switch Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Vezi ca e posibil ca releul sa fie prost sau prost montat. Merita sa re-verifici instalatia. Totodata este posibil daca ai o baterie praf sa apara problema; la mine asa facea cand bateria era pa (porneam de la clesti, nu o lua ABSul, iar cand opream motorul pe baterie aveam 0,3V). Sau e posibil sa fie prost stranse mufele bateriei si astfel sa ai un consum anormal de mare. Daca ai R1150, sa nu cumva sa ai servofrana blocata pe on (se intampla si prajeste releul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 30, 2011 Admin Share Postat Noiembrie 30, 2011 (editat) Multumesc pt ajutor. Din pacate motorul este pus la iernat. Eu unul in locul tau crapam de curiozitate sa vad de cite ori clipeste LED-ul ala.. Nu mai asteptam anul care vine. Poate problema este usor de rezolvat si mosul iti aduce o mobra cu ABS-ul functional Si la mine mai avea obiceiul sa se reseteze uneori enervant de des , dar ii dadeam un reset din botoanele magice instalate pt.asta si nu mai aveam nicio problema.. Editat Noiembrie 30, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Decembrie 1, 2011 Autor Share Postat Decembrie 1, 2011 am sa flosesc atuci voltmetru analogic. am cel putin 2 buc. tata este electrician auto. as vrea eu sa verific acuma sa vad ce eroare da dar nu am loc sa fac asta.Motocicleta e bagat intr-un colt a garajului sa pt parca si cu masinile pe timp de iarana in garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 (editat) Am rezolvat problema cheilor, de care spuneam mai devreme. Vânzătorul neamț a fost foarte serios, se pare. A găsit celelalte chei originale și telecomanda, le-a pus într-un colet și mi le-a trimis. Știe cineva le ce folosește cheița specială cu două piciorușe? Numai bine! Florin Editat Decembrie 3, 2011 de proffroad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 3, 2011 Admin Share Postat Decembrie 3, 2011 Ar parea a cheie de antifurt, nu cumva ai antifurt la roata sparte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 De obicei alarmele puse pe mobre din fabrica mai au un intrerupator (udeva pe sub sa este la mine) pentru dezactivarea alarmei , intrerupator care la mine de exemplu este tot cu cheita. Poate pentru acel intrerupator este acea cheita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Poate stiati, poate nu. Mobrele pot sau nu sa aiba la suruburile de scurgere saiba. Daca nu au, nu incercati sa le puneti, ca o sa curga apoi ulei. Se pare ca is doua tipuri de suruburi, ce accepta si care nu saiba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Sal. Am si eu o intrebare pt cei care au comandat ceva pe Wunderlich. As vrea acum in iarna sa comand si eu ceva produse de la ei mai mult pentru aspectul exterior al mobrei...intrebarea este daca comanzi mai multe produse trebuie sa platesti acea taxa de transport pt fiecare sau o singura taxa avand in vedere ca este o singura comanda. Multam frumos . Vik55. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel bv Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Sal. Am si eu o intrebare pt cei care au comandat ceva pe Wunderlich. As vrea acum in iarna sa comand si eu ceva produse de la ei mai mult pentru aspectul exterior al mobrei...intrebarea este daca comanzi mai multe produse trebuie sa platesti acea taxa de transport pt fiecare sau o singura taxa avand in vedere ca este o singura comanda. Multam frumos . Vik55. Au reprezentant in Buc. Le aduc la preturile din catalog http://www.wunderlich.de/Haendler/International/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Salut! Cu ce se poate curăța parbrizul la R1150RT? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Incearca aici . http://www.louis.de/index.php?topic=artnr&artnr=10004318 Multam . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Incearca aici . http://www.louis.de/index.php?topic=artnr&artnr=10004318 Multam . BUUUUN ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 Incearca aici . http://www.louis.de/index.php?topic=artnr&artnr=10004318 Multam . Aceeasi chestie se poate gasi si in dedeman(parca am vazut si in carrefour). