care il poti si downloada ca si pdf, e pt GS dar e acelasi lucru cu RT, sigur te ajuta http://www.scribd.com/doc/26851318/BMW-R80-G-S-Repair-Manual Si aici ai schema electrica: http://wiringschematics.net/bmw-r65r80r80rtr100rsr100rt-wiring-diagram.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Decembrie 6, 2011 Autor Share Postat Decembrie 6, 2011 Apropos, vazand schema cu nivelul de benzina pus de Dan Cata. De la utima data cand am umblat la pompa de benzina(mai bine zis la filtru de benzina) s-a schimbat nivelul la care se aprinde rezerva. Acuma se aprinde cand mai am 8-9 l si nu 6l cum era inaite. S-a intamplat ceva cu plutitorul?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 Cel mai probabil ai fost tu voinic cu tija aia cand ai bagat placa la loc, sau, s-or facut depuneri pe potentiometrul de la nivel si/sau rezerva. Alea le inlaturi usor cu o guma din capatul unui creion data viitoare cand desfaci. Sau si mai probabil, nu ai pus flansa la loc in pozitia care era ci cu o gaura defazata fata de inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otravel Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 Sa mai zica lumea ca nu ii bun oddysey-ul pe BMW-uri Este chiar foarte bun odysey-ul. Eu de cand am pus pe moto nu mai am probleme cu resetarea ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 Vorbim in 2 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 Are cineva manual de utilizare și de reparație pentru r1150rt? Aș fi recunoscător dacă aș găsi. Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 8, 2011 Share Postat Decembrie 8, 2011 (editat) Are cineva manual pentru r1150rt? In primul rand: sa il stapanesti sanatos! In al doilea, dupa modestele mele cunostinte la capitolul BMW motorrader... Modelul tau cu doua bujii per cilindru este model 2004! Succes in misiunea de a gasi manual de intretinere si reparatie. Pana atunci... distreaza-te cu astea: http://bmwdean.com/1150.htm http://www.mklsports.../r1150rtlog.htm http://www.mklsports...tchronicles.htm Sa il stapanesti sanatos! La multi kilometri frumosi! Editat Decembrie 8, 2011 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 8, 2011 Admin Share Postat Decembrie 8, 2011 (editat) Modelul tau cu doua bujii per cilindru este model 2004! Nu, s-a trecut la doua bujii pe cilindru din 2003. Pe mobile.de sunt foarte multe modele din mai/iunie/iulie 2003 cu doua bujii pe cilindru. Ne tradeaza uneori si "copy paste", in ciuda modestelor cunostinte.. Editat Decembrie 8, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 (editat) Foarte multi posesori moto care "se dau si nu sunt" confunda BMW-ul cu patefonul cu manivela, K 1200 RS cu noua generatie K, boxerul R cu orice alta combinatie de litere asemanatoare indiferent de semnificatie, varful de gama cu modelele de serie, teleleverul cu duoleverul si modelul cu marca... Pentru pasionatii autentici este evident anul cand a aparut in istoria boxerelor BMW formula cu doua bujii per cilindru. Aici este vorba punctual despre modelul RT. History RT models, 1970s to 2004 Four generations of "RT" motorcycles from 1996 to the presentBMW Motorrad began manufacturing "RT" (Reise-Tourer, or "travel tourer") touring motorcycle models in the late 1970s. The first of these were "airhead" models that continued BMW's long tradition dating to 1923 of producing "boxer" or opposed-twin engined motorcycles with unit engine-transmission construction and shaft final drive. In 1995 BMW produced its first "oilhead" RT, the R1100RT. The new machine included oil-cooling, standard ABS brakes, four-valve heads, 5 speed gearbox, Telelever front suspension, Paralever rear suspension, and an electrically adjustable screen. In 2002, BMW launched the R1150RT, providing the same basic platform with increased engine capacity and horsepower, fully linked, power-assisted ABS brakes, revised front lighting system and a 6 speed gearbox. This model was further updated in 2004 by the addition of two spark plugs per cylinder. Mai bine i-ati gasi omului manualele solicitate! Nota Bene: Departe de mine gandul de a contrazice proprietarul. Evident, are acte de 2003! Ideea era: fabricat 2003, model pentru 2004! Un nou sistem BMW: http://www.moto.it/news/ddc-bmw.html Enjoy! Editat Decembrie 9, 2011 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 Adeca un fel de ESA ce iti modifica setarea suspensiilor singur, nu mai trebuie sa apesi tu butoanele pe bord (de parca si asta era prea greu.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etarulescu Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 Foarte multi posesori moto care "se dau si nu sunt" confunda BMW-ul cu patefonul cu manivela, K 1200 RS cu noua generatie K, boxerul R cu orice alta combinatie de litere asemanatoare indiferent de semnificatie, varful de gama cu modelele de serie, teleleverul cu duoleverul si modelul cu marca... Pentru pasionatii autentici este evident anul cand a aparut in istoria boxerelor BMW formula cu doua bujii per cilindru. Aici este vorba punctual despre modelul RT. History RT models, 1970s to 2004 Four generations of "RT" motorcycles from 1996 to the presentBMW Motorrad began manufacturing "RT" (Reise-Tourer, or "travel tourer") touring motorcycle models in the late 1970s. The first of these were "airhead" models that continued BMW's long tradition dating to 1923 of producing "boxer" or opposed-twin engined motorcycles with unit engine-transmission construction and shaft final drive. In 1995 BMW produced its first "oilhead" RT, the R1100RT. The new machine included oil-cooling, standard ABS brakes, four-valve heads, 5 speed gearbox, Telelever front suspension, Paralever rear suspension, and an electrically adjustable screen. In 2002, BMW launched the R1150RT, providing the same basic platform with increased engine capacity and horsepower, fully linked, power-assisted ABS brakes, revised front lighting system and a 6 speed gearbox. This model was further updated in 2004 by the addition of two spark plugs per cylinder. Mai bine i-ati gasi omului manualele solicitate! Nota Bene: Departe de mine gandul de a contrazice proprietarul. Evident, are acte de 2003! Ideea era: fabricat 2003, model pentru 2004! Un nou sistem BMW: http://www.moto.it/news/ddc-bmw.html Enjoy! Salut! Ma bate gandul sau ma mananca-n ... sa imi iau un BMW R45 din 86. Motocicleta are 41000km, unic proprietar, inscrisa, estetic ok, mecanic inclin sa cred la fel, omul cere 1500e. Ce parere aveti de aceasta moto? S-ar merita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 9, 2011 Share Postat Decembrie 9, 2011 (editat) Salut! Ma bate gandul sa imi iau un BMW R45 din 86. Ce parere aveti de aceasta moto? Salut! Dupa parerea mea vorbim de una dintre cele mai moderne clasice boxer BMW! Oferta este OK, mai cu seama ca, in mod sigur va mai lasa o suta-doua, la pret! Atentie daca este modelul cu puterea deschisa, sau... limitata. Grija mare si la starea rezervorului pe interior si filtrul de benzina! Eu as fi tentat mai degraba de modelul R65 "deschis" sau... R 65 LS de... 10+ si de colectie! Noroc si mult succes la achizitie! Editat Decembrie 9, 2011 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.