Sari la conținut

Postări Recomandate

Vezi ca e posibil ca releul sa fie prost sau prost montat. Merita sa re-verifici instalatia.

 

Totodata este posibil daca ai o baterie praf sa apara problema; la mine asa facea cand bateria era pa (porneam de la clesti, nu o lua ABSul, iar cand opream motorul pe baterie aveam 0,3V).

 

Sau e posibil sa fie prost stranse mufele bateriei si astfel sa ai un consum anormal de mare.

 

Daca ai R1150, sa nu cumva sa ai servofrana blocata pe on (se intampla si prajeste releul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

Multumesc pt ajutor. Din pacate motorul este pus la iernat.

Eu unul in locul tau crapam de curiozitate sa vad de cite ori clipeste LED-ul ala.. :grinbandit:

Nu mai asteptam anul care vine.

Poate problema este usor de rezolvat si mosul iti aduce o mobra cu ABS-ul functional :moto:

Si la mine mai avea obiceiul sa se reseteze uneori enervant de des :D , dar ii dadeam un reset din botoanele magice instalate pt.asta si nu mai aveam nicio problema..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am sa flosesc atuci voltmetru analogic. am cel putin 2 buc. tata este electrician auto.

as vrea eu sa verific acuma sa vad ce eroare da dar nu am loc sa fac asta.Motocicleta e bagat intr-un colt a garajului sa pt parca si cu masinile pe timp de iarana in garaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat problema cheilor, de care spuneam mai devreme. Vânzătorul neamț a fost foarte serios, se pare. A găsit celelalte chei originale și telecomanda, le-a pus într-un colet și mi le-a trimis.

Știe cineva le ce folosește cheița specială cu două piciorușe?

 

Numai bine!

Florin

post-67306-0-07958000-1322898000_thumb.jpg

Editat de proffroad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De obicei alarmele puse pe mobre din fabrica mai au un intrerupator (udeva pe sub sa este la mine) pentru dezactivarea alarmei , intrerupator care la mine de exemplu este tot cu cheita. Poate pentru acel intrerupator este acea cheita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate stiati, poate nu.

 

Mobrele pot sau nu sa aiba la suruburile de scurgere saiba. Daca nu au, nu incercati sa le puneti, ca o sa curga apoi ulei. Se pare ca is doua tipuri de suruburi, ce accepta si care nu saiba ;)

 

drainplugs.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

Am si eu o intrebare pt cei care au comandat ceva pe Wunderlich.

As vrea acum in iarna sa comand si eu ceva produse de la ei mai mult pentru aspectul exterior al mobrei...intrebarea este daca comanzi mai multe produse trebuie sa platesti acea taxa de transport pt fiecare sau o singura taxa avand in vedere ca este o singura comanda.

Multam frumos .

Vik55.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

Am si eu o intrebare pt cei care au comandat ceva pe Wunderlich.

As vrea acum in iarna sa comand si eu ceva produse de la ei mai mult pentru aspectul exterior al mobrei...intrebarea este daca comanzi mai multe produse trebuie sa platesti acea taxa de transport pt fiecare sau o singura taxa avand in vedere ca este o singura comanda.

Multam frumos .

Vik55.

 

 

Au reprezentant in Buc.

Le aduc la preturile din catalog

http://www.wunderlich.de/Haendler/International/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru posesorii de K1200 GT/LT/RS cu Motronic 2.4 fara CAN BUS - daca vrei sa iti modifici la cati litri sa iti apara becul de rezerva in bord :)

 

Treaba asta ar trebui sa mearga pe toate modelel din '99-'05

 

- golesti rezervorul si bagi 4 litri de benzina (sau oricati vrei ca sa iti fie rezerva);

- la mufa de diagnoza, gasesti pinul 3 si pinul 4; daca nu are pinul 3, nu o sa mearga ingineria;

 

Tank_Reserve_Calibration.jpg

 

- pui contactul;

- la mufa de diagnoza, faci scurt cu o sarma intre pinul 3 (maro/negru) si pinul 4 (maro) pentru 2 secunde; verifica inca o data sa fie pinu 3 si 4, si nu altceva :D

- becu de rezerva din bord o sa clipeasca rapid de cateva ori; cand termina de clipit, calibrarea e gata ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Cu parbrizul este o problema, nu merge asa usor.

M-am lovit de problema asta la RT si la LT.

Cele originale au pe fata si pe spate cite un strat subtire de lac antizgariere.

In timp acel lac se exfoliaza, se ia cind dai cu unghia.

Ca sa iasa ceva trebuie polishat cu masina de catre cineva care face asta profi, altfel nu merge.

Pasta aia este degeaba daca nu ai masina de polishat, la mana nu merge.

Poti incerca la cineva care polisheaza farurile la auto, cu conditia sa aiba rabdarea necesara.

Eu nu am gasit pe nimeni sa-mi faca treaba asta si am cumparat parbriz nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici ai manualul care il poti si downloada ca si pdf, e pt GS dar e acelasi lucru cu RT, sigur te ajuta ;)

 

http://www.scribd.com/doc/26851318/BMW-R80-G-S-Repair-Manual

 

Si aici ai schema electrica:

 

BMW-R65-R80-R80RT-R100RS-R100RT-1985-1987-Wiring-Diagram.gif

 

http://wiringschematics.net/bmw-r65r80r80rtr100rsr100rt-wiring-diagram.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos, vazand schema cu nivelul de benzina pus de Dan Cata. De la utima data cand am umblat la pompa de benzina(mai bine zis la filtru de benzina) s-a schimbat nivelul la care se aprinde rezerva. Acuma se aprinde cand mai am 8-9 l si nu 6l cum era inaite. S-a intamplat ceva cu plutitorul??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai probabil ai fost tu voinic cu tija aia cand ai bagat placa la loc, sau, s-or facut depuneri pe potentiometrul de la nivel si/sau rezerva. Alea le inlaturi usor cu o guma din capatul unui creion data viitoare cand desfaci.

 

Sau si mai probabil, nu ai pus flansa la loc in pozitia care era ci cu o gaura defazata fata de inainte :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva manual pentru r1150rt?

 

In primul rand: sa il stapanesti sanatos!

In al doilea, dupa modestele mele cunostinte la capitolul BMW motorrader...

Modelul tau cu doua bujii per cilindru este model 2004!

 

Succes in misiunea de a gasi manual de intretinere si reparatie.

Pana atunci... distreaza-te cu astea:

 

http://bmwdean.com/1150.htm

 

http://www.mklsports.../r1150rtlog.htm

 

http://www.mklsports...tchronicles.htm

 

Sa il stapanesti sanatos!

La multi kilometri frumosi!

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Modelul tau cu doua bujii per cilindru este model 2004!

Nu, s-a trecut la doua bujii pe cilindru din 2003.

Pe mobile.de sunt foarte multe modele din mai/iunie/iulie 2003 cu doua bujii pe cilindru.

Ne tradeaza uneori si "copy paste", in ciuda modestelor cunostinte..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...