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 Pentru posesorii de K1200 GT/LT/RS cu Motronic 2.4 fara CAN BUS - daca vrei sa iti modifici la cati litri sa iti apara becul de rezerva in bord Treaba asta ar trebui sa mearga pe toate modelel din '99-'05 - golesti rezervorul si bagi 4 litri de benzina (sau oricati vrei ca sa iti fie rezerva); - la mufa de diagnoza, gasesti pinul 3 si pinul 4; daca nu are pinul 3, nu o sa mearga ingineria; - pui contactul; - la mufa de diagnoza, faci scurt cu o sarma intre pinul 3 (maro/negru) si pinul 4 (maro) pentru 2 secunde; verifica inca o data sa fie pinu 3 si 4, si nu altceva - becu de rezerva din bord o sa clipeasca rapid de cateva ori; cand termina de clipit, calibrarea e gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 6, 2011 Admin Share Postat Decembrie 6, 2011 Cu parbrizul este o problema, nu merge asa usor. M-am lovit de problema asta la RT si la LT. Cele originale au pe fata si pe spate cite un strat subtire de lac antizgariere. In timp acel lac se exfoliaza, se ia cind dai cu unghia. Ca sa iasa ceva trebuie polishat cu masina de catre cineva care face asta profi, altfel nu merge. Pasta aia este degeaba daca nu ai masina de polishat, la mana nu merge. Poti incerca la cineva care polisheaza farurile la auto, cu conditia sa aiba rabdarea necesara. Eu nu am gasit pe nimeni sa-mi faca treaba asta si am cumparat parbriz nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 Sa mai zica lumea ca nu ii bun oddysey-ul pe BMW-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 Va salut domnilor. Am o intrebare la dv, unde pot gasi un manual de service pt un BMW r80rt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 Aici ai manualul care il poti si downloada ca si pdf, e pt GS dar e acelasi lucru cu RT, sigur te ajuta http://www.scribd.com/doc/26851318/BMW-R80-G-S-Repair-Manual Si aici ai schema electrica: http://wiringschematics.net/bmw-r65r80r80rtr100rsr100rt-wiring-diagram.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Decembrie 6, 2011 Autor Share Postat Decembrie 6, 2011 Apropos, vazand schema cu nivelul de benzina pus de Dan Cata. De la utima data cand am umblat la pompa de benzina(mai bine zis la filtru de benzina) s-a schimbat nivelul la care se aprinde rezerva. Acuma se aprinde cand mai am 8-9 l si nu 6l cum era inaite. S-a intamplat ceva cu plutitorul?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 Cel mai probabil ai fost tu voinic cu tija aia cand ai bagat placa la loc, sau, s-or facut depuneri pe potentiometrul de la nivel si/sau rezerva. Alea le inlaturi usor cu o guma din capatul unui creion data viitoare cand desfaci. Sau si mai probabil, nu ai pus flansa la loc in pozitia care era ci cu o gaura defazata fata de inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otravel Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 Sa mai zica lumea ca nu ii bun oddysey-ul pe BMW-uri Este chiar foarte bun odysey-ul. Eu de cand am pus pe moto nu mai am probleme cu resetarea ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 Vorbim in 2 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 Are cineva manual de utilizare și de reparație pentru r1150rt? Aș fi recunoscător dacă aș găsi. Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 8, 2011 Share Postat Decembrie 8, 2011 (editat) Are cineva manual pentru r1150rt? In primul rand: sa il stapanesti sanatos! In al doilea, dupa modestele mele cunostinte la capitolul BMW motorrader... Modelul tau cu doua bujii per cilindru este model 2004! Succes in misiunea de a gasi manual de intretinere si reparatie. Pana atunci... distreaza-te cu astea: http://bmwdean.com/1150.htm http://www.mklsports.../r1150rtlog.htm http://www.mklsports...tchronicles.htm Sa il stapanesti sanatos! La multi kilometri frumosi! Editat Decembrie 8, 2011 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 8, 2011 Admin Share Postat Decembrie 8, 2011 (editat) Modelul tau cu doua bujii per cilindru este model 2004! Nu, s-a trecut la doua bujii pe cilindru din 2003. Pe mobile.de sunt foarte multe modele din mai/iunie/iulie 2003 cu doua bujii pe cilindru. Ne tradeaza uneori si "copy paste", in ciuda modestelor cunostinte.. Editat Decembrie 8, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